FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 18)

před rokem od kirekin
|
468734 zobrazení 4889 odpovědí |
|
1...17 18 19...247
Přidat příspěvek
Kinto
před 6 měsíci

Byli jste úspěšní při vkladu pomocí kryptoinformací? Také nějaká odpověď od coinshop.work?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Obdržel někdo v posledních dnech peníze od společnosti Elegro?

Devět pracovních dnů od obdržení tohoto e-mailu, ale stále žádná náhrada.


"Zahájili jsme vrácení peněz za tyto transakce."

Prostředky budou připsány na kartu, ze které byly odepsány, do 5–7 pracovních dnů."

Automaticky přeloženo:
fiore84
před 6 měsíci

Měl jsem u nich peníze téměř okamžitě. Jen je dál hoňte.

nakonec se ti to vrátí!

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 6 měsíci

Ahoj chlape.

jen pokračujte přes e-mail a podporu lístků na jejich webových stránkách.

To je vše, co jsem udělal, a dostal jsem zpět svých 1100 liber.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jak daleko v čase všichni dostávají peníze? Posledních 60 dní je můj předpoklad? Tohle je asi nejlepší vlákno, jaké jsem kdy viděl.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dostává někdo zpětné zúčtování?

Společnost lyankiana Global Li

Tnrsscript

Miliardová tkanina

kmtags.com

Goriwire

straridges.com

okamžité hry a karty

Bt_cko

Ad wadata

Právník právních služeb

Zůstaňte online

Trendtraverse omezený

Fxtutorteam

Slimfit

Skinmercado

Dpa wacmah

Magic1hand

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Z toho, co jsem pochopil, jakmile budou nahlášeni jako podvod, budou kontaktovat obchodníky, kteří zjevně nebudou odpovídat, protože to, co dělají, je nezákonné, a v podstatě prohrají spor. Kasina třetích stran vám pak budou posílat bláznivé e-maily s výhrůžkami, že budou účtovat poplatky bez jakékoli právní platnosti jejich nároků kvůli licencování a nesprávným kódům obchodníků. Žádné otázky. Stále ve sporu, ale zveřejním podrobnosti.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám problém s vrácením peněz, tak jsem šel do své banky.

Po prozkoumání zpětného zúčtování kvůli podvodu mi řekli, že žádný nenašli a měl bych kontaktovat prodejce se žádostí o vrácení peněz. Řekl jsem „najděte prosím kontaktní údaje a jaký produkt nebo službu mi poskytli, a pak je požádám o vrácení peněz"

Myslím, že nevědí, co říct. Mysleli si, že to prostě vzdám. Nyní vyšetřují dále. Také jsem požádal o transakční kódy spojené s poplatky a neměli pro mě žádné informace.

Požádal jsem o rozhovor s tím, kdo obvinění vyšetřoval, a připomněl jsem jim, že nebyl poskytnut žádný produkt ani služba.

Myslím, že banky a Visa/Mastercard mají obrovský problém, že nevědí, co s tím dělat, takže hrají hloupě.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ve Švédsku začaly banky uzavírat bankovní účty a rušit všechny půjčky, které u banky máte. Nejprve dostanete od banky žádost o nahlášení těchto transakcí. Je vzácné, že to dokážete. Pak jste podezřelí z praní špinavých peněz.


Není to jen kasino curucao, které to dělá. Dělají to i kasina z Malty a Estonska

Automaticky přeloženo:
mrakbriggs
před 6 měsíci

Jen mě bohužel ignorují

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 6 měsíci

Jak daleko jsou transakce, o jejichž vrácení jste je požádali?

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
mBp12
před 6 měsíci

Ahoj mBp12, myslím, že jsem na stejné lodi jako ty s jistým kasinem. Můžete potvrdit, zda jste nejprve kontaktovali svou banku?

Jen by mě zajímalo, jestli má cenu to udělat nejdřív a pak kontaktovat různé třetí strany, pokud banka nechce vrátit peníze?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Moje banka říká, že to není podvod, pokud jsem provedl platbu, i když používají jiná jména. Říkají, že to není podvod. Co mohu udělat, abych to oznámil? Nebo to říct? (Natwest)


Moje nejpoužívanější transakce je také NIKOTPF*NOVAVOGUE , je to stejné jako Elegro? Myslím, že je to oděvní firma..

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Casinoninja1337
před 6 měsíci

Kontaktujte podporu elegro


pošlete jim to


Ahoj.


Žádám tímto o okamžitou refundaci transakcí provedených v březnu 2024. Dotyčné transakce provedené Vám na základě čísla karty končící


Tyto transakce jsou nezákonné, protože obsahují kód obchodníka, který také obchází bloky nastavené na kartách v souvislosti s hazardními transakcemi, a neobdržel jsem od vás žádnou službu.


Podle pravidel okruhu Mastercard podléhá transakce zpětnému zúčtování. Mohl byste zkontrolovat údaje o mé kartě prostřednictvím vašeho systému a vrátit všechny transakce.


Potvrďte prosím přijetí tohoto e-mailu co nejdříve a těšíme se na rychlé vyřešení.


S pozdravem


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Taslink právě odpověděl tímto

"Ahoj,

 

TAS LINK je zpracovatel třetí strany a neinteraguje přímo s obchodníky. TAS LINK poskytuje pouze technickou stránku zpracování transakcí. Veškeré obchodní vztahy s obchodníky (včetně AML, KYC atd.) vedou akvizující banky nebo akvizující finanční společnosti. Z tohoto důvodu upozorňujeme na skutečnost, že právní a finanční odpovědnost za provádění karetních transakcí nese akvizující banky nebo akvizující finanční společnosti.

 

Vrácení peněz může iniciovat pouze obchodník nebo nabyvatel (banky nebo finanční společnosti). Adresujte prosím tento požadavek obchodníkovi nebo nabyvateli.

 

V opačném případě kontaktujte svou banku, aby iniciovala zúčtování transakcí, které považujete za nezákonné, jak je stanoveno v pravidlech platebního systému."


Nějaké návrhy? (Bylo to pro mé doručení)



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Společnost Elegro/NIKOTPF slíbila, že mi zítra ráno poskytne aktuální informace. Wintermads se vrátili a požádali o přehled transakcí, které jsem poskytl.

Doufám, že se TASlink vrátí po mém druhém e-mailu pro Mydelivery.


Mám také následující, nejsem si jistý, zda má někdo štěstí na vrácení peněz z těchto? :

MEDYOEU

BITSENT EU AB

FOMLINE UAB

GORWIRE SP.ZOO

SMPAYPF*THE (nebo HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

V mém případě jste také všichni podvodníci.. Snažíte se dostat sami sebe do situace win win.. Myslím tím, že když jste vložili peníze, věděli jste, co se děje, a věděli jste, že jste citliví peníze do kasina od 3part.. a poté, co přijdeš o peníze, předvádíš, jak je to špatné.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Wintermdse řekl, že vrátí peníze, držím palce 🙂

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 6 měsíci

Ahoj Gez 80,

Souhlasíte tedy s tím, že tato kasina Curaçao jsou podvodníci, ale když je porazíte v jejich vlastní hře, lidé hledající vrácení peněz jsou také podvodníky? Možná

Zde je další postřeh od někoho, komu mnoho kasin Curaçao odepřelo výběry; jeho arbitráž je jednoduchá a jednoduchá. Kasino použije všechny dostupné prostředky k odmítnutí výběrů, a to i těch s dobrou pověstí.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Casinoninja1337
před 6 měsíci

Jak staré byly vaše transakce? Jak dlouho jim trvalo, než odpověděli a řekli, že vrátí peníze? Moje transakce jsou staré 11 měsíců...nejsem si jistý, jaké jsou mé vyhlídky,

Automaticky přeloženo:
1...17 18 19...247
Jít na stránkuz 247 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky