před 7 měsíci
Byli jste úspěšní při vkladu pomocí kryptoinformací? Také nějaká odpověď od coinshop.work?
Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?
0
Byli jste úspěšní při vkladu pomocí kryptoinformací? Také nějaká odpověď od coinshop.work?
Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?
Obdržel někdo v posledních dnech peníze od společnosti Elegro?
Devět pracovních dnů od obdržení tohoto e-mailu, ale stále žádná náhrada.
"Zahájili jsme vrácení peněz za tyto transakce."
Prostředky budou připsány na kartu, ze které byly odepsány, do 5–7 pracovních dnů."
Anyone received a refund from Elegro in the last few days?
Nine working days since I received this email but still no refund.
"We initiated a refund for these transactions.
The funds will be credited to the card from which they were debited within 5-7 business days"
Měl jsem u nich peníze téměř okamžitě. Jen je dál hoňte.
nakonec se ti to vrátí!
I had my refunds almost instantly with them. Just keep chasing them.
you will get it back eventually!
Ahoj chlape.
jen pokračujte přes e-mail a podporu lístků na jejich webových stránkách.
To je vše, co jsem udělal, a dostal jsem zpět svých 1100 liber.
Hi man.
just keep chasing via email and support tickets on their website.
m that’s all I did and I got my £1100 back.
Jak daleko v čase všichni dostávají peníze? Posledních 60 dní je můj předpoklad? Tohle je asi nejlepší vlákno, jaké jsem kdy viděl.
How far back in time is everyone getting refunds from? Last 60 days is my assumption? This is probably the best thread I’ve ever seen.
Dostává někdo zpětné zúčtování?
Společnost lyankiana Global Li
Tnrsscript
Miliardová tkanina
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
okamžité hry a karty
Bt_cko
Ad wadata
Právník právních služeb
Zůstaňte online
Trendtraverse omezený
Fxtutorteam
Slimfit
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Anyone get chargeback from?
De lyankiana Global Li
Tnrsscript
Billioncloth
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
instantgamesncards
Bt_cko
Ad wadata
Legal Services attorn
Stay online
Trendtraverse limited
Fxtutorteam
Slimfit
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Z toho, co jsem pochopil, jakmile budou nahlášeni jako podvod, budou kontaktovat obchodníky, kteří zjevně nebudou odpovídat, protože to, co dělají, je nezákonné, a v podstatě prohrají spor. Kasina třetích stran vám pak budou posílat bláznivé e-maily s výhrůžkami, že budou účtovat poplatky bez jakékoli právní platnosti jejich nároků kvůli licencování a nesprávným kódům obchodníků. Žádné otázky. Stále ve sporu, ale zveřejním podrobnosti.
From what I understand once reported as fraud they will contact the merchants, who are obviously not going to answer since what they’re doing is illegal, and they essentially forfeit the dispute. Then the 3rd party casinos will send you crazy emails threatening to press charges without any legally validity to their claims due to licensing and incorrect merchant codes. No questions asked. Still in dispute, but I will post with details.
Mám problém s vrácením peněz, tak jsem šel do své banky.
Po prozkoumání zpětného zúčtování kvůli podvodu mi řekli, že žádný nenašli a měl bych kontaktovat prodejce se žádostí o vrácení peněz. Řekl jsem „najděte prosím kontaktní údaje a jaký produkt nebo službu mi poskytli, a pak je požádám o vrácení peněz"
Myslím, že nevědí, co říct. Mysleli si, že to prostě vzdám. Nyní vyšetřují dále. Také jsem požádal o transakční kódy spojené s poplatky a neměli pro mě žádné informace.
Požádal jsem o rozhovor s tím, kdo obvinění vyšetřoval, a připomněl jsem jim, že nebyl poskytnut žádný produkt ani služba.
Myslím, že banky a Visa/Mastercard mají obrovský problém, že nevědí, co s tím dělat, takže hrají hloupě.
I’m having a problem getting refunds so I went to my bank.
After looking into chargeback for fraud they told me that they found none and I should contact vendor for refund. I said "please find contact info and what product or service they provided me and then I’ll ask them for a refund"
I don’t think they know what to say. They thought I would just give up. Now they are investigating further. I also asked for transaction codes associated with the charges and they had no info for me.
I asked to speak to who investigated the charges and I reminded them that no product or service was rendered.
I think the Banks and Visa/Mastercard have a huge problem on their hands that they don’t know what to do about so they play dumb.
Ve Švédsku začaly banky uzavírat bankovní účty a rušit všechny půjčky, které u banky máte. Nejprve dostanete od banky žádost o nahlášení těchto transakcí. Je vzácné, že to dokážete. Pak jste podezřelí z praní špinavých peněz.
Není to jen kasino curucao, které to dělá. Dělají to i kasina z Malty a Estonska
In Sweden, the banks have started to close bank accounts and cancel all loans you have with the bank. You first get a request from the bank to report these transactions. It is rare that you can do that. Then you are suspected of laundering money.
It is not only curucao casino that does this. Casinos from Malta and Estonia also do it
I Sverige har bankerna börjat stänga av bankkonton och säga upp alla lån man har hos banken. Man får först en förfrågan från banken att redovisa dessa transaktioner. Det är sällan man kan göra det. Då blir man misstänkt för att man tvättar pengar.
Det är inte bara curucao casino som gör detta. Casino ifrån Malta ch Estland gör det också
Ahoj mBp12, myslím, že jsem na stejné lodi jako ty s jistým kasinem. Můžete potvrdit, zda jste nejprve kontaktovali svou banku?
Jen by mě zajímalo, jestli má cenu to udělat nejdřív a pak kontaktovat různé třetí strany, pokud banka nechce vrátit peníze?
Hi mBp12, I think I am in the same boat as you with a certain casino. Can you confirm if you contacted your bank first?
I'm just wondering if it's worth doing that first and then contacting the various 3rd parties if the bank wont refund?
Moje banka říká, že to není podvod, pokud jsem provedl platbu, i když používají jiná jména. Říkají, že to není podvod. Co mohu udělat, abych to oznámil? Nebo to říct? (Natwest)
Moje nejpoužívanější transakce je také NIKOTPF*NOVAVOGUE , je to stejné jako Elegro? Myslím, že je to oděvní firma..
My bank says it's not fraud, if I made a payment even if they use different names. They say it's not fraud. What can I do to esclate this? Or word this? (Natwest)
Also my most used transaction is NIKOTPF*NOVAVOGUE , is that the same as Elegro? I think it's a clothes company..
Kontaktujte podporu elegro
pošlete jim to
Ahoj.
Žádám tímto o okamžitou refundaci transakcí provedených v březnu 2024. Dotyčné transakce provedené Vám na základě čísla karty končící
Tyto transakce jsou nezákonné, protože obsahují kód obchodníka, který také obchází bloky nastavené na kartách v souvislosti s hazardními transakcemi, a neobdržel jsem od vás žádnou službu.
Podle pravidel okruhu Mastercard podléhá transakce zpětnému zúčtování. Mohl byste zkontrolovat údaje o mé kartě prostřednictvím vašeho systému a vrátit všechny transakce.
Potvrďte prosím přijetí tohoto e-mailu co nejdříve a těšíme se na rychlé vyřešení.
S pozdravem
Contact elegro support
send them this
Hi There.
I hereby request an immediate refund of transactions made in March 2024. Transactions in question made to you by card number ending
These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.
According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.
Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.
Sincerely
Taslink právě odpověděl tímto
"Ahoj,
TAS LINK je zpracovatel třetí strany a neinteraguje přímo s obchodníky. TAS LINK poskytuje pouze technickou stránku zpracování transakcí. Veškeré obchodní vztahy s obchodníky (včetně AML, KYC atd.) vedou akvizující banky nebo akvizující finanční společnosti. Z tohoto důvodu upozorňujeme na skutečnost, že právní a finanční odpovědnost za provádění karetních transakcí nese akvizující banky nebo akvizující finanční společnosti.
Vrácení peněz může iniciovat pouze obchodník nebo nabyvatel (banky nebo finanční společnosti). Adresujte prosím tento požadavek obchodníkovi nebo nabyvateli.
V opačném případě kontaktujte svou banku, aby iniciovala zúčtování transakcí, které považujete za nezákonné, jak je stanoveno v pravidlech platebního systému."
Nějaké návrhy? (Bylo to pro mé doručení)
Taslink just responded with this
"Hello,
TAS LINK is a third party processor and does not interact directly with merchants. TAS LINK provides only technical side of transaction processing. All business relations with merchants (including AML, KYC, etc.) are conducted by acquiring banks or acquiring financial companies. Due to this, we draw your attention to the fact that legal and financial responsibility for conducting card transactions lies with acquiring banks or acquiring financial companies.
Refunding can be initiated only by merchant or acquirer (banks or financial companies). Please address this request to the merchant or acquirer.
Anotherway, please, contact your bank to initiate the chargeback of transactions that you consider to be unlawful, as provided for by the payment system rules."
Any suggestions? (This was for mydelivery)
Společnost Elegro/NIKOTPF slíbila, že mi zítra ráno poskytne aktuální informace. Wintermads se vrátili a požádali o přehled transakcí, které jsem poskytl.
Doufám, že se TASlink vrátí po mém druhém e-mailu pro Mydelivery.
Mám také následující, nejsem si jistý, zda má někdo štěstí na vrácení peněz z těchto? :
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (nebo HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Elegro/NIKOTPF has promised to give me an update by tomorrow morning. Wintermads came back and asked for overview of the transactions, which I've provided.
I'm hoping TASlink will come back after my 2nd email for Mydelivery.
I also have the following ,not sure if anyone has any luck of getting refunds from these? :
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
V mém případě jste také všichni podvodníci.. Snažíte se dostat sami sebe do situace win win.. Myslím tím, že když jste vložili peníze, věděli jste, co se děje, a věděli jste, že jste citliví peníze do kasina od 3part.. a poté, co přijdeš o peníze, předvádíš, jak je to špatné.
In my op.. U are also all scammers.. U are trying to put your self in a win win situation.. I mean when u deposited u knew whats going on and u knew u are sensibel money to the casino by 3part.. and after u loose the money u are making a show on how wrong that is..
Ahoj Gez 80,
Souhlasíte tedy s tím, že tato kasina Curaçao jsou podvodníci, ale když je porazíte v jejich vlastní hře, lidé hledající vrácení peněz jsou také podvodníky? Možná
Zde je další postřeh od někoho, komu mnoho kasin Curaçao odepřelo výběry; jeho arbitráž je jednoduchá a jednoduchá. Kasino použije všechny dostupné prostředky k odmítnutí výběrů, a to i těch s dobrou pověstí.
Hello Gez 80,
So you agree that these Curaçao casinos are scammers but beating them at their own game makes people looking for refunds scammers too? Maybe
Here’s another take though from someone that has been denied withdrawals by many Curaçao casinos; its arbitrage plain and simple. The casino will use any means available to them to deny withdrawals and this means ones with good reputations too.
Jak staré byly vaše transakce? Jak dlouho jim trvalo, než odpověděli a řekli, že vrátí peníze? Moje transakce jsou staré 11 měsíců...nejsem si jistý, jaké jsou mé vyhlídky,
How old were your transactions? How long did they take to respond and say they will refund? My transactions are 11 months old....not sure what my prospects are,
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.