před 2 měsíci
0
Takže poprvé obchodník reagoval na moje tvrzení
HelpersM Pro a Mydates, které oba vedou ke Grotobooku.
Má někdo nějaké zkušenosti s těmito obchodníky, kteří reagují na vaše zúčtování?
Nebo přicházejí s nějakým nepravdivým příběhem, aby zrušili zpětná zúčtování?
So for the first time the merchant responded to my claims
HelpersM Pro and Mydates which both lead to Grotobook.
Anyone having some experiences with these merchants that do respond on your chargeback?
Or do they come with some false story to get the chargebacks cancelled?
Ano, ale bylo to tak před 2 měsíci. Odpověděli a řekli mi, že vrátí peníze, trvalo to 2 dny, než byly vráceny všechny peníze Slideflair.
Yes but this was like 2 months ago. They replied and told me they would refund, took 2 days then all Slideflair was refunded.
Dnes jsem kontaktoval svou banku, která nemohla udělat vůbec nic, řekl mi, abych kontaktoval akci podvodníka, který také řekl, že se nedá nic dělat. Ztrácím veškerou naději, když zkouším všechny možné e-maily v tomto vlákně, abych zjistil, že odkazy na mé transakce má někdo nějakou radost?
Opravdu potřebuji kontaktovat majitele velobet, rolletto, goldenbet atd. má někdo email?
I have contacted my bank today who couldn’t do anything at all, told me to contact action fraud who have also said nothing can be done. I’m loosing all hope now as I’m trying every email possible in this thread that I can find that links to my transactions has anyone had any joy??
I really need to contact the owners of velobet, rolletto, goldenbet etc does anyone have the email?
Ujistěte se, že posíláte e-mail payswix, protože to je ten, kdo je provozuje. Napsal jsem e-mail majiteli a hned jsem někoho kontaktoval
Make sure you email payswix as that’s who they are run by. I emailed the owner and got someone to contact me straight away
Měl někdo co do činění s Nationalbet? Transakce se zobrazují jako Balon a Newton OS. Moje je kreditní karta, takže doufejme, že oddíl 75, pokud zpětné zúčtování selže
Anyone had dealings with Nationalbet? Transactions show as Balon and Newton OS. Mine is a credit card so hopefully section 75 if chargeback fails
Mohu se jen zeptat, zda diskord nebo tabulka stále běží s kontaktními údaji. Potřebuji získat kontaktní údaje pro spoustu obchodníků 😫 moje vlastní chyba, že jsem závislý, vím, než někdo dá dvě pence do ad*ckhead.
ale udělal jsem všechna opatření, která jsem mohl, hazardní bloky na bankách a kartách, upozornil banku, která dokonce poslal policii ke dveřím, aby zkontroloval, že jsem v pořádku, a připojil se ke gambanu na neurčito. Ale tito bezohlední sráči posílají zprávy a e-maily každý den, aby pokoušeli. Dokonce jsem se přihlásil k jednomu, který už vložil 200 £ a vyhrál 3 000 £ A teprve potom se tam píše omezení pro země! No, to mělo být ode dne tečka, takže mi prosím vrátím peníze!
Can I just ask if the discord or spreadsheet is still running with contact details. I need to gather contact info, for a lot of merchants 😫 my own fault for being an addict I know before anyone puts two pence in a d*ckhead.
but I did take all the measures i could, gambling blocks on bank and cards, alerted bank who even sent the police to my door to check I was ok , joined gamban, indefinitely. But these unscrupulous fuckers send message and email day in day out to tempt. I even signed up to one had already deposited £200 and won £3000 And only then does it say country restrictions! Well that should have been from day dot so I will have my money back please!
Ahoj,
Kdokoli, kdo provedl transakce u následujících obchodníků a obdržel vrácení peněz nebo dokonce zpětnou odpověď:
Díky!
Hi,
Anyone with transactions to the following merchants and received a refund or even an answer back:
thanks!
Pomohl vám payswix? A jaké merchaty mají?
Kontaktoval jsem je před 3 týdny a odpověděli následovně:
Ahoj,
Doufám, že se máte dobře. Potvrzujeme přijetí vašeho e-mailu.
Rádi bychom vás informovali, že po kontrole našich interních systémů jsme nezaznamenali žádnou aktivitu s vaším uvedeným číslem karty. Proto bychom vás rádi požádali o poskytnutí dalších informací týkajících se sporných transakcí, jako jsou doklady o platbách, jména obchodníků, kterých se to týkalo, výpisy transakcí.
Vaše další spolupráce s námi bude pro naše vyšetřování této situace klíčová.
Did payswix help you? And which merchats do they have?
i contacted them 3 weeks ago and they responded with the following:
Hello,
Hoping you are well. We acknowledge the receipt of your email.
We would like to inform you that after checking our internal systems, we did not notice any activity with your indicated card number. Therefore, we would like to request you to provide additional information regarding the disputed transactions, such as proof of payments, names of merchants which were involved, transaction statements.
Your further cooperations with us will be crucial for our investigation of this situation.
Mohl bych také dostat kopii, prosím, jen abych měl představu, co poslat
Could I possibly get a copy too please just to get an idea of what to send
Mohl bych prosím vidět ten email. M ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
uživatel vytvořil toto s podrobnostmi o obchodníkech, u kterých můžete najít to, co hledáte
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
a user created this with details of merchants you may find what you are looking for
Mohl bych poprosit o e-mail, dávám si za úkol tento týden dosáhnout pokroku
Could I please the email, I am making it my mission to make progress this week
Mohl bych mít prosím e-maily M ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I have the emails Michelle.garner0506@outlook.com
Máte někdo kontakt na tyto:
PSG*CloudData/ForceG
online platba
PLGN
ostatní služby jn
ibonusuk
CLX*ro-dians
také nabízím odměnu za úspěšné vrácení peněz
Anyone have contact for these:
PSG*CloudData/ForceG
onlinepay
PLGN
other Services Nec
ibonusuk
CLX*ro-dians
i will also offer a reward for a succesful refund
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.