Hráčův účet byl zablokován a zůstatek byl zrušen kvůli používání nekalých sázkových vzorů.
Zaregistrováno kasino SUPERBOSS dne 20.08.2002 a provedlo jednorázový vklad 700 usdt (v krypto).
Hrál jsem jednu velmi krátkou herní seanci a zjistil jsem, že toto kasino pro mě není zajímavé, protože měl příliš nízký počet stolů, a tak jsem se rozhodl, že v tomto kasinu vůbec nebudu pokračovat. A poté, co jsem vsadil 3x vklad, pokračoval jsem k výběru. Celkový dosažený obrat byl pouhých 2685 USD a odehrál jsem maximálně 30 (TŘICET) hazardních kol. Většina sázek byla uzavřena u jednoho "šťastného" blackjackového stolu - prostě jsem to dohrál až do konce a skončil. Konečný zůstatek dosáhl 1823,75 USD
Během této relace nebyly požadovány a použity žádné bonusy.
Po absolvování KYC jsem zadal požadavek 500 USD na výběr (protože je možné vybírat jen po malých částech) a normálně jsem to dostal. Požádal jsem tedy o další část 500 USD. Tentokrát však byla platba pozastavena a kasino oznámilo, že hra musí být ověřena poskytovatelem hry. Trvá to až 21 dní, ale obvykle jen několik dní.
Během čekání jsem se jen jednou přihlásil ke svému účtu a zeptal se, kdy bude platba konečně provedena, a odpověděli „až 21 dní". Tak jsem se prostě rozhodl počkat na to datum, to bylo 12.09.2022
Jeden den před 11.09.2022 jsem se normálně přihlásil ke svému účtu a viděl jsem, že moje platba je stále pozastavena. Ale druhý den (dnes) jsem dostal podivnou odosobněnou zprávu od neznámého manažera z neznámého kasina (neviděl jsem název kasina a zpáteční adresa byla podivná) jako odpověď na otevřený tiket (neotevřel jsem žádný podpůrný tiket) . Zpráva tedy uvedla:
"Píšeme vám, abychom vás informovali, že bohužel z důvodu vašeho porušení odstavce 9.1.2 našich smluvních podmínek byl váš účet zablokován. Prostředky na vašem účtu propadnou, protože byly získány využíváním herních výhod a mezer, což je v rozporu s našimi pravidly fair play."
Logicky by to mohlo být pouze kasino superboss, takže jsem zkontroloval svůj účet kasina superboss a nemohl jsem se přihlásit.
Nemám s kasinem žádnou jinou komunikaci kromě této zprávy (pokud to byl superboss).
Takže toto je naprosto neuctivé a podvodné chování kasina nezákonně zadrželo zbytek 1323,75 USD z mého zůstatku. Obvinění z mého podvádění je absurdní, protože jsem odehrál jen 30 hand v živé hře blackjack. Nechte kasino objasnit, co chtějí.
Žádám vás o pomoc, abyste získali zbytek mého zůstatku, protože jste z nějakého důvodu zařadili tento druh kasina na seznam „dokonalé reputace".
Registered SUPERBOSS casino on 20.08.2002 and did single deposit of 700 usdt (in crypto).
I played a single very short gmabling session and found this casino not interesting to me as it was too low number of tables, so I decided not to continue playing this casino at all ever. And after I made 3x deposit wager I proceeded to cashout. The total turnover made was just 2685 USD, and I played not more than just 30 (THIRTY) gambling rounds. Most of the bets were made at one "lucky" blackjack table - I just played it through to the end of the shoe and quit. The final balance reached 1823.75 USD
No any kind of bonuses were claimed and used during this session.
After passing KYC I ordered request of 500 USD for withdrawal (as it's only possible to withdraw by small parts) and I got it normally. So I requested another portion of 500 USD. But this time the payment was put on hold and casino announced the gameplayd need to be verified by game provider. It takes upto 21 days but usually just a few days.
While waiting I loged in to my account just once and asked when the paypent will be finally done and they responede 'upto 21 days'. So I just decided to wait for that date, that was 12.09.2022
One day before 11.09.2022 I normally logged in to my account and saw that my payment is still on hold. But next day (today) I got strange depersonified message from unknown manager from unknown casino (I couldn't see the name of the casino and return address was strange) as an answer to opened ticket (I didn't open any support ticket). So message stated:
"We are writing to inform you that, unfortunately, due to your violation of paragraph 9.1.2 of our Terms and Conditions, your account has been blocked. Funds in your account will be forfeited because they were obtained by exploiting game advantages and loopholes, which is contrary to our fair play rules."
Logically it could be only superboss casino so I checked my superboss casino account and was unable to login.
I don't have any other communications with casino except this message (if it was superboss).
So this is completely disrespectful and cheating behavior from casino unlawfully withheld the rest of 1323,75 USD of my balance. Accusations on my cheating is absurd as I played just 30 hands on live blackjack game. Let the casino clarify what they ment.
I ask your help to get the rest of my balance as for some reason you put this kind of casino on a 'perfect reputation' list.
Ahoj novi4ok,
Velice vám děkujeme za odeslání vaší stížnosti a je mi opravdu líto, že slyším o vašem problému s kasinem SuperBoss. Dovolte mi, abych vám položil několik dalších otázek, než budeme pokračovat.
Můžete mi prosím poradit, zda je váš účet již ověřený a ano, od kdy přesně? Kdy jste naposledy mluvili s kasinem a o čem to bylo? Specifikovalo kasino, jaké mezery jste použili, abyste nahromadili svůj zůstatek?
Těším se na Vaši odpověď.
Pozdravy,
Nicku
Hello novi4ok,
Thank you very much for submitting your complaint and I'm really sorry to hear about your issue with SuperBoss Casino. Please allow me to ask you a few more question before we would move forward.
Could you please advise if your account is already verified and is yes, since when exactly? When was the last time you spoke to the casino and what was it about? Did the casino specify what loopholes did you use in order to accumulate your balance?
Looking forward to your answer.
Regards,
Nick
Ahoj Nicku!
Bohužel mám v první zprávě překlep. Registroval jsem se v roce 2022 (letos před měsícem) 20.08.2022 (ne 2002).
Můj účet byl plně ověřen před mou první žádostí o výběr, myslím, že ve stejný den 20.08.2022.
Moje první žádost o výběr ve výši 500 USDT byla doručena normálně a požádal jsem o další. Mezi výplatami neprobíhala žádná herní kola, takže nemá logiku vyplácet výplatu jednou a obviňovat hráče z podvádění při dalším.
Naposledy jsem s nimi mluvil asi před 2 týdny na konci srpna přes online chat a jednalo se o zaseknutý požadavek na výběr (druhý ve výši 500 USDT). Kasino mi s největší pravděpodobností řeklo, že musím čekat 21 dní, takže do 12.09.2022 v souladu s jejich T&C.
Poté 12.09.2022 jsem obdržel pouze e-mailovou zprávu, kterou jsem citoval, ale podpis osoby, která mi tuto zprávu poslal, neobsahoval název kasina, pouze 'manažera kasina' nějakého tajemného kasina. V adrese odesílatele jsem také neviděl název kasina. Pravděpodobně to byl spam, ale faktem je, že můj účet v kasinu superboss byl zablokován 12.09.2022 hned po této e-mailové zprávě. Podařilo se mi přihlásit ke svému účtu o den dříve, 11.09.2022.
Nebyla poskytnuta žádná vysvětlení k „mezirám". Každopádně superboss casino zde může situaci objasnit.
pozdravy
Hello, Nick!
I have typo in my first message unfortunately. I registered in 2022 (this year a month ago) on 20.08.2022 (not 2002).
My account was fully verified before my first withdrawal request I think same day on 20.08.2022.
My first cashout request in the amount of 500 USDT was served normally and I requested next one. There were no gaming rounds between cashouts so this is of no logic to pay cashout one time and accuse player in cheating on the next one.
Last time I spoke with them around 2 weeks ago in the end of August via online chat and it was about stuck cashout request (the second one in the amount of 500 USDT). Casino told me most probably I have to wait for 21 days so upto 12.09.2022 in accordance to their T&C.
After that on 12.09.2022 I got only email message I citated but signature of a person who sent me this message didn't contain casino name, just 'casino manager' of some mystery casino. I couldn't see casino name in sender's address as well. Probably it was a spam, but the fact is my superboss casino account was blocked on 12.09.2022 right after this email message. I was able to login to my account a day before on 11.09.2022.
No any explanations on the 'loopholes' were provided. Anyway superboss casino can clarify the situation here.
Regards
Ahoj novi4ok a děkuji za doplňující informace. Vaši stížnost nyní předám kolegovi Matejovi, který vám bude od této chvíle pomáhat.
Přeji hodně štěstí při jeho řešení.
Pozdravy,
Nicku
Hello novi4ok and thank you for the additional information. I will now forward your complaint to my colleague Matej who will be assisting you from now on.
Wish you best luck resolving it.
Regards,
Nick
Ahoj novi4ok.
Je mi líto, že slyším o vašich potížích.
Rád bych pozval zástupce kasina do případu:
Vysvětlete prosím, co novi4ok porušil a proč byl jeho účet zablokován.
Hello novi4ok.
I am sorry to hear about your troubles.
I would like to invite the casino representative into the case:
Please explain what novi4ok breached and why his account was blocked.
Ahoj,
Jelikož kasino mlčí, pokusil jsem se situaci ještě jednou objasnit e-mailem. Dostal jsem odpověď, že „Během kontroly hry bylo zjištěno, že jste zneužili zranitelnost – použití bezpečných (neprohraných) sázek. Tyto akce porušují pravidlo 9.1.2 webu. Vaše sázky byly ověřeny poskytovatelem hry. Při kontrole zjistili, že používáte sázky s výhodou nebo sázky win-win (jedná se o sázky, jejichž výsledek lze pouze vyhrát).'.
Ať už to znamená cokoliv. Použil jsem pouze hlavní sázky v živé hře blackjack od poskytovatele evoluce. Nemám ponětí, co znamenají 'safe bets' nebo 'win-win' s ohledem na hru blackjack. Nebyl aktivní žádný bonus a nebyly použity žádné bonusové prostředky - pouze mé vlastní peněžní prostředky. A jak může poskytovatel hry vydat takový druh zprávy na základě statisticky nevýznamné vzdálenosti POUZE 26-30 sázek?! To je čistý podvod!
Také jsem kasinu dvakrát informoval, že zde čekáme na odpověď na mou stížnost. Ale bohužel nevidím žádné známky přítomnosti jejich zástupce na vašich stránkách.
Pokud budete potřebovat kopii komunikace mezi mnou a kasinem, dejte mi vědět, pošlu e-mailem.
pozdravy
Hello,
As casino keeps silence I tried to clarify the situation via email once again. I got answer stating that 'During the gameplay check, it was found that you exploited a vulnerability - the use of safe (non-loosing) bets. These actions violate the rule 9.1.2 of the site. Your bets have been verified by the game provider. During the check they found out that you are using bets with advantage or win-win bets (these are bets whose outcome can only be won).'.
Whatever that means. I used only main bets at the live game of blackjack by evolution provider. I have no idea what 'safe bets' or 'win-win' means with regards to blackjack game. No bonus was active and no bonus funds used - only my own cash funds. And how game provider can issue such kind of report based on a statistically insignificant distance of 26-30 bets ONLY?! This is pure fraud!
Also I infromed the casino twice that we are awaiting their answer to my complaint here. But unfortunately I see no sign of presence of their representative on your site.
Shall you need a copy of communication between me and casino let me know I will send by email.
Regards
Vážený hráč.
Váš účet byl pozastaven na základě odstavce 9.1.2 našich Smluvních podmínek. (9.1.2. – používání nekalých výhod nebo vlivu (běžně známé jako podvádění), včetně využívání chyb, mezer nebo chyb v našem softwaru, používání automatických hráčů (také známých jako „boti"); nebo zneužívání 'chyba';😉
Obdrželi jsme dopis od game provide Evolution Gaming o podezřelé aktivitě hráče. Analýzou aktivity a akcí chápeme, že záměrem zaregistrovat se a hrát v kasinu nebylo hrát hazardní hru, ale najít mezeru pomocí dodatečného softwaru (není možné počítat karty v hlavě) a získat výhodu RTP ve hře (to znamená, že RTP je vyšší než 100 %).
Vzhledem k tomu všemu jsme dospěli k rozhodnutí pozastavit účet.
Můžeme poskytnout podrobnou zprávu manažerovi Casino Guru o přijatém dopisu a aktivitě.
Dear player.
Your account has been suspended based on the paragraph 9.1.2 of our Terms and Conditions. (9.1.2. - using an unfair advantage or influence (commonly known as cheating), including the exploitation of bugs, loopholes or errors in our software, the use of automated players (also known as 'bots'); or the exploitation of an 'error';😉
We received a letter from game provide Evolution Gaming about suspicious activity of a player. Analyzing the activity and actions we understand that the intention to register and play in the casino was not to play in a game of chance but to find a loophole with an additional software (it’s not possible to count cards in one’s head) and make RTP advantage in the game (meaning that the RTP is higher that 100%).
Taking all that into account we came to the decision to suspend the account.
We can provide detailed report to Casino Guru manager about received letter and activity.
Jen pro objasnění. Zaregistroval jsem toto kasino, protože mělo vysoké hodnocení (vzhledem k „dokonalé pověsti") od Casino.Guru. A je umístěno vysoko v seznamu doporučených kasin podle Guru (nyní číslo 15). Takže mým záměrem bylo vidět celkové podmínky. A abych byl upřímný, nezaujal mě. Takže protože máte 3x vkladovou sázku, musím celkově převrátit 700x3=2100usdt sázek. Pokud se nepletu, celkový obrat byl asi 2600 usdt o něco více než 3x, protože jsem dohrál poslední boty až do konce. To je nějakým způsobem důkaz, že jsem neměl v úmyslu hrát dlouho vaše kasino. Veškerá moje hra byla nějak vynucená, protože jinak jsem nemohl odstoupit bez provize.
Obviňování z počítání karet je absurdní, protože jsem odehrál nevýznamný počet hand, což znemožňuje vydávání takových zpráv. Pokud si pamatuji, vsadil jsem ne méně než 100 usd každé kolo, takže jsem udělal 26-30 herních kol, myslím, že ještě méně. Pravděpodobně méně než 20. O jakém počítání karet „v hlavě" mluvíte?
Takže po 3x sázce bylo mým jediným záměrem vybrat peníze a už se nikdy nevrátit. Z nějakého důvodu jste eskalovali konflikt a chovali se jako podvodníci, kteří mě obviňují z uzavírání sázek „výhra-výhra" nebo „neprohra". Absurdní! Mohl byste upřesnit, co to znamená? Hru jsem neovlivnil - to je nemožné.
Hraji v mnoha jiných online kasinech, která generují obrat milionů dolarů, a z nějakého důvodu tato kasina nikdy nedostávají dopisy od takových tajemných poskytovatelů a účty nejsou zakázány. To je jasný znak pokřiveného kasina - vždy odkazují na tajemný dopis poskytovatele hry. Tak pohodlný, protože hráč se v žádném případě nemůže obrátit na poskytovatele her.
Ještě jeden - najděte uživatelskou recenzi od jednoho z ukrajinských hráčů. Hlásil totéž. Jednou zaplaceno a poté bez důvodu zakázáno. Zdá se, že pro toto kasino funguje schéma. Stalo se mi přesně to samé.
Doufám, že Casino Guru přijme vhodné rozhodnutí.
Just to clarify. I registered this casino because it was rated high (given 'perfect reputation') by Casino.Guru. And it is positioned high in recommended casinos list by Guru (number 15 now). So my intention was to see overall conditions. And to be honest I was not impressed. So as you have 3x deposit wager I need to rollover 700x3=2100usdt bets in total. If I'm not mistaken total turnover was about 2600usdt a little bit more than 3x because I played last shoe to the end. That's somehow proofs that I was not intended to play long your casino. All my gameplay was somehow forced as otherwise I was unable to withdraw with no comission.
Accusations on cardcounting is an absurd as I played not significant number of hands making impossible to issue such kind of reposrts. As far as I remember I bet not less than 100usd each round so I made 26-30 gaming rounds, I think even less. Probably less than 20. What card-counting in 'one’s head' are you talking about?
So after 3x wager my only intention was to cashout and never come back. For some reason you escalated the conflict and acted as fraudsters accusing me in making 'win-win' or 'non-losing' bets. Absurd! Could you clarify what does that mean? I did not influence the game - this is impossible.
I play a lot of another online casinos generating turnover of million of dollars and for some reason those casinos never receives such a mystery provider letters and accounts not banned. This is clear sign of crooked casino - they always refer to mystery game provider letter. So convinient as player cannot apply to game provider by no means.
Yet one more - find user review from one of the ukrainian player. He reported the same. Paid once then banned with no reason. Seems to be working scheme for this casino. Exactly the same happened to me.
I hope Casino Guru will take appropriate decision.
Požádali jsme o ověření vašich dokumentů pomocí selfie, ale odmítáte to udělat. Můžeš nám dát vědět, proč jsi to odmítl? Všechna tato fakta (dopis od poskytovatele hry, akce, které jste provedli vy jako hráč) nám umožňují považovat tyto akce za podvádění.
We requested verification of your documents with selfie but you refuse to do so. Could you let us know why you refused that? Those all facts (the letter from game provider, the action which were done by you like a player) let us consider those actions like cheating.
Všechny požadavky od vás byly splněny. Všechny nezbytné postupy KYC byly provedeny před mou první žádostí o výběr. Účet byl plně ověřen a 500 usdt bylo zpracováno pro výběr normálně. Selfie byla poskytnuta a nahrána 20.08.2022. Jak jste zablokovali můj účet, nevidím přesně, jaké dokumenty byly nahrány přes vnitřní kasino systém. Mohu prezentovat přesně ty fotky, které vznikly na vaši žádost o selfie.
Během čekání na můj druhý výběr 500 usdt (nezpracováno) jsem 1-2krát mluvil s podporou online chatu a dostal jsem pouze informaci, že probíhá kontrola hry a musím čekat 21 dní. Poté, co jsem se místo odpovědi pokusil objasnit, co se stane po 21 dnech, byl jsem docela hrubě dotázán 'jestli vám můžeme ještě s něčím pomoci?'. Nemám žádné žádosti o další selfie. Podpora online chatu mě nikdy neinformovala, že chybí nějaké osobní údaje. Až do zákazu 12.09.2022 jsme nikdy nekomunikovali přes e-mail a nedostal jsem od vás žádné požadavky. Informace, že jsem odmítl poskytnout selfie, je lež. Jak vysvětlujete, že jste zaplatili první výběr normálně a pak začali dělat tyhle divné věci?
Tvrdím, že zde budou zveřejněny všechny přepisy chatu.
Pokud jde o dopis poskytovatele hry – zdá se, že je falešný, stejně jako nelze učinit žádné závěry na 20 (DVACET) herních kol. To je proti logice a matematice. Ujasněte si, kolikrát jsem vsadil? Veškerá hra byla přísně v souladu s pravidly hazardu a kontrolována poskytovatelem hry. Hru jsem nemohl nijak ovlivnit.
Chovejte se prosím jako seriózní subjekt.
All requests came from you were fulfilled. All the neccessary KYC procedures were done before my first withdrawal request. Account was fully verified and 500 usdt was processed for withdrawal normally. Selfie was provided and uploaded on 20.08.2022. As you banned my account I cannot see what documents were uploaded via inner casino system exactly. I can present exactly the photos that were made after your request of selfie.
During awaiting of my second withdrawal of 500 usdt (not processed) I talked to online chat support 1-2 times and only information I got that gameplay check in progress and I have to wait for 21 days. After I tried to clarify what happens after 21 days instead of answer I was quite rudely asked 'if anything more we can help you with?'. I haven't got any requests for additional selfie. Online chat support never informed me that some personal information missing. We never communicated via email until ban on 12.09.2022 and I got no requests from you. The information that I refused provide selfie is a lie. How do you explain that you paid first withdrawal normally and then start doing this strange things?
I claim all chat transcripts to be published here.
As for game provider letter - seems to be fake as well as no conclusions can be made on a run of 20 (TWENTY) gaming rounds. This is against logic and mathematics. Clarify how many times I bet? All the gameplay was strictly in accordance to gambling rules and controlled by the game provider. I could not influence the game by any means.
Please act as reputable entity.
Vážený zástupce kasina,
Mohl byste prosím upřesnit, které selfie s kterým dokumentem chybí? Mohl byste prosím také dokázat, že novi4ok odmítl poskytnout tuto selfie?
Milý novi4oku, mohl bys mi prosím přeposlat e-mail se selfie, kterou jsi poslal do kasina?
Dear casino representative,
Could you please specify which selfie with which document is missing? Could you please also prove that novi4ok refused to provide this selfie?
Dear novi4ok, could you please forward me the email with a selfie which you sent to the casino?
Matej - poslali jsme email s podrobnostmi.
Vážený hráči - poskytněte nám prosím požadované informace a my vám rádi vrátíme zbytek vložených peněz.
Matej - have sent the email with details.
Dear player - please provide us the requested info and we would be happy to return you the rest of deposited money .
Dobře, pořád cítím, že mi něco chybí. Žádáte o informace, ale neuvádíte JAKÉ informace a jak vám je mám poslat. Nikde od vás nevidím žádné požadavky.
Po Matejově upřesnění vám posílám selfie fotku s papírem s napsaným SuperBossem a aktuálním datem e-mailem jako odpověď na podpůrný tiket #J5WJZ (13053051+J5WJZ)
Pokud potřebujete další fotografie, uveďte přesně, co je třeba udělat a způsoby, jak vám tyto fotografie poslat.
All right I still feel I'm missing something. You ask for information, but dont specify WHAT information and how shall I send it to you. I see no requests from you anywhere.
Following Matej clarification I'm sending you selfie photo holding a piece of paper with written SuperBoss and current date on it via email as answer to suppot ticket #J5WJZ (13053051+J5WJZ)
If you need any other photos please specify exactly what needs to be done and ways of sendong these photos to you.
Díky novi4ok.
Vážený zástupce kasina, prosím zkontrolujte selfie a potvrďte, že je vše v pořádku, nebo zde napište, pokud je potřeba ještě něco.
Thanks novi4ok.
Dear casino representative, please check the selfie and confirm everything is OK, or write here if anything else is needed.
Vážený hráč.
Ano, obdrželi jsme všechny dokumenty, které měly být.
Včera jsme provedli zpáteční transfer na základě pravidla:
Správa kasina může hráči vrátit rozdíl mezi vkladem a výběrem s odečtením administrativní provize až do výše 15 % z částky vkladu. V takovém případě by si hráčka měla ověřit svůj účet poskytnutím selfie s názvem kasina a datem na seznamu.
Prosím zkontrolujte a doufám, že vaše stížnost bude uzavřena.
Dear player.
Yes we received all the documents which supposed to be.
We made return transfer yesterday based on the rule:
The casino administration can return the difference between deposit and withdrawal to the player with the deduction of administrative commission up to 15% from the deposit’s amount. In that case, the player should verify her account by providing a selfie with the name of the casino and the date on the list.
Please check and i hope your complain case will be closed.
Celkový vklad byl 700 usdt, po hře byl celkový zůstatek mého účtu 1823,75 usdt. Úspěšně jsem vybral 500 usdt a zbývající zůstatek v době zablokování účtu byl 1323,75 usdt.
Včera jsem obdržel pouze 93,81 usdt. Můžete prosím vysvětlit, co tato částka znamená?
Z toho, co jsem vyrozuměl, jste zabavili výhru a vrátili jste pouze můj vklad ve výši 700 usdt mínus 15% poplatek?
Promiň, ale s tímto rozhodnutím nesouhlasím. Všechny výhry byly legální, nevidím důvod zadržovat výši výhry a k vrácené částce vkladu účtovat administrativní poplatek. Předstírám, že dostanu všech 1823,75 usdt v plné výši. V tuto chvíli jsem zaplatil jen asi 595 usdt
The total deposit was 700 usdt, after the game the total balance of my account was 1823.75 usdt. I have withdrawn 500 usdt successfully and remaining balance at the time of account blocking was was 1323.75 usdt.
Yesterday I received 93.81 usdt only. Could you please explain what this amount mean?
From what I understand you seized the winnings and returned only my deposit amount of 700 usdt minus 15% fee?
Sorry, but I don't agree with this decision. All the winnings were legal, see no reason to withheld the winnings amount and to appy administrative fee to the returned deposit amount. I pretend to get all 1823.75 usdt in full. At the moment I paid only about 595 usdt
Podle našich pravidel máme právo vrátit vložené peníze - nikoli výhru.
Vložená částka byla 698,75
Takže 698,75 - 15 % = 593,94
593,94 – 500 = 94
to jsou peníze, které jste dostali.
By our rules we have the right to return deposited money - not winning sum.
Deposited sum was 698,75
So 698,75 - 15% = 593,94
593,94 - 500 = 94
this is the money you have received.
Omlouváme se, ale nemohu to přijmout jako správné řešení případu. Přijetím tohoto přiznávám, že z mé strany došlo k určitým porušením a souhlasím se zabavením výher. Toto není ten případ. Jakékoli obvinění vůči mé osobě striktně odmítám. Moje pozice je jasně vysvětlena výše. Zde není místo pro jakékoli zabavování finančních prostředků. A platíte poplatek i za dřívější platby (500usdt), které byly provedeny normálně. Pravděpodobně máte v takovém případě stále právo na 15% poplatek, ale musíte vrátit celý zbývající zůstatek 1323,75 usdt mínus poplatek. To je nějakým způsobem přijatelné.
Ale v tuto chvíli jsem dostal pouze 94 usdt z 1324 usdt remaming.
Sorry but I cannot accept this as a proper case resolution. By accepting this I admit there were some violations from my side and I agree to my winnings seizure. This is not the case. I strictly reject any accusations on me. My position is clearly explained above. There is no place for any funds seizure here. And you apply fee even for earlier payments (500usdt) that was performed normally. Probably you still have right to took 15% fee in such a case but you must return all the remaning balance 1323.75 usdt minus fee. This is acceptable somehow.
But at the moment I got only 94 usdt out of 1324 usdt remaming.
Přečtěte si prosím naše podmínky a pravidla pro hráče (která jste přijali během registrace v našem kasinu)
na základě pravidla:
Správa kasina může hráči vrátit rozdíl mezi vkladem a výběrem s odečtením administrativní provize až do výše 15 % z částky vkladu. V takovém případě by si hráčka měla ověřit svůj účet poskytnutím selfie s názvem kasina a datem na seznamu
Váš účet byl ukončen – nemáte právo hrát v našem kasinu. Důvod ukončení je výše - kvůli podezřelé aktivitě, kterou zaznamenal poskytovatel hry.
Všechny vklady-výběr mínus poplatky za správu vám byly vráceny.
Považujeme případ za vyřešený a naprosto spravedlivý.
Please read our terms and rules for players (which you accepted during registration in our casino)
based on the rule:
The casino administration can return the difference between deposit and withdrawal to the player with the deduction of administrative commission up to 15% from the deposit’s amount. In that case, the player should verify her account by providing a selfie with the name of the casino and the date on the list
Your account has been terminated - you don't have the right to play in our casino. The reason of termination is above - because of the suspicious activity noticed by the gameprovider.
All deposits-withdrawal minus admin fees has been returned to you.
We consider that the case is resolved and absolutely fair.
Vážený novi4oku, na případu stále usilovně pracujeme. Většina konverzací s kasinem se nyní vyměňuje přes Skype. Jakmile uděláme pokrok, zprávu sem okamžitě zveřejním.
Dear novi4ok, we are still working hard on the case. Most of the conversation with the casino are now exchanged via Skype. When we make progress, I will post the message here immediately.
We would like to ask the Casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating.
Vážený novi4ok,
Kasino uvedlo, že když vás požádali, abyste udělali KYC, odmítli jste jim poslat selfie.
Mohl byste prosím tuto situaci co nejpodrobněji vysvětlit?
Dear novi4ok,
The casino stated that when they asked you to do a KYC, you refused to send them a selfie.
Could you please explain this situation in as much detail as possible?
Ahoj Matěji!
Tuto podivnou otázku kladou již podruhé. Vše je vysvětleno výše. Nemám od nich žádné požadavky. Každopádně jsem jim poslal selfie a oni to dostali a potvrdili. Ale nakonec to uvedli pouze pro vrácení mého vkladu. Zmocnili se mé výhry bez vůle je vrátit. Rovněž uvalili 15% poplatek za dříve a běžně zpracovanou žádost o výběr ve výši 500 usdt. Celková částka, kterou jsem od nich dostal, přibližně 500+95=595 usdt. Z 1823 ust mého konečného zůstatku. Všechny požadavky kasina byly splněny. Pokud chtějí něco víc, ať to tady znovu jasně vysvětlí.
Hello, Matej!
This is the second time they raise this strange question. Everything is explained above. I haven't got any requests from them. Anyway I sent them selfie and they got it and confirmed. But finally they stated this only for returning back my deposit. They seized my winnings with no will to returm. Also they imposed 15% fee to previously and normally processed cashout request of 500usdt. Total amount I got from them 500+95=595 usdt approximately. Out of 1823 ust of my final balance. All the requests from casino were fullfilled. If they anything more let them explain clearly here again.
Ahoj novi4ok,
Z informací, které mám od zástupce kasina, to vypadá, že když jste byli požádáni o poskytnutí selfie, odmítli jste to udělat a na základě toho vám kasino zablokovalo účet. Ve vzduchu jsou stále nějaké otázky.
Hello novi4ok,
From the info I have from the casino representative, it looks like when you were asked to provide a selfie, you refused to do that, and based on that, the casino blocked your account. There are still some questions in the air.
Dobře Mateji, ale pokud si pozorně přečteš vlákno výše, už jsme o tom diskutovali. Cestovní pas a selfie jsem poskytl hned poté, co se zeptali 20.08.2022. Později jsem byl požádán o další fotografii s nápisem „SuperBoss" na papíře. To bylo provedeno pouze prostřednictvím tohoto webu a od vás, nikoli od nich. Udělal jsem to a potvrdili to asi před 3 týdny. Každopádně jsem od kasina nedostal žádné požadavky, dříve než po zablokování účtu. A uvádějí, že důvodem zákazu mého účtu je nějaké porušení tajných pravidel a dopis poskytovatele hry. S chybějícím selfie to nemá nic společného.
All right Matej, but if you read carefully the thread above we already discussed that. I provided the passport and selfie right after they asked on 20.08.2022. Later I was asked for additional photo with 'SuperBoss' written on the paper. This was done only via this site and from you not from them. I did this and they confirmed about 3 weeks ago. Anyway I haven't got any requests from casino not before not after account blocking. And they provide the reason of my account ban is some mystery rules violation and game provider letter. Nothing in common with missing selfie.
Vážený novi4ok a zástupci kasina,
Zkontroloval jsem protokoly a důkazy se svými kolegy.
Novi4ok:
Z vašeho herního stylu je patrné, že jste během krátké doby vyměnili stoly a hráli pouze na stolech, kde byl TC alespoň 2. Z vašich herních protokolů se domníváme, že jste používali software, abyste věděli, kde a kdy hrát, protože to není možné uchovat všechny tyto informace pro jednu osobu.
Proto se po zvážení všech důkazů domníváme, že kasino má právo na rozhodnutí, které učinilo.
Dear novi4ok and casino representative,
I checked the logs and evidence with my colleagues.
Novi4ok:
From your play style, it is evident that in a short time, you switched tables and played only in tables where TC was at least 2. From your game logs, we believe you used software to know where and when to play because it is impossible to keep all that info for a single person.
Therefore, considering all the evidence, we believe that the casino has the right to the decision it made.
Toto je zvláštní styl provádění „vyšetřování", když hráč nemá přístup k logům. Nepamatuji si ani počet sázek, ale věřím, že to nebylo více než 20-30 kol, většina z nich se hrála u jednoho stolu. Kolik stolů jsem „vyměnil"? Kolik kol hazardu jsem odehrál? Jaký byl vytvořen celkový obrat? Hraji stejným stylem v mnoha online kasinech a nikdy jsem nebyl obviněn z používání softwaru. To je nesmysl. Toto jsou pouze 'hádky', které nejsou založeny na důkazech (protože žádné neexistují). "Vysoce pravděpodobné" jako obvykle. Uvalení poplatku za předchozí provedený výběr (po 2 měsících) - samozřejmě nikdy nekomentováno. Jediný důvod je, že toto je ukrajinské kasino a vy se prostě postavíte na stranu. Nepřekvapuje vás to.
This is strange style performing the 'investigations' when player doesn't have access to logs. I cant remember even the number of bets but I beleive it was not more than 20-30 rounds most of them were played at one single table. How many tables I 'switched'? How many gambling rounds I played? What was the total turnover generated? I play same style in many online casinos and never been accused in using software. This is nonsense. This is only the 'guses' not based on the evidences (because there are no any). "Highly likely' as usually. Imposing fee on the previous made cashout (after 2 month) - of course never commented. The only reason is that this is ukrainian casino and you just take side. Not surprised.
Mohu vás ujistit, že jsme vaše záznamy velmi pečlivě kontrolovali.
Mohu vám dát příklad vaší hry:
Za jeden den jste odehráli celkem hodinu a během tohoto hraní jste vystřídali šest stolů a odehráli 24 kol.
Hrálo se 22 kol za 17 minut a vyměnili jste si čtyři stoly. Všechny hry byly hrány s TC 2+. Většina byla s TC 3+. To není možné bez použití skupiny nebo softwaru.
I can assure you we were checking your logs very carefully.
I can give you an example of your play:
In one day, you played a total of one hour, and during this play, you switched six tables and played 24 rounds.
Twenty-two rounds were played in 17 minutes, and you switched four tables. All games were played with TC 2+. Most were with TC 3+. This is not possible without using a group or software.
Mateji, vím, že jsi tady 'zlý policajt'. Většinou se ve všech vašich případech stavíte na stranu kasina. Každopádně jen na závěr – neuvádíte žádné důkazy a svůj závěr zakládáte na „hádání". Pokud někoho obviňujete, musíte poskytnout cennější důkazy. Hrál jsem na čtyřech stolech a pouze 22 kol a vy říkáte, že jediným možným důvodem je 'používání softwaru'. Dokážete odhadnout pravděpodobnost? To je řečnická otázka. To nemá žádný statistický nebo matematický základ. Vím, že když vstoupíte do pouzdra, nepřinese to hráči nic dobrého. Jste tu nejzaujatější a nejpředpojatější člověk. S největší pravděpodobností jste šéfem stížností, kteří vstupují do případů pouze s kapesními kasiny.
Nechte tentokrát krysy vzít si kousek koláče.
Matej, I know you are a 'bad cop' here. Mostly in all your cases you take casino's side. Anyway just to finalize - you don't provide any evidences and base your conclusion on a 'guess'. If you allege anyone you must provide more valuable proofs. I played four tables and only 22 rounds and you say only possible reason for that is 'using software'. Could you estimate the probability? This is rhetorical question. This has no any statistical or mathematical grounds. I know when you enter the case this brings nothing good to the player. You are the most biased and prejudiced person here. Most probably you are being the the head of complaints enter the cases only with pocket casinos.
Let the rats take the piece of pie this time..
Milý novi4ok.
A mýlíte se; tento případ má velmi solidní statistické a matematické základy.
Vzhledem ke všemu výše napsanému tento případ odmítám jako neoprávněný.
Dear novi4ok.
And you're mistaken; this case has very solid statistical and mathematical grounds.
Because of all written above, I am rejecting this case as unjustified.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.