FórumObecná diskuzeZeptejte se týmu Casino Guru

Zeptejte se týmu Casino Guru (strana 5)

před 4 roky od Daniel
|
99613 zobrazení 175 odpovědí |
|
1...4 5 6...9
před 2 roky

Ahoj,

Jsem kasino tester ze Španělska. Dne 17. srpna jsem poslal dvě práce provedené jozefovi (jozef@casino.guru) a stále mi neodpověděl ani neposlal platbu. Nereaguje ani na mé emaily.

Poslal jsem e-mail na adresu Xinfo@casino.guru a ani jsem neobdržel odpověď

Může mi prosím někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Ptal jsem se Jozefa, řekl, že už v pátek je to zakryté. Javier R. Předpokládám? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj!

Stále čekám, až se Jozef vrátí k mým e-mailům podle plateb za mé testovací úkoly v kasinu, které jsem provedl.


Protože vím, že byl poslední týden nemocný, zajímalo by mě, jestli by to mohl zvládnout někdo jiný z týmu? A možná existuje nějaký způsob, jak s vámi komunikovat přímo místo e-mailu?


dík

Automaticky přeloženo:
mrTretton37
před 2 roky

Dobrý den, zkusím to během dopoledne urychlit a budu kontaktovat kolegy ohledně vašeho požadavku a způsobu rychlejší komunikace.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj!

Stále čekám, až se Jozef vrátí k mým e-mailům podle plateb za mé testovací úkoly v kasinu, které jsem provedl.


Protože vím, že byl poslední týden nemocný, zajímalo by mě, jestli by to mohl zvládnout někdo jiný z týmu? A možná existuje nějaký způsob, jak s vámi komunikovat přímo místo e-mailu?


dík

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré ráno,

Upozornil jsem Jozefa, že se necítí dobře, tak mu laskavě dejte čas, aby se k vaší záležitosti dostal.

Děkuji 😉

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,

mohl bys mu prosím říct, ať se mi pokusí vrátit. Co nejdříve 🥲

Automaticky přeloženo:
mrTretton37
před 2 roky

Ahoj,

Mohu se alespoň pokusit - přeposlat vaši poznámku hned. 🙂

Aktualizace: Jozef vám včera večer poslal e-mail.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

jak se připojit k vašemu týmu?


Automaticky přeloženo:
vamsimohan75452
před rokem

Ahoj,

do jakého týmu by ses chtěl přidat, prosím?

Možná nám můžete pomoci s probíhajícím průzkumem zaměřeným na bonusy:

https://www.surveymonkey.com/r/RQM6Y2B

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, prošel jsem pravidla fóra a všiml jsem si, že není dovoleno přidávat nic s komerčním cílem. Mám k tomu otázku. Hledám lidi, kteří by rádi pomohli kasinům otestovat jejich nové a současné platební metody. Nejsem affiliate, ale pracuji pro agenturu, která pomáhá značkám s testováním plateb a UX jejich návrhů. Rád bych odsud oslovoval nové lidi, pro uživatele fóra je to způsob, jak najít nová kasina a většinou udržet minimální vklad, ale je to pro kasino také velmi cenná zpětná vazba od skutečných hráčů, kteří vědí co dělají.

Mohli byste mi prosím ohledně toho poradit?

Těším se, až se mi ozveš.

dík

Automaticky přeloženo:
CasinoWand
před rokem

Ahoj, jsem rád, že ses zeptal, než sem přidáš nějaké inzeráty. Jak to přesně funguje? Potřebují hráči vložit své vlastní peníze, nebo jim kasino poskytne peníze, které potřebují vložit, a poté otestuje proces platby/výběru?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Jo, nechtěl jsem dělat nic proti politice. To vlastně záleží. Naši testeři obvykle vkládají své vlastní peníze a testují proces, ale v některých případech, pokud o to tester požádá a vše je na obou stranách bezpečné, můžeme částku zálohy zaplatit předem. Nejsem vlastníkem/affiliatem kasina, ale pracuji pro společnost, která takové služby kasinům poskytuje. Naše testery mají různá pozadí, což se docela cení; bylo by však skvělé, kdybychom měli testery, kteří mají znalosti o kasinech, a proto mohou poskytnout cennější zpětnou vazbu.


Pokud jde o proces, liší se v závislosti na úkolu, ale obecně to jde jako registrace na webovou stránku, vložení určené částky prostřednictvím stanovené metody, někdy sázení, výběr a nahlášení.

Našim testerům doporučujeme, aby se zaregistrovali prostřednictvím dočasného e-mailu, aby se cítili pohodlněji a předešli jakémukoli zaváhání, ale vše je samozřejmě na domluvě. Někteří z nich používají svou skutečnou e-mailovou adresu.


Zeptejte se, pokud máte nějaké dotazy, abychom viděli, jak to můžeme vyřešit.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
CasinoWand
před rokem

Řekl bych, že popis, který jste poskytli, slouží jako dobrý výchozí bod pro lidi, kteří se o váš návrh zajímají. Pokud vám některý člen odpoví zde na fóru, z mého pohledu je v pořádku pokračovat v dialogu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj ještě jednou, to je skvělé, děkuji. Pro lidi je však malá šance, že zde uvidí mou konkrétní odpověď a budou mě kontaktovat. Bylo by v pořádku, kdybych pro to zveřejnil samostatný příspěvek, pokud to není v rozporu s pravidly fóra?

Automaticky přeloženo:
CasinoWand
před rokem

Nevidím v tom žádnou škodu. Neváhejte a založte si vlastní vlákno, nejlépe v Obecné diskusi:

file

Pokud se mohu zeptat, stačí uvést všechny termíny jasně a transparentně 🙂.

Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, milý tým Casino Guru,


Vyskytují se aktuálně problémy s webem? Nemohu se dostat na webovou stránku na mém počítači. Dostávám zprávu "403"

Kupodivu to dělá na mobilním telefonu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj, to je skvělé! Ano, budu zcela jasný a transparentní. Během dneška založím vlastní vlákno. Děkuji za vaše odpovědi!

Automaticky přeloženo:
CasinoWand
před rokem

Ahoj!

Rádi pomáháme 😎

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, milý tým Casino Guru,


Vyskytují se aktuálně problémy s webem? Nemohu se dostat na webovou stránku na mém počítači. Dostávám zprávu "403"

Kupodivu to dělá na mobilním telefonu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Tobiasi137!

Myslím, že by to mohla být nějaká chyba, i když některé jsou pouze dočasné a není potřeba žádná akce. Je pravda, že naše stránky jsou docela oblíbeným cílem hackerů, takže se čas od času zdá, že celý web nefunguje, ale je to jen kvůli hackerskému útoku.

Zobrazuje se tato chyba 403 stále? Pokud ano, můžete prosím sdílet printscreen zobrazující URL?

To by nám mohlo pomoci zjistit, kde začít s řešením. 🤔



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,


Zde je snímek obrazovky zprávy.

Problém nastává pouze tehdy, když chci mít přístup k vašemu webu přes internet doma. Poskytovatelem je Vodafone.

Když to udělám přes svůj smartphone a mobilní internet, tak to jde.

Doufám, že mi pomůžete, je škoda, že se na vaše stránky již nemohu dostat z počítače.

file

Automaticky přeloženo:
Tobias137
před rokem

Už jsem trochu vzdělaná 🙂. Zdá se, že IP použitá pro připojení k počítači patří mezi zakázané. Stává se to kvůli útokům. To znamená, že IP adresa vašeho mobilního telefonu je odlišná a odblokovaná, takže vám umožňuje snadný přístup na naše stránky.

Můžete mi prosím poslat IP adresu vašeho PC?

https://whatismyipaddress.com/

K tomu můžete použít e-mail: Xradka@casino.guru. Děkujeme 🙏

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky