Ahoj! Sledoval jsem to, ale nemohl jsem problém zjistit, protože to není konkrétně moje práce, vsadím se. Jak jsem řekl, předal jsem to technickému týmu. Znamená to, že vás nikdo nekontaktoval ohledně podrobností?
Takže původní problém podle mě stále přetrvává. Dovolte mi to znovu zkontrolovat s kluky.
Aktualizace: Další pokyny včetně videa, předpokládám, obdržíte e-mailem přímo od nich. To by mělo být řešení.
Přesto, pokud to nebude fungovat, postupujte prosím podle dalších pokynů, které od nich dostanete🙏.
Děkuji za trpělivost, myslím, že je to docela utrpení.
Hello! I watched that, but I could not detect the issue, because it's not specifically my job, I bet. As I said, I forwarded it to the tech team. Does it mean no one has contacted you, regarding details?
So, the original problem still persists, I reckon. Let me check it again with the guys.
Update: You'll get further instructions, video included, I suppose, via email directly from them. That should be the solution.
Still, if it does not work, please follow any other instructions you'll get from them🙏.
Thank you for your patience, I imagine it's quite a pain.
Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo: