FórumObecná diskuzeZeptejte se týmu Casino Guru

Zeptejte se týmu Casino Guru (strana 8)

před 4 roky od Daniel
|
99662 zobrazení 175 odpovědí |
|
1...7 8 9
sonartrancemusic
před 6 měsíci

Děkuji. Kolegové byli informováni. Mezitím se neváhejte spojit s Mirkou prostřednictvím e-mailu: miroslava.d@casino.guru

Pokusím se vám ozvat, jakmile budu mít nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
sonartrancemusic
před 6 měsíci

Vždy rádi pomůžeme. Je to při pokusu o přihlášení stále stejné?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Jo 🙁

Automaticky přeloženo:
sonartrancemusic
před 6 měsíci

Dobře, děkuji za aktualizaci. Pojďme se podívat, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jo 🙁

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nazdárek.

Upřímně řečeno, jak zpráva naznačuje, tento problém je způsoben přímo omezeními Facebook API. Tato situace není pod naší kontrolou. Doporučuji přihlásit se do svého původního profilu ( lefterismusic ) pomocí vašeho emailu a hesla. Mělo by to fungovat i přes problémy na FB.

Můžete to zkusit, prosím?


Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ahoj Radko, moc děkujeme za návrh, ale bohužel to nefunguje 🙁

Automaticky přeloženo:
sonartrancemusic
před 6 měsíci

Ani to nefunguje, hmmm, dobře. Dostali jste kontakt na Mirku z našeho reklamačního týmu, jak Radka navrhla, alespoň?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ano 🙂 poslala jsem email...


Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Radko, moc děkujeme za návrh, ale bohužel to nefunguje 🙁

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji za aktualizaci. Zdá se, že naši technici mají o čem přemýšlet.

Opravdu se za to omlouvám, myslel jsem, že jsem pro vás našel fungující řešení.🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

ano a byl jsem šťastný, protože musím něco říct..N1 Casino převedlo mou výhru 1400 eur na můj bankovní účet...ale chtěl jsem napsat do sekce stížností..ale jak vidíte, nemohu se přihlásit jako lefterismusic teď jsem se přihlásil pomocí účtu Google, každopádně...chci vám z hloubi srdce poděkovat..!!!! Jste skvělí a já opravdu nevím, jak vám poděkovat..!!! MOC DĚKUJI...!!!!! Zvláštní DÍKY Mirce wow..jsou skvělé. Ještě jednou děkuji.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
sonartrancemusic
před 6 měsíci

Takže jsem velmi rád, že to slyším a vidím, že jste nakonec dostali své peníze. ☘️☘️🎉

Psal jsem Mirce, že se ti to povedlo a že jí asi neodepíšeš z předchozího účtu, když se tam nemůžeš přihlásit.

Nejdůležitější věc, kterou bych řekl, je, že jste dostali své prostředky a můžete si je užít, protože to trvalo docela dlouho, abych byl upřímný.

Snad se něco podobného nebude opakovat a budete mít lepší zážitek.

Každopádně, myslíte si, že budete v tomto kasinu hrát znovu, nebo raději ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj jaro.

Jo, chvíli to trvalo 😬 Napsal jsem jim (zasláním e-mailu) poté, co jsem získal svou výhru> mimo jiné jsem napsal: Musí to tak být, abych získal svou výhru? A řekl jsem také toto> Nemám důvod lhát poté, co jsem od vás dostal výhru..nikdy jsem neprovedl vklad třetí strany..!! a také některé další věci. Jaro jsem to vzdal. Byl z toho všeho opravdu unavený. Ale teď jsem šťastná. Šťastný ne za peníze, ale že jsem měl pravdu. Moje výhra byla 10000% legální. Každopádně teď je to Historie. Včera jsem provedl vklad 50 euro a trochu jsem si hrál, abych jim ukázal, že je nemám rád. Po tom všem už hrát nebudu. Trvalo dlouho, než jsem získal svou výhru, což mi lezlo na nervy 🙁 Toto chování tohoto kasina bylo pro zákazníka extrémně špatné. Nikdy předtím jsem se s tím nesetkal. Jsem starý online hráč a velmi dobře ZNÁM pravidla. Takhle to neřešíte, když máte online kasino. To lidi odrazuje. Také mě mrzí, jak se k nám chovají. Podobným problémům čelí tolik hráčů a je těžké ukázat, že máte pravdu. Cítíte se sami a myslíte si, že vám nikdo nepomůže, tak to vzdejte a život jde dál. Pravda a smutná. 😔

Ještě jednou prosím řekněte všem, kteří mi pomáhají, VELKÉ VELKÉ díky z mého srdce...!!! 😊

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
sonartrancemusic
před 6 měsíci

Určitě předám vaše poděkování a děkujeme, že máte radost a užíváte si, že celá situace je konečně u konce a co je důležité, že to dobře dopadlo. Pravda vždy vyjde najevo, jak se říká, takže jsem také rád, že to byl tvůj případ a nemusel jsi řešit další průšvihy.

Vidím, že za nimi uděláte hrubou čáru a pravděpodobně budete hrát v jiném kasinu.

Hodně štěstí a lepší zkušenosti do budoucna. ☘️😊

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Radko, moc děkujeme za návrh, ale bohužel to nefunguje 🙁

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj!

Právě jsme měli relaci, která nám pomohla porozumět konkrétním problémům s přihlášením, a na základě nedávné aktualizace bych byl rád, abyste to udělali, abyste mohli znovu používat svůj původní účet, a to i přes nefunkčnost Facebooku.

1) Přejděte prosím na stránku registrace https://casinoguru-gr.com/eggrafi

2) vyplňte své původní uživatelské jméno "lefterismusic" plus původní email "le********sic@y***o.gr"

3) nastavit heslo

4) Potvrďte své heslo prostřednictvím ověřovacího e-mailu

Tyto kroky by vám měly umožnit vrátit se do svého prvního profilu pomocí nového hesla spojeného s vaším předchozím e-mailem a přihlašovacími údaji.


Dej mi prosím vědět, jak to jde 🤞


Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

uffff ..... mám následovat vaše kroky .. ale zase to nefunguje. Věc je, že se nemohu přihlásit se svým účtem Google nyní několik dní .. zkusil jsem to znovu a jsem nyní. Opravdu nechápu, proč se nemohu přihlásit pomocí svého účtu Google několik dní poté, co jsem udělal váš nový návrh. Divné to celé. zkouším znovu...

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni! Zajímalo by mě, zda existují stránky nebo weby, kde můžete pracovat jako copywriter, SEO nebo psát recenze her a kasin. Pokud někdo o něčem víte, řekněte mi, moc děkuji!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

uffff ..... mám následovat vaše kroky .. ale zase to nefunguje. Věc je, že se nemohu přihlásit se svým účtem Google nyní několik dní .. zkusil jsem to znovu a jsem nyní. Opravdu nechápu, proč se nemohu přihlásit pomocí svého účtu Google několik dní poté, co jsem udělal váš nový návrh. Divné to celé. zkouším znovu...

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

co to..? 😀 Taky jsem trochu zmatená.

Dokázali byste natočit video, jak se pokoušíte přihlásit ke svému starému účtu? Proces zkontrolujeme a možná najdeme důvod - konečně 🙂

To by bylo velmi užitečné, pokud se vám to podaří, pošlete to na community@casino.guru 🙏

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Radko poslal jsem email na community@casino.guru prosím čtěte....Díky

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Radko poslal jsem email s videem doufám že uvidíš co myslím..Díky


Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...7 8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky