Vždy rádi pomůžeme. Je to při pokusu o přihlášení stále stejné?
We're always glad to help. Is it still the same when you try to log in?
Dobře, děkuji za aktualizaci. Pojďme se podívat, co se dá dělat.
Ok, thank you for the update. Let's see what can be done.
Nazdárek.
Upřímně řečeno, jak zpráva naznačuje, tento problém je způsoben přímo omezeními Facebook API. Tato situace není pod naší kontrolou. Doporučuji přihlásit se do svého původního profilu ( lefterismusic ) pomocí vašeho emailu a hesla. Mělo by to fungovat i přes problémy na FB.
Můžete to zkusit, prosím?
Hey there.
Frankly, as the message suggests, this issue is caused directly by the Facebook API limitations. This situation is not under our control. I suggest login in to your original profile (lefterismusic) using your email and password. That should work despite FB issues.
Can you try that, please?
Ahoj Radko, moc děkujeme za návrh, ale bohužel to nefunguje 🙁
Hi Radka thank you very much for your suggestion but unfortunately it doesn't work 🙁
Ani to nefunguje, hmmm, dobře. Dostali jste kontakt na Mirku z našeho reklamačního týmu, jak Radka navrhla, alespoň?🤔
Not even that works, hmmm, ok. Did you get in touch with Mirka from our complaint team, as Radka suggested, at least?🤔
Děkuji za aktualizaci. Zdá se, že naši technici mají o čem přemýšlet.
Opravdu se za to omlouvám, myslel jsem, že jsem pro vás našel fungující řešení.🙁
Thanks for the update. It seems like our tech guys have something to think about.
I'm really sorry for this, I thought I found a working solution for you.🙁
ano a byl jsem šťastný, protože musím něco říct..N1 Casino převedlo mou výhru 1400 eur na můj bankovní účet...ale chtěl jsem napsat do sekce stížností..ale jak vidíte, nemohu se přihlásit jako lefterismusic teď jsem se přihlásil pomocí účtu Google, každopádně...chci vám z hloubi srdce poděkovat..!!!! Jste skvělí a já opravdu nevím, jak vám poděkovat..!!! MOC DĚKUJI...!!!!! Zvláštní DÍKY Mirce wow..jsou skvělé. Ještě jednou děkuji.
yes and i was happy because i have to say something..N1 Casino has transferred my winning of 1400 euros to my bank account...but i wanted to wrote in the complaining section..but as y see i cant log in as lefterismusic now i logged in using google account, anyway...I realy want to thank you guys deep from my heart..!!!! Y are awesome and i realy dont know how i will thank you..!!! THANK YOU soooooooo much...!!!!! Special THANKS to Mirka wow..y are great. Thanks again.
Takže jsem velmi rád, že to slyším a vidím, že jste nakonec dostali své peníze. ☘️☘️🎉
Psal jsem Mirce, že se ti to povedlo a že jí asi neodepíšeš z předchozího účtu, když se tam nemůžeš přihlásit.
Nejdůležitější věc, kterou bych řekl, je, že jste dostali své prostředky a můžete si je užít, protože to trvalo docela dlouho, abych byl upřímný.
Snad se něco podobného nebude opakovat a budete mít lepší zážitek.
Každopádně, myslíte si, že budete v tomto kasinu hrát znovu, nebo raději ne?
So I'm very happy to hear that and to see that you got your money's worth in the end. ☘️☘️🎉
I wrote to Mirka that you have succeeded and that you probably won't write her off from the previous account since you can't log in there.
The most important thing I would say is that you got your funds and you can enjoy them, because it took quite a while to be honest.
Hopefully something like this won't happen again and you will have a better experience.
Anyway, do you think you'll play in this casino again or you'd rather not ?
Ahoj jaro.
Jo, chvíli to trvalo 😬 Napsal jsem jim (zasláním e-mailu) poté, co jsem získal svou výhru> mimo jiné jsem napsal: Musí to tak být, abych získal svou výhru? A řekl jsem také toto> Nemám důvod lhát poté, co jsem od vás dostal výhru..nikdy jsem neprovedl vklad třetí strany..!! a také některé další věci. Jaro jsem to vzdal. Byl z toho všeho opravdu unavený. Ale teď jsem šťastná. Šťastný ne za peníze, ale že jsem měl pravdu. Moje výhra byla 10000% legální. Každopádně teď je to Historie. Včera jsem provedl vklad 50 euro a trochu jsem si hrál, abych jim ukázal, že je nemám rád. Po tom všem už hrát nebudu. Trvalo dlouho, než jsem získal svou výhru, což mi lezlo na nervy 🙁 Toto chování tohoto kasina bylo pro zákazníka extrémně špatné. Nikdy předtím jsem se s tím nesetkal. Jsem starý online hráč a velmi dobře ZNÁM pravidla. Takhle to neřešíte, když máte online kasino. To lidi odrazuje. Také mě mrzí, jak se k nám chovají. Podobným problémům čelí tolik hráčů a je těžké ukázat, že máte pravdu. Cítíte se sami a myslíte si, že vám nikdo nepomůže, tak to vzdejte a život jde dál. Pravda a smutná. 😔
Ještě jednou prosím řekněte všem, kteří mi pomáhají, VELKÉ VELKÉ díky z mého srdce...!!! 😊
Hi jaro.
Yep it took quiet a while 😬 I have wrote them (sending an email) after i got my win> among others I wrote: Does it have to be that way to get my win? And i have say also this> I have no reason to lie after i got my win from y guys..i never ever has make a third party deposit..!! and some other things also. Jaro i had given up. Was realy tired from all this. But now im happy. Happy not for the money but that i was right. My win was 10000% legal. Anyway now this is History. Yesterday i have make a deposit 50 euro and playing a little bit only to show them that im not like them. I will not play anymore, after all this. It tooks to long to get my win that got on my nerves 🙁 That behaviour from this casino was extremly bad to a customer. Never ever i faced this before. Im an old online player i KNOW the rules very well. That's not how you deal with it when you have a online casino. That puts people off. Makes me sad also how they treat us. So many players facing similar problems and it is hard to show that you are right. Feeling alone and thinking that nobody will help you so give up and life goes on. True and sad. 😔
Again please tell all who has helping me a BIG BIG thanks deep from my heart...!!! 😊
Určitě předám vaše poděkování a děkujeme, že máte radost a užíváte si, že celá situace je konečně u konce a co je důležité, že to dobře dopadlo. Pravda vždy vyjde najevo, jak se říká, takže jsem také rád, že to byl tvůj případ a nemusel jsi řešit další průšvihy.
Vidím, že za nimi uděláte hrubou čáru a pravděpodobně budete hrát v jiném kasinu.
Hodně štěstí a lepší zkušenosti do budoucna. ☘️😊
I will definitely forward your gratitude and we thank you for being happy and enjoying the fact that the whole situation is finally over and what is important is that it turned out well. The truth always comes out as it's told, so I'm also glad that was your case and you didn't have to deal with any more trouble.
I can see that you will make a rough line behind them and you will probably play in another casino.
Good luck and have a better experience in the future. ☘️😊
Ahoj!
Právě jsme měli relaci, která nám pomohla porozumět konkrétním problémům s přihlášením, a na základě nedávné aktualizace bych byl rád, abyste to udělali, abyste mohli znovu používat svůj původní účet, a to i přes nefunkčnost Facebooku.
1) Přejděte prosím na stránku registrace https://casinoguru-gr.com/eggrafi
2) vyplňte své původní uživatelské jméno "lefterismusic" plus původní email "le********sic@y***o.gr"
3) nastavit heslo
4) Potvrďte své heslo prostřednictvím ověřovacího e-mailu
Tyto kroky by vám měly umožnit vrátit se do svého prvního profilu pomocí nového hesla spojeného s vaším předchozím e-mailem a přihlašovacími údaji.
Dej mi prosím vědět, jak to jde 🤞
Hi there!
We just had a session to help us understand the specific login issues, and based on the recent update, I'd like you to do this, so you can use your original account again, despite Facebook malfunctions.
1) Please go to the signup page https://casinoguru-gr.com/eggrafi
2) fill in your original username "lefterismusic" plus the original email "le********sic@y***o.gr"
3) set up a password
4) confirm your password through a verification email
These steps should allow you to get back to your first profile by using a new password associated with your previous email and login.
Please let me know how it goes 🤞
uffff ..... mám následovat vaše kroky .. ale zase to nefunguje. Věc je, že se nemohu přihlásit se svým účtem Google nyní několik dní .. zkusil jsem to znovu a jsem nyní. Opravdu nechápu, proč se nemohu přihlásit pomocí svého účtu Google několik dní poté, co jsem udělal váš nový návrh. Divné to celé. zkouším znovu...
uffff.....i have follow your steps..but it not works again. Thing is that i cant log in with my google account now few days..i have try again and im in now. I realy dont understand why i cant log in with my google account few days after i have do your new sugestion. Weird this whole thing. I try again...
Ahoj všichni! Zajímalo by mě, zda existují stránky nebo weby, kde můžete pracovat jako copywriter, SEO nebo psát recenze her a kasin. Pokud někdo o něčem víte, řekněte mi, moc děkuji!
hello everyone! I would like to know if there are pages or websites where you can work as a copywriter, SEO or write reviews of games and casinos. If anyone knows anything please tell me, thank you very much!
hola a todos! me gustaria saber si hay paginas o sitios web donde se pueda trabajar como copywriter, SEO o escribir reseñas de juegos y casinos. Si alguien sabe de algo porfavor me habla, muchas gracias!
uffff ..... mám následovat vaše kroky .. ale zase to nefunguje. Věc je, že se nemohu přihlásit se svým účtem Google nyní několik dní .. zkusil jsem to znovu a jsem nyní. Opravdu nechápu, proč se nemohu přihlásit pomocí svého účtu Google několik dní poté, co jsem udělal váš nový návrh. Divné to celé. zkouším znovu...
uffff.....i have follow your steps..but it not works again. Thing is that i cant log in with my google account now few days..i have try again and im in now. I realy dont understand why i cant log in with my google account few days after i have do your new sugestion. Weird this whole thing. I try again...
co to..? 😀 Taky jsem trochu zmatená.
Dokázali byste natočit video, jak se pokoušíte přihlásit ke svému starému účtu? Proces zkontrolujeme a možná najdeme důvod - konečně 🙂
To by bylo velmi užitečné, pokud se vám to podaří, pošlete to na [email protected] 🙏
What the..? 😀 I'm bit confused too.
Would you be able to capture a video of how you try to log into your old account? We will review the process and perhaps find the reason - finally 🙂
That would be extremely helpful, If you manage to do so, please send it to [email protected] 🙏
Radko poslal jsem email na [email protected] prosím čtěte....Díky
Radka i have send an email to [email protected] please read....Thanks
Radko poslal jsem email s videem doufám že uvidíš co myslím..Díky
Radka i have send an email with video hope y will see what i mean..Thanks
Děkuji, Radka se k tomu určitě dostane a pevně věřím, že se celý tento problém nějak vyřeší. Budu držet palce. 🤞
Thank you, Radka will surely get to it and I firmly believe that this whole problem will be solved somehow. I will keep my fingers crossed. 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.