FórumObecná diskuzeZeptejte se týmu Casino Guru

Zeptejte se týmu Casino Guru (strana 4)

před 4 roky od Daniel
|
99489 zobrazení 175 odpovědí |
|
1...3 4 5...9
Daniel
před 3 roky

Je zajímavé, jak cítíme potřebu upravit své okolí podle našich obecných představ 😀 - jména nevyjímaje. Veronica je ale hezké jméno.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 roky

Chtěl jsem se tě na to zeptat. Pamatuji si loňský rok v dubnu nebo květnu. Ve speciálu zpráv „Covid kolem světa" vyzpovídali mladý pár v Indii, protože noc předtím porodila dvojčata. "A už mají jména?"

Ano, Covid a Corona.


Výborně, tyto děti budou rády chodit do školy každý den. Pokud se plánujete přestěhovat do Německa a pořídit si další 2 děti, doporučuji jako jména Adolfa a Evu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj! Potřebuji komunikovat s jozefem, minulý týden jsem mu poslal nějaké informace a stále nereaguje, chtěl jsem o něm vědět... Omlouvám se, že to píšu sem, ale nemám jak to najít, moc děkuji a omlouváme se za nepříjemnosti 😉😊

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Dobrý den, omlouvám se za zpoždění, jen jsem k tomu chtěl napsat něco vtipného... No a když se situace zase vyhrocuje, tak to ZASE není vtipné 😀. Dobrá pointa se jmény, rozesmáli jste mě 🙂

Automaticky přeloženo:
paulish
před 2 roky

Ahoj Pavli. Žádný problém, předám vaši zprávu Jozefovi 🙂 Víte, že v týmu Casino Guru je několik Jozefů? Nějaké vodítko pro mě, kdo je ten, koho hledáte, prosím? 😀

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj! Je to joe nebo jozef zimmerman (jeho e-mail je jozef@casino.guru) Doufám, že ho můžete kontaktovat, protože nereaguje na e-maily, které mu píšu, a potřebuji vědět, zda obdržel informace, které jsem mu poslal ... Děkuji mnohokrát !!! 😉

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
paulish
před 2 roky

Dobrý den, děkuji, jen jsem se chtěla ujistit 🙂 Poprosila jsem ho, aby vám odpověděl. Pokud budete ještě něco potřebovat, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kde sídlí váš tým?

Automaticky přeloženo:
zorans71
před 2 roky

Ahoj, převážná část týmu sídlí v Bratislavě a Banské Bystrici (Slovensko). Bratislavskou kancelář tvoří především vývojáři, affiliate tým, designéři, PR, finanční oddělení atd., zatímco tým Banska Bystrica se zaměřuje na stížnosti hráčů a recenze kasin + pravidelné aktualizace.

Každopádně máme pár členů v České republice a pak mnoho externích copywriterů, překladatelů a kasinových testerů, kteří sídlí po celém světě.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už je to docela dlouho, co jste se nás na něco ptali, takže malé povzbuzení by mohlo být na místě 🙂.

Pokračujte, zeptejte se nás na cokoliv , jen přeskočte vědu, prosím:

"deset hlavních otázek, na které věda stále nemůže odpovědět"

😁💪


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vzhledem k tomu, že jsem musel zrušit svou cestu na Ukrajinu na začátku tohoto roku (z pochopitelných důvodů), stále plánuji někdy objíždět střední Evropu, klasický úkol pro toto je:

  • Česká republika/ Praha
  • Maďarsko / Budapešť.

Ale stojí za to zastávka uprostřed do Bratislavy nebo jinam na Slovensku 😀?

Automaticky přeloženo:
Thebaum
před 2 roky

Ahoj,

Rád bych odpověděl, sám jsem bohužel z České republiky a na Slovensko jezdím jen velmi sporadicky. 😀

Sám nejsem moc cestovatel. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžete mi prosím říct, proč má vaše stránka panu Betovi tak perfektní pověst? Když si přečtete recenze, většina z nich je negativních a přesto mají 9,6 z deseti. Kompenzuje kasino Casino Guru za pozitivní recenze nebo co? Byl jsem scammed pan BET a mnoho dalších lidí bylo také. Prosím, přestaňte jim dělat tak pozitivní pověst, že to není přesné.


Kyle

Automaticky přeloženo:
Mogolor
před 2 roky

Ahoj Kyle,

neváhejte navštívit záložku reputace kasina a přečtěte si to všechno - vše je tam uvedeno:

https://casino.guru/Mr-Bet-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Chcete-li se lépe seznámit s naším přístupem, podívejte se na náš proces kontroly a hodnocení:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Jen bych chtěl dodat, že uživatelské recenze jsou odděleny od hodnocení reputace, protože každý můžeme mít jiný vkus a zkušenosti, ale hlídáme si stížnosti, protože ty sestávají z přímých a ověřených informací.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Potřebuji se spojit s někým z týmu. Dík!

Automaticky přeloženo:
mrTretton37
před 2 roky

Ahoj,

co potřebuješ, prosím? Za webem Casino Guru stojí několik týmů, a proto potřebují další informace. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Potřebuji Jozefa z testování, aby odpověděl na můj e-mail. Můžete mu říct, že je to tester kasina ze Švédska, který nedávno dostal úkol kb-test.


chci vědět, jestli je vše tak, jak má!

Automaticky přeloženo:
mrTretton37
před 2 roky

Ahoj,

Rozumím - už jsem sledoval informace k němu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Jsem kasino tester ze Španělska. Dne 17. srpna jsem poslal dvě práce provedené jozefovi (jozef@casino.guru) a stále mi neodpověděl ani neposlal platbu. Nereaguje ani na mé emaily.

Poslal jsem e-mail na adresu Xinfo@casino.guru a ani jsem neobdržel odpověď

Může mi prosím někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
Mlansky
před 2 roky

Ahoj,

Zítra budu Jozefa aktualizovat. Víc v tuto chvíli bohužel udělat nemohu.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky