Našel jsem pěknou hru a nakonec jsem vyhrál R21000,00, ale nemohu své výhry dostat ven, je to vždy výmluva. Nejprve musím pro EFT použít svůj účet kreditní karty, poté svůj šekový účet, pak má EFT technický problém a musím používat elektronické peněženky, pak nemohu používat bitcoiny, protože jsem je nikdy nepoužil k provedení vkladu. Zkoušel jsem to několik dní, ale bylo to 21krát zamítnuto! Nehrajte na této platformě!!!
I found a nice game and ended up winning R21000,00 but cannot get my winnings out it is always an excuse. First I must use my credit card account for EFT, then my cheque account, then EFT has a technical issue and I must use electronic wallets, then I can’t use Bitcoin as I never used it to make the deposit. I’ve been trying for days but it has been rejected 21 times! Don’t play on this platform!!!
Chcete říct, že se vás nikdo nikdy neptal na vaše heslo? To je dobře, alespoň víte, že kasino není nečestné.
Také vidím, že píšeš nápovědu, potřebuješ s něčím pomoct?
You mean no one has ever asked you for your password ? That's good, at least you know the casino isn't dishonest.
Also, I see you're writing help, do you need a hand with anything ?
Našel jsem pěknou hru a nakonec jsem vyhrál R21000,00, ale nemohu své výhry dostat ven, je to vždy výmluva. Nejprve musím pro EFT použít svůj účet kreditní karty, poté svůj šekový účet, pak má EFT technický problém a musím používat elektronické peněženky, pak nemohu používat bitcoiny, protože jsem je nikdy nepoužil k provedení vkladu. Zkoušel jsem to několik dní, ale bylo to 21krát zamítnuto! Nehrajte na této platformě!!!
I found a nice game and ended up winning R21000,00 but cannot get my winnings out it is always an excuse. First I must use my credit card account for EFT, then my cheque account, then EFT has a technical issue and I must use electronic wallets, then I can’t use Bitcoin as I never used it to make the deposit. I’ve been trying for days but it has been rejected 21 times! Don’t play on this platform!!!
Dobrý den, můžete mi říct, o jaké platformě se bavíme, kde se pokoušíte vybrat peníze? Domnívám se, že není hezké, když váš výběr byl několikrát zamítnut a vždy je za tím něco jiného, i když jste použili alternativu. Jak dlouho se snažíte stáhnout? Je něco, co vám kasino doporučilo, abyste zabránili opětovnému zamítnutí vašeho výběru?
Hello, could you tell me what platform are we talking about where you are trying to withdraw money ? I believe it's not nice if your withdrawal has been rejected several times and there is always something different behind it even if you used an alternative. How long have you been trying to withdraw ? Is there anything that the casino has recommended to you to prevent your withdrawal from being rejected again ?
Dobrý den, velmi dobře, nedávno jsme s rodinným příslušníkem vložili peníze jejich kreditní kartou na můj účet mystake, asi 30 eur, vydělali jsme 480 eur a když byl čas vybrat, požádali mě o ověření kreditní karty, protože jsem fyzicky jsem to neměl, tak jsem poslal výpis z účtu. se všemi vklady provedenými touto kartou v kasinu Odpověděli mi, že to nemohou ověřit skenerem (protože moje banka mi dokument poskytla pouze fyzicky), požádali mě o zaslání výpisu z mého účtu, ve kterém lze vidět všechny provedené vklady jsem odeslal, na což jsem nedostal žádnou odpověď. Nakonec, když jsem nedostal odpověď, kontaktoval jsem banku, zda existuje nějaký způsob, jak získat výpis z karty v PDF a poslal jsem jej znovu bez odpovědi.
Hello, very good, the other day a family member and I deposited money with their credit card into my mystake account, about 30 euros, we earned 480 euros and when it was time to withdraw, they asked me to verify my credit card since I didn't have it physically, so I sent the bank statement. with all the deposits made with that card in the casino They responded to me that they could not verify it through a scanner (since my bank only provided me with the document physically) they asked me to send a statement of my account in which To see all the deposits made, I sent it to which I did not receive any response. Finally, when I did not receive a response, I contacted the bank to see if there was any way to get the card statement in PDF and I sent it again without a response.
Hola muy buenas el otro día un familiar y yo ingresamos dinero con su tarjeta de crédito en mi cuenta de mystake unos 30 euros ganamos 480 euros y a la hora de retirar me solicitaron la verificación de mi tarjeta de crédito al no tenerla física mande el extracto bancario con todos los depósitos hechos con esa tarjeta en el casino Me respondieron que no podían verificarlo a través de un escáner (ya que en mi banco solo me aportaban el documento de manera física)me pidieron que sino mandase un extracto de mi cuenta en el que se vieran todos los depósitos realizados lo envié a lo que no recibí respuesta alguna por último al no recibir respuesta me contacté con el banco para ver si había alguna manera de conseguir el extracto de la tarjeta en PDF y lo Volví a mandar sin respuesta
Ahoj. Můžu se prosím nejdřív zeptat, ve kterém kasinu jsi to všechno zažil?
A jakého člena rodiny máte na mysli? Možná máte s touto osobou nějaký společný účet? Ptám se proto, že obvykle není dovoleno používat jinou kartu než tu, která je na vaše jméno. Pokud jde pouze o společné účty, mohou existovat výjimky.
Kdy přesně prosím začal proces ověřování?
Hello there. May I first ask at which casino did you experience all this, please?
Also, what family member do you mean? Have you got some joint account with this person, perhaps? I am asking because usually it is not allowed to use another card except the one which is in your name. There might be some exceptions when it comes to joint accounts only.
When exactly did the verification process start, please?
Je to blbost..
To je to, co žádají! Když se pokusíte získat svou výhru...
Dobrý den Petře,
Děkujeme, že s námi hrajete!
Kontaktujeme vás ohledně vaší poslední žádosti o výběr. Buďte informováni, že selhalo, protože vaše karta nepřijímá výběry. Z tohoto důvodu o něj budete muset znovu požádat prostřednictvím bankovního převodu.
K dokončení ověřovacího procesu potřebujeme ještě následující dokumenty:
ID:
Vždy nám zašlete obě strany dokumentu.
Přijímáme:
• Občanský průkaz
• Cestovní pas
Ujistěte se, že nevypršela platnost a že vidíme celý text a všechny čtyři rohy dokumentu.
Upozorňujeme, že potřebujeme barevnou fotografii, naskenované dokumenty neschvalujeme.
Doklad o adrese: Ujistěte se, že dokument není starší než 3 měsíce s jasně uvedeným datem vystavení a že jsou viditelné všechny čtyři rohy dokumentu.
Dokumenty, které schvalujeme:
• Účet za energie (plyn, voda nebo pevná linka/širokopásmové připojení)
• Bankovní doklad (výpis nebo jiný dopis, který vám byl zaslán)
• Dokument vydaný vládou
Kreditní karta: **6321
Odešlete prosím zřetelnou fotografii přední i zadní strany kreditní karty pod svým jménem. Ujistěte se, že je vidět pouze prvních 6 a poslední 4 číslice ve zkráceném formátu: 1234 56XX XXXX 6789 na přední straně, se stejným pokrytím na zadní straně. Nezakrývejte datum expirace ani kód CVC (3 číslice). Kromě toho musí být karta opatřena viditelným podpisem pro účely ověření.
Bankovní účet:
Potřebujeme soubor PDF s bankovním výpisem XXXXXX z vaší online banky. Potřebujeme a vidíme celé jméno, logo banky, IBAN a BIC / SWIFT. To lze zjistit po přihlášení do její online banky.
Jakmile požádáte znovu, zpracujeme vaše prostředky co nejdříve.
Neváhejte nás kontaktovat, pokud pro vás můžeme udělat něco jiného. Rádi vám pomůžeme!
Měj hezký den!
2050:3025181
It's bullshit..
This is what they ask for! When you try to get your winnings...
Hello Peter,
Thank you for playing with us!
We are contacting you regarding your latest withdrawal request. Please be informed it failed ad your card does not accept withdrawals. For this reason, you will need to request it again through Bank Transfer.
To complete the verification process, we still need the following documents:
ID:
Always send us both sides of the document.
We accept:
• ID card
• Passport
Make sure it isn’t expired and that we can see the full text and all four corners of the document.
Please note that we need a photo in colour, we do not approve scanned documents.
Proof of Address: Make sure that the document is not older than 3 months with the date of issuing clearly stated and all four corners of the document are visible.
Documents we approve:
• Utility bill (gas, water or landline/broadband)
• Bank document (a statement or another letter sent to you)
• Government-issued document
Credit card: **6321
Please submit a clear photograph of both the front and back of the credit card under your name. Ensure that only the first 6 and last 4 digits are visible, following the truncated format: 1234 56XX XXXX 6789 on the front, with the same coverage on the back. Do not obscure the expiry date or the CVC code (3 digits). Additionally, the card must bear a visible signature for validation purposes.
Bank account:
We need a PDF file of bank statement XXXXXX from your online bank. We need and see full name, bank logo, IBAN and BIC / SWIFT. This can be found by logging in to its online bank.
Once requested again we will process your funds as soon as possible.
Don't hesitate to contact us if there is anything else we can do for you. We are happy to help you!
Have a good day!
2050:3025181
Ahoj, o jakém kasinu se tady bavíme? Přečetl jsem celý příspěvek, ale mám pocit, že jde o běžné dokumenty, které hráč poskytuje kasinu, aby se ověřil. Co je na tom špatné ? 🤔
Hi, what casino are we talking about here ? I have read the whole post but I have a feeling that it is the normal documents that a player provides to the casino to verify themselves. What's wrong with that ? 🤔
Neonvegas.com
Platil jsem kartou a na svých webových stránkách říkají, že převedou peníze zpět na můj účet.. teď chtějí, abych jim poslal tolik informací o sobě a mé kreditní kartě.. nebudu!
Jdu kontaktovat policii
Neonvegas.com
I paid with card and they say on their website that they will transfer the money back to my account.. now they want me to send them so much information about my self and my credit card.. i will not!
I am going to contact the police
No, myslím, že je to ověření, které byste udělali téměř v každém kasinu, kdybyste si chtěli vybrat peníze, takže mi to nepřijde tak divné, jak jsem již zmínil. Vždy ověřujete sebe a způsob platby, v čem tedy vidíte problém? Hrajete v online kasinu poprvé?
Teprve když projdete tímto procesem úspěšně, budete moci vybrat, takže samozřejmě proto byste měli dostat peníze zpět na svůj hráčský účet. 🤔
Well, I think it's a verification that you would do in almost any casino if you wanted to withdraw money, so it doesn't seem to me as something strange as I already mentioned. You always verify yourself and the payment method so what do you see as the problem ? Are you playing in an online casino for the first time ?
Only when you go through this process successfully you will be allowed to withdraw, so obviously that's why you should get the money back to your player account again. 🤔
Ne, není to poprvé!
A jasně říkají, že peníze vrátí zpět na moji Master kartu !!!!
1-5 bankovních dnů
Moc přemýšlíš
No it's not the first time!
And they clearly state that they will pit the money back on my Master card !!!!
1-5 bank days
You think to much
Myslím, že moc nepřemýšlím. Jen jsem chtěl vědět, kde vidíš problém, protože jsem ho v tom, co jsi napsal, neviděl.
To, že vám kasino nechce dát peníze, by jistě bylo jedno, ale není tomu tak, pokud jste neprovedli ověření. To je běžná věc, která se stává.
Pokud to úspěšně projdete, jak jsem řekl, měli byste být schopni odstoupit.
I don't think I think too much. I just wanted to know where you see the problem, because I didn't see it in what you wrote.
That the casino doesn't want to give you money would certainly be one, but it's not if you haven't done the verification. That's a common thing that happens.
If you pass it successfully like I said, then you should be able to withdraw.
Ahoj, máte problém s výběrem kasina, pochopil jsem to správně? kde se ti to děje? Jaký je důvod, proč nemůžete odstoupit, můžete mi prosím říct více?
Hi, you have a casino withdrawal issue, did I get that right ? Where is it happening to you ? What is the reason you can't withdraw, could you tell me more please ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.