FórumObecná diskuzeNikdy nesdělujte své heslo třetí straně!

Nikdy nesdělujte své heslo třetí straně! (strana 2)

před 7 měsíci od Daniel
|
22777 zobrazení 74 odpovědí |
|
1 2 34
před 5 měsíci

Ahoj

když jsem si chtěl vybrat peníze a požádal mě o zaslání čísla mého bankovního účtu na e-mailovou adresu a udělal jsem to, ale nikdo mi nepomohl a ani neodepsal

může někdo pomoci

Automaticky přeloženo:
Javid10
před 5 měsíci

Určitě se vám pokusíme pomoci. Dovolte mi prosím začít názvem kasina, kde jste to zažili. Mohl bys to prosím poskytnout spolu s dalšími informacemi?

Můžete se přihlásit ke svému účtu? Kdy jste naposled mluvil s podporou, prosím?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Mé jméno v koto je Javid10


Před třemi dny jsem napsal e-mail a řekl jsem, že děkuji


nepomáhá


Psal jsem dnes email jako obvykle, ale bohužel bez odpovědi

Automaticky přeloženo:
Javid10
před 5 měsíci

Omlouvám se za nepochopení. Měl jsem na mysli název kasina, kde hrajete a zažíváte tento problém. O jaké kasino, prosím? Zůstává situace stejná?

Automaticky přeloženo:
8pt64ygmxh
před 4 měsíci

Dobrý den, můžete mi prosím říci, ve kterém kasinu máte tento problém?

Co se týče samotného ověření, kasinům dáváme na vyřešení přesně 14 dní a pokud tak neučiní, doporučil bych otevřít stížnost na tomto odkazu . ⬅️

Nicméně, jaký důvod vám kasino uvádí, že neověřuje vaše dokumenty? Byly nějaké přijaty?

Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

bonus


Automaticky přeloženo:
jekotigara9
před 4 měsíci

Pokud hledáte bonus, navštivte prosím naši sekci Bonusy a akce na našem fóru.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nikdy se mě neptali a věřím, že tento průvodce webem casino

Pomoc

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Našel jsem pěknou hru a nakonec jsem vyhrál R21000,00, ale nemohu své výhry dostat ven, je to vždy výmluva. Nejprve musím pro EFT použít svůj účet kreditní karty, poté svůj šekový účet, pak má EFT technický problém a musím používat elektronické peněženky, pak nemohu používat bitcoiny, protože jsem je nikdy nepoužil k provedení vkladu. Zkoušel jsem to několik dní, ale bylo to 21krát zamítnuto! Nehrajte na této platformě!!!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nikdy se mě neptali a věřím, že tento průvodce webem casino

Pomoc

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Chcete říct, že se vás nikdo nikdy neptal na vaše heslo? To je dobře, alespoň víte, že kasino není nečestné.

Také vidím, že píšeš nápovědu, potřebuješ s něčím pomoct?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Našel jsem pěknou hru a nakonec jsem vyhrál R21000,00, ale nemohu své výhry dostat ven, je to vždy výmluva. Nejprve musím pro EFT použít svůj účet kreditní karty, poté svůj šekový účet, pak má EFT technický problém a musím používat elektronické peněženky, pak nemohu používat bitcoiny, protože jsem je nikdy nepoužil k provedení vkladu. Zkoušel jsem to několik dní, ale bylo to 21krát zamítnuto! Nehrajte na této platformě!!!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, můžete mi říct, o jaké platformě se bavíme, kde se pokoušíte vybrat peníze? Domnívám se, že není hezké, když váš výběr byl několikrát zamítnut a vždy je za tím něco jiného, i když jste použili alternativu. Jak dlouho se snažíte stáhnout? Je něco, co vám kasino doporučilo, abyste zabránili opětovnému zamítnutí vašeho výběru?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, velmi dobře, nedávno jsme s rodinným příslušníkem vložili peníze jejich kreditní kartou na můj účet mystake, asi 30 eur, vydělali jsme 480 eur a když byl čas vybrat, požádali mě o ověření kreditní karty, protože jsem fyzicky jsem to neměl, tak jsem poslal výpis z účtu. se všemi vklady provedenými touto kartou v kasinu Odpověděli mi, že to nemohou ověřit skenerem (protože moje banka mi dokument poskytla pouze fyzicky), požádali mě o zaslání výpisu z mého účtu, ve kterém lze vidět všechny provedené vklady jsem odeslal, na což jsem nedostal žádnou odpověď. Nakonec, když jsem nedostal odpověď, kontaktoval jsem banku, zda existuje nějaký způsob, jak získat výpis z karty v PDF a poslal jsem jej znovu bez odpovědi.

Automaticky přeloženo:
dd7hxfpfp5
před 3 měsíci

Ahoj. Můžu se prosím nejdřív zeptat, ve kterém kasinu jsi to všechno zažil?

A jakého člena rodiny máte na mysli? Možná máte s touto osobou nějaký společný účet? Ptám se proto, že obvykle není dovoleno používat jinou kartu než tu, která je na vaše jméno. Pokud jde pouze o společné účty, mohou existovat výjimky.

Kdy přesně prosím začal proces ověřování?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pěkný

Automaticky přeloženo:
dd7hxfpfp5
před 3 měsíci

Peklo 9


Automaticky přeloženo:
memharmagaso110796
před 3 měsíci

Pěkný

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 měsíci

vp0206.lp333@gmail.comvp

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je to blbost..


To je to, co žádají! Když se pokusíte získat svou výhru...


Dobrý den Petře,


Děkujeme, že s námi hrajete!


Kontaktujeme vás ohledně vaší poslední žádosti o výběr. Buďte informováni, že selhalo, protože vaše karta nepřijímá výběry. Z tohoto důvodu o něj budete muset znovu požádat prostřednictvím bankovního převodu.

K dokončení ověřovacího procesu potřebujeme ještě následující dokumenty:


ID:

Vždy nám zašlete obě strany dokumentu.

Přijímáme:

• Občanský průkaz

• Cestovní pas


Ujistěte se, že nevypršela platnost a že vidíme celý text a všechny čtyři rohy dokumentu.

Upozorňujeme, že potřebujeme barevnou fotografii, naskenované dokumenty neschvalujeme.


Doklad o adrese: Ujistěte se, že dokument není starší než 3 měsíce s jasně uvedeným datem vystavení a že jsou viditelné všechny čtyři rohy dokumentu.

Dokumenty, které schvalujeme:

• Účet za energie (plyn, voda nebo pevná linka/širokopásmové připojení)

• Bankovní doklad (výpis nebo jiný dopis, který vám byl zaslán)

• Dokument vydaný vládou


Kreditní karta: **6321

Odešlete prosím zřetelnou fotografii přední i zadní strany kreditní karty pod svým jménem. Ujistěte se, že je vidět pouze prvních 6 a poslední 4 číslice ve zkráceném formátu: 1234 56XX XXXX 6789 na přední straně, se stejným pokrytím na zadní straně. Nezakrývejte datum expirace ani kód CVC (3 číslice). Kromě toho musí být karta opatřena viditelným podpisem pro účely ověření.


Bankovní účet:

Potřebujeme soubor PDF s bankovním výpisem XXXXXX z vaší online banky. Potřebujeme a vidíme celé jméno, logo banky, IBAN a BIC / SWIFT. To lze zjistit po přihlášení do její online banky.

Jakmile požádáte znovu, zpracujeme vaše prostředky co nejdříve.

Neváhejte nás kontaktovat, pokud pro vás můžeme udělat něco jiného. Rádi vám pomůžeme!


Měj hezký den!


2050:3025181

Automaticky přeloženo:
kaizensweden
před 3 měsíci

Ahoj, o jakém kasinu se tady bavíme? Přečetl jsem celý příspěvek, ale mám pocit, že jde o běžné dokumenty, které hráč poskytuje kasinu, aby se ověřil. Co je na tom špatné ? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Neonvegas.com

Platil jsem kartou a na svých webových stránkách říkají, že převedou peníze zpět na můj účet.. teď chtějí, abych jim poslal tolik informací o sobě a mé kreditní kartě.. nebudu!

Jdu kontaktovat policii

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky