Četl jsem o vašem problému a je to docela složitá situace. Jak uvedl Tomáš ve vaší stížnosti , pokud nemůžete s kasinem nic vyřešit, náš tým zasáhne a kontaktuje je, takže musíte být trpěliví.
Také vidím, že vám chat vždy jen řekne, že váš výběr bude schválen, ale nic se nestane a je to stále stejný starý příběh.
Pokud jde o samotný index bezpečnosti, pokud se kasino nepokusí vyřešit vaši situaci a stížnost zůstane nevyřešena, získá černé body, které ovlivní jeho hodnocení.
Nicméně, jak jsem již zmínil, musíte být nějakou dobu trpěliví. Tomáš se k vám jistě dostane, ale nejste jediný, kdo má stížnost, tak mu dejte chvilku. Určitě nejste ignorováni. V pravé horní části vaší stížnosti máte časovač, který ukazuje, jak dlouho musí každá strana reagovat.
Doufám, že váš případ bude brzy vyřešen. Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte mi vědět.
I've read about your problem and it's quite a difficult situation. As Tomas said in your complaint, if you can't resolve anything with the casino, our team will intervene and contact them, so you need to be patient.
I also see that the chat always just tells you that your withdrawal will be approved but nothing happens and it's the same old story over and over again.
As for the safety index itself, if the casino doesn't try to resolve your situation and the complaint will go unresolved, it will get black points which will affect its rating.
However, as I mentioned before, you need to be patient for some time. Tomas will surely get to you, but you are not the only one who has a complaint, so give him a while. You're certainly not being ignored. At the top right of your complaint you have a timer that shows how long each side has to respond.
I hope your case is resolved soon. If you have any update let me know.
Automaticky přeloženo: