Zmizely mi peníze z mého účtu zákaznický servis není vůbec zdvořilý nic nevysvětlují jen říkají posílejte zprávy a my se vám ozveme Odeslal jsem 2 zprávy žádná odpověď Jsem velmi zklamaný
My money disappeared from my account customer service is not polite at all they don't explain anything they just say send messages and we will get back to you I have sent 2 messages no response I am very disappointed
Τα χρήματα μου εξαφανιστικαν από το λογαριασμό εξεπερετησει πελατών δεν είναι καθόλου ευγενική δεν μου εξηγούν τίποτα μου λένε μόνο ότι στήλε μηνύματα και θα σας απαντήσουμε έχω στείλει 2 μηνύματα καμία απάντηση έχω απογοητευτεί πολύ
Stále jste nedostali žádnou odpověď z kasina, tak proč k této situaci došlo a co se stalo?
Protože máte stížnost , náš tým se vám pokusí pomoci a snad uspěje.
Počkám na aktualizaci, pokud bude.
You still haven't managed to get any answer from the casino, so why did this situation arise and what happened ?
Since you have a complaint, our team will try to help you and hopefully they will succeed.
I will wait for an update if there is one.
Nic žádná odpověď Neobdržel jsem 7 dní toto kasino je podvod, řekli mi, že odpoví na můj e-mail a stále nemají žádnou odpověď, pouze mě informují o bonusu za vklad
Nothing no response I have not received for 7 days this casino is a scam they told me they will respond to my email and they still have no response all they email is to inform me about a deposit bonus
Τίποτα καμία απάντηση δεν έχω πάρει εδώ και 7 μέρες είναι απάτη αυτό το καζίνο μου είπαν ότι θα μου απαντήσουν στο email και δεν έχουνε απάντηση ακωμα το μόνο που στέλνουν στο email είναι να με ενημερώσουν για μπόνους κατάθεσης
Myslím, že takhle by se poctivé kasino nemělo chovat a rozhodně by nemělo nechat hráče týden bez odpovědi, když mu řekli, že mu dají vědět a odepíšou. Myslím, že tímto způsobem ztratí více hráčů, než si udrží.
Protože nemáme nic nového, jediné, čeho se teď můžeme držet, je stěžovat si, jak jsem řekl, a čekat, co tým zjistí. Byl bych velmi rád, kdyby se kasino vyjádřilo, ale nevím, zda se tak stane, pokud tak dosud neučinilo.
Nick každopádně udělá vše, aby pomohl.
That's not the way an honest casino should behave, I think, and they certainly shouldn't let a player go a week without an answer when they've told them they'll let them know and write them off. I think they will lose more players this way than they keep.
Since we don't have anything new, the only thing we can stick to right now is to complain like I said and wait and see what the team finds out. I would be very happy if the casino would express an opinion, but I don't know if it will happen if it hasn't done so yet.
Anyway, Nick will do everything he can to help.
Děkuji mnohokrát jsem velmi zklamaný, že mi vůbec neodpovídají, každý den mi posílají zprávy o bonusech za vklad nic jiného
Thank you very much I'm very disappointed they don't answer me at all all they do every day is send me messages about deposit bonuses nothing else
Σας ευχαριστούμε πολύ είμαι πολύ απογοητευμένη δεν μου απαντάνε καθόλου το μόνο που κάνουν κάθε μέρα είναι να μου στέλνουν μηνύματα για μπόνους κατάθεσης τίποτα άλλο
Ano, je to ještě smutnější, pokud vám nemohou dát odpověď na problém, ale bonusy vám stále přicházejí na váš e-mail. Budeme muset být trpěliví a snad se to všechno brzy vyřeší. 🙂
Yes, it's even sadder if they can't give you an answer to the problem, but the bonuses are still coming to your email. We will have to be patient and hopefully this will all be sorted out soon. 🙂
Ano každý den mě posílají pro bonus a na problém, že mi zmizely peníze z účtu, mi už mnoho dní neodpověděli
Yes every day they send me for bonus and about the issue that the money disappeared from my account they never answered me for many days
Ναι κάθε μέρα μου στέλνουν για μπόνους και για το θέμα που μου εξαφάνισαν τα χρήματα από το λογαριασμό μου δεν μου απαντισανε ποτέ εδώ και πολλές μέρες
Určitě by bylo užitečné vědět, jestli to vyšetřují nebo podobně, aby vás to alespoň trochu uklidnilo. Takhle to vypadá, že si vás vůbec neváží a ignorují vás. Nemyslím si, že je to nejlepší přístup. Každopádně uvidíme, jestli se našemu týmu podaří zjistit víc.
It would certainly be useful to know if they are investigating or similar to give you at least some reassurance. This way it looks like they don't respect you at all and ignore you. I don't think that's the best approach. Anyway, we'll see if our team can find out more.
Promiň rino, narazil jsi na podvod. Sekce stažení na jejich stránkách je pouze pro ukázku.
Neexistuje žádný důkaz
7bets io
winsmánie
duobetz
psí štěstí
casiwawe
casobet
ninbet
time2spin
Zpracovali někdy výběr, možná v minulosti někomu zaplatili.
Byl tam případ, kdy někdo uvízl tisíce, pak jí zaplatili výběr 250 $. Bylo to pravděpodobně proto, že si spočítali, že z ní dokážou v budoucnu vyšťavit víc.
Čím dříve pochopíte, že jste byli podvedeni, tím dříve můžete s touto nešťastnou událostí ve svém životě pokračovat.
Sorry rina, you ran into scam. The withdraw section on their site is only for show.
There is no evidence of
7bets io
winsmania
duobetz
dogsfortune
casiwawe
casobet
ninbet
time2spin
Has ever processed any withdraw, maybe they have paid someone in the past.
There was a case where someone was stuck thousands, then they paid her 250$ withdraw. It was probably because they calculated they can juice more out of her in the future.
The sooner you understand you got scammed, the sooner you can move on with this unfortunate event in your lifespan.
Docela negativní pohled, ale s vašimi zkušenostmi mě to tolik nepřekvapuje. Každopádně zatím neházejme ručník do ringu a čekejme, jestli peníze nedostane jiný hráč nebo jak se kasino s celou situací vypořádá. Doufám, že to dobře dopadne. Byl bych upřímně rád. 😕
Quite a negative view, but with your experience I am not so surprised. Anyway, let's not throw in the towel just yet and wait and see if another player doesn't get the money or how the casino handles the whole situation. I hope it will turn out well. I would be honestly happy. 😕
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.