FórumKasinaWinsmania Casino - všeobecná diskuze

Winsmania Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od GODENKOR
|
3712 zobrazení 73 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winsmania Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Procházím ověřovacím procesem, jde to divně, nereagovali ani emailem o přijetí dokumentů. Doufám, že své prostředky vyberu

Automaticky přeloženo:
GODENKOR
před 3 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že jste v takovém duševním stavu. Mohu se zeptat, kdy přesně jste poslali své dokumenty do kasina? Můžete je zkusit kontaktovat, pokud máte pocit, že vaše čekání bylo příliš dlouhé. Živý chat nebo podpora možná odpoví na otázku ohledně obdržení dokumentů, nebo dokonce mohou vysvětlit zpoždění při jejich ověřování. Zkusili byste to, možná?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

bohužel teď píšou, že se ověření zdržuje, a nastavili lhůtu 3-5 dní. když poprvé napsali, kontrola trvá 72 hodin.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj výběr byl 6krát zrušen a všichni členové živého chatu mě ignorují. Bylo mi slíbeno, že můj výběr bude zpracován asi třikrát členy živého chatu, ale pokaždé, když bude zrušen. Když teď zmíním, že jsem to já, členovi živého chatu mě ignorují.

Automaticky přeloženo:
Teddc675
před 3 měsíci

Vypadá to, že na ně musím podat stížnost

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file prostě vás v chatu ignorují, je to naprostý podvod

Automaticky přeloženo:
GODENKOR
před 3 měsíci

Ahoj. Potvrdil někdo z podpory, že od vás dostal dokumenty? Ověřovací proces může ve skutečnosti trvat několik dní, řekl bych, že to není pro online kasina tak neobvyklé. Na provedení ověření dáváme kasinům celých 14 dní, než zasáhne náš tým pro stížnosti. Zkuste být trochu trpěliví a dejte nám prosím nějaké novinky z kasina.🙏

Automaticky přeloženo:
Teddc675
před 3 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že jste slyšeli o vašem problému s tímto kasinem. Vidím, že jste již odeslali stížnost našemu týmu 👍. Pevně věřím, že udělají vše pro to, aby se tento případ vyřešil. Jak dlouho čekáte na výběr, jestli se můžu zeptat? Možná jste měli štěstí při kontaktování podpory e-mailem?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Několikrát jsem je kontaktoval prostřednictvím e-mailu a neměl jsem štěstí na odpověď. Dnes ráno jsem mluvil s členem živého chatu, který mi slíbil, že našel závadu v jejich systému a že můj výběr bude tentokrát zpracován. Původně jsem výběr provedl ve středu, ale od té doby byl 8x zamítnut. Můj účet se zjevně zobrazoval jako neověřený, i když moje účty již dříve ověřili. Budu vás informovat o tom, zda mi řekli pravdu

Automaticky přeloženo:
Teddc675
před 3 měsíci

Zdravím a děkuji za aktualizaci. Právě teď mě vlastně napadá, jestli jste třeba zkusili nějakou jinou platební metodu nebo výběr, nebo jestli byste o tom uvažovali?🤔 Každopádně si nechám 🤞 a počkám na zprávy z vaší strany 🙂.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zrušili to a řekli, že jim musím dát další Kyc. Toto mi bylo sděleno poté, co mi ostatní členové živého klobouku řekli, že můj účet je již plně ověřen.


toto je v jejich TS a C. Web si vyhrazuje právo provést dodatečné ověřovací postupy KYC pro jakékoli výběry přesahující 2500 EUR nebo ekvivalentní částku v kryptoměnách, jak je regulováno naší herní licencí, a dále si vyhrazuje právo provádět takové ověřovací postupy v v případě menších výběrů, jak to vyžaduje naše herní licence. Majitelům účtů, kteří chtějí získat zpět prostředky na uzavřeném, uzamčeném nebo vyloučeném účtu, se doporučuje kontaktovat zákaznickou podporu.


vzhledem k tomu, že můj výběr byl menší než toto, nechápu, jak je to legální

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To je víc než frustrující a nemůžu uvěřit, že to udělali

Automaticky přeloženo:
Teddc675
před 3 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že jste stále v takové situaci, a určitě chápu vaši frustraci. Milé od vás, že náš tým pro stížnosti neustále aktualizujete. Přečetl jsem si všechny informace, které jste uvedl ve své stížnosti , a zdá se mi to jako nekonečný příběh, řekl bych. Pojďme se tedy podívat, zda měl Greg z živého chatu skutečně pravdu a váš účet byl konečně plně ověřen. Pokračujte prosím v aktualizaci, takže v případě, že budete potřebovat, aby náš tým zasáhl, učiní tak. Slyšeli jste už od podpory něco nového?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zatím jsem nic neslyšel, jen jsem to zkontroloval a můj výběr stále čeká. Myslím, že jsem dospěl k závěru, že tento web je plný podvodů, protože jsem neviděl jediný příklad toho, že by někdo skutečně dostal od této společnosti odstoupení od smlouvy. Pokud byste mohli, prosím, řekněte mi, zda jste mluvili s lidmi, kteří někdy skutečně obdrželi peníze z této webové stránky, dejte mi prosím vědět. Velmi pochybuji, že vůbec mají nějaký finanční tým nebo že vůbec zpracovali jeden výběr. Je to škoda, protože tyto peníze opravdu potřebuji a nikdy se k nim nedostanu.

Automaticky přeloženo:
Teddc675
před 3 měsíci

Jediné, co jsem našel, byly další dvě stížnosti na postup ověření odstoupení od smlouvy.

Obávám se, že s tím moc pracovat nebude. U obsahu je kontrola uživatelských recenzí ještě horší.

Přál bych si najít něco pozitivního, o čem bych se mohl podělit...



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To je škoda. Nemohou alespoň tvrdit, že můj účet není ověřený, protože více členů chatu mi již řeklo, že to tak bylo. Abych byl upřímný, vůbec bych se nedivil, kdyby něco takového vytáhli. Možná, že když s nimi promluví někdo z kasinového guru a vyvine nějaký tlak, bude pravděpodobnější, že mě skutečně zaplatí. Nepřekvapilo by mě však, kdyby vás také ignorovali. Znovu mi bylo přislíbeno, že můj výběr bude zpracován během následujících dvou hodin, ale řekl bych, že šance na to jsou velmi malé. Nejotravnější věcí na této společnosti je, že vám členové chatu neustále lžou a říkají vám, že vaše odstoupení bude zpracováno, když nemají v úmyslu skutečně něco udělat, aby problém vyřešili. Možná by hodnocení této společnosti mělo na tomto webu klesnout, protože 5,5 skutečně nepředstavuje, jak nekompetentní skutečně jsou. Děkuji za pomoc Radka. Kdo ví, možná se jednoho dne k těmto penězům dostanu. Vím, že doufají, že tyto peníze vsadím pokaždé, když zruší můj výběr, ale jsem odhodlán to skutečně vyřešit a ukázat skutečné barvy tohoto kasina, aby je mohli vidět všichni ostatní

Automaticky přeloženo:
Teddc675
před 3 měsíci

Četl jsem o vašem problému a je to docela složitá situace. Jak uvedl Tomáš ve vaší stížnosti , pokud nemůžete s kasinem nic vyřešit, náš tým zasáhne a kontaktuje je, takže musíte být trpěliví.

Také vidím, že vám chat vždy jen řekne, že váš výběr bude schválen, ale nic se nestane a je to stále stejný starý příběh.

Pokud jde o samotný index bezpečnosti, pokud se kasino nepokusí vyřešit vaši situaci a stížnost zůstane nevyřešena, získá černé body, které ovlivní jeho hodnocení.

Nicméně, jak jsem již zmínil, musíte být nějakou dobu trpěliví. Tomáš se k vám jistě dostane, ale nejste jediný, kdo má stížnost, tak mu dejte chvilku. Určitě nejste ignorováni. V pravé horní části vaší stížnosti máte časovač, který ukazuje, jak dlouho musí každá strana reagovat.

Doufám, že váš případ bude brzy vyřešen. Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file

včera psali, že moje ověření projde, už uplynulo více než 8 dní. Nyní vás v online chatu ignorují. je absurdní dávat této sázkové kanceláři 5 hvězdiček

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Víte, proč moje recenze tohoto místa stále prochází kontrolou. Bylo mi řečeno, že to trvá 48 hodin a nechápu, proč to nebylo přijato

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky