před 9 měsíci
Nevím, moje kontrola také čeká na více než 48 hodin
I don’t know, my review has also been pending for more than 48 hours
я не знаю, мой отзыв тоже на рассмотрении висит более 48 часов
1
Nevím, moje kontrola také čeká na více než 48 hodin
I don’t know, my review has also been pending for more than 48 hours
я не знаю, мой отзыв тоже на рассмотрении висит более 48 часов
Ahoj znovu.
Mohu vědět, jak dlouho jste čekali na odpověď? Neexistují žádné časové ukazatele a mám pocit, že by nám to pomohlo získat správný názor.
I když ignorovat hráče je ta nejhorší věc. Takové malé kasino by mělo s hráči zacházet jako s králi, pokud se mě ptáte. Jeho bezpečnostní index je maskován jako podprůměrný . Nepatří mezi nejvyšší,...
Hey there again.
May I know how long you waited for the response? I mean, there are no time indicators, and I feel it would help us to get the proper opinion.
Though ignoring players is the worst thing to do. Such a small casino should treat players like kings, if you ask me. Well, its safety index is masked as below average. Not among the highest,...
Ahoj.
Vysvětlení je ve vaší doručené poště; zkontrolujte to, prosím. Jakmile bude související stížnost uzavřena, vrátíme se k vaší kontrole. Nic víc v tom není.
Hello.
The explanation is in your inbox; check it out, please. We will get back to your review as soon as the associated complaint is closed. There is nothing more to it.
Stejná informace pro vás. Zkontrolujte prosím svou doručenou poštu. Vše, co děláme, je řádně vysvětleno, alespoň e-mailem.
Ve vašem případě kontrola čeká, dokud nebude uzavřena související stížnost. Nebojte se, je to standardní postup.
The very same information for you. Please check your inbox. Everything we do is properly explained, at least by email.
In your case, the review is pending until the associated complaint is closed. Don't worry, it's standard procedure.
vůbec nereagují na slova 'nechte mě zkontrolovat' chat takto visí, dokud vás nevykopnou z vašeho účtu, znovu se nepřihlásí a chat začne znovu
they don't respond at all after the words 'let me check' the chat hangs like that until they kick you out of your account, re-login and the chat starts again
они вообще не отвечает после слов 'let me check' чат так висит пока не выбросит из аккаунта, перезайти и чат начинается заново
Můžu se zeptat, jestli už tady někdo obdržel nějaké své výběry. Navíc jsem na jejich stránkách našel něco zajímavého. Přestože nemají herní licenci curacao, říkají, že pokud máte stížnost, měli byste ji předložit jejich komisi. Určitě je toto nepravdivé tvrzení v některých druzích nezákonné, protože nejsou licencovány herní licencí curacao?
Can I ask if anyone here as received any of their withdrawals yet. Furthermore, I found something interesting on their site. Although they do not have a curacao gaming license, they say that if you have a complaint you should submit one to their commission. Surely this false claim is illegal in some sorts considering they are not license by a curacao gaming license ?
vůbec nereagují na slova 'nechte mě zkontrolovat' chat takto visí, dokud vás nevykopnou z vašeho účtu, znovu se nepřihlásí a chat začne znovu
they don't respond at all after the words 'let me check' the chat hangs like that until they kick you out of your account, re-login and the chat starts again
они вообще не отвечает после слов 'let me check' чат так висит пока не выбросит из аккаунта, перезайти и чат начинается заново
Takže to rozhodně není pohodlná situace, pokud nemůžete dostat žádnou odpověď od kasina.
Jak je to však dlouho, co jste jej dostali?
Každopádně máte stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci, doufejme, že co nejdříve.
Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte nám vědět.
So it's certainly not a comfortable situation if you can't get any response from the casino.
However, how long has it been since you received one ?
Anyway, you have a complaint and our team will try to help you, hopefully as soon as possible.
If you have any update let us know.
Můžu se zeptat, jestli už tady někdo obdržel nějaké své výběry. Navíc jsem na jejich stránkách našel něco zajímavého. Přestože nemají herní licenci curacao, říkají, že pokud máte stížnost, měli byste ji předložit jejich komisi. Určitě je toto nepravdivé tvrzení v některých druzích nezákonné, protože nejsou licencovány herní licencí curacao?
Can I ask if anyone here as received any of their withdrawals yet. Furthermore, I found something interesting on their site. Although they do not have a curacao gaming license, they say that if you have a complaint you should submit one to their commission. Surely this false claim is illegal in some sorts considering they are not license by a curacao gaming license ?
Ahoj, našel jsem pouze jednu vyřešenou stížnost s tímto kasinem, která se týkala spíše ověření účtu, ale nezjistil jsem, zda hráč nakonec peníze dostal. Přečíst si ho můžete zde .
Také do tohoto vlákna píší pouze dva hráči a zatím nic nenasvědčuje tomu, že by někdo dostal peníze, což je docela zklamání.
Každopádně, pokud jde o to, že na webu mají uvedeno, že můžete kontaktovat curacao gaming license, můžete ukázat i nějaké screenshoty? Přijde mi to divné, protože licence je z Kostariky, což není moc důvěryhodné.
Stále však nemáte žádnou aktualizaci z kasina ohledně výběru?
Hi, I found only one resolved complaint with this casino which was more related to account verification, but I didn't find out if the player got the money in the end. You can read it here.
Also, there are only two players writing in this thread and so far there is no sign of anyone getting money, which is quite disappointing.
Anyway, as far as the fact that on the website they state that you can contact curacao gaming license, can you show some screenshots as well ? It seems strange to me since the license is from Costa Rica, which is not very credible.
However, you still have no update from the casino regarding the withdrawal ?
Děkuji za snímek obrazovky a tuto informaci jsem předal našemu datovému týmu, který se na ně podívá a pokusí se zkontrolovat licenci nebo co by v ní mohlo být. Až bude aktualizace, dám vám vědět, co bylo nalezeno.
Thank you for the screenshot and I have forwarded this information to our data team which will look at it and try to check the license, or what could be in it. When the update comes I will let you know what was found.
Ahoj, nezapomněl jsem na tebe a zjistil jsem následující věc. Kasino je v procesu získávání/prodlužování licence E-gaming, proto to mají uvedeno v podmínkách, ale současná platná licence je pouze Kostarika. Takže v tomto případě nedoporučuji kontaktovat E-gaming se stížností, protože tam zatím nikomu nepomáhají. A bohužel nemáme žádné kontakty pro Kostariku. Pokud má tedy kterýkoli hráč vážný problém, může u nás podat stížnost a my se mu pokusíme pomoci prostřednictvím našich kontaktů s kasinem.
Hi, I haven't forgotten about you and I found out the following thing. The casino is in the process of acquiring/renewing an E-gaming license, so that's why they have it mentioned in the T&Cs, but the current valid license is only Costa Rica. So in this case I don't recommend contacting E-gaming about complaining because they are not helping anyone there so far. And unfortunately, we have no contacts for Costa Rica. So if any player has a serious problem, he can file a complaint with us and we will try to help him through our contacts with the casino.
K čemu jsou vaše kontakty s kasinem, když vám kasino neodpoví?
What's the use of your contacts with the casino if the casino doesn't answer you?
а какой толк от ваших контактов с казино, если казино вам не отвечает?
Doposud kasino nemělo jedinou nevyřešenou stížnost, takže uvidíme, zda vůbec odpoví.
Také si myslím, že tato informace byla důležitá, protože pokud někdo kontaktuje úřad, který není správný nebo se snaží získat kontaktní údaje na licenční úřad Kostariky a on neodpovídá a nic neřeší, snažíme se mu pomoci. Pokud nám neodpoví, kasino získá černé body a ovlivní to index bezpečnosti. Pokud se pokusíte kontaktovat kostarický úřad, je velká šance, že se vám nepodaří nic vyřešit. Takže bych řekl, že podání stížnosti u nás je alespoň nějaká naděje. 🤷♂️
Well so far the casino hasn't had a single unresolved complaint so we'll see if it responds at all.
I also think that this information was important because if someone contacts an authority that is not correct or tries to get contact information about the Costa Rica licensing authority and they don't answer and don't solve anything, we are trying to help. If they don't answer us, the casino will get black points and it will affect the safety index. If you try to contact the Costa Rican authority, there is a good chance that you will not be able to resolve anything. So I would say that filing a complaint with us is at least some hope. 🤷♂️
Našel jsem jejich hlavní kryptopeněženku a označil jsem ji za podvod. hlášeny ve stejnou dobu, aby na ně byla nějaká reakce
I found their main crypto wallet and marked it as a scam. reported at the same time so that there would be some kind of reaction to them
я нашел их основной крипто кошелек, и пометил как скам . отрепортил заодно, чтобы пошла какая то реакция на них
Jak jste přišli na to, že jejich hlavní kryptopeněženka je podvod? Kde jste tuto informaci nahlásili? Pokud dostanete nějakou odpověď, můžete ji s námi prosím sdílet?
How did you find out that their main cryptowallet is a scam ? Where did you report this information ? If you get any response, can you share it with us please ?
Zkontroloval jsem vklady a přes txid jsem zjistil jejich hlavní peněženku, kam posílali moje vklady. Odeslal jsem zprávu o této peněžence na https://tronscan.org/
I checked the deposits and through txid I found out their main wallet, where they sent my deposits. I submitted a report to https://tronscan.org/ for this wallet
проверил депозиты и через txid узнал их основной кошелек, куда они прислали мои депозиты. я подал репорт в https://tronscan.org/ на данный кошелек
co by se mohlo stát v nejlepším scénáři?
Uvízlo vám tam jen 14 €? 482 tureckých lir?
what could happend in the best scenario?
You have only 14€ stuck there? 482 turkish liras?
482 usdt v tomto kasinu jsem provedl vklady ve výši 260 usdt
482usdt in this casino, I made deposits in the amount of 260 usdt
482usdt в данном казино,я делал депозиты в сумме 260 usdt
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.