FórumKasinaWinnerama Casino - všeobecná diskuze

Winnerama Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od qaantumsecure
|
6913 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winnerama Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Ahoj

Asi před 7 dny jsem vyhrál velkou částku, ale nyní bojuji, abych si své výhry vybral.

Minulý týden jsem nahrál své dokumenty a moje identita byla potvrzena. Čekal jsem 5 dní na své výhry a pak jsem viděl, že byly zrušeny. Ptám se jich proč a toto mi řekli v e-mailu.

Doufáme, že vás tento e-mail dobře najde.

Vezměte prosím na vědomí, že vaše žádost o výplatu byla zamítnuta, protože nám chybí vaše ID obrázku z kapesního počítače.

Neváhejte a nahrajte obrázek, na kterém držíte svůj průkaz totožnosti, na webovou stránku, na stránku Ověření nebo e-mailem, jakmile to bude možné, a poté můžete znovu odeslat žádost o výběr do systému.

Děkujeme za pochopení ve věci. Pokud potřebujete s čímkoli pomoci, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám pomůžeme.

Poté jsem jim to poslal e-mailem, ale pak mi bylo řečeno, že to musím nahrát na webovou stránku, ale existuje možnost nahrát pouze pro zahájení ověření, které jsem zkoušel několikrát, ale stále jsem se neověřil, dokonce jsem použil aplikaci iDenfy a aplikace mi říká ověřeno, ale web mi říká, abych zahájil ověření. Jak to může být tak těžké, když jsem poslal e-mailem všechny požadované dokumenty a SVÉ ID, které mám v držení, jak je požadováno

Automaticky přeloženo:
qaantumsecure
před 2 roky

Dobrý den, je to zdlouhavé, tohle nepodporuje live chat. Vyžádal bych si příručku PrintScreen, která by vám ukázala, kde a jak můžete nahrát fotografii na web. Také bych jim poslal všechny dokumenty jako odpověď na jejich e-mail.

Uvidíme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, díky, udělal jsem to mnohokrát na oddělení podpory zabezpečení a účtů, ale nemám štěstí, jen od nich dostávám stejnou odpověď. Nyní dokonce odpovídají na mé e-maily

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

A vždy to mělo živý chat, ale od té doby, co jsem se snažil získat pomoc ohledně této záležitosti, ikona byla odstraněna, ale na jiném webu, který používám, je tam živý chat

Automaticky přeloženo:
qaantumsecure
před 2 roky

Překvapilo by mě, kdyby schválně přesunuli nebo skryli tlačítko živého chatu. Každopádně vaše stížnost vyžaduje určitou pozornost: https://casino.guru/profile-complaints/97520/qaantumsecure

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tady to samé. Jsou to stejní majitelé jako Tangiers. To je to, co dělají, aby se vyhnuli vyplácení výher. Na webu AG je proti nim podáno 205 stížností. Neustále vám vnucují 5denní čekání a nadále zjišťují problémy s vaším výběrem. Vyhněte se za každou cenu!!

Automaticky přeloženo:
FPRagdoll
před 2 roky

Ahoj,

laskavě odešlete stížnost prostřednictvím našeho centra pro řešení problémů , pokud něco není tak, jak má být, rádi to prošetříme.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kam bych posílal pdf soubory všech mých e-mailů s lístkem podpory? Systém stížností mohl zpracovat pouze 1 nebo 2 soubory. Mám jich asi 10, co musím poslat. Pomoc!

Automaticky přeloženo:
Fever905
před 2 roky

Ahoj,

Zkuste prosím odeslat 2 na příspěvek prostřednictvím své stížnosti, nebo je případně pošlete všechny přímo Nickovi, prosím.

Vidím, že jste již zveřejnili přepisy.

Asi by to taky šlo.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

winnerama casino je banda podvodníků, kteří dělají oběti po celém světě, někdo musí zastavit tyhle lidi. Udělal jsem několik výzkumů a desítky lidí s čekajícími platbami mají své účty uzavřeny bez jakéhokoli důvodu nebo vysvětlení... zavírají účty a už nereagují na e-maily opouštějící hráče, aniž by věděli, co mají dělat... dnes jsem byl na řadě já. po 30 dnech čekání na moji platbu mi uzavřeli účet...



file

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
mari.300
před 2 roky

Ahoj,

je dobře, že jste našli naši webovou stránku a odeslali stížnost .

Doufám, že kasino s námi bude komunikovat, zvláště když jste zmínil, že jedna z vašich předchozích stížností, které jste podali jinde, byla uzavřena jako nevyřešená kvůli nedostatečné komunikaci ze strany kasina.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj

byli na několika místech na černé listině... v mém případě mi kromě uzavření účtu nevrátili peníze, neposlali ani e-mail ani nic, co by mohlo vysvětlit, co se stalo...prováděl jsem dlouhé vyšetřování stížností o kasinu tangiers a kasinu winnerama a desítky lidí hlásí totéž, co se stalo. uzavření účtů a zabavení peněz bez důvodu.. Pochybuji, že zde odpovídají.. protože na většině stránek, které jsem navštívil, byly stížnosti uzavřeny kvůli nedostatečné komunikaci ze strany kasina,..

jsou také na černé listině v AG..

Vím, že jsem ztratil peníze, které jsem vložil.. protože je jim to fuk, jsou beztrestné a nikdo nic nezmůže



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Majitel je v Kanadě, není těžké ho najít. Jmenuje se David. Udělejte si průzkum a nakonec získáte jeho pracovní a domácí telefonní čísla. Tak jsem dostal zaplaceno.


Automaticky přeloženo:
Fever905
před 2 roky

ahoj Fever905

Mohl byste mi pomoci poskytnutím některých podrobností? Pro ty, kteří nežijí v Kanadě, je obtížnější tyto informace získat...


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hodně jsem zkoumal, ale je téměř nemožné, pokud mi můžete pomoci s něčím, opravdu bych to ocenil


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

byli na několika místech na černé listině... v mém případě mi kromě uzavření účtu nevrátili peníze, neposlali ani e-mail ani nic, co by mohlo vysvětlit, co se stalo...prováděl jsem dlouhé vyšetřování stížností o kasinu tangiers a kasinu winnerama a desítky lidí hlásí totéž, co se stalo. uzavření účtů a zabavení peněz bez důvodu.. Pochybuji, že zde odpovídají.. protože na většině stránek, které jsem navštívil, byly stížnosti uzavřeny kvůli nedostatečné komunikaci ze strany kasina,..

jsou také na černé listině v AG..

Vím, že jsem ztratil peníze, které jsem vložil.. protože je jim to fuk, jsou beztrestné a nikdo nic nezmůže



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem si jistý, že náš datový tým o černých listinách ví, jen děláme věci jinak a raději provádíme naši kontrolu. Více si o tom můžete přečíst zde .

Je dobře, že jste stížnost odeslali, protože nám to dává další prostor k vyhodnocení toho, jak kasina příměji reagují na problémy hráčů. Jen se nespoléháme na recenze a hodnocení ostatních, preferujeme vlastní přímé zkušenosti a „vyšetřování".

Dejme kasinu Winnerama ještě několik dní na odpověď na stížnost .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj Fever905

Mohl byste mi pomoci poskytnutím některých podrobností? Pro ty, kteří nežijí v Kanadě, je obtížnější tyto informace získat...


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemyslím si, že je to dobrá cesta. Tam bych byl velmi opatrný.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

stalo se to pro mě něčím osobním.. můj manžel mi poradil, abych to odložila, protože hodnota, kterou ukradli, je zanedbatelná.. ale rozčiluje mě, že ze mě udělali hlupáka tím, že mě nechali dlouho čekat s omluvami idioti a v konec zavřít můj účet bez jakéhokoli odůvodnění...


můžete si všimnout, že používají nějaké pečeti ""schválené kasino""


tyto pečetě však nezískali.. používají je nesprávně bez oprávnění… udělil jsem výpověď a jeden z majitelů těchto pečetí odpověděl, že zavolají právní oddělení, aby je donutilo odstranit.


kdyby kasino použilo neautoritativní pečeť kvality od kasinového guru, co byste si o tom mysleli?


Účastním se několika skupin na sociálních sítích pouze na facebooku Jsem moderátorem skupiny s více než 100 tisíci hráči, požádám členy o pomoc se sdílením a nahlášením těchto zlodějů, aby přestali krást nevinné lidi

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
mari.300
před 2 roky

Souhlasím s tvým manželem, ale také chápu, že tě nikdo neoblbne a chceš bojovat o princip. A děláte to právě teď, protože jste podal stížnost a je stále otevřená.

Nemám ponětí o tom, o jaké „neautoritativní pečeti kvality od kasinového guru" mluvíte, ale je důležité, abyste nám dali možnost zkontrolovat, co se děje s vaším účtem a výběrem, a pokud kasino nebude udělejte to, bude to mít následky.

Buďte prosím trpěliví a dejte Nickovi více času na stížnost.🙏


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky