FórumKasinaWestCasino - všeobecná diskuze

WestCasino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Thomas79
|
10657 zobrazení 119 odpovědí |
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
nm86nlplay
před 7 měsíci

V Nizozemsku již existuje advokátní kancelář (Loonstein), která staví mnoho kasin k soudu za jejich nezákonnou činnost v Nizozemsku v minulosti a žádá kasina zpět o všechny ztracené prostředky.


Totéž, co se nyní děje v Německu, se děje i zde, což je podle mě skvělá věc.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zaplaťme právníka všem hráčům z Nizozemska, kteří měli problémy s WESTCASINO, a pojďme k soudu proti tomuto nelegálnímu kasinu!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj.

Je tu vlastně velmi aktivní vlákno, chci dodat, kde si hráči převážně z německy mluvících zemí vyměňují nápady a často i přímé zkušenosti se soudními případy.

Věřím, že mnoho hráčů z vaší země to může vidět jako zajímavé téma, protože obvinění s Německem zde bylo zmíněno dříve.

Přesvědčte se sami, jestli se vám líbí:

https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary/33

Nebo klidně založte podobné vlákno zaměřené na současnou nizozemskou situaci. Naším cílem je poskytnout prostor právě pro to.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je někdo schopen získat odpověď na některé z jeho otázek podporou? Podpora je poslední dobou v podstatě k ničemu

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Od ledna 2023 mi na e-maily neodpovídají! Odeslal jsem více než 50-60 e-mailů!

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 7 měsíci

West Casino je zkorumpované a je dobře známé tím, že lidi, když vyhrají, okrádá. Myslím, že je velmi nepravděpodobné, že po tak dlouhé době své peníze dostanete nyní, ale doufám, že nakonec ano

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
před 7 měsíci

Chcete říct, že správně licencovaná kasina ve vaší zemi jsou nejvíce „zkorumpovaná"?

To je novinka!🤔


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Od ledna 2023 mi na e-maily neodpovídají! Odeslal jsem více než 50-60 e-mailů!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Omlouvám se, že to říkám, ale dokážu si představit proč. Stále se ptáte na refundace, které byste podle vás měli dostat?

Doufám, že ne.🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je někdo schopen získat odpověď na některé z jeho otázek podporou? Podpora je poslední dobou v podstatě k ničemu

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj.

Na jak dlouho, prosím? Je čas aktualizovat jeho recenzi? 🤔 Podpora je oznámena 24/7.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Na jakoukoli z mých otázek od 6. ledna 2023 jednoduše neodpovídají.

Poslal jsem různé žádosti.

Nulové odpovědi

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Právě zkontrolovali a odpověděli na můj e-mail, živá podpora vůbec nepomáhá, pokud nejste přihlášeni k účtu, můj účet je uzavřen, takže živá podpora je zbytečná, neměli by vůbec nabízet živý chat, pokud nejste přihlášeni, je to ztráta času

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Na mé straně neodpověděli vůbec na žádný z mých e-mailů poté, co uzavřeli můj účet!

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 7 měsíci

Měl jsi aktivní zůstatek, když ti zavřeli účet??

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pouze bonusový zůstatek za několik stovek eur, který měl být téměř kompletní s požadavky na sázení.

Ale celkem jsem vložil asi 15 tisíc, takže můj účet byl VIP a když zjistili, že v Nizozemsku pracují nelegálně, prostě mi zruší hráčský účet.

Pozastavili můj účet kvůli problémům s jurisdikcí.

Ale můj účet byl plně ověřen, s bankovním výpisem, ID, všemi druhy finančních dokladů, které jsem jim poslal.

Když jsem se jich zeptal na problémy s licencí k provozu v Nizozemsku, to byl konec.

Prakticky očekávali, že se nikdo neptá na pravidla jurisdikce. A mohou si dělat, co chtějí.

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 7 měsíci

Takže žádáte o vrácení všech vložených vkladů? Zeptám se: podařilo se ti někdy za tu dobu, co jsi tam hrál, normálně vybrat z účtu? Hráli jste normálně a dokázali jste se stáhnout, když bylo potřeba, nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nikdy, nemožné vybrat

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 7 měsíci

Pokud se vám nikdy nepodařilo vybrat absolutně nic, měli byste dostat refundaci všech svých vkladů, také jste řekli, že jste prošli procedurami KYC, a pokud si dobře pamatuji, že ověření je vynuceno pouze při první žádosti o výběr, moje trvalo asi týden, tak proč jste hráli tam dál, když se ti nikdy nepodařilo odstoupit? Také vidím, že vaše stížnost byla uzavřena jako neoprávněná, možná jste svou situaci neformuloval správně? Pokud vám kasino nikdy nedovolilo vybrat absolutně nic a všechny vaše žádosti o výběr byly zamítnuty, proč jste tam hráli tak dlouho?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kasino vůbec neodpovídá na mé požadavky, e-maily.

Zkoušel jsem všechny způsoby, jak se s nimi spojit, ale odmítli jakoukoli komunikaci

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 7 měsíci

Vypadá to, že není moc co dělat, příště nehrajte v kasinu, které odmítá vaše výběry, to je jen zdravý rozum, nechci soudit a omlouvám se, pokud se cítíte souzeni, ale kdo vloží 14 TISÍC eur na kasino, které odmítá vaše výběry?💀 Jakmile je výběr zamítnut, neměli byste tam hrát vůbec, žádné nové vklady, žádné další sázení, nic

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokud se vám nikdy nepodařilo vybrat absolutně nic, měli byste dostat refundaci všech svých vkladů, také jste řekli, že jste prošli procedurami KYC, a pokud si dobře pamatuji, že ověření je vynuceno pouze při první žádosti o výběr, moje trvalo asi týden, tak proč jste hráli tam dál, když se ti nikdy nepodařilo odstoupit? Také vidím, že vaše stížnost byla uzavřena jako neoprávněná, možná jste svou situaci neformuloval správně? Pokud vám kasino nikdy nedovolilo vybrat absolutně nic a všechny vaše žádosti o výběr byly zamítnuty, proč jste tam hráli tak dlouho?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokud vám to nevadí, myslím, že byste měli vidět toto, abyste viděli celý obrázek:

https://casino.guru/westcasino-the-player-s-requesting-a-refund-of-his


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Právě zkontrolovali a odpověděli na můj e-mail, živá podpora vůbec nepomáhá, pokud nejste přihlášeni k účtu, můj účet je uzavřen, takže živá podpora je zbytečná, neměli by vůbec nabízet živý chat, pokud nejste přihlášeni, je to ztráta času

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Správně, mnoho kasin uplatňuje stejné omezení. K chatu mají přístup pouze registrovaní uživatelé s aktivními účty. 🙁

Pokud to vyžaduje uživatelské jméno, řekl bych, že to znamená, že neregistrovaní uživatelé nebudou obsluhováni:

file

Přidání krátké poznámky by samozřejmě neuškodilo.🤔

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky