Nemohl jsem, chtěl jsem jednou, svůj účet jsem si plně ověřil, poslal jsem k tomu desítky dokumentů a na ověření jsem čekal skoro 2 týdny.
Měl jsem nevyřízený výběr, ale čekal jsem 6–7 pracovních dnů. Nebylo možné provést výběr, protože měli problémy s nizozemskými poskytovateli plateb nebo něco podobného.
Až do konce jsem oddlužení zrušil...Pořád čekají, protože věděli, že po dlouhém čekání zruším sám sebe🫢😄.
To bylo poslední kasino, které jsem hrál.
Poté, co jsem úplně přestal.
Buďte opatrní, mohou váš účet kdykoli zavřít bez jasných odpovědí!
Kasino není kontrolováno ani revidováno Nizozemskem.
Tyto podmínky v Nizozemsku vůbec neplatí, takže mohou hráče oklamat, jak chtějí!
I was not able,I wanted one time , I've fully verified my account I've sent dozens of documents for that and I was waiting like almost 2 weeks for verification.
I had a pending widrawal but was pending for 6-7 business days .Was not possible to widrawal because they had issues with Netherlands payment providers or something like that.
Until the end I've cancelled the widrawal...They keept pending because they knew that after long waiting I will cancel myself 🫢😄.
That was the last casino that I've played.
After I've completely stopped.
Be careful,they can close you're account at any time without any clear answers!
The casino is not controlled or revised by Netherlands.
They terms and conditions are not valid at all in Netherlands so they can trick players how they want!
Automaticky přeloženo: