DomůFórumKasinaWestCasino - všeobecná diskuze

WestCasino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Thomas79
|
27 682 zobrazení 198 odpovědí |
|
1...3 4 5...10
SunsetGaze
před rokem

Ahoj!

Nejsem si jistý, co si o tom mám myslet, ale naštěstí jsou členové datového týmu vždy ochotni mě aktualizovat.

Zeptám se a dám vám vědět ohledně MGA, pokud bude recenze potřebovat aktualizaci, bude také provedena.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Moc oceňuji 😁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Minulý rok jsem v tomto kasinu vložil 14,8 tisíc eur, kasino přijímalo nizozemské hráče k registraci, později úřad KSA udělil tomuto kasinu a mateřské společnosti pokutu za nezákonnou činnost.

A ano, kasino okamžitě uzavřelo můj účet bez náhrady!!!

Takový podvodný management!!!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před rokem

Měl jsi tam aktivní zůstatek, když ti zavřeli účet? Nebo máte na mysli vrácení částky doživotních vkladů?

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před rokem

Legrační je, i když dostanou pokutu. Nizozemsko pokutu zrušilo, protože westcasino „blokovalo" holandské hráče. Takže nakonec žádnou pokutu nedostali.

Ale když se podíváte například na trustpilot westcasino, stále vidíte, že nizozemští hráči hrají ve westcasinu 😉.

Takže předpokládám, že dříve nebo později Nizozemsko znovu zakročí a dá jim ještě vyšší pokutu.


Westcasino má skutečně špatný management.. nikdy nereaguje na stížnosti a ignoruje e-maily atd.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Když se dozvěděli o nelegálním provozu v Nizozemsku, rychle mi uzavřeli účet a na mé e-maily již neodpovídali, poslal jsem jim více než 50 e-mailů ...myslím celkovou výši vkladů za 8-9 měsíců.

Čekali, až budu mít nulový zůstatek, možná jsem měl na účtu pár stovek, ale kde byl bonus.....tak mi prostě pozastavili účet!

Měl jsem velmi vysokou VIP úroveň!!

Odeslal jsem 50 e-mailů ze své oficiální e-mailové adresy a dalších 50 e-mailů ze 3 různých e-mailových adres a oni neodpověděli po dobu 8-9 měsíců ani na 1 jediný e-mail

Drž se dál od tohoto podvodného kasina!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moc oceňuji 😁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Byl jsem aktualizován: Podle datového týmu je „zmizení" kryptoplateb pravděpodobněji spojeno s místní bezpečnostní situací v Jižní Americe. V dnešní době je pomocí kryptoměn spácháno mnoho podvodů.

Bylo mi řečeno, že toto je s největší pravděpodobností důvod. Žádné informace nenaznačují, že by MGA regulovalo používání krypto plateb.

Doufám, že to pomůže! 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Pomáhá to, má to smysl, díky za pomoc s objasněním Radka, vždy si toho vážím

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před rokem

Už jste někdy provedli úspěšný výběr v kasinu?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Nemohl jsem, chtěl jsem jednou, svůj účet jsem si plně ověřil, poslal jsem k tomu desítky dokumentů a na ověření jsem čekal skoro 2 týdny.

Měl jsem nevyřízený výběr, ale čekal jsem 6–7 pracovních dnů. Nebylo možné provést výběr, protože měli problémy s nizozemskými poskytovateli plateb nebo něco podobného.

Až do konce jsem oddlužení zrušil...Pořád čekají, protože věděli, že po dlouhém čekání zruším sám sebe🫢😄.

To bylo poslední kasino, které jsem hrál.

Poté, co jsem úplně přestal.

Buďte opatrní, mohou váš účet kdykoli zavřít bez jasných odpovědí!

Kasino není kontrolováno ani revidováno Nizozemskem.

Tyto podmínky v Nizozemsku vůbec neplatí, takže mohou hráče oklamat, jak chtějí!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Když se dozvěděli o nelegálním provozu v Nizozemsku, rychle mi uzavřeli účet a na mé e-maily již neodpovídali, poslal jsem jim více než 50 e-mailů ...myslím celkovou výši vkladů za 8-9 měsíců.

Čekali, až budu mít nulový zůstatek, možná jsem měl na účtu pár stovek, ale kde byl bonus.....tak mi prostě pozastavili účet!

Měl jsem velmi vysokou VIP úroveň!!

Odeslal jsem 50 e-mailů ze své oficiální e-mailové adresy a dalších 50 e-mailů ze 3 různých e-mailových adres a oni neodpověděli po dobu 8-9 měsíců ani na 1 jediný e-mail

Drž se dál od tohoto podvodného kasina!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale když jste hráli a vyhrávali, podařilo se vám vybrat své výhry a hrát normálně jako všichni ostatní uživatelé z jiných jurisdikcí? Čas od času jsem zde hrál v podobném časovém rámci a výběry trvaly v průměru 5 pracovních dnů (skrill), pokud jste dostali šanci hrát a vybírat normálně, nejsem si jistý, jak moc máte nárok na vrácení peněz. Nejsem si skutečně vědom vašich místních předpisů, protože vrácení peněz za všechny vklady, které uživatel provedl, i když uvedený uživatel mohl normálně vybrat, mi přijde trochu mimo, bylo by to sázení bez jakéhokoli rizika 🥴 účet byl uzavřen se zůstatkem na něm, pak má vrácení peněz smysl, nejen vrácení vkladu, ale výplata celého aktivního zůstatku, který účet má, ale jak jsem řekl, nejsem si vědom pokynů prosazovaných vaším regulátor

Automaticky přeloženo:
před rokem

Použili nizozemskou jurisdikci bez zvláštní licence.

Takže prakticky nelegálně přijali nizozemské hráče!

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před rokem

Možná ano, ale to z nich nedělá podvodníky.

Existují kasina, která se ke všem hráčům chovají férově a nezáleží jim na jejich národnosti. To jim samozřejmě může způsobit určité právní problémy s místními jurisdikcemi. Ale být nelegální na trhu nebo být podvodným kasinem jsou dvě velmi odlišné věci. Můžete legálně přijímat hráče z určité jurisdikce, ale stále můžete být kasino scammer.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přijímání nizozemských hráčů, pokud nemáte speciální licenci od nizozemského úřadu pro hazardní hry (KSA), je nezákonné.

Belgie je stejná, ve Francii velmi přísná, v Německu stejná.

Vůbec jsi mě nepochopil.

Raději tu nebudu ztrácet čas.

Zdá se, že všechno víš lépe.

Hodně štěstí s tvým fórem

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před rokem

Ano, neztrácejte čas. Westcasino je přidružená společnost. chápu tě haha

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemohl jsem, chtěl jsem jednou, svůj účet jsem si plně ověřil, poslal jsem k tomu desítky dokumentů a na ověření jsem čekal skoro 2 týdny.

Měl jsem nevyřízený výběr, ale čekal jsem 6–7 pracovních dnů. Nebylo možné provést výběr, protože měli problémy s nizozemskými poskytovateli plateb nebo něco podobného.

Až do konce jsem oddlužení zrušil...Pořád čekají, protože věděli, že po dlouhém čekání zruším sám sebe🫢😄.

To bylo poslední kasino, které jsem hrál.

Poté, co jsem úplně přestal.

Buďte opatrní, mohou váš účet kdykoli zavřít bez jasných odpovědí!

Kasino není kontrolováno ani revidováno Nizozemskem.

Tyto podmínky v Nizozemsku vůbec neplatí, takže mohou hráče oklamat, jak chtějí!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Počkat, takže jste nikdy nedostali výběr z kasina? Nebo toto co tu popisuješ je o jednom konkrétním stažení????

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přijímání nizozemských hráčů, pokud nemáte speciální licenci od nizozemského úřadu pro hazardní hry (KSA), je nezákonné.

Belgie je stejná, ve Francii velmi přísná, v Německu stejná.

Vůbec jsi mě nepochopil.

Raději tu nebudu ztrácet čas.

Zdá se, že všechno víš lépe.

Hodně štěstí s tvým fórem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nikdy jsem neřekl, že přijímají hráče legálně. Pokud nemají nizozemskou licenci a přijímají nizozemské hráče, pak je z pohledu nizozemského práva přijímají nezákonně. Ale ještě jednou, nedělá to z nich podvodné kasino. Existují kasina, která přijímají hráče nelegálně, protože nemají místní licenci, ale přesto se k hráčům chovají férově a kdykoli vyhrají spravedlivě, dostanou zaplaceno.

Proto se snažím vysvětlit rozdíl mezi nelegálními a podvodnými kasiny.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hazardní hry jsou nebezpečné, jsme tu, protože jsme hráli, nebo někteří z nás stále hrajeme...je smutné, že lidská mysl může být tak snadno oklamána výdělky.

Úřady tvrdě nepracují na ochraně lidí, kteří hazardní hry zkoušejí...a snadno se mohou stát závislými....

Z mého osobního pohledu se o vás WESTCASINO nestará, pokud prohrajete, jednoduše Bomb on s propagačními akcemi, které vás udrží u hazardu až do posledního haléře 😄🫢.


Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Souhlasím, že to není podvod, ale svinstvo. Nelegální zmetek u nás.

Jsou pokutováni, ale stále se zaměřují na holandský trh.

https://www.vegasslotsonline.com/news/2023/05/30/dutch-gambling-regulator-orders-unlicensed-maltese-operator-to-leave-market/


Ale pokud je konfrontujete a chcete s nimi mluvit, prostě vás ignorují 😉. Na nizozemském trhu jsou stále velmi aktivní.


Ale hurá, reagují na casinoguru. Casinoguru bohužel nedělá nic s místními zákony.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Zaplaťme právníka všem hráčům z Nizozemska, kteří měli problémy s WESTCASINO, a pojďme k soudu proti tomuto nelegálnímu kasinu!

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky