Ahoj.
Zkontroloval jsem vaši nedávno uzavřenou stížnost. No, opravdu to vyžaduje úplné vysvětlení, takže mi dovolte citovat z konečného shrnutí:
"Drahý rotarnicolaemihai,
Po shromáždění všech potřebných informací a podrobností jsme se rozhodli tuto stížnost uzavřít jako neoprávněnou. Přestože některé důvody byly vysvětleny dříve a několikrát, rád bych je všechny shrnul a podrobně vysvětlil.
1 - Registrace z Nizozemska
Každý hráč je povinen si podmínky před jejich přijetím přečíst. To se provádí při registraci a vy jste s nimi souhlasili. Je odpovědností hráče znát zákony v zemi svého bydliště. I kdyby kasino odstranilo Nizozemsko ze seznamu zemí po uzavření vašeho účtu, bylo by to s ohledem na tento případ a související problémy irelevantní. Jako v každém jiném kasinu jste tam mohli hrát a měli jste šanci vyhrát jako každý jiný hráč, ale také jste riskovali prohru. Prostředky byly ztraceny hraním v kasinu. Pokud byste vyhráli, kasino by vám mělo vyplatit vaši výhru a my bychom byli určitě na vaší straně. Pokud se však na situaci podíváme z vašeho pohledu – znamenalo by to, že takto registrovaní hráči by nikdy nic neztratili. Mohli pouze vyhrát nebo v případě prohry získat zpět svůj vklad (vklady). Takhle to vůbec nefunguje. Všichni hráči, kterým bylo takto v kasinu umožněno hrát, mohli tuto příležitost brát pouze jako výhodu, ale zároveň podstoupit riziko ztráty peněz – jako v každém jiném online kasinu.
Kromě toho má kasino právo kdykoli bez udání důvodu uzavřít hráčský účet. V takovém případě by měl vyplatit celý zbývající zůstatek hráči. Vzhledem k tomu, že váš zůstatek v době uzavření účtu byl 0, kasino jednalo správně a v rámci svých podmínek a my to přijímáme.
2 - Odměna €200 (peněžní bonus) z turnaje
Pokud jsem správně pochopil rozhodnutí kasina, nebylo učiněno kvůli zemi vašeho bydliště. Rozhodnutí padlo, protože jste to označili jako porušení zákona ve vaší zemi ze strany kasina, což není úplně správné, a plánovali jste se obrátit na úřady. Od tohoto okamžiku může být cokoli poskytnuté kasinem použito proti kasinu samotnému. Další věc je, že se bavíme o bonusových penězích. To znamená, že platí především Všeobecné podmínky bonusu a kasino má právo vám jej podle vlastního uvážení neposkytnout.
Toto je pravidlo, které to uvádí přímo ve VOP kasina (dostupné ZDE , VŠEOBECNÉ BONUSOVÉ VOP - pravidlo 1.):
"Vyhrazujeme si právo omezit hráče z jiných jurisdikcí, aby měli nárok na jakýkoli typ bonusu nebo podskupinu bonusů na základě našeho výhradního uvážení."
Bohužel, pokud se kasino rozhodlo, že vám tento typ odměny neposkytne, je to v souladu s jejich T&C a my to akceptujeme.
3 - Historie hry
Na základě výše uvedeného jsme problémy dostatečně prošetřili a zvážili a nepovažujeme za nutné žádat kasino o poskytnutí kompletní historie pro tento účel. Doporučuji proto obrátit se na úřad a vyžádat si od něj vaši herní historii. Kasino by ji mělo být schopné poskytnout na základě jejich požadavku.
Je nám líto, s tímto jsme vám nemohli pomoci, ale neváhejte nás v budoucnu kontaktovat, pokud narazíte na jakýkoli problém s tímto nebo jiným kasinem. Jsme tu, abychom vám pomohli."
Celá stížnost je k dispozici zde .
Hey.
I checked your recently closed complaint. Well, it truly requires a full explanation, so allow me to quote from the final summary:
"Dear rotarnicolaemihai,
After gathering all the necessary information and details, we decided to close this complaint as unjustified. Although some of the reasons were explained earlier and several times, I would like to summarize and explain all of them in detail.
1 - Registration from the Netherlands
Each player is obliged to read the terms and conditions before their acceptance. This is done upon registration, and you agreed with them. It is the player's responsibility to know the law in their country of residence. Even if the casino removed the Netherlands from the countries list after your account closure, it would be irrelevant regarding this case and the related issues. Like in any other casino, you could play there, and you had a chance to win like any other player, but you also risked losing. The funds were lost by playing in the casino. If you had won, the casino should have paid you your winnings, and we would have been on your side for sure. However, if we look at the situation from your sight - it would mean that players registered in this way would never lose anything. They could only win or, in case of loss, get their deposit(s) back. It does not work like that at all. All players who were allowed to play in the casino in this way could only take this opportunity as an advantage, but at the same time take the risk of losing their money - like in any other online casino.
In addition, the casino has the right to close a player's account at any time without a reason. In such a case, it should pay the whole remaining balance to the player. Since your balance at the time of account closure was 0, the casino acted correctly and within its terms and conditions, and we accept it.
2 - Reward €200 (cash bonus) from the tournament
If I understood the casino's decision correctly, it was not made due to your country of residence. The decision was made because you marked it as a violation of the law in your country by the casino, which is not completely correct, and you planned to turn to the authorities. From this point on, anything provided by the casino could be used against the casino itself. Another thing is that we are talking about bonus money. It means that mainly General Bonus terms and conditions apply, and the casino has the right not to provide you with it at its sole discretion.
This is the rule stating it directly in the casino's T&Cs (available HERE, GENERAL BONUS T&Cs - rule 1.):
"We reserve the right to limit players from other jurisdictions from being eligible to any type of bonus or to a subset of bonuses based on our sole discretion."
Unfortunately, if the casino decided not to give you this type of reward, this is in accordance with their T&C and we accept it.
3 - Game history
Based on the above, we have sufficiently investigated and considered the issues and do not consider it necessary to ask the casino to provide a complete history for this purpose. Therefore, I recommend you turn to the authority and request your gaming history from them. The casino should be able to provide it based on their request.
I am sorry, we were not able to help you with this one, but please, do not hesitate to contact us in the future, if you run into any issues with this or any other casino. We are here to help."
The whole complaint is available here.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: