Hrál jsem v kasinu wazbee a bezdůvodně mi zabavili kolem 2 200 eur (možná i víc, jsem zablokovaný a nevidím přesně). přikládám maily od nich. Od té doby, co jsem dostal maily, už nereagují. Neudělal jsem absolutně nic špatného, pouze sázky, o kterých si myslím, že mají hodnotu. vybírají 4 sázky, o kterých si myslí, že jsou problematické (nevidím, která to je, protože samozřejmě nemohu zkontrolovat ID sázek) z více než 1 000 sázek, které jsem tam uzavřel.
Toto je nejtemnější kasino, jaké jsem kdy viděl, a ještě zábavnější je, že casinoguru je stále hodnotí jako nejlepší a ZAMÍTLI MOU STÍŽNOST, protože bych si měl promluvit s licenční společností curacao (což samozřejmě nic nepřináší). Našla jsem právníka a pokud mají ostatní stejnou zkušenost, napište mi.
MAIL 1:
Na základě informací poskytnutých poskytovatelem jste byli identifikováni jako součást skupiny hráčů označených jako „Problém". Tito jedinci byli pozorováni, jak využívají technické závady a/nebo chyby na webových stránkách k získání nespravedlivé výhody prostřednictvím nesprávných kurzů nebo nesprávně prezentovaných sázek.
Brzy vám bude zaslán dopis od poskytovatele.
Je nutné zdůraznit, že takové chování představuje vážné porušení předpisů našeho kasina. V důsledku toho byl váš účet pozastaven kvůli účasti na nekalých herních praktikách a všechny související výhry byly zabaveny.
Podle obchodních podmínek:
11. Výjimečné okolnosti/přerušené hry
11.8. Wazbee očekává, že žádný zákazník nezneužije žádné chyby na webových stránkách a/nebo aplikacích. Očekává se, že zákazník, který se dozví o neúplnosti webových stránek a/nebo aplikací, by se měl zdržet využívání jakýchkoli výhod a neprodleně o tom informovat zákaznickou podporu. Zákazník, který využil chyby a neinformoval zákaznickou podporu v přiměřené době, může nést odpovědnost a Wazbee má právo požadovat náhradu škody, která mu vznikla porušením tohoto ustanovení.
16. Porušení, tresty a ukončení
16.3. Pokud považujeme porušení pravidel za pokus o podvádění kasina, Wazbee může zabavit všechny výhry a vklady bez náhrady."
MAIL 2:
"Ahoj,
Doufám, že vás tento e-mail najde dobře.
Rádi bychom vás informovali, že uživatel 515\3040733544\4320_19064 byl přidán do skupiny „Problém" s limitem 0,01 %:
Zde jsou příklady podezřelých sázek, které uživatele způsobily
přidáno do této skupiny:
-3425779155, -3424728300, -3419999941, -3421536390
Problém: Do této skupiny jsou zařazeni hráči, kteří při sázení nedodržují žádnou konkrétní taktiku, ale využívají jakýkoli technický problém a chybu na webu, aby těžili ze špatného kurzu nebo argumentu sázky. V závislosti na situaci používají různé taktiky (arbitrážní sázení, middling, pozdní sázení atd.).
S úctou!"
I played at the wazbee casino and they have confiscated around 2.200 Euro (maybe more, i am blocked and cant see exactly) for no reason. ive attached the mails from them. Since i got the mails they are not reacting anymore. I did absolutely nothing wrong, only making bets i think having value. they are picking 4 bets they think are problematic (i cant see which one they are, because i cant check bet-ids of course) out of over 1.000 bets i made there.
This is the shadiest casino i have ever seen and whats even funnier is that casinoguru still rates them top, and REJECTED MY COMPLAINT because i should talk to the curacao license company (which brings nothing of course). ive found a lawyer and if others have the same experience, write me.
MAIL 1:
Based on the information provided by the provider, you have been identified as part of a group of players labeled as "Problem." These individuals have been observed exploiting technical glitches and/or errors on the website to gain an unfair advantage through incorrect odds or misrepresented bets.
A letter from the provider will be forwarded to you shortly.
It's imperative to stress that such behavior constitutes a severe breach of our casino's regulations. Consequently, your account has been suspended due to engaging in unfair gaming practices, and all associated winnings have been confiscated.
According to the terms and conditions:
11. Exceptional circumstances/aborted games
11.8. Wazbee expects that any Customer will not abuse any errors on Website(s) and/or App(s). It is expected that a Customer that has become aware of an incompleteness on the Website(s) and/or App(s) should refrain from taking any advantage thereof and inform customer support about it immediately. A Customer that has taken advantage of errors and has failed to inform customer support in reasonable time may be held liable and Wazbee has the right to claim compensation that has incurred from breaching this provision.
16. Breaches, penalties and termination
16.3. If we consider the violation of the rules as an attempt to cheat the casino, Wazbee may confiscate all winnings and deposits without refund."
MAIL 2:
"Hello,
Hope this email finds you well.
Kindly be informed that User 515\3040733544\4320_19064has been added in Group "Problem" with a limit of 0.01%:
Here are the examples of suspicious bets which caused the user to be
added in this group:
-3425779155, -3424728300, -3419999941, -3421536390
Problem: the players, who are allocated to this group are those, who do not adhere to any specific tactics in their betting activity, but use any technical issue and bug on the website to benefit from wrong odds or argument of the bet. Depending on the situation, they use different tactics (arbitrage betting, middling, late betting etc.).
Respectfully!"
Automaticky přeloženo: