FórumKasinaWazbee Casino - všeobecná diskuze

Wazbee Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 9 měsíci od Mag7
|
8930 zobrazení 105 odpovědí |
|
1...4 5 6
brate123
před 3 měsíci

Domnívám se, že byste měli kontaktovat kasino ohledně tohoto e-mailu, stejně jako uživatel výše, mrmileena. Zjistili, že to byl nějaký podvod, takže možná informování je o tom by jim mohlo pomoci zastavit podvodné e-maily.

Nevíme, kdo je posílá, takže obviňovat kasino nebo na ně ukazovat prstem podle mě není na místě.

Zkusili byste je ohledně toho všeho kontaktovat a dát nám prosím vědět, co jste zjistili?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ahoj Romi


Už mám a řekl jsem kasinu vše, jak je zde napsáno.


Živý chat na falešné stránce mi dokonce řekl, že tato akce je pouze pro hráče z kasina Wazbee. Kde jinde by měli moji e-mailovou adresu než ze samotného kasina? Chyba zjevně spočívá v ochraně dat kasina, a proto jsem svůj účet uzavřel, protože to pro mě představuje příliš vysoké riziko.


Na nikoho neukazuji prstem, jen se dívám na fakta. Stačí si dát dvě a dvě dohromady a je jasné, že kasino má problémy s ochranou našich dat.


Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před 3 měsíci

Díky za informace, osobně jsem učinil závěry - peníze jsou vybírány a sázkové podmínky mohou být nespravedlivé, ale reálné je splnit.

Automaticky přeloženo:
Wojciechowski
před 3 měsíci

Nemyslím si, že sázení na vklad je tak velké. Potkal jsem se 5x, takže to je z mého pohledu docela hodně. 1-2x by pro mě nebylo tolik. Podařilo se vám ji splnit? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj Romi


Už mám a řekl jsem kasinu vše, jak je zde napsáno.


Živý chat na falešné stránce mi dokonce řekl, že tato akce je pouze pro hráče z kasina Wazbee. Kde jinde by měli moji e-mailovou adresu než ze samotného kasina? Chyba zjevně spočívá v ochraně dat kasina, a proto jsem svůj účet uzavřel, protože to pro mě představuje příliš vysoké riziko.


Na nikoho neukazuji prstem, jen se dívám na fakta. Stačí si dát dvě a dvě dohromady a je jasné, že kasino má problémy s ochranou našich dat.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Podle mého názoru je vždy dobré být opatrný, takže pokud to tak cítíte, udělali jste správnou věc, že jste tam účet uzavřeli. Jen nechci nikoho obviňovat, aniž bych cokoli dokazoval.

Přeji vám vše nejlepší a doufám, že zůstanete v online světě v bezpečí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ano, uspěl jsem, ale můj komentář o „velkém, ale dosažitelném" se týkal spíše hráče, který řekl, že je velký a dokázal to. Jsem za něj upřímně rád, ale byl jsem trochu zmatený – splnil to, odstoupil a stále se zdál být nespokojený. Nepřísluší mi soudit; Jen sdílím svůj pohled.

Automaticky přeloženo:
Wojciechowski
před 3 měsíci

Nenechte se zmást. Jste za svůj komentář odměněni?

Troufám si říci, že toto kasino kompenzuje pozitivní recenze, protože se objevily dvě pozitivní recenze, jakmile jsem udělal negativní recenzi. Legrační, jak to funguje 😆

Každé napůl slušné kasino by mělo mít 1x nebo žádný požadavek na sázení na surové vklady.

Doporučuji každému, kdo vsadil v jakémkoli online kasinu, ví, že zisk a výběr je v první řadě výkon. Přidané požadavky na obrat hráče jen trhají.

To, že se mi to osvědčilo a vy, neznamená, že je to přijatelné, a proto jsem se rozhodl znovu nehrát.

Automaticky přeloženo:
Wojciechowski
před 3 měsíci

Dává to smysl, díky za postřehy.

Vsadím se, že každý máme jiná měřítka pro to, co je příliš mnoho a co je ještě v rozumných mezích.



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nenechte se zmást. Jste za svůj komentář odměněni?

Troufám si říci, že toto kasino kompenzuje pozitivní recenze, protože se objevily dvě pozitivní recenze, jakmile jsem udělal negativní recenzi. Legrační, jak to funguje 😆

Každé napůl slušné kasino by mělo mít 1x nebo žádný požadavek na sázení na surové vklady.

Doporučuji každému, kdo vsadil v jakémkoli online kasinu, ví, že zisk a výběr je v první řadě výkon. Přidané požadavky na obrat hráče jen trhají.

To, že se mi to osvědčilo a vy, neznamená, že je to přijatelné, a proto jsem se rozhodl znovu nehrát.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj.

Mohu mít laskavou prosbu?

Pokud máte něco konkrétnějšího ohledně možná motivovaných nebo, jak říkáte, kompenzovaných uživatelských recenzí, bez váhání se podělte o to, co máte.

Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu: community@casino.guru

Takové názory nebereme na lehkou váhu, i když abychom zůstali spravedliví, důkazy jsou vždy nutné.

Také bych vás chtěl požádat, abyste ostatní nesoudili ukvapeně. Není nic špatného na tom mít jiný názor. Svět by byl opravdu smutným místem k životu, kdybychom si všichni mysleli totéž. 😎

Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před 3 měsíci

Díval jsem se na recenze a většina lidí je spokojená a celkově je moje zkušenost pozitivní, takže protiotázka - možná jste dostali zaplaceno za negativní recenzi?


Dělám si srandu, máš svůj názor - ty jsi ho vyjádřil, já mám svůj - také jsem ho sdílel. Přeji vám, abyste našli místo, kde se vám bude příjemně hrát.


A obecně ohledně zdejších recenzí mohu s jistotou říci, že je guruové kontrolují a ne každý projde, vím z vlastní zkušenosti )))

Automaticky přeloženo:
Wojciechowski
před 3 měsíci

Ahoj, děkuji za příspěvek zde.

Každou uživatelskou recenzi bereme vždy individuálně a skutečně je pečlivě kontrolujeme, protože chceme, aby byly všechny nezaujaté, informativní a pravdivé.

Čtete si recenze před hraním v kasinu? Věřím, že to opravdu pomůže shromáždit spoustu informací.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ano, čtu recenze, ale mám svůj vlastní způsob hodnocení kasina pro sebe. Samozřejmě píšu i své vlastní recenze. I když nemohu vždy otestovat každý aspekt kasina, snažím se pokrýt co nejvíce.

Automaticky přeloženo:
Wojciechowski
před 3 měsíci

To je opravdu skvělé, že jste si také našli svou vlastní cestu.👌 Dobrá práce. Rád vidím zodpovědné hráče.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

díky

Automaticky přeloženo:
Nasi1234
před 3 měsíci

Dobrý den, ve vašem příspěvku nevidím smysl, můžete mi prosím upřesnit, co máte na mysli? Pokud ne, příště bude smazána.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hrál jsem v kasinu wazbee a bezdůvodně mi zabavili kolem 2 200 eur (možná i víc, jsem zablokovaný a nevidím přesně). přikládám maily od nich. Od té doby, co jsem dostal maily, už nereagují. Neudělal jsem absolutně nic špatného, pouze sázky, o kterých si myslím, že mají hodnotu. vybírají 4 sázky, o kterých si myslí, že jsou problematické (nevidím, která to je, protože samozřejmě nemohu zkontrolovat ID sázek) z více než 1 000 sázek, které jsem tam uzavřel.


Toto je nejtemnější kasino, jaké jsem kdy viděl, a ještě zábavnější je, že casinoguru je stále hodnotí jako nejlepší a ZAMÍTLI MOU STÍŽNOST, protože bych si měl promluvit s licenční společností curacao (což samozřejmě nic nepřináší). Našla jsem právníka a pokud mají ostatní stejnou zkušenost, napište mi.


MAIL 1:

Na základě informací poskytnutých poskytovatelem jste byli identifikováni jako součást skupiny hráčů označených jako „Problém". Tito jedinci byli pozorováni, jak využívají technické závady a/nebo chyby na webových stránkách k získání nespravedlivé výhody prostřednictvím nesprávných kurzů nebo nesprávně prezentovaných sázek.

Brzy vám bude zaslán dopis od poskytovatele.

Je nutné zdůraznit, že takové chování představuje vážné porušení předpisů našeho kasina. V důsledku toho byl váš účet pozastaven kvůli účasti na nekalých herních praktikách a všechny související výhry byly zabaveny.

Podle obchodních podmínek:

11. Výjimečné okolnosti/přerušené hry

11.8. Wazbee očekává, že žádný zákazník nezneužije žádné chyby na webových stránkách a/nebo aplikacích. Očekává se, že zákazník, který se dozví o neúplnosti webových stránek a/nebo aplikací, by se měl zdržet využívání jakýchkoli výhod a neprodleně o tom informovat zákaznickou podporu. Zákazník, který využil chyby a neinformoval zákaznickou podporu v přiměřené době, může nést odpovědnost a Wazbee má právo požadovat náhradu škody, která mu vznikla porušením tohoto ustanovení.

16. Porušení, tresty a ukončení

16.3. Pokud považujeme porušení pravidel za pokus o podvádění kasina, Wazbee může zabavit všechny výhry a vklady bez náhrady."


MAIL 2:

"Ahoj,

Doufám, že vás tento e-mail najde dobře.

Rádi bychom vás informovali, že uživatel 515\3040733544\4320_19064 byl přidán do skupiny „Problém" s limitem 0,01 %:

Zde jsou příklady podezřelých sázek, které uživatele způsobily

přidáno do této skupiny:

-3425779155, -3424728300, -3419999941, -3421536390

Problém: Do této skupiny jsou zařazeni hráči, kteří při sázení nedodržují žádnou konkrétní taktiku, ale využívají jakýkoli technický problém a chybu na webu, aby těžili ze špatného kurzu nebo argumentu sázky. V závislosti na situaci používají různé taktiky (arbitrážní sázení, middling, pozdní sázení atd.).

S úctou!"





Automaticky přeloženo:
WSOSerious
před 3 měsíci

Ahoj.

Je mi líto situace, ve které jste se ocitli.

Domnívám se, že Vaše stížnost byla zamítnuta z důvodu, že se týká sportovního sázení, kde nemáme žádné odborné znalosti, a proto Vám nebudeme moci pomoci.

Mohu doporučit nějaké weby, které:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že vám budou moci pomoci s vaším problémem.

Dejte nám prosím vědět, zda vám některé z těchto webových stránek dokázaly pomoci.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ne, problém je v tom, že Wazbee zavírá účty bez důvodu. „Souvisí to se sportovním sázením" = co to znamená? Pokud jsou účty uzavřeny a peníze jsou vybírány BEZDŮVODNĚ S SCHOPNÝMI DŮVODY, pak hodnocení webu neklesne, dokud je uvedeno slovo "sportovní sázení"???????

Automaticky přeloženo:
WSOSerious
před 3 měsíci

Důvodem zamítnutí vaší stížnosti bylo sportovní sázení, protože jste ve skutečnosti sázeli na sporty předtím, než byl váš účet v tomto kasinu zablokován. Je to správně?

Kasino zablokovalo váš účet a důvodem, který jste uvedl, bylo, že na své platformě sázkových kanceláří zjistilo nějaké porušení podmínek.

Jelikož nemáme žádné pobočky zabývající se sportovním sázením, nemohli bychom v tomto případě pomoci. A proto, jak jste zmínil, neřešíme stížnosti související se sportem, takže index bezpečnosti opravdu není snížen.

Možná jste zkusili kontaktovat některou z výše navrhovaných stránek?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Napůl doprava. To byla daná omluva. Nebo si myslíte, že je správné uzavřít 4 sázky z 1000 sázek a neodpovídat na otázky, které sázky to vlastně jsou? A na další e-maily nereagovat a peníze nevyzvednout? Jedná se čistě o svévolné, nikoli o správnou implementaci podmínek sportovního sázení.

Mohou tedy zablokovat jakýkoli účet s důvodem = porušení podmínek sportovního sázení (je jedno, zda je na tom něco pravdy, protože casinoguru nemá oddělení sportovních sázek!!!!) a hodnocení zůstane přesně stejné a dobré. Myslíte si, že je to správné? Mohli by alespoň zjistit, o jaké sázky jde?!

Kontaktoval jsem některé z výše uvedených webů, ale od žádného jsem samozřejmě nedostal odpověď. Žádný z nich nemá žádný kontakt s wazbeem.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky