FórumKasinaWazbee Casino - všeobecná diskuze

Wazbee Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od Mag7
|
5937 zobrazení 100 odpovědí |
|
1 2...6
Přidat příspěvek
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wazbee Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Chtěl jsem se zeptat na názor, proč vám royspins a wazbee umožňují vytvořit si nový účet se stejnými osobními údaji, ale jiným e-mailem, pokud jste požádali o trvalé blokování kvůli závislosti? Kasina vás obvykle úplně zablokují, takže si nemůžete vytvořit žádný účet s odpovídajícími detaily.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Mag7
před 7 měsíci

To je dobrá otázka a chci na ni odpovědět, i když mám pocit, že takovou situaci by vám měli vysvětlit především pracovníci podpory kasina.

No, podělím se o svůj názor:

A co je nejdůležitější, sebevyloučení by mělo chránit zranitelné hráče uzavřením jejich účtu – ponecháním takového účtu nepřístupným. Nebo jakékoli jiné účty, které si tento hráč mezitím vytvořil.

Pokud jde v poslední době o vytvoření dalšího účtu, situace není vždy stejná.

Je důležité pochopit, které osobní údaje jsou nezbytné pro vytvoření takového účtu a které osobní údaje systém kasina automaticky sleduje.

Jak rozumím vaší otázce, zdá se, že v tomto kasinu je registrační e-mail povinný. I když si nejsem docela jistý, jak důležité jsou ostatní osobní údaje, každopádně v některých kasinech se při registraci kontroluje pouze e-mail a datum narození. Předpokládám, že jste pro předání registrace použili jiný e-mail, protože starší e-mail zůstává vyloučen.

To by znamenalo, že vás systém nebyl schopen detekovat. 🤷‍♂️

Předpokládám tedy i to, že v tomto kasinu systém automaticky nesleduje všechny podobnosti či shody, na druhou stranu detaily jako jméno nebo datum narození shoda jistě odhalí ověření KYC.

No, zeptali jste se zaměstnance kasina, jak to funguje v jejich kasinu?

Pokud jste zranitelný hráč, měli byste před registrací v jiném kasinu hledat tyto odpovědi. Jen pro případ.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

filefilefilefile

V tomto kasinu je nemožné vyhrát. Manipulované RTP/RNG. Na chvíli jsem se vrátil a přemýšlel o něčem novém. Totální zvracení. -160 eur za pár okamžiků. Cashback program? Získáváte body k výměně. Za celou částku jsem mohl body vyměnit za 10 euro bonus s 30x sázkou. Úžasný gamblerský vtip.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
koVVal92
před 5 měsíci

Hmm, to bych asi neměnil, protože by mi to nepřišlo vhodné.

Každopádně x70 v některých případech, které máš na screenshotu, není tak špatné, když vezmeme v úvahu, že sázka je 0,2. Samozřejmě by to samozřejmě mohlo být lepší, ale nemyslím si, že kasino musí mít na základě toho zmanipulované RTP. Můžete se jich zeptat, co to je v dané hře. Neměli by mít problém odpovědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nemám všechny screenshoty, ale měl jsem 4 bonusy za sebou na 4 různých slotech s výhrami. 4x, 5x, 8x a 10x. Když se podíváte na sérii bonusových nákupů, věc je taková, že algoritmus neumožňuje plné vrácení bonusových nákupů. Výhry budou vždy v určitém rozmezí, řekněme od 1x do 80-90x. V mém případě tato situace nastala již v 6 kasinech, proto se domnívám, že poskytovatelé používají pokročilý software, který určuje individuální RTP na základě zpracovaných metadat hráčů, která poskytovatelům zpřístupňují kasina. Už mi docházejí slova pro tuto formu "zábavy". Naštěstí to nebyly těžce vydělané peníze. Ale varuji každého z vás, že tohle kasino páchne jako skunk. Trochu věřím své intuici. ;)

Automaticky přeloženo:
koVVal92
před 5 měsíci

Pokud to tak cítíš, pak bych raději nehrál v kasinu, pokud se mohu přiznat. Samozřejmě nejlepší na takové situaci by byl vždy důkaz, že to tak je a že RTP je v kasinech regulováno, ale to zatím nikdo, kdo takový názor měl, neprokázal.

Teda, ani bych to nepovažoval za zábavu, jen bych byl frustrovaný.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dejte si pozor na toto podvodné kasino! Udělal jsem vše správně, vytvořil jsem účet a ověřil ho!


Vložil jsem celkem 4300 eur a vyhrál 8040 eur!


Bezdůvodně mi uzavřeli účet, nereagují a peníze si nechali!


Výběry během několika minut jsou lež!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vytvořil jsem si účet v tomto kasinu, provedl veškeré ověření s mým identifikačním dokladem a dokladem o adrese.


Udělal jsem několik vkladů v celkové výši 4300 eur.


Vyhrál jsem 8040 eur. Provedl jsem dva výběry, jeden za 3000 eur, který byl schválen asi za 9 minut, a druhý za 5040 eur, za které si vyžádali další dokumenty přes bezpečnostní oddělení, které jsem poslal a oni schválili. Tento průzkum byl také schválen.


U obou výběrů jsem dostal e-mail, že to bylo schváleno a že pokud by to bylo pro digitální peněženky, bylo by to hotovo během několika minut, pokud by to bylo pro banku, i když to může trvat déle.


Překvapení překvapením, po několika hodinách Wazbee zrušil výběry, které uvedl, že již byly zpracovány! Zadržel mi peníze a nezaplatil.


Přestali reagovat a bez jakéhokoli zdůvodnění uzavřeli účet.


Buďte opatrní s tímto kasinem, stejně jako lháři, protože neschvalují výběry během několika minut, předstírají, že schvalují, nechají vás vše zkontrolovat, vložit a hrát. Pak všechno vezmou a přestanou reagovat.


Nedávejte sem své peníze, protože bez nich zůstanete!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Toto kasino mě nechalo zkontrolovat vše a vložit 4300 eur. Vyhrál jsem 8040 eur a oni mi uzavřeli účet, aniž by cokoliv řekli.


Všechny peníze si nechali!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hráči, pozor, toto kasino, pokud požádáte o sebevyloučení, vám umožní vytvořit další účty se stejnými údaji a identifikačními kartami.


Nemají zodpovědné herní mechanismy.


Teprve když vyhrajete, zjistí to a zabaví vaši výhru.

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Vážený hráči, rozhodl jsem se přesunout všechny vaše příspěvky do tohoto jediného vlákna, abychom měli všichni tu nejlepší šanci držet krok s tématem.

Opravdu oceňuji péči, kterou projevujete ostatním hráčům. Opravdu hledáme prozíravá varování, protože sdílení o nás znamená péči. V souvislosti s tím však musím podotknout, že vaše varování má i druhou stránku.

Abychom poskytli komplexní kontext této situace, vyzývám čtenáře, aby měli na paměti i vaši související stížnost 👈.

Jak to vypadá: Nejen, že jste doposud poskytli protichůdné informace, ale bohužel jste nedodrželi doporučené kroky k řádnému vyloučení z kasina.

Nebudu citovat ze stížnosti, protože nechci vaše emoce posouvat dál a respektuji váš příspěvek. Ale abyste byli spravedliví a upřímní, možná byste se měli zaměřit i na stížnost a poté se zamyslet nad jejím výsledkem. Nebo, abych byl přesný, zaměřit se na všechny stížnosti, které jste vytvořili, abyste získali refundace z kasin.

Chápu, že jste závislý, ale to neznamená, že za své činy nejste alespoň částečně odpovědný. Snažte se prosím vyhnout případným dalším ztrátám.

Na základě stížností již máte poměrně dlouhou historii s mnoha kasiny, takže si myslím, že byste nyní měli vědět, jak funguje sebeuzavření, a získat pár rad, jak se vyhnout zbytečným komplikacím spojeným s vaším současným stavem. Zkuste to alespoň teď: https://casino.guru/problem-gambling 👈



Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Wazbee mi zadržel 8040 eur, když jsem se zaregistroval se svými skutečnými dokumenty a udělal jsem vše správně! Co si myslíš o tom Rabukovi?

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Ve vaší stížnosti vidíme, že zástupce kasina poskytl našemu týmu stížností zajímavé informace, takže věříme, že budou schopni tento dlouhodobý problém vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Proč mi nedají moje peníze?

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Zbývá to prošetřit. Proto na fóru nemáme odpovědi. Držte krok se stížností, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Termín vyprší Rabuka. Budou na straně kasina, jako vždy…

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Ještě prosím nepředbíhejme a uvidíme, jak to dopadne. Viděl jsem, že časovač vypršel, takže pro jistotu řeknu Nickovi, aby to zkontroloval, a brzy dostanete odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Džbán lhůta již vypršela. Zde kasina vždy vyhrávají!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Myslím, že se k takovým názorům nemusíme hned uchylovat. Stížnost není uzavřená, ale při 20 lidech, kteří řeší stížnosti a mají 1000 stížností, není jednoduché se k někomu hned dostat. Dal jsem Nickovi připomenutí a on mi řekl, že se k tomu dostává. Buďte trpěliví, prosím.

Automaticky přeloženo:
1 2...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu