FórumKasinaWazbee Casino - všeobecná diskuze

Wazbee Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 7 měsíci od Mag7
|
6046 zobrazení 100 odpovědí |
|
1 2 3...6
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Jak si udržíte kasino s vysokým hodnocením, když vám ani neodpoví a ukradne mi 7040 eur?

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Vaše stížnost ještě neskončila, takže nevím, proč by se měl index bezpečnosti měnit. Index bezpečnosti (rating) se totiž mění na základě rozlišení či nerozlišení. Pokud se prokáže, že kasino bylo na vině a nesnaží se věci napravit, bude patřičně penalizováno. Ale dokud se to neprokáže, pak je příliš brzy s tím něco dělat. Myslím, že postup již znáte a není to vaše první stížnost. Buď trpělivý.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj všichni,


Zaregistroval jsem se v kasinu Wazbee, vložil 5 000 EUR a vyhrál 8 040 EUR.


Všechno jsem udělal dobře se svými skutečnými dokumenty a veškerým ověřením.


Poslali mi na účet 1000 EUR, účet uzavřeli a zadrželi 7040 EUR.


V tuto chvíli nereagují na e-maily ani zde v Casino Guru.


Co mi radíte, abych dostal své peníze zpět?


Dík!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Jak Jaro napsal ve svém příspěvku výše, vaše stížnost je stále v procesu a vidím, že kasino je tam docela aktivní, takže doufáme, že brzy budeme mít výsledek. Momentálně není co dělat, ale počkejte, i když to není snadné.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Aktivní, ale lháři. Zůstali se mnou

7040 eur a ani nereagují.


Je to hodně peněz a mezinárodní zločin!


Jsou nelidské!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jak to, že kasino, které jste tak vysoko ohodnotili a je na špici, nechává vypršet termín bez odpovědi?


mluvíme o 7040 EUR, což je roční příjem osoby v Portugalsku!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Omlouvám se, ale na tuto otázku opravdu nemám odpověď.🤷‍♀️ Jen doufám, že bude brzy vyřešen váš případ. S časem toho bohužel moc nenadělám, i když chápu vaši frustraci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Musíte přestat doporučovat toto kasino a klasifikovat ho jako vysoce rizikové!


drží peníze hráčů a spoustu z nich!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

TOTO KASINO NEVYPLÁCUJE VÝHRY A NEODPOVÍDÁ NA E-MAILY!


POZOR!

Automaticky přeloženo:
Mag7
před 4 měsíci

JEDNAJÍ NELEGÁLNĚ A NEZABRAŇUJÍ NOUZIVÉ HAZARDNÍ HRY.


PŘIJÍMAJÍ OVĚŘENÍ K VKLADU A HRANÍ, ALE K VÝBĚRU ZABLOKUJE ÚČET A PŘESTAŇU REAGOVAT!


DLUŽÍ MI 7040 €!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Musíte přestat doporučovat toto kasino a klasifikovat ho jako vysoce rizikové!


drží peníze hráčů a spoustu z nich!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě teď toho nejsme schopni. Bezpečnostní index lze snížit až po vyřešení reklamace, je-li to relevantní.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jakou důvěru vzbuzuje kasino, kterému vyprší lhůta?

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Vše bude záležet na výsledku vaší stížnosti, jak jsem řekl.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Wazbee se krátil čas na odpověď, změnili obsluhu kasinového guru a dali kasinovému guruovi 6 dní na odpověď!


Kasina to mají pod kontrolou! Je to ostuda!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Dovolte mi, abych vás informoval, že časovač nastavuje náš tým pro stížnosti, nikoli kasino. Vyčkejte prosím na výsledek reklamace.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tak proč to pro Casino skončilo a oni nereagovali a trvalo 6 dní, než guru kasina odpověděl???


definovat jako požadavky kasina!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Občas se stane, že kasino na stížnost nereaguje. Časovač je nastaven u každé stížnosti, takže je náš tým vždy dokáže vyřídit. Abych vám řekl pravdu, je potřeba vyřešit příliš mnoho stížností. Není možné odpovědět každý den na jednu, bohužel.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Wazbee neodpověděl a vstoupil

Místo toho, aby je penalizovali snížením skóre a odstraněním z doporučených, počítají čas kasinovému guru!


Už nemám žádné pochybnosti, kasina to kontrolují!

Automaticky přeloženo:
Dezanove19
před 4 měsíci

Jak jsem již řekl, náš reklamační tým vždy nastavuje časovače pro každou stížnost. Kasino nemá nad ničím kontrolu. Vyčkejte prosím na vyřízení vaší stížnosti a uvidíte její vyřešení. Momentálně nemůžeme nic moc dělat. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Proč tedy Casino neodpovědělo, prodlouží dobu na 6 dní a uvede, že odpovídáte vy? Když byla otázka položena kasinu.


Tohle je zmanipulované, pozor chlapi, nevěřte!

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu