Ahoj Radko, už jsem mluvil s Adamem ohledně toho, včera večer došlo k osobnímu útoku na naše kasino a tento chlap je jedním z lidí, kteří byli na tomto příspěvku. Poslal jsem Adamovi úplné informace, ale dovolit lidem pomlouvat kasino je trochu nefér.
Mohu vás ujistit, že tento hráč s námi nemá žádný e-mail, a pokud ano, jsem si jistý, že ho může přeposlat sobě a můžeme si zavolat naživo a uvidíme? Dovolit lidem platit za negativní recenze v kasinech, aby „poškodili" pověst, je trochu nespravedlivé. Jsem si jistý, že v tom se mnou budete souhlasit.
Podívejte se prosím na e-mail zaslaný Adamovi s úplnou dokumentací, a to bylo přesně ve stejnou dobu, kdy vím, že jste odmítli jejich recenze, takže nechápu, jak může tato osoba pomlouvat.
Dík.
Hi Radka, I have already spoken to Adam regarding this a personal attack was done last night on our casino and this guy is one of the people that were on this post. I did send Adam full information but allowing people to slander the casino is a bit unfair.
I can assure you this player has no email with us, and if he does I'm sure he can forward it to yourself and we can have a live call and see? Allowing people to pay for negative reviews on casinos to "damage" reputation is a bit unfair I'm sure you can agree with me on that.
Please refer to the email sent to Adam with full documentation, and this was at the exact same time as I know you have rejected their reviews so I can't see how this person is allowed to slander.
Thanks.
Automaticky přeloženo: