před rokem
Právě jsem poslal e-mail, prosím odpovězte, abychom si tam mohli popovídat
Just sent an email now please respond so we can chat there
0
Právě jsem poslal e-mail, prosím odpovězte, abychom si tam mohli popovídat
Just sent an email now please respond so we can chat there
Ahoj Radko, ehm, máme podezření, že tento hráč mohl být skutečně hacknut, protože profilový obrázek není jeho. Můžete nám s tím prosím co nejdříve pomoci? protože si nejsme úplně jisti, co můžeme dělat. Tato osoba, která zde píše, skutečně zná e-mail hráče. Také nám poslal podivný e-mail, který se zdá být v jiném jazyce.
Hi Radka, errr we are under the suspicion here this player may have actually been hacked as the profile picture is not of him. Can you please assist us with this A.S.A.P? as we aren't entirely sure what we can do. This person who is posting here does indeed know the email of a player. Has also sent some strange email to us which appears to be in a different language.
V současné době nemám přístup k e-mailu konce světa pomocí bankomatu mých spolubydlících
I currently dont have access to endoftheworld email using my housemates atm
Právě jsi nám poslal e-mail z toho e-mailu... Doslova před 5 minutami.
Jste velmi zvláštní a extrémně podezřívavý.
Nemohli jste si vytvořit guru účet se svým skutečným uživatelským jménem?
Na Guru používáte náhodný obrázek
A jste registrováni na Guru do Chorvatska, ale na Viperspin jste se nikdy nepřihlásili z ničeho jiného než z Nového Zélandu.
Dokud se správně neprokážete, nebudeme vám s ničím dále pomáhat. Což jsem si jistý, že nebudou žádné problémy?
You just emailed us from that email.. Literally 5 minutes ago.
You are very strange, and extremely suspicious.
You couldn't make a guru account with your actual username?
You are using a randoms display picture on Guru
And you are registered on Guru to Croatia, yet on Viperspin you have never logged in from anything but New Zealand.
We won't be assisting you with anything further, until you can correctly I.D yourself. Which I'm sure won't be any issues?
ok, takže mluvím anglicky, nemám kontrolu nad tímto účtem, který jsem neposlal
není tatakalem ean
ok so I speak english i dont have control of this account i did not send
aint tatakalem ean
Jistě, žádný problém, ale odeslali jste e-mail do 30 sekund od obou e-mailů.
Nahrajte prosím platný průkaz totožnosti s dnešním datem 9. 5. 2023 s jasně viditelnou licencí.
Sure, no problem but you emailed within 30 seconds apart of both emails.
Please upload a valid I.D with todays date 9/05/2023 with your license also clearly visible.
Správně, pochopte prosím, pokud je váš účet prolomen, jako je váš e-mail, není to náš problém. Na požádání také zašlete PLATNÝ důkaz s dnešním datem na náš e-mail podpory, jak jsme požadovali výše.
Vysvětlete také, proč na svém účtu guru kasina používáte fotku někoho jiného? Protože to není to, jak vaše licence ukazuje, že vypadáte?
Right, please understand if your account is compromised such as your email this isn't our problem. As requested also, please send VALID proof with todays date to our support email as we have requested above.
Also please explain why you are using someone elses photo, on your casino guru account? Because that is not what your license shows you look like?
Ahoj Radko, ehm, máme podezření, že tento hráč mohl být skutečně hacknut, protože profilový obrázek není jeho. Můžete nám s tím prosím co nejdříve pomoci? protože si nejsme úplně jisti, co můžeme dělat. Tato osoba, která zde píše, skutečně zná e-mail hráče. Také nám poslal podivný e-mail, který se zdá být v jiném jazyce.
Hi Radka, errr we are under the suspicion here this player may have actually been hacked as the profile picture is not of him. Can you please assist us with this A.S.A.P? as we aren't entirely sure what we can do. This person who is posting here does indeed know the email of a player. Has also sent some strange email to us which appears to be in a different language.
Ahoj,
Je mi líto, ale teď byste měli vydržet u stížnosti. Nyní čeká na přezkoumání. Nemám ponětí, o co mě žádáte - abych byl upřímný.
Toto je otevřené fórum – není v mých silách hráče prozkoumat, protože každý se může zaregistrovat pomocí náhodného uživatelského jména, obrázku avatara, národnosti a preferovaného jazyka.
Na druhou stranu můžete prošetřit všechny související účty.
Hello,
I'm sorry, but you should stick with the complaint now. It's waiting to be reviewed now. I have no clue what you are asking me to do - to be honest.
This is an open forum - it's not within my power to investigate the player since everyone can register using a random username, avatar picture, nationality, plus preferred language.
You, on the other hand, can investigate all related accounts.
Kasino pravidelně mění pravidla bonusů a dostupné hry, ale nedává to hráčům najevo.
Seznam her, které lze hrát s bonusy poskytovanými kasinem, je extrémně obtížné číst a sledovat.
Také, i když si po vložení všimnu, že už nemůžete hrát hry, které jsem mohl hrát dříve, pokud zruším svůj bonus, moje skutečné peníze zmizí také. (I když jsem hru ještě nehrál).
Někdy není jasné, zda měna uvedená v podmínkách je AUD nebo USD.
Maximální sázka na bonus je 5 $, ale ve skutečnosti nemůžete hrát za pouhých 4,5 $. Možná je to AUD.
The casino regularly changes the bonus rules and available games, but does not make this known to players.
The list of games that can be played with the bonuses provided by the casino is extremely difficult to read and keep track of.
Also, even if i notice after depositing that you can no longer play the games i were able to play before, if i cancel my bonus, my real money will disappear as well. (Even if I have not played the game yet).
Sometimes it is not clear whether the currency that appears in the terms and conditions is AUD or USD.
The maximum wager for the bonus is $5, but you can't actually play for as little as $4.5. Perhaps it is AUD.
Ahoj andandjonnyx.
Můžete mi prosím napsat, jaká pravidla se v poslední době změnila, abych to mohl sledovat?
Vezměte prosím na vědomí, že sázení / používání bonusových prostředků nefunguje u všech poskytovatelů her. A znovu, pokud používáte AUD, měnou je pouze AUD. V našem kasinu není žádné oddělení měn s výjimkou thunderkick hraní.
Rád bych se dozvěděl více, prosím komentujte a já vám mohu dále pomoci.
Hi there andandjonnyx.
Can you please comment what rules have changed recently so I can follow this up?
Please note wagering / using bonus funds does not work on all gaming providers. And again, if you use AUD, the currency is only AUD. There is no separation of currencies on our casino except for thunderkick gaming.
Would love to know more, please comment and I can assist further.
Kasino pravidelně mění pravidla bonusů a dostupné hry, ale nedává to hráčům najevo.
Seznam her, které lze hrát s bonusy poskytovanými kasinem, je extrémně obtížné číst a sledovat.
Také, i když si po vložení všimnu, že už nemůžete hrát hry, které jsem mohl hrát dříve, pokud zruším svůj bonus, moje skutečné peníze zmizí také. (I když jsem hru ještě nehrál).
Někdy není jasné, zda měna uvedená v podmínkách je AUD nebo USD.
Maximální sázka na bonus je 5 $, ale ve skutečnosti nemůžete hrát za pouhých 4,5 $. Možná je to AUD.
The casino regularly changes the bonus rules and available games, but does not make this known to players.
The list of games that can be played with the bonuses provided by the casino is extremely difficult to read and keep track of.
Also, even if i notice after depositing that you can no longer play the games i were able to play before, if i cancel my bonus, my real money will disappear as well. (Even if I have not played the game yet).
Sometimes it is not clear whether the currency that appears in the terms and conditions is AUD or USD.
The maximum wager for the bonus is $5, but you can't actually play for as little as $4.5. Perhaps it is AUD.
Dobrý den, můžete popsat, jaká bonusová pravidla se změnila? Také vidím, že kasino se o tyto informace také zajímá, takže jsem také docela zvědavý. počkám na odpověď. 🙂
Hello can you describe what bonus rules have changed ? I also see that the casino is also interested in this information so I'm quite curious too. I will wait for the answer. 🙂
Ještě před chvílí se skutečné peníze neztratily, když jsem zrušil bonus v tomto kasinu.
Jednoho dne se však při zrušení ztratily i skutečné peníze.
Také jsem až do minulého týdne mohl hrát thunderkick automaty s bonusem, ale najednou už nejsem schopen hrát.
Zatímco informace o maximálním bonusu uvádí AUD/NZD, u maximální sázky takové prohlášení není. To by normálně odkazovalo na USD.
(Vždy používám USD jako měnu)
Hry, které lze hrát s bonusem, nejsou v seznamu her označeny ikonou a v sekci bonusů je obtížné najít hry, které mají nárok na bonus.
Takže až poté, co jsem vyhrál bonus a otevřel hru a bylo mi zamítnuto, jsem si uvědomil, že už nemohu hrát slot Thunderkick.
Ještě jsem nevsadil, ale nemohl jsem zrušit bonus, protože zrušení by mělo za následek ztrátu skutečných peněz.
Until a while ago, real money was not lost when I canceled a bonus at this casino.
One day, however, real money was also lost when I canceled.
Also, until last week I was able to play thunderkick slots with a bonus, but suddenly I am not able to play anymore.
While the information on the maximum bonus states AUD/NZD, there is no such statement on the maximum wager. This would normally refer to USD.
(I always use USD as currency)
The games that can be played with the bonus are not marked with an icon in the game list, and it is difficult to find which games are eligible for the bonus in the bonus section.
So it was only after I won the bonus and opened the game and was denied that I realized that I could no longer play the Thunderkick slot.
I had not yet placed my bets, but I could not cancel bonus do so because canceling would result in the loss of real money.
Ještě jednou děkuji za odpověď.
Takže než budeme pokračovat trochu podrobněji, vysvětlím, že kdykoli si vezmete bonus, jsou vždy uvedeny podmínky bonusu. Je čistě na vašem rozhodnutí, zda v nich budete pokračovat. Všiml jsem si, že máte účet z Japonska, soudě podle vlajky na vašem profilu. Souhlasím s tím, že Japonsko bylo aktualizováno na další pravidla všech našich bonusů, abych byl úplně upřímný, máme asi 10 japonských hráčů, protože naše hráčská základna rozhodně nepochází z Japonska. Naše smluvní podmínky byly aktualizovány, aby odrážely, že pokud zrušíte bonus z Japonska, ztratíte surové a bonusové prostředky. Když se ho však rozhodnete zrušit, upozorní vás, že o oba prostředky přijdete.
Při povolování bonusových zůstatků jsme původně zjistili, že mnoho hráčů by našlo díry v systému a byli schopni v podstatě vždy vyhrát sázku. Takže jako kasino samozřejmě neexistuje nic jako peníze zdarma. Podíval jsem se na váš účet, protože se zdá, že je to nejnovější z Japonska, který získal bonus (klidně pošlete svůj e-mail) Všiml jsem si, že hrajete thunderkick (jak jste řekl), ale hry thunderkick umožňují neuvěřitelně vysoké sázky schopnost, takže byli vyřazeni z našich bonusů. Většina online kasin umožňuje různé poskytovatele a různá pravidla, ale s našimi bonusy jsme byli velmi štědří.
Ale kromě Japonska jsou naše bonusová pravidla stejná od prvního dne uvedení na trh s drobnými úpravami, ale opět se objevují všechny informace, všechna vyskakovací okna, takže můžete dělat správná rozhodnutí.
Doufám, že vám tyto informace pomohou. Pokud máte nějaké další otázky, neváhejte odpovědět.
Thank you again for your reply.
So before we do continue into a bit more detail I will explain that at any time you take a bonus, the terms and conditions of the bonus are always stated. It's entirely your decision to continue with those. I have noticed you have a account from Japan judging by the flag on your profile. I will agree Japan has been updated to the other rules of all of our bonuses, to be entirely honest we have around 10 Japanese players as our player base is definitely not from Japan. Our terms and conditions were updated to reflect that if you cancel a bonus from Japan, you will lose raw and bonus funds. However, when you decide to cancel it, it does notify you that you will lose both funds.
We found originally when allowing bonus balances that a lot of players would find loop holes to the system, and be able to basically always win a wager. So of course as a casino, there's no such thing as free money. I have looked over your account, as it seems to be the most recent one from Japan to take a bonus (feel free to submit your email anyway) I noticed you play thunderkick (as you have said) however thunderkick games allow a incredibly high wagering ability, so they were disabled from our bonuses. Majority of online casinos allow different providers and different rules, but we've been very generous with our bonuses.
But besides Japan, our bonus rules have been the same since day one of launching with minor tweaks, but again all information, all popups occur so you can make the right decisions.
I hope this information helps you out, please feel free to reply if you have any other questions.
Pokaždé zkontroluji podmínky bonusu, ale nedošlo k žádné změně.
Také, když aktualizují smluvní podmínky, měli by nás upozornit, když se přihlásíme, ale neudělali to.
Pokud říkáte, že se to změnilo, ukažte prosím podmínky před a po ztrátě skutečných peněz, když je bonus zrušen.
Zkontroloval jsem anglické podmínky služby a naposledy byly aktualizovány 17. října minulého roku.
Hry typu thunderkick umožňují neuvěřitelně vysokou sázkovou schopnost?
Nebuďte hloupí, maximální sázka na bonus je maximálně 5 $,
Ve skutečnosti mohu vsadit pouze 3 dolary, protože je to AUD, ale nezapsáno.
I check the terms and conditions of the bonus each time, but there was no change.
Also, when they update the terms and conditions, they should notify us when we log in, but they did not.
If you say it has changed, please show the terms and conditions before and after the real money is lost when the bonus is cancelled.
I checked the English terms of service and it was last updated on October 17 last year.
thunderkick games allow an incredibly high wagering ability?
Don't be silly, the max wager for the bonus is $5 max,
In fact, i can only wager $3 since it's AUD, just not written down.
Chápu, že vás tyto změny rozčilují, ale jsou stále viditelné za jakýchkoli podmínek, než přijmete bonus. Mohu přidat bonus k testovacímu účtu a ukázat, jestli chcete? Přesné podmínky.
Je pravda, že přesní poskytovatelé her zde nejsou uvedeni, ale u her, které nejsou, na ně stejně nemůžete vsadit. Neliší se od toho naše technické oddělení, které ze sázení odstraňuje hry jako house games, plinko atd. Je to zcela na uvážení kasina a jak jste si uvědomili, u některých poskytovatelů to udělat nemůžete. Pilka na železo, byla také vždy jedním z nich.
Podíval jsem se dále na váš účet a zjistil jsem, že jste hráli pouze thunderkick a vlastně jen jednu hru a pokaždé jste překonali sázku na 40násobný bonus. To je docela neuvěřitelné, že! Takže věřím, že technické oddělení mělo na změny pravdu.
Pokud byste ještě něco potřebovali, neváhejte se zeptat.
I understand you're upset about the changes, but they are still visible on any condition before you accept the bonus. I can add a bonus to a test account and show if you would like? The exact conditions.
It is correct the exact gaming providers are not listed in this, however for the games that aren't you can't use a wager on them anyway. No different then our technical department removing games such as house games, plinko etc from wagering. It's entirely up to the casinos discretion and as you have realized you can not do it on certain providers. Hacksaw, has also always been one of them.
I've looked further into your account and can see you've only played thunderkick, and actually only one game and you've beaten the wager every time on a 40x bonus. That's pretty incredible isn't it! So I believe the technical department was right for the changes.
Should you need anything further please don't hesitate to ask.
Ukažte mi upravené smluvní podmínky.
Nemohl jsem si prohlédnout změněné smluvní podmínky,
Podmínky nebyly od minulého roku aktualizovány.
V jednotlivých podmínkách bonusu není žádná věta, která říká „při zrušení jsou nyní oba ztraceny".
Co je špatného na hraní mých oblíbených automatů a náhodných výhrách?
Hry můžete vyloučit, ale problém je v tom, že to hráčům vůbec neříkají.
Není spravedlivý systém, že smluvní podmínky neurčují, které hry jsou vyloučeny z bonusu, a není spravedlivé, že musíte otevřít hru s bonusovým zůstatkem, abyste si ji mohli zkontrolovat.
Just show me the modified Terms of Service.
I was not able to review the changed terms and conditions,
Terms and Conditions have not been updated since last year.
There is no sentence in the individual terms and conditions of the bonus that says "both are now lost if you cancel".
What is wrong with playing my favorite slots and winning by chance?
You are free to exclude games, but the problem is that they don't tell players that at all.
It is not a fair system that the terms and conditions do not specify which games are excluded from the bonus, and it is not fair that you have to open a game with a bonus balance to be able to check it out.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.