před rokem
Co bylo na mém příspěvku urážlivé. Pouze konstatování pravdivých faktů.
What was offensive about my post. Only stating true facts.
OdpovědětCitovat0
Co bylo na mém příspěvku urážlivé. Pouze konstatování pravdivých faktů.
What was offensive about my post. Only stating true facts.
Páni. Tohle je opravdu zpackané. Pořídil jsem snímky obrazovky této interakce.
Viperspin záměrně poskytuje vaše osobní údaje a adresu domova, protože jste zanechali upřímnou recenzi. Toto je vážný přestupek a předám to komunitě AuSlots a správným úřadům, že Viperspin uvolňuje důvěrné informace lidí. ID fotografie a adresa domova. Je mi líto, že o tom slyším.
Lidé tomuto webu nevěřte, důkazy jsou zde k vidění. Špatný celý.
Byl to Brayden (AuSlots), kdo se přidal k vašemu nepořádku a vyhrožoval vaší domovskou adresou? Nyní jsem se dozvěděl, že podplácí lidi, aby shromáždil informace o lidech, kteří upozorňují na jeho chování.
Wow. This is really messed up. I have taken screenshots of this interaction.
Viperspin intentionally giving out your personal information and home adress because you left an honest review. This is a serious offence and i will pass it on to AuSlots community and the correct authorities that Viperspin is releasing people's confidential information. Photo Ids and home adress. Sorry to hear about this.
Do not trust this website people, evidence is right here to see. Dodgy all over.
Was it Brayden (AuSlots) that joined your disord and made threats with your home adress? I now learned he is bribing people to gather information of people who call out his behaviour.
Nevěděl jsem, že Viperspin má sesterské weby, které vytahují stejné riskantní praktiky. Vezmu to na vědomí a podívám se na to dále. Díky
I wasnt aware Viperspin had sister websites pulling off the same dodgy practices. I will take note of this and look further into it. Thanks
To byl důvod, proč jsem vám řekl, abyste mi poslali soukromou zprávu, musel jsem kvůli tomu přestěhovat okresy a to vše proto, že jsem zveřejnil přesně své zkušenosti s nimi. Jakkoli si myslím, že neměli právo zveřejňovat mé osobní údaje a sdílet mé osobní údaje s někým z jejich týmu. Toto bude ode mě poslední zpráva na tomto webu, dostává se to do způsobů, jak nechci, aby všichni zůstali v bezpečí a dávali si pozor.
This was reason I told you to message me privately , I had to move counties due to this and all because I posted exactly my experience with them. Any how I don’t think they had any right to post my personal details and share my personal information with someone on their team. This will be last message from me on this site it’s getting to ways I don’t want it to do everybody stay safe and take care.
Ukazuje celistvost kasina, když zveřejňuje osobní informace lidí. Dost řečí. Kdybych to byl já, předal bych to vyšší autoritě.
Shows the entegrity off a casino when they release people's private information. Enough said. If it was me I would take it to higher authority.
Vezměte všechny stuhy se špetkou soli. Hrají s monopolními penězi s automaty nastavenými tak, aby jim umožnily vyhrát velké částky, aby nalákaly lidi. Na fórech jsem jich pár konfrontoval, abych jim poradil, aby se uchytili. Většina z nich je stejně špatná jako bezohledná kasina, která propagují.
Take all the streamers with a pinch off salt. They play with monopoly money with slots set up to let them win big to entice people in. I have confronted a few on forums to try and advise them to catch themselves on. Most off them as bad as the unscrupulous casinos they promote.
Omlouvám se kamaráde. Způsob, jakým Viperspin funguje, jsem si upřímně myslel, že jste jedním z jejich zaměstnanců na falešném účtu, který se snaží získat i mé osobní údaje.
Nyní vidím, že Viperspin doslova přiznal, že zde zveřejnil vaše osobní údaje, takže se omlouvám, že to předpokládám.
Poslal jsem všechny své důkazy/důkazy o falešných recenzích zaměstnancům Casino Guru. Hanebné chování od Viperspin. Nemluvě o postoji odpovědí Viperspins zde. Snaží se lidi snižovat a umlčovat.
My apologies mate. The way Viperspin operates i honestly thought you were one of their staff on a fake account trying to gather my personal information too.
I can now see that Viperspin has literally admitted to posting your personal information here so I am sorry for assuming this.
i have sent all my evidence/proof of fake reviews to Casino Guru staff. Shameful behaviour from Viperspin. Not to mention the attitude of Viperspins replies here. Trying to belittle people and silence them.
Domnívám se, že Radka chtěla říci obecně, nejen k jednomu příspěvku, abyste byli zdvořilí a uctiví. Rádi bychom, aby toto fórum bylo bezpečným místem pro všechny.
I believe Radka meant to say in general, not just regarding one post, for you to be polite and respectful. We'd like this forum to be a safe place for everyone.
Omlouvám se kamaráde. Způsob, jakým Viperspin funguje, jsem si upřímně myslel, že jste jedním z jejich zaměstnanců na falešném účtu, který se snaží získat i mé osobní údaje.
Nyní vidím, že Viperspin doslova přiznal, že zde zveřejnil vaše osobní údaje, takže se omlouvám, že to předpokládám.
Poslal jsem všechny své důkazy/důkazy o falešných recenzích zaměstnancům Casino Guru. Hanebné chování od Viperspin. Nemluvě o postoji odpovědí Viperspins zde. Snaží se lidi snižovat a umlčovat.
My apologies mate. The way Viperspin operates i honestly thought you were one of their staff on a fake account trying to gather my personal information too.
I can now see that Viperspin has literally admitted to posting your personal information here so I am sorry for assuming this.
i have sent all my evidence/proof of fake reviews to Casino Guru staff. Shameful behaviour from Viperspin. Not to mention the attitude of Viperspins replies here. Trying to belittle people and silence them.
Dobrý den.
Jak jsem vás již informoval e-mailem, vámi zaslané důkazy bohužel neposkytly žádný důkaz o tom, že uživatelské recenze jsou falešné.
Ukazuje to pouze, že všichni tito hráči jsou stejní hráči ze skupiny a všichni hráli v kasinu ViperSpin, pak se rozhodli napsat uživatelskou recenzi.
Pokud máte nějaký důkaz, který můžete poskytnout ohledně toho, že tyto recenze jsou jakkoli motivované, neváhejte je poskytnout.
Hello there.
As I have already informed you by email, unfortunately the evidence you have sent did not provide any proof about the user reviews being fake.
It only shows that all this players are the same ones from the group and all of them played at the ViperSpin Casino, then decided to write a user review.
If you have any proof you can provide regarding these reviews being anyhow motivated, please don't hesitate to provide it.
Můj účet byl deaktivován poté, co jsem vyhrál určitou částku, zřejmě byl pod kontrolou. To bylo před měsícem a už více než 3 týdny jsem nedostal odpověď od jejich podpory, přestože jsem denně posílal e-maily.
Had my account disabled after I won a certain amount, apparently under review. This was now a month ago and haven’t had a response from their support in over 3 weeks after emailing daily.
Dostal jsi od kasina nějaké vysvětlení ohledně bloku? Nebo ti nic nevysvětlili?
Je jistě dobře, že jste podali stížnost zde, aby se náš tým mohl pokusit zjistit více, pokud s vámi kasino vůbec nekomunikuje.
Počkejme si, co k tomu řeknou.
Did you get any explanation from the casino regarding the block at all? Or they haven't explained anything to you?
It is good that you filed a complaint here, for sure, so our team can try to find out more if the casino is not communicating with you whatsoever.
Let's wait to see what they have to say about it.
Ano, bylo mi řečeno, že posouzení výhry bude trvat 10 dní, a už je to měsíc. A od jejich podpory jsem nedostal žádnou odpověď od 29. dubna. Můj případ je zřejmě jiný. Ale nevím, proč nemohu dostat odpověď na aktualizaci, co se děje.
Yeah, was told it would take 10 days to review the win and it’s been a month now. And haven’t had any response from their support since the 29th of April. Apparently my case is different. But don’t know why I can’t get a response for an update on what’s going on.
Pak doufám, že nám alespoň odpoví, jelikož máte otevřenou stížnost. Pokud vám řeknou, že to má trvat týden, a v podstatě to trvá měsíc, není to pro žádného hráče dobrá zkušenost.
Každopádně, dokud nebudeme mít něco nového, musíme si jen počkat na další vývoj.
Doufejme, že to dobře dopadne a zjistíme, co se stalo. 🙂
Then I hope that they will at least answer us, since you have an open complaint. If they tell you it's supposed to take a week and it takes a month, that's not a good experience for any player.
Anyway, until we have something new, we just have to wait for the next development.
Hopefully it will turn out well and we will find out what happened.🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.