FórumKasinaVinyl Casino - všeobecná diskuze

Vinyl Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od marcelinaolichowska0
|
863 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Vinyl Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

Dobrý den, kde mohu podat stížnost, protože mě kasino podvedlo?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Na ověření účtu čekám měsíc a kasino mě neustále podvádí tím, že ověření trvá tak dlouho, ale myslím, že to tak dlouho trvá záměrně, protože nechce platit z mého vkladu.



marcelina.olichowska@interia.pl



Automaticky přeloženo:
marcelinaolichowska0
před 5 měsíci

Ahoj, koukám, že už se ti podařilo u nás otevřít reklamaci a myslím, že když píšeš, že ověřování probíhá měsíce, byl to správný krok. Poskytlo vám kasino také nějaký důvod, proč tomu tak je? V čem je problém, je něco v nepořádku s vašimi dokumenty? Samozřejmě rozhodně doporučuji nehrát, dokud se vaše situace nevyřeší, abyste nakonec nepřišli o své peníze.

Doufám však, že vám náš tým bude schopen pomoci a situace nakonec dobře dopadne. Pokud máte něco nového, neváhejte a dejte nám vědět. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

ne, všechny dokumenty jsem poslal správně a vše je v pořádku, ale proč to trvá tak dlouho? Myslím, že je to schválně, protože mi nechtějí vyplatit výhru, protože pouze když jsem požádal o vyplacení výhry, účet byl náhle uzavřen, ale když jsem vložil peníze, proč jsem nebyl požádán o ověření?






Automaticky přeloženo:
marcelinaolichowska0
před 5 měsíci

Když provedete svůj první výběr, je běžné, že kasino zahájí proces ověření. Kasinům však dáváme 14 dní na vyřešení tohoto postupu, i když víme, že kasina si na to dávají pozor. Proč to trvá tak dlouho, nevím a myslel jsem, že kasino vám poskytlo nějaký důvod, proč tomu tak je. Takže všechny vaše dokumenty jsou schváleny, když říkáte, že s nimi není problém?

Každopádně, jak jsem řekl, náš tým se vám pokusí pomoci a poradit s vaším případem. Ale budeme muset být trpěliví a počkat, jak se to vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

a takové zprávy mi posílají nonstop už 2 měsíce od toho mého, vypadá to, že se táhnou, dokud to nevzdám a zapomenu, nebo snad všechny navádějí na placení záloh a pak si zablokují profily.





file

Automaticky přeloženo:
marcelinaolichowska0
před 5 měsíci

2 měsíce je z mého pohledu moc dlouhá doba na ověření a pokud se stále dokola opakuje stejný email a nikam to nevede tak je to dost nepříjemné. Nejsem si jistý, co může být předmětem tak dlouhého procesu.

Jak jsem však viděl, došlo k aktualizaci stížnosti a míček je momentálně na straně kasina, takže počkáme, zda se kasinu podaří reagovat a pomoci vyřešit vaši situaci. Rád bych byl pozitivní a doufal ve šťastný konec. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Lullione
před 4 měsíci

Dobrý den, znamená to tedy, že jste stále nedostali relevantní odpověď z kasina a stále se děje to samé, že jste odhlášeni, když se zeptáte? Pokud je to tak a nevíte nic víc a kasino se nesnaží nic řešit, zkusil bych taky napsat email. Pokud se nic nezmění a jste stále ve stejné situaci bez odpovědi, pak bych doporučil podat reklamaci.

Co říkáš ?

Automaticky přeloženo:
Lullione
před měsícem

Oh, od celého incidentu jsi na večírku trochu pozdě. Přemýšleli jste o podání stížnosti na naší straně? Nedostali jste žádné aktuální informace o vaší situaci? Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, hrál jsem s bonusovými penězi ve Vinyl Casinu a využil jsem obrat bonusů v plné výši. Peníze, které jsem vyhrál, nebyly nikdy vyplaceny. Na peníze čekám 2 měsíce. Nyní jsem nahrál všechny své kreditní karty a bylo mi 20krát řečeno, že to bylo předáno technické podpoře, ale absolutně nic se nestalo. Od týmu podpory jsem nedostal jediný e-mail.

Automaticky přeloženo:
glockenhammer
před měsícem

Ahoj, přečetl jsem si, jaký máš problém a docela se omlouvám. Podle toho, co jsem četl, stále musíte projít ověřením, ano? Co je ale za problém, když už jste jim dokumenty ke kartě poslali tolikrát? Řeklo vám kasino něco, když jste se zeptali?

Každopádně jste podali stížnost a doufáme, že náš tým vám bude schopen ve vaší situaci pomoci. Ale budeme muset být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 11 hodinami

Dobrý den, již jsem zaslal podklady k ověření. Dokumenty byly přijaty, ale při ověřování se píše, že dokumenty jsou vyžadovány, ale neuvádí jaké. Odeslal jsem občanský průkaz i kreditní kartu. Kasino nereaguje na mé e-maily.

Automaticky přeloženo:
glockenhammer
před 10 hodinami

Asi to není nejlepší, když to trvá tak dlouho, ale mám jednu radu. Viděl jsem, že jste stížnost znovu otevřel, takže by bylo jistě vhodné, kdybyste se tam ozval. Máte pár hodin, jinak bude znovu odmítnut. Pokud chcete, aby vám náš tým pomohl, bylo by nejlepší tak učinit co nejdříve.

Stačí kliknout sem a odpovědět Veronice . ⬅️

Jak je to však dlouho, co vám kasino odpovědělo ohledně situace ověření a dokumentů, které jste poslali?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky