Někdy to může chvíli trvat, pokud nastanou neočekávané problémy. Nejlepší by bylo zjistit, na čí straně. Když se na to podívají, doufám, že to vyřeší, a když jim pošlete účtenku, doufám, že to bude vyřízeno.
Na druhou stranu by mi nebylo příjemné jen čekat a nevědět, co se děje, a nemít žádný časový rámec. Takže, i když to nerad říkám, budete muset počkat a samozřejmě se i nadále v rozumnou dobu informovat o tom, jak to je a co se děje.
Pokud máte nějaké novinky, neváhejte a dejte mi vědět.
Sometimes it can take time if unexpected problems arise. The best thing to do would be to find out on whose side. When they look into it, I hope they can sort it out, and when you have sent them a receipt, I hope it will be settled.
On the other hand, I would not be comfortable just waiting and not knowing what is going on and not having any timeframe. So, as much as I hate to say it, you will have to wait and obviously continue to keep yourself informed at a reasonable time as to how it is and what is going on.
If you have any news, feel free to post and let me know.
Automaticky přeloženo: