FórumKasinaVinyl Casino - všeobecná diskuze

Vinyl Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od marcelinaolichowska0
|
2934 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Jaro
před 5 měsíci

Děkujeme za účast. Po mnoha pokusech o obnovení spravedlnosti z jejich strany se moje peníze zázračně objevily na mém herním účtu. Neslyšel jsem od nich žádné komentáře ani omluvy. Považuji je za podvodníky, protože po mém prvním volání do podpůrné služby mi řekli, že moje transakce byla neúspěšná a peníze byly vráceny na můj bankovní účet. Po tom všem, co se stalo, toto kasino nikomu nedoporučím a napíšu o tomto incidentu na všech fórech. Myslím, že takovým kasinům bychom se měli vyhýbat.

Automaticky přeloženo:
binchik217
před 5 měsíci

Jak se říká, je to druh Pyrrhova vítězství. Peníze jste sice dostali, ale hořká pachuť vám pravděpodobně zůstane a nedivím se, že se pravděpodobně přesunete do jiného kasina.

Neměli byste však zapomínat, že ne vždy za to může kasino, a proto byste neměli tolik paušalizovat. Protože to může být chyba i u poskytovatele třetí strany. Takže víte, že něco takového se může stát i v jiných kasinech, ale rozhodně by s vámi měli komunikovat a dát vám jistotu, že je to na vážné úrovni.

Děkuji tedy, že jste se na mě obrátili a aktualizovali, a pevně věřím, že další zkušenosti budou jen lepší.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, Vinyl Casino mi nezaplatí, že jsem dokončil ověření a nyní ani nereagují na mé e-maily. Živý chat mě neustále posílá do kruhů a nevíte, co jiného mám dělat? Jakákoli pomoc je velmi oceňována 👍 Můj účet se jmenuje MeJuli a čekám přes 10 dní, aniž bych dostal slušnou odpověď

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Můj účet není vyplacen Čekám přes týden a přestali mi odpovídat. Měl tento problém ještě někdo?

Automaticky přeloženo:
maviedogg86
před měsícem

Ahoj!

Můžu vědět, jaké byly poslední informace, které jsi od nich vlastně dostal? Je opravdu zvláštní ignorovat někoho, kdo prošel KYC. Zachytili jste snad při ověřování něco neobvyklého?

Vědět, v jakém stavu jsou vaše dnešní výběry, může také trochu pomoci.

V každém případě, pokud kasino není ochotné s vámi komunikovat, řekl bych, že je čas, abychom vykročili vpřed. Podání stížnosti u nás rozhodně chytrý tah. I když stále doufám, že se tomuto procesu lze vyhnout, čas na vyplacení kasina se krátí.

Opravdu mám zájem dozvědět se více o celé této situaci.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky