DomůFórumKasinaVinyl Casino - všeobecná diskuze

Vinyl Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

10 638 zobrazení 73 odpovědí ||
1 2 34
Přidat příspěvek
Jaro
před rokem

Děkujeme za účast. Po mnoha pokusech o obnovení spravedlnosti z jejich strany se moje peníze zázračně objevily na mém herním účtu. Neslyšel jsem od nich žádné komentáře ani omluvy. Považuji je za podvodníky, protože po mém prvním volání do podpůrné služby mi řekli, že moje transakce byla neúspěšná a peníze byly vráceny na můj bankovní účet. Po tom všem, co se stalo, toto kasino nikomu nedoporučím a napíšu o tomto incidentu na všech fórech. Myslím, že takovým kasinům bychom se měli vyhýbat.

Automaticky přeloženo:
Kasper217
před rokem

Jak se říká, je to druh Pyrrhova vítězství. Peníze jste sice dostali, ale hořká pachuť vám pravděpodobně zůstane a nedivím se, že se pravděpodobně přesunete do jiného kasina.

Neměli byste však zapomínat, že ne vždy za to může kasino, a proto byste neměli tolik paušalizovat. Protože to může být chyba i u poskytovatele třetí strany. Takže víte, že něco takového se může stát i v jiných kasinech, ale rozhodně by s vámi měli komunikovat a dát vám jistotu, že je to na vážné úrovni.

Děkuji tedy, že jste se na mě obrátili a aktualizovali, a pevně věřím, že další zkušenosti budou jen lepší.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, Vinyl Casino mi nezaplatí, že jsem dokončil ověření a nyní ani nereagují na mé e-maily. Živý chat mě neustále posílá do kruhů a nevíte, co jiného mám dělat? Jakákoli pomoc je velmi oceňována 👍 Můj účet se jmenuje MeJuli a čekám přes 10 dní, aniž bych dostal slušnou odpověď

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj účet není vyplacen Čekám přes týden a přestali mi odpovídat. Měl tento problém ještě někdo?

Automaticky přeloženo:
maviedogg86
před rokem

Ahoj!

Můžu vědět, jaké byly poslední informace, které jsi od nich vlastně dostal? Je opravdu zvláštní ignorovat někoho, kdo prošel KYC. Zachytili jste snad při ověřování něco neobvyklého?

Vědět, v jakém stavu jsou vaše dnešní výběry, může také trochu pomoci.

V každém případě, pokud kasino není ochotné s vámi komunikovat, řekl bych, že je čas, abychom vykročili vpřed. Podání stížnosti u nás rozhodně chytrý tah. I když stále doufám, že se tomuto procesu lze vyhnout, čas na vyplacení kasina se krátí.

Opravdu mám zájem dozvědět se více o celé této situaci.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vidím pár lidí, kteří právě teď mají zpožděné výběry, já také - mám 3x400 € čekajících od konce minulého týdne a dalších 1,2 000 sedí na účtu (denní limit 400 € a nemohu zařadit více než 3 výběry). Říkají, že mají neobvyklé množství výběrů, proto dochází ke zpoždění, a jsem si docela jistý, že zaplatí příští týden, ale je stále trochu nestydaté, že se neobtěžují řešit takové problémy, protože jejich systém je již navržen tak, aby bylo výběr co nejtěžší. mateřská společnost (Novaforge) je obrovská, má alespoň 50+ kasin, takže bych se divil, kdyby nemohli snadno vyřešit problémy, jako je neobvyklé množství cashoutů na jedné ze svých stránek, pokud by chtěli. Tato výplata je také malé procento toho, co jsem za poslední rok prohrál na všech jejich stránkách dohromady, takže... víte. A pokušení je samozřejmě vždy, když peníze jen leží na účtu, což je samozřejmě hlavní část jejich modelu, ztěžuje výběr peněz a snadno pokračuje ve hře. Souhlasím s tím, protože na druhou stranu jsou tu běžné 100% + bonusy bez maximálního limitu + jedno z nejlepších UI napříč kasiny, ale no tak. Vyhraju část toho, co jsem ztratil, zpět, ale pak je to absolutní bolest hlavy získat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

při pohledu na kartu stížností však existuje několik podobných problémů s jinými weby Novaforge, jako je Casinia, robocat, cazeus

Automaticky přeloženo:
Balintm2
před 8 měsíci

Nechci být negativní, ale možná je to přesně to, co kasino chce. Že hráči, kteří zde mají výběry, mohou mít zpoždění a nakonec přijít o peníze z frustrace. Řekl bych, že hazardní hry nejsou pro takové lidi, protože jak jste řekl, pokušení tu bude vždy.

Na druhou stranu se na to můžeme podívat i z pohledu kasina, že pokud mají příliš mnoho výběrů, může dojít ke zpoždění. Pokud peníze jdou přes třetí stranu, není to všechno vina kasina a tak dále. Důvodů, proč tomu tak je, může být několik.

Takže pokud ti zaplatí a nemáš problém si na peníze trochu počkat, tak bych to jako horor neviděl.

Na druhou stranu máte pravdu, že takový gigant by mohl proces odstoupení od smlouvy usnadnit a v budoucnu na něm ještě trochu zapracovat.

Pokud tedy peníze nedostanete, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Jo, o víkendu jsem ztratil dalších 1,2 tisíc v zůstatku. Nedotýkejte se 1,2 000 v požadovaných výběrech, když je fck.

ne, ztížení výběru je hlavním pilířem jejich systému tbh, to nezmění, ale párkrát, co jsem vyhrál na jejich stránkách, vyplatili po 3-4 pracovních dnech, takže se právě teď něco děje

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Balintm2
před 8 měsíci

V žádném případě nehazardujte s dalšími penězi a počkejte, až se vše vyřeší, i když to není hned. Protože když prohrajete, kasino nakonec vyhraje, a tak by to být nemělo.

Zkuste být trpěliví a pokud nevíte, kam se obrátit a nemáte peníze nebo nějakou důležitou informaci proč, vyzkoušejte naše reklamační centrum.

Budu čekat, doufám, na pozitivní zprávy.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Hej! Právě teď jsem na to podal stížnost, možná to pomůže urychlit proces.

Automaticky přeloženo:
Balintm2
před 8 měsíci

Hmm, to si nemyslím, ale aspoň budeš mít zadní vrátka. Náš tým také musí nejprve zjistit situaci a položit několik otázek, takže bude nějakou dobu trvat, než kasino kontaktujeme.

Přesto doufám, že své peníze dostanete co nejdříve.😉

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno, čekám na výběr od 2. a zatím se pořadí nezměnilo, je to ostuda, peníze potřebuji naléhavě a rád bych s tím pomohl.

Automaticky přeloženo:
Cateesilva-95
před 2 měsíci

Je to 2. října, že?

A co ověření vašeho účtu? Už bylo hotové?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Píše mi to, že můj účet nepotřebuje ověření!

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Zobrazuje se to s tím, že není nutné ověřit můj účet. Je frustrující, jak dlouho trvá, než se peníze dostanou na náš účet. Od 2. září se zobrazuje zpráva „probíhá kontrola" a dále se to neděje a nemohou mi dát žádnou odpověď, kromě toho, že to bylo vyřešeno včera a dnes, to je vše a nic se nemění. file

Automaticky přeloženo:
Cateesilva-95
před 2 měsíci

Kdo ti ale řekl, že je to vyřešené? 🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Neřekli, že je to vyřešeno, ale že to trvalo 3 dny, než peníze dostanu na účet. Včera řekli, že to bude vyřešeno dnes, šel jsem se podívat a bylo to stejné. Dnes jsem s nimi mluvil a oni řekli, že je to 3denní lhůta a že se v mé objednávce nic nezměnilo.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Včera jsem se bavil s jedním zaměstnancem a on mi to řekl. Nechám to tady vytisknout. Vytisknu si věci, které si myslím, že si potřebuji uschovat jako důkaz. file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zatím jsem neměl žádný problém a výběr jsem dostal ve stejný den, jak jsem slíbil.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.