DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před měsícem od Romi
|
944 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Dimitrisgk89
před 5 dny

Takže jste také požádal o výběr hotovosti na kartě, ano? 14 dní je poměrně hodně a věřím, že náš tým se brzy ozve kasino, aby se dozvěděl více a snad vám bude schopen pomoci. Taky by se mi nechtělo čekat docela dlouho, ale budeme muset zachovat chladnou hlavu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 dny

Ano, dnes zavírám na 14 dní. Po všechny ty dny s nimi komunikuji každý den a každý den mi říkají stejné věci, že moje odstoupení od smlouvy je prioritou a nemám se bát. Mám velkou historii vkladů pro svá data a dosáhl jsem výher, které dosáhly více než 5 000 EUR, ale mám limit výběru pouze 500 EUR a podařilo se mi vybrat pouze 1 500 EUR. Moje výběry jsou také "na kontrole" zatím nic nepokročilo. A dnes, když jsem s nimi mluvil prostřednictvím e-mailu a živého chatu, odpověděli mi úplně stejně jako všechny dny. Myslím, že je to nespravedlivé. Za celou dobu jsem měl 3 záchvaty paniky. Potřebují mi okamžitě vložit peníze na účet. Inzerují na rychlé výběry a tím ve finále ztrácejí na důvěryhodnosti.

Automaticky přeloženo:
Dimitrisgk89
před 5 dny

Někdy to trvá trochu déle a vím, že čekat 2 týdny na odběr není nic příjemného. Pokud vám budou říkat to samé, pak bych si asi dal pauzu a odešel z kasina a podíval se, jestli peníze přijdou. Další věc je, že pokud jsou výběry "v kontrole", pravděpodobně ještě nebyly uvolněny, takže může to chvíli trvat. Zajímalo by mě, za jakým účelem jsou přezkoumávány. Je to něco normálního nebo je nějaká kontrola rozsáhlejší.

Doufejme, že se vše dozvíme, jakmile bude stížnost otevřena.

Budu vám držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Mějte prosím oči otevřené a pokud můžete, kontaktujte je. Ptal jsem se jich na všechno a oni mi řekli to samé: být trpělivý.

Automaticky přeloženo:
Dimitrisgk89
před 5 dny

Nebojte se, náš tým je složen z odborníků, kteří se tomu již nějakou dobu věnují a hledají všechny relevantní informace. Vše potřebné se jistě dozvíte přímo ve Vaší reklamaci.


Automaticky přeloženo:
před 7 hodinami

Dobrý den, jak to dopadlo??? Mám stejný problém


Uběhlo již 3 pracovní dny.

U sekce ověření mi píšou, že není třeba ověření

Ale výběr peněz je stále na kontrole

Je to možné??? Je to podvod???

Upraveno autorem před 7 hodinami
Meromarala
před 5 hodinami

Ahoj,

navrhuji použít funkci odpověďet a zeptat se dané osoby. Nicmíně jsem se Ti pokusila usnadnit cestu a ve stížnosti je uveden poslední update 2 dny nazpět a nevypdá to, že by byl výběr z 29.11 vyřešen.

Ono dost záleží na tom, co a proč kontrolují. Bez detailního zkoumání nemá cenu hádat.

Je to sice nepříjemné, ale ono se prostě v tuto chvíli asi nedá než čekat.

Jetě mě napadá, nejsou například k té kontrole nějaké další detaily, prosím?


před 5 hodinami

Dobrý den, já mám stejný problém. Řekněte mi co potřebujete a vše dodám. Mám screeny všechno.

1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky