FórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze

před týdnem od Romi
|
373 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před týdnem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Vegasino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před týdnem

pohybující se

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Asi tři dny se snažím ověřit účet v kasinu Vegasino. Mám zálohu na výběr a nic, po nahrání všech dokumentů, o které mě žádají, nejde nijak, stále mě žádají o zaslání karetních transakcí znovu a znovu, zdá se mi to jako vtip... Poslal jsem tisíc emailů a nikdo za mě nic nevyřešil...

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před týdnem

Ahoj, tak jaký je konkrétní problém s tím, co posíláš do kasina? Stále to na základě něčeho odmítají nebo to ještě ani neviděli? Asi by bylo nejlepší zjistit, proč se pořád ptají na to samé, když už jste jim to posílali vícekrát. Kasinům dáváme 14 dní na ověření hráče a pokud ne, rozhodně napište a my se pokusíme pomoci.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj Jaro, problém se zdá být v tom, že dokumenty, které po mě žádají, jsou pohyby z mé bankovní karty v PDF, ale moje banka mi ty věci neposílá v PDF, pouze ve formátu, který vidím sám, protože jsem ve Španělsku a zde máme ochranu údajů a neměli bychom a nemůžeme sdílet tento typ soukromých informací s nikým. I tak jsem to převedl do PDF konvertorem, ale kasino to tak nechce. Takže nevím, jak je přimět, aby viděli důvod, ocenil bych vaši pomoc. Díky.

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před týdnem

Pokusili jste se o tomto problému komunikovat s kasinem? Jaká byla jejich odpověď?

Možná se zkuste zeptat i ve své bance, a pokud uvidíte, že to nikam nevede, dejte nám vědět a náš reklamační tým se pokusí pomoci to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj Romi, mnohokrát jsem kasino kontaktoval a vysvětloval případ... Vždy nabízejí vyhýbavé odpovědi a věci jako že ověřovací pravidla jsou taková a že se velmi omlouvám... No, řešení neexistují. Teď zkouším s bankou, jestli na ně budu mít víc štěstí a poskytují mi ty zatracené doklady... Budu vás průběžně informovat a moc děkuji za rady.

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před týdnem

Ahoj,

Vzhledem k náročným okolnostem jsem zvažoval, že se zeptám i samotné banky. Jediná věc, která vám brání v pohybu vpřed, je podle mého názoru vaše bankovní historie. je to správně? Možná vaše banka najde způsob, jak vám takový dokument dodat.

Například tento soubor PDF dostávám každý měsíc do své e-mailové schránky, a přestože nejsem obeznámen se španělskými standardy, rád bych doufal, že vaše banka dokáže takový vytvořit i pro vás.

Přeji rychlé řešení!


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobré odpoledne!! Moje situace je stále stejná nebo horší... Po sporu s mojí bankou nemohu získat dokumenty, jejich odpověď je, že mi nemohou poslat to, co požaduji v pdf a odtamtud nepocházejí. Mám všechny screenshoty, protože mi říkají, že to není možné. Mohu si jej stáhnout v jiném formátu a převést do pdf. Otevřel jsem to a vypadá to perfektně a jasně a na to se mě ptají, ale kasino to tak nechce a znovu to odmítá... Jsem zoufalý, už nevím, co mám dělat, Mám pocit, že přijdu o peníze, které musím vybrat. Prosím pomozte!!!! Díky

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před týdnem

Chápu to tedy správně, že jste požádali svou banku o měsíční výpis ve formátu PDF a oni vám ho odmítli poslat?🤷‍♀️

Opravdu to vypadá divně, protože jde o standardní dokument, který banky obvykle zasílají svým zákazníkům.

Zkuste prosím podat stížnost zde s naším týmem, pokud máte pocit, že se opravdu nemůžete posunout dál, a pokusíme se to společně vyřešit.

co říkáš?

Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz a dejte nám vědět, jak jste na tom.

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Bohužel, pokud je to tak, odmítají mi ji dát.... Moc děkuji za obdrženou pomoc. Doufáme, že v nejbližších dnech se to vše vyřeší a mohu Vás informovat, že je vše v pořádku a případ je uzavřen. Děkuji moc!!!

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před 6 dny

Vždy rádi pomůžeme, pokud je to možné.

Nezapomeňte prosím aktualizovat svou stížnost a poskytnout potřebné odpovědi, abychom mohli pokračovat v jejím řešení.

Počkáme na aktualizace.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky