DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od Romi
|
965 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Vegasino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Asi tři dny se snažím ověřit účet v kasinu Vegasino. Mám zálohu na výběr a nic, po nahrání všech dokumentů, o které mě žádají, nejde nijak, stále mě žádají o zaslání karetních transakcí znovu a znovu, zdá se mi to jako vtip... Poslal jsem tisíc emailů a nikdo za mě nic nevyřešil...

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před měsícem

Ahoj, tak jaký je konkrétní problém s tím, co posíláš do kasina? Stále to na základě něčeho odmítají nebo to ještě ani neviděli? Asi by bylo nejlepší zjistit, proč se pořád ptají na to samé, když už jste jim to posílali vícekrát. Kasinům dáváme 14 dní na ověření hráče a pokud ne, rozhodně napište a my se pokusíme pomoci.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Jaro, problém se zdá být v tom, že dokumenty, které po mě žádají, jsou pohyby z mé bankovní karty v PDF, ale moje banka mi ty věci neposílá v PDF, pouze ve formátu, který vidím sám, protože jsem ve Španělsku a zde máme ochranu údajů a neměli bychom a nemůžeme sdílet tento typ soukromých informací s nikým. I tak jsem to převedl do PDF konvertorem, ale kasino to tak nechce. Takže nevím, jak je přimět, aby viděli důvod, ocenil bych vaši pomoc. Díky.

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před měsícem

Pokusili jste se o tomto problému komunikovat s kasinem? Jaká byla jejich odpověď?

Možná se zkuste zeptat i ve své bance, a pokud uvidíte, že to nikam nevede, dejte nám vědět a náš reklamační tým se pokusí pomoci to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Romi, mnohokrát jsem kasino kontaktoval a vysvětloval případ... Vždy nabízejí vyhýbavé odpovědi a věci jako že ověřovací pravidla jsou taková a že se velmi omlouvám... No, řešení neexistují. Teď zkouším s bankou, jestli na ně budu mít víc štěstí a poskytují mi ty zatracené doklady... Budu vás průběžně informovat a moc děkuji za rady.

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před měsícem

Ahoj,

Vzhledem k náročným okolnostem jsem zvažoval, že se zeptám i samotné banky. Jediná věc, která vám brání v pohybu vpřed, je podle mého názoru vaše bankovní historie. je to správně? Možná vaše banka najde způsob, jak vám takový dokument dodat.

Například tento soubor PDF dostávám každý měsíc do své e-mailové schránky, a přestože nejsem obeznámen se španělskými standardy, rád bych doufal, že vaše banka dokáže takový vytvořit i pro vás.

Přeji rychlé řešení!


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré odpoledne!! Moje situace je stále stejná nebo horší... Po sporu s mojí bankou nemohu získat dokumenty, jejich odpověď je, že mi nemohou poslat to, co požaduji v pdf a odtamtud nepocházejí. Mám všechny screenshoty, protože mi říkají, že to není možné. Mohu si jej stáhnout v jiném formátu a převést do pdf. Otevřel jsem to a vypadá to perfektně a jasně a na to se mě ptají, ale kasino to tak nechce a znovu to odmítá... Jsem zoufalý, už nevím, co mám dělat, Mám pocit, že přijdu o peníze, které musím vybrat. Prosím pomozte!!!! Díky

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před měsícem

Chápu to tedy správně, že jste požádali svou banku o měsíční výpis ve formátu PDF a oni vám ho odmítli poslat?🤷‍♀️

Opravdu to vypadá divně, protože jde o standardní dokument, který banky obvykle zasílají svým zákazníkům.

Zkuste prosím podat stížnost zde s naším týmem, pokud máte pocit, že se opravdu nemůžete posunout dál, a pokusíme se to společně vyřešit.

co říkáš?

Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz a dejte nám vědět, jak jste na tom.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Bohužel, pokud je to tak, odmítají mi ji dát.... Moc děkuji za obdrženou pomoc. Doufáme, že v nejbližších dnech se to vše vyřeší a mohu Vás informovat, že je vše v pořádku a případ je uzavřen. Děkuji moc!!!

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před měsícem

Vždy rádi pomůžeme, pokud je to možné.

Nezapomeňte prosím aktualizovat svou stížnost a poskytnout potřebné odpovědi, abychom mohli pokračovat v jejím řešení.

Počkáme na aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobré ráno! Od 29. listopadu jsem požádal o 3 výběry a stále jsem nedostal své peníze! S live chatem jsem byl v kontaktu 22krát a dalších desetkrát e-mailem a stále mi říkají to samé, že oceňují moji trpělivost a že dostanu peníze. Nepožádali mě o ověření, i když jsem jim poslal snímek obrazovky, který říká, že můj účet ověření nepotřebuje. Můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
Dimitrisgk89
před týdnem

Ahoj!

Myslím, že je to docela stres, ve kterém jste se ocitli.

Čekali jste téměř dva týdny, což jsme za určitých okolností považovali za rozumný termín pro splnění výplaty. Ve stížnosti se skrývá další zajímavý detail: „I přes opakovaný kontakt s kasinem dostávají automatické odpovědi s tvrzením, že banka nereaguje, zatímco banka popírá jakoukoli komunikaci z kasina."

Můžete snad požádat kasino o číslo transakce? Tým pro stížnosti problém prošetří, ale osobně doporučuji získat podrobnosti o transakci přímo z kasina. Řekl bych, že by to pro ně nemělo být tak těžké, když tvrdí, že banka nereaguje, takže to není „jejich chyba". Může se hodit pro pozdější použití. Už jsi to zkoušel, prosím?


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Servisní oddělení mi řeklo, že nemají kontakt na devizové oddělení, takže mi nemohou pomoci. Jen mi říkají, abych byl trpělivý. Požádal jsem je, aby kontaktovali devizové oddělení a řekli mi, že to není možné

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Dobrý večer! Požádal jsem o 3 výběry 500 € a stále čekám, uplynulo 9 pracovních dnů a každý den mi říkají to samé.

Automaticky přeloženo:
Dimitrisgk89
před 6 dny

Ve vaší stížnosti vidím, že ověření není v tomto kasinu vyžadováno. Právo?

Ale nemohl jsem pochopit, jestli je to váš první pokus o výběr. Je to tak, prosím?

Doufám, že se jim to podaří vyřešit do 14denní lhůty, takže nebude potřeba žádný zásah našeho týmu a peníze dostanete v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Ano prosím! Můj první upload je.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Servisní oddělení mi řeklo, že nemají kontakt na devizové oddělení, takže mi nemohou pomoci. Jen mi říkají, abych byl trpělivý. Požádal jsem je, aby kontaktovali devizové oddělení a řekli mi, že to není možné

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Dobrý den, právě jsem si všiml, že jste si spletl kasino s jiným, tak doufám, že vám nebude vadit, když vyčistím druhé vlákno. Nebojte se, nemusíte na to myslet. 🙂

Nyní zpět k nejnovějším akcím:

Když mluvíte o servisním oddělení, je to prosím bankovní oddělení, nebo spíše kasino? Řekl bych, že obě verze jsou možné, ale hlasoval bych pro oddělení služeb kasina, protože to dává trochu lepší smysl. Tak či onak, existuje nějaká jiná platební možnost, kterou můžete použít k získání peněz z kasina? Podle mého názoru, pokud kasino z jakéhokoli důvodu jednoduše "nedosáhne vaší banky", mělo by hledat alternativy.

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Ano prosím! Můj první upload je.

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

A je mi líto, když vidím, že se to ukázalo být tak problematické... Doufejme, že kasino s něčím brzy přijde.

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

S kartou jsem provedl vklad, požádal jsem o výběr, jako to dělám ve všech kasinech. A peníze přijdou okamžitě. Nyní mám 2 týdny zavřeno. Zítra je 14. den

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky