FórumKasinaVavada Casino - všeobecná diskuze

Vavada Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od nirvanprt
|
11420 zobrazení 78 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
penicp2021
před 6 měsíci

toto je standardní past na podvádění kasin. když máte aktivovaný bonus, připíší všechny vaše vítězné sázky na bonusový účet, takže po nějaké době hraní se všechny vaše peníze změní na „bonus". i když hrajete hru s 0% příspěvkem k bonusové sázce. hlavní uvítací bonus není v T&C - takže nemáte ponětí, jak mohou hráči 'vědět' o těchto bonusových podmínkách. pokud bonus zrušíte, přijdete o vše. absurdní a podvodné. nemám ponětí, proč je tento odpad na vrcholu seznamu.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Matej
před 6 měsíci

Matěj,

Bohužel jste ignoroval můj požadavek na řádné označení mého případu. Nebo mi uniklo tvé vysvětlení, proč jsi to neudělal. Byl jsi zaujatý od samého začátku a jednal jsi jako právník Vavady a stále jsi. Případ byl vyřešen účastí třetí strany a kasino zaplatilo více než 1000 USD jako právní poplatky. Nebylo to tedy „dobré vůle" a „pokojné" řešení.

Žádám vás, abyste správně označili moje řešení případu „oranžovou" barvou a uvedli „publicita pomohla", jako to děláte u podobných řešení, abyste varovali ostatní hráče.

Nebuďte zaujatí a ignoranti!

Automaticky přeloženo:
ladygaga
před 5 měsíci

Milá ladygago.

Toto jsem našel ve všeobecných podmínkách kasina:

10. BONUSOVÉ PENÍZE
10.1. Na vavada.com je pro všechny nové hráče trvale k dispozici 100% bonus k prvnímu vkladu. Bonus za první vklad se vztahuje pouze na první vklad hráče; rovná se 100 % částky prvního vkladu. Odměny za bonusové peníze jsou ekvivalentní skutečným penězům, které uživatel obdrží od kasina zdarma a bezplatně. Hotovostní bonusy se používají pouze uvnitř kasina a lze je vybrat po splnění sázkových požadavků x35. Sázení bonusu je možné pouze v automatových hrách, použití bonusových prostředků v jiných hrách povede ke zrušení prostředků na hráčově účtu. Navíc při žádosti o výběr finančních prostředků je jakýkoli nevyzvednutý bonus za první vklad zrušen.
10.2. K aktivaci bonusu nebo k jeho odmítnutí můžete kdykoli použít samoobslužné rozhraní v profilu hráče.
10.2.1. Když aktivujete bonus:
Bonusová částka je přičtena k vašemu bonusovému zůstatku a vedena odděleně od vašeho hotovostního zůstatku.
Když vsadíte, sázka se odečte z vašeho peněžního zůstatku. V případě, že na vašem hotovostním zůstatku není dostatek prostředků, bude sázka odečtena z vašeho bonusového zůstatku.
Všechny výhry jsou připsány k vašemu bonusovému zůstatku a nelze je vybrat, dokud nejsou splněny požadavky na bonusové sázky. Samotný bonus také nelze vybrat, dokud není splněn požadavek na sázení bonusu.
Když jsou splněny požadavky na sázení, částka finančních prostředků na vašem bonusovém zůstatku, která je spojena s aktivním bonusem, je převedena na váš hotovostní zůstatek a může být kdykoli vybrána.
Nevyzvednuté bonusy neomezují výběr prostředků ze skutečného (hotovostního) účtu. Pokud však dojde k výběru prostředků, všechny aktivní bonusy na bonusovém účtu, pro které nebyly stanoveny sázkové požadavky, propadnou (zruší se).
10.2.2. Bonus můžete kdykoli zrušit. Při zrušení bonusu finanční prostředky na tomto účtu propadnou (propadnou).
10.3. V případech, kdy jsou výhry tvořeny sázkovými bonusovými penězi, výplata výher nepřesáhne 10násobek velikosti nahromaděného bonusu.
Automaticky přeloženo:
ladygaga
před 5 měsíci

Už jsem vám vysvětlil, proč nemůžeme případ uzavřít pomocí statusové publicity. Vysvětlím to však ještě jednou: Když jsme vyšetřovali váš případ, zjistili jsme, že jste hráli s bonusem určeným pro automaty na BJ. Díky tomu jste získali výhodu, a proto jsme se rozhodli kasino podpořit.


Zvažte také toto:


komentář od Bryana (aka Casinomeister) soukromě:


„Právě jsem to zkontroloval a možná jste nás špatně pochopili. Toto rozhodnutí neučinilo kasino, ale poskytovatel softwaru. Takže kdyby něco - měli byste nárok proti nim, ne kasinu. Vedení kasina jen potvrdilo rozhodnutí poskytovatele softwaru. Takže kdyby něco, měli byste svůj problém řešit s nimi."


Zvažte situaci z pohledu kasina:


Pokud hráč podal stížnost, ale vaše bezpečnostní oddělení, poskytovatel hry a zprostředkovatel potvrdí, že jste v právu a hráč porušil pravidla, přesto byste zaplatili?


Když kasino věřilo, že jedná správně, a dokonce i my jsme tomu věřili, nemůžete je za to vinit. Klasifikace publicity je užitečná v případech, kdy kasino jednalo nesprávně. S největší pravděpodobností o tom věděli a až po veřejném představení případu se kasino rozhodlo nakonec zaplatit. V těchto případech jsme od začátku na straně hráče, protože je zřejmé, že kasino udělalo něco špatně.


Nechápejte mě prosím špatně. Jsem velmi rád, že jste případ vyhráli. Mnoho případů není černobílých a stále mě velmi zajímá, co přesvědčilo soud a kasino, aby vám nakonec zaplatilo. Když jsme to spočítali (nejen já jsem na tomto případu pracoval), případ nám byl jasný. Proto bych rád věděl, co nám uniklo nebo co bylo špatně.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

jedno z nejlepších kasin. Promo akce na nový rok se blíží. počkáme)

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Na webu vavada v možnosti peněženka je možnost překladu, nevíte někdo k čemu to je?

Automaticky přeloženo:
Deiv8504
před 3 měsíci

Dobrý den

Taková funkce skutečně existuje. Převody jsou však dostupné pouze z partnerského účtu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, promiň, ale mohl bys být konkrétnější, o jakém partnerovi mluvíš?

Automaticky přeloženo:
Deiv8504
před 3 měsíci

Použijte prosím tlačítko odpovědět, abyste zajistili, že příjemce bude informován. Tato jednoduchá akce zvyšuje šanci na odpověď 🙂

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Deiv8504
před 3 měsíci

Ahoj!

Hráči nemohou provádět přestupy. Tato funkce je dostupná pouze našim partnerům, se kterými spolupracujeme.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, co když live support udělá chybu a kvůli tomu přijdu o všechny peníze, které vyhraju (stalo se mi to na vavadě). Prosím pomozte mi

Automaticky přeloženo:
joco5758
před 2 měsíci

Dobrý den, můžete prosím popsat, jakou chybu udělal live chat, kvůli které jste přišli o peníze?

Určitě by to bylo užitečné, abychom věděli, jak vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
ivorohula
před 2 měsíci

Zdravím a děkuji za příspěvek. Kontaktovali jste kvůli tomu podporu? Vlastně by ti to měli umět vysvětlit. Jeden z důvodů, který mě teď napadá, by mohl být ten, že jsou přeplněni počtem výběrů. To je samozřejmě jen hypotetické a jak jsem řekl, podpora vám poskytne odpovědi. Mohl bys je zkusit kontaktovat, co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bohužel už neslouží Turecku. 😕


Automaticky přeloženo:
Hope.Sky
před 2 měsíci

Ahoj, podle našich stránek stále vidím, že kasino přijímá hráče z Turecka. Jak jste přišel na to, že už to neplatí? Našli jste to někde ve smluvních podmínkách nebo jste se zeptali v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Před 5 dny jsem vložil 27 EUR do kasina Vavada a doteď nejsou na mém kasinovém účtu. Na podporu jsem psal každý den a oni pouze kontrolovali a čekali na odpověď systému. Zkusil jsem je dnes znovu kontaktovat, ale zablokovali mi přístup do kasina. Neukládejte u VAVADA, protože vás vytrhnou a nic vám nevrátí. Podvodníci a zločinci. Vložením jejich vkladového účtu prochází některá klinika v Londýně Slimfit. Udělejte si vlastní závěry

Automaticky přeloženo:
dankolevbg
před 2 měsíci

Doufejme, že v tomto vlákně bude brzy opět aktivní zástupce kasina.

Upřímně řečeno, jsem přesvědčen, že bychom všichni mohli použít další vysvětlení. Je těžké uhodnout, proč byl váš účet náhle zablokován. Jste si opravdu jisti, že z kasina dosud nic nepřišlo?


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj! Děkuji. Týden jsem se nemohl přihlásit, bylo tam jen zakázaná oblast. Myslím, že teď vidím, že je to znovu otevřené, ale za těchto podmínek nemůžu pokračovat, protože najednou může být moje země zakázána a veškerá moje bilance může být pryč. Tomu už nevěřím, měli mě informovat alespoň emailem. Hrál jsem pár dní v jiných kasinech a teď jsem skončil s Vavadou. Je to pěkné kasino, ale je velmi špatné, že ukládají omezení pro země bez upozornění. Děkuji





Automaticky přeloženo:
Hope.Sky
před 2 měsíci

Ahoj. Plně chápu vaše rozhodnutí a je vždy dobré být opatrný. Nejlepší je také podle mého názoru vždy kontaktovat zákaznickou podporu a uchovávat e-maily nebo dokonce snímky obrazovky s konverzacemi. Pro případ, že to někdy budete potřebovat, řekněme jako důkaz 😉. Je také dobré čas od času zkontrolovat podmínky kasina, abyste předešli případným problémům v budoucnu. Potvrdila vám tedy podpora, že vaše země je nyní omezena? 🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Děkuji pane! Neptal jsem se jich, stejně jsem na stránky neměl přístup a před pár dny byly dostupné, ale nemyslel jsem si, že to stojí za to, najdu si jiné místo.


Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky