FórumKasinaVavada Casino - všeobecná diskuze

Vavada Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od nirvanprt
|
11416 zobrazení 78 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Ismenio
před rokem

Ahoj,

to mě nutí si myslet, že problém byl skutečně v jakémsi systému, rozhodně ne v odpovědnosti operátora chatu, mohu-li to říci.

Jsem rád, že to nyní funguje hladce! Doufejme, že to tak zůstane 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Vyhrál jsem tuto částku v tomto kasinu, ale nyní jsem se vyděsil, že kasino ji nechce vybrat, je schváleno pouze 5 000 USD. Nyní kasino více než 48 hodin neschvaluje výběr. Live chat řekl

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

SUPER NOVINKA JSOU TU KLUCI!!!!!!!!!!


DOSTALA JSEM JIŽ 20 000 USD a ČEKÁM NA POSLEDNÍ.

Doufám, že se moc neopiju


😀DDD

Automaticky přeloženo:
zenabog97
před rokem

Je vždy skvělé slyšet o těchto šťastných příbězích! 👍 Doufám, že rychle dostanete i zbytek. Podle našeho webu mají měsíční limit výběru 10 000 eur, takže jste dokonce dostali více, než bych očekával. Je možné, že na zbytek své výhry budete muset čekat měsíc. Jen se ujistěte, že se neopijete, zrušte svůj čekající výběr a nepřijdete o zbytek své výhry!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Yeee, chci říct, že už jsem obdržel více než 30 000 USD 🙂

Automaticky přeloženo:
zenabog97
před rokem

Youuupiiii! 😀

Úžasné, utracené a úžasné zprávy!

Jsi teď opilý? Já bych... Není třeba odpovídat užijte si svou výhru!!!🎉🎉🎉🎂🐱‍🏍

Splní se brzy nějaké zvláštní přání?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj

Minulou sobotu jsem na vavada.com vyhrál 10 000 SEK a provedl výběr, ale zdá se, že mi nechtějí vyplatit peníze.

Teď mě obviňují, že mám na kartě omezení nebo vkladový limit a to nemám... teď nevím, co jsg udělá

Automaticky přeloženo:
ginana1
před 8 měsíci

Ahoj,

Omlouvám se, že to říkám, ale bez konkrétního vysvětlení, které kasino poskytlo, mě napadá jen málo.

Mohl byste se podělit o poskytnuté vysvětlení – správný důvod zamítnutí?

To je v tuto chvíli opravdu důležité, takže pokud vám chybí správné vysvětlení, zeptejte se podpory a aktualizujte nás zde, prosím.

Protože podle stížnosti „menší výběry z vavada.com byly vyplaceny do 24 hodin". Opravdu mi to zní jako problém s limity.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Obviňují to z toho, že uvízli u svého poskytovatele plateb.

Moje karta funguje bez problémů, protože jsem vložil peníze a nemám na ně žádná omezení a bez problémů jsem obdržel menší výběry


file

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Provedl jsem výběry předtím, než mi to na kartu dorazilo do 24 hodin bez problémů.

Tento konkrétní výběr 10 000 SEK se však náhle „zasekl" a nelze jej vyplatit

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
ginana1
před 8 měsíci

Ahoj. V tomto případě si musíte být vědomi toho, že jak vám bylo kasino sděleno, je zapojen poskytovatel plateb a třetí strana, takže kasino také musí jen čekat na konečný výsledek a nemusí být problém, že to neudělají. nechci vás vyplatit.

Podle dalších snímků obrazovky a rozhovorů, které jsem viděl, kasino žádá o vrácení platby a po jejím vrácení vám umožní vybrat peníze na vaši kartu nebo případně jinou metodu, pokud ta nefunguje.

Každopádně, pokud máte další informace nebo se vám podaří vybrat své prostředky, bylo by možné nás aktualizovat? Myslím, že stačí být trochu trpělivější a snad se nakonec vše vyřeší a peníze dostanete.

Hodně štěstí. 🙂✌

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj

Včera jsem vyhrál 10 000 a plus další výhru 3700 švédských korun

Požádal jsem je, aby otestovali jinou bankovní kartu, která mi patří, a peníze dorazily za 2 minuty.

Bylo to rychle vyřešeno

Automaticky přeloženo:
ginana1
před 8 měsíci

Ahoj, jsem rád, že se ti podařilo vyhrát. Jen jsi musel být trochu trpělivý.

Také je skvělé, že jste otestovali jinou kartu a víte, že v budoucnu budete moci vybírat i na této. 2 minuty je extrémně rychlý čas řekl bych. 😁

Mohl bych vás každopádně požádat o aktualizaci vaší stížnosti, aby Veronica také získala tyto informace o tom, že vám kasino zaplatilo, aby mohla stížnost uzavřít ?

Jsem rád, že vše nakonec dobře dopadlo a přeji mnoho příjemných zážitků do budoucna. 🤗

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chci jen říci, že můj případ s kasinem byl vyřešen s právníkem, nadací SBGOC a příslušným úřadem pro hazardní hry, nemám pocit, že je správné pouze označit případ jako „vyřešený" se zeleným světlem a bez následků. Ve skutečnosti bylo rozhodnutí Gurua „neoprávněná stížnost". Takže mi trvalo asi 2 roky, než jsem případ ospravedlnil a podstatnou částku peněz zaplatil jako výdaje. Kasino také zaplatilo něco navíc jako právní poplatky. Nebyla to tedy „dobrá vůle" kasina, jak byla prezentována.

Proto vás žádám, abyste můj případ řádně označili důvodem „Publicita pomohla", jak to obvykle děláte. Teď to jen vypadá, že se Guruovi podařilo případ vyřešit (to není pravda). Připadá mi, že některá kasina jsou zde na seznamu „nedotknutelných".

https://casino.guru/vavada-casino-player-s-account-has-been-accused-of

Automaticky přeloženo:
ladygaga
před 8 měsíci

Milá Ladygago,

Chápu, že dospět k závěru v tomto případě pro vás bylo náročné. Rád bych však zdůraznil, že jsme kasino v této konkrétní situaci podporovali.

Na základě faktů, které jsme v té době shromáždili, se zdá, že přestože jste si byli vědomi toho, že bonus, který jste obdrželi, byl speciálně pro automaty, jste nadále hráli blackjack. I když jste občas vsadili na automaty, když byl váš zůstatek nízký, neustále jste se vraceli k Blackjacku. Díky tomu jsme věřili, že kasino bylo v právu.

Nechápejte mě prosím špatně, jsem rád, že jste nakonec dostali zaplaceno. Na základě důkazů, které jsme v té době měli k dispozici, jsme se však rozhodli stát na straně kasina.

To je podobné právnímu procesu ve většině demokratických zemí. Ve sporu se nejprve pokusíte vyřešit jej bez zapojení soudů. Pokud se to nepodaří, můžete se obrátit na místní soud (v tomto příkladu casino.guru). Pokud místní soud rozhodne ve váš neprospěch, máte možnost postoupit případ vnitrostátnímu soudu. I když spor vyhrajete, nemusí to nutně znamenat, že protistrana bude potrestána, pokud situaci napraví (jako to udělalo kasino tím, že vám zaplatí). Vámi zmíněná klasifikace „pomohla publicita" se vztahuje na případy, kdy jsme na straně hráče. Ve vašem případě, protože jsme stáli na straně kasina, věřili, že jejich činy byly oprávněné.

Živě si vzpomínám na váš případ a jsem opravdu zvědavý (pokud to není důvěrné), jak jste přesvědčili kasino, aby vám zaplatilo. (které důkazy jste použili nebo co je přesvědčilo) Můžeme zlepšit naše procesy. Pokud jsme udělali chybu, můžeme se ze zkušenosti poučit.

Pokud jde o SBGOC, ve své stížnosti jste uvedl, že vám pomohli, a nemám jinou možnost, jak stížnost uzavřít. Nehledáme uznání za jejich pomoc a věřím, že každý, kdo čte stížnost, pochopí, že SBGOC sehrála roli při řešení vašeho problému. Momentálně tuto organizaci vyhodnocujeme, a pokud vše půjde dobře, doporučíme hráčům, aby je ve složitých případech kontaktovali. Stále hledáme možnosti spolupráce.

Chci vás informovat, že znovuotevřením stížnosti a informováním nás o jiném výsledku můžeme získat nové poznatky nebo zlepšit naše metody a další hráči se o SBGOC dozvědí. Proto to vnímám jako pozitivní vývoj.

Automaticky přeloženo:
Matej
před 7 měsíci

Milý Matěji,

Všechny dříve publikované informace jsem pouze předal SBGOK a ta potvrdila, že tam mám silný případ. Právník SBGOK poslal Vavadovi žádost a oni souhlasili s okamžitou úhradou zůstatku bez váhání. Nevím, co je přimělo změnit názor. S největší pravděpodobností z mé strany nedošlo k žádnému porušení. Každopádně to prezentovali jako 'dobrou vůli', ale přesto byly kasinu uloženy zákonné poplatky a poplatky za používání hráčských prostředků po dobu téměř 2 let. To nějak vyrovnalo mé výdaje. Dostal jsem méně a kasino zaplatilo více. To je výsledek.

Pokud jde o vaši verzi mého zneužití bonusových prostředků. Podpora online chatu mě ujistila, že mohu využít bonusový zůstatek pro hraní živého blackjacku. Příspěvek hry k bonusové sázce byl 0 % – to bylo jediné oznámené omezení. A myslím si, že není fér připisovat výhry ze hry s 0% příspěvkem na bonusový účet. Takže v určitém okamžiku se všechny mé skutečné peněžní prostředky přesunuly na bonusový účet (takže logicky, jak mi mohou zakázat je používat?). Tak jsem je požádal, aby zrušili bonus 1000 usd a dali mi to, co zbylo z vkladů 8000 usd (to bylo v tuto chvíli kolem 2000 usd) a jsme si kvit. Beru to a už nikdy nebudu hrát. Odmítli to udělat a problém eskalovali. Tak jsem to udělal na 14 000 usd a nakonec odmítli zaplatit. Vše ostatní je v případu docela popsáno.

Doufám, že tento případ zpřesní váš systém rozhodování.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zaplatil jsem zálohu 700e, bonus byl aktivován. Co udělali, celý můj vklad proměnili v jejich bonus. Takže z mých skutečných peněz udělali bonus (což je pro mě absurdní), myslím, že s bonusem byste měli dostat bonus a ne si brát peníze. Pak s tím bonusem nemůžete hrát nic jiného kromě Slotu (myšleno s mými skutečnými penězi). Byl jsem vydírán, abych hrál automat. Ani jsem si toho nevšiml, když jsem to viděl na bonusu, je tam napsáno 600e, ale ani nemám žádné skutečné peníze, ten bonus jsem zastavil v naději, že mi vrátí peníze. Ale všechno je pryč. Pak kontaktuji službu, kde mi řeknou, abych je kontaktoval telegramem (hmmm) a tam po 24 přijdou se zprávou, že jsem to věděl! a stále mi posílají stejnou zprávu, aby potvrdili, že to vím. Teď mi řekni, jestli jsem normální. Vezmou mi peníze, vloží je do jejího bonusu a pak mě donutí hrát, co chtějí a pak mě v nějaké telegramové skupině donutí přijmout všechno, co!

Automaticky přeloženo:
penicp2021
před 6 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, o kterém mluvíš. Z toho, co popisuješ, mi přijde docela zvláštní říkat ti pravdu. Pokud jsou vaše skutečné peníze přesunuty na bonusové peníze, považuji to za ještě podivnější. Můžete zde zveřejnit nějaké podmínky z bonusu, zda to bylo někde vidět?

Každopádně pokud se vyskytne takový problém, doporučuji podat stížnost zde:https://casino.guru/complaints/all

Náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, kam to půjde. Zkusíte to?

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky