Casino swiper to s výběry nemyslí vážně, čekám na výběr od 09/19, zákaznický servis mě žádá o trpělivost a omluvu, najednou mi přijde e-mail, že výběr neúspěšný.
Provedu nový výběr a čekám znovu
Casino swiper is not serious about withdrawals, I have been waiting for a withdrawal since 09/19, customer service asks me for patience and apologies, suddenly I receive an email that says unsuccessful withdrawal.
I make a new withdrawal and I'm waiting again
Casino swiper no es serio con los retiros,desde el 19/09 esperando un retiro,en atención al cliente me piden paciencia y disculpas,de repente me llega un mail que dice retiro infructuoso.
Hago un nuevo retiro y estoy esperando otra vez
O odstoupení jsem požádal 19. dne a po více než 15denním čekání na schválení mi e-mailem sdělili, že výběr byl neúspěšný. Prostřednictvím chatu mě požádali o trpělivost a omluvu. Provedl jsem výběr znovu a musím znovu čekat? Mohu dělat něco jiného? Musím provést dva výběry, protože mi nedovolí vybrat všechno najednou.
I requested a withdrawal on the 19th and after waiting for approval for more than 15 days, they told me by email that the withdrawal had been unsuccessful. They asked me for patience and apologies via chat. Have I made the withdrawal again and have to wait again? Can I do something else? I have two withdrawals to make since they won't let me withdraw everything at once.
Pedí un retiro el día 19 y después de estar más de 15 días esperando la aprobación me dicen por mail que el retiro ha sido infructuoso,por chat me piden paciencia y disculpas,he vuelto a hacer el retiro y a esperar de nuevo? Se puede hacer algo más? Tengo dos retiros por hacer ya que no me dejan retirar todo de golpe
Jaký byl ale důvod jeho zrušení? Vysvětlili ti to náhodou?
Pokud byste chtěli dostat své peníze, určitě o ně budete muset znovu požádat. Snad tentokrát půjde vše hladce.
Je tam mimochodem ověřený váš účet?
What was the reason for canceling it, though? Did they explain it to you by any chance?
If you'd like to get your money, you will surely need to request it again. Hopefully, this time everything will go smoothly.
Is your account verified there, by the way?
Casino swiper to s výběry nemyslí vážně, čekám na výběr od 09/19, zákaznický servis mě žádá o trpělivost a omluvu, najednou mi přijde e-mail, že výběr neúspěšný.
Provedu nový výběr a čekám znovu
Casino swiper is not serious about withdrawals, I have been waiting for a withdrawal since 09/19, customer service asks me for patience and apologies, suddenly I receive an email that says unsuccessful withdrawal.
I make a new withdrawal and I'm waiting again
Casino swiper no es serio con los retiros,desde el 19/09 esperando un retiro,en atención al cliente me piden paciencia y disculpas,de repente me llega un mail que dice retiro infructuoso.
Hago un nuevo retiro y estoy esperando otra vez
Pokud vidíte, že to stále nikam nevede, dejte nám prosím vědět a náš tým pro stížnosti se pokusí tento problém vyřešit.
Jen vězte, že kasinům obvykle dáváme celých 14 dní, než v každém případě zasáhneme.
If you see that it is still going nowhere, please let us know, and our complaint team will try to help solve this issue.
Just know that we usually give casinos 14 full days before we intervene in any case.
Ok, počkám znovu 14 dní a pokud peníze neobdržím, budu vás kontaktovat, děkuji.
Ok, I will wait 14 days again and if I don't receive the money I will contact you, thank you.
De acuerdo,esperaré de nuevo 14 días y si no recibo el dinero contactaré con ustedes, gracias
To je skvělá zpráva.
Nyní musíme dostat informace k vašemu řešiteli stížností, ale také k našemu datovému týmu, aby mohli zkontrolovat informace o hráčích z Portugalska, kteří nemají povolen vstup do tohoto kasina.
That is great news.
Now we have to get the information to your complaint resolver, but also to our data team, so they can check the information about players from Portugal not being allowed at this casino.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.