Casino swiper to s výběry nemyslí vážně, čekám na výběr od 09/19, zákaznický servis mě žádá o trpělivost a omluvu, najednou mi přijde e-mail, že výběr neúspěšný.
Provedu nový výběr a čekám znovu
Casino swiper is not serious about withdrawals, I have been waiting for a withdrawal since 09/19, customer service asks me for patience and apologies, suddenly I receive an email that says unsuccessful withdrawal.
I make a new withdrawal and I'm waiting again
Casino swiper no es serio con los retiros,desde el 19/09 esperando un retiro,en atención al cliente me piden paciencia y disculpas,de repente me llega un mail que dice retiro infructuoso.
Hago un nuevo retiro y estoy esperando otra vez
O odstoupení jsem požádal 19. dne a po více než 15denním čekání na schválení mi e-mailem sdělili, že výběr byl neúspěšný. Prostřednictvím chatu mě požádali o trpělivost a omluvu. Provedl jsem výběr znovu a musím znovu čekat? Mohu dělat něco jiného? Musím provést dva výběry, protože mi nedovolí vybrat všechno najednou.
I requested a withdrawal on the 19th and after waiting for approval for more than 15 days, they told me by email that the withdrawal had been unsuccessful. They asked me for patience and apologies via chat. Have I made the withdrawal again and have to wait again? Can I do something else? I have two withdrawals to make since they won't let me withdraw everything at once.
Pedí un retiro el día 19 y después de estar más de 15 días esperando la aprobación me dicen por mail que el retiro ha sido infructuoso,por chat me piden paciencia y disculpas,he vuelto a hacer el retiro y a esperar de nuevo? Se puede hacer algo más? Tengo dos retiros por hacer ya que no me dejan retirar todo de golpe
Jaký byl ale důvod jeho zrušení? Vysvětlili ti to náhodou?
Pokud byste chtěli dostat své peníze, určitě o ně budete muset znovu požádat. Snad tentokrát půjde vše hladce.
Je tam mimochodem ověřený váš účet?
What was the reason for canceling it, though? Did they explain it to you by any chance?
If you'd like to get your money, you will surely need to request it again. Hopefully, this time everything will go smoothly.
Is your account verified there, by the way?
Casino swiper to s výběry nemyslí vážně, čekám na výběr od 09/19, zákaznický servis mě žádá o trpělivost a omluvu, najednou mi přijde e-mail, že výběr neúspěšný.
Provedu nový výběr a čekám znovu
Casino swiper is not serious about withdrawals, I have been waiting for a withdrawal since 09/19, customer service asks me for patience and apologies, suddenly I receive an email that says unsuccessful withdrawal.
I make a new withdrawal and I'm waiting again
Casino swiper no es serio con los retiros,desde el 19/09 esperando un retiro,en atención al cliente me piden paciencia y disculpas,de repente me llega un mail que dice retiro infructuoso.
Hago un nuevo retiro y estoy esperando otra vez
Pokud vidíte, že to stále nikam nevede, dejte nám prosím vědět a náš tým pro stížnosti se pokusí tento problém vyřešit.
Jen vězte, že kasinům obvykle dáváme celých 14 dní, než v každém případě zasáhneme.
If you see that it is still going nowhere, please let us know, and our complaint team will try to help solve this issue.
Just know that we usually give casinos 14 full days before we intervene in any case.
Ok, počkám znovu 14 dní a pokud peníze neobdržím, budu vás kontaktovat, děkuji.
Ok, I will wait 14 days again and if I don't receive the money I will contact you, thank you.
De acuerdo,esperaré de nuevo 14 días y si no recibo el dinero contactaré con ustedes, gracias
To je skvělá zpráva.
Nyní musíme dostat informace k vašemu řešiteli stížností, ale také k našemu datovému týmu, aby mohli zkontrolovat informace o hráčích z Portugalska, kteří nemají povolen vstup do tohoto kasina.
That is great news.
Now we have to get the information to your complaint resolver, but also to our data team, so they can check the information about players from Portugal not being allowed at this casino.
To je skvělé!
Jak byste celkově popsal svůj zážitek z tohoto kasina, pokud vám nevadí, že se ptám?
Můžete to dokonce napsat do své uživatelské recenze zde, pokud máte zájem.🙂
That's great!
How would you describe your experience from this casino overall, if you don't mind me asking?
You can even write it in your user review over here if you're interested.🙂
Dobrý den, mám problém. Vyhrál jsem ve hře velkou částku, ale najednou když tam byla vyhraná částka, po 2-3 sekundách se objevilo chybové hlášení a hru jsem nemohl otevřít. Teď jsem výhry nedostal, ani to není v historii, ale byl jsem chytrý a udělal jsem screenshot, jakmile jsem vyhrál a objevila se chybová hláška a na pozadí je vidět, že jsem vyhrál velkou součet. Teď už jsem psal tam a zpět s podporou, ale vždy mě jen trefili. Mám chaty, kde říkají, pokud peníze nebudou v určitou dobu, kontaktujte nás znovu.... do dnešního dne se nic nestalo a rozhoduji se o právníkovi, protože mám důkazy a vím, že Budu mít pravdu.
Hello, I have a problem. I won a large sum in a game, but suddenly when the amount won was there, an error message came up after 2-3 seconds and I couldn't open the game. Now I haven't received my winnings, nor is it in the history, but I was clever and took a screenshot as soon as I won and an error message came up, and in the background you can see that I've won a large sum. Now I've already written back and forth with support, but they always just hit me. I have chats where they say if the money isn't there at a certain time, contact us again.... nothing has happened to date and I'm in the process of deciding on a lawyer because I have evidence and I know that I'll be right.
Hallo ich habe ein Problem und zwar habe ich in einem Spiel eine hohe Summe gewonnen doch plötzlich als die gewonnene Summe dort stand kam auch nach 2-3 Sekunden eine Fehler Meldung und ich konnte das Spiel nicht öffnen nun habe ich weder mein gewinn bekommen noch steht es im Verlauf, aber ich war do Klever und habe sofort als ich es gewonnen habe und eine Fehlermeldung kam ein Screenshot gemacht und im Hintergrund erkennt man das ich eine große Summe gewonnen habe nun habe ich schon mit dem Support hin und her geschrieben ich werde immer nur hingehauen habe chats wo drin steht wenn das geld dann und dann nicht drauf ist melden sie sich bei uns nochmal.... bis heute nichts passiert und bin dabei mich für einen Anwalt zu entscheiden da ich Beweise habe und ich weis das ich recht bekommen werde
Dobrý den, škoda, že nemáte žádnou konkrétní odpověď, co se stalo. Věřím, že by kasino mohlo něco podobného u poskytovatele hry prošetřit, ale pokud vám nic neřekli, tak nevím, kde mohla být chyba. Jak dlouho už tuto situaci řešíte?
Přemýšleli jste o podání stížnosti u nás a náš tým se pokusí ji dále prozkoumat a pokud to bude možné, pomůže vám.
Pokud to nepůjde, tak bych šel podle toho, co jsi napsal a to znamená právníka.
co myslíš?
Hello, it's a pity you don't have any concrete answer what happened. I believe that the casino could investigate something similar with the game provider, but if they didn't tell you anything, then I don't know where the mistake could have been. How long have you been dealing with this situation?
Have you thought about filing a complaint with us and our team would try to look into it further and help you if possible.
If that doesn't work, then I would go with what you wrote and that means a lawyer.
What do you think?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.