FórumKasinaSwiper Casino - všeobecná diskuze

Swiper Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 měsíci od reegee94
|
1218 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 5 dny

file Swiper říká, že je zablokováno

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Casino swiper to s výběry nemyslí vážně, čekám na výběr od 09/19, zákaznický servis mě žádá o trpělivost a omluvu, najednou mi přijde e-mail, že výběr neúspěšný.

Provedu nový výběr a čekám znovu

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

O odstoupení jsem požádal 19. dne a po více než 15denním čekání na schválení mi e-mailem sdělili, že výběr byl neúspěšný. Prostřednictvím chatu mě požádali o trpělivost a omluvu. Provedl jsem výběr znovu a musím znovu čekat? Mohu dělat něco jiného? Musím provést dva výběry, protože mi nedovolí vybrat všechno najednou.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Jaký byl ale důvod jeho zrušení? Vysvětlili ti to náhodou?

Pokud byste chtěli dostat své peníze, určitě o ně budete muset znovu požádat. Snad tentokrát půjde vše hladce.

Je tam mimochodem ověřený váš účet?

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

file Swiper říká, že je zablokováno

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Omlouváme se, ale domnívám se, že je to kvůli omezením ve vaší zemi. Nemám pravdu?🤔

Hráli jste v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Casino swiper to s výběry nemyslí vážně, čekám na výběr od 09/19, zákaznický servis mě žádá o trpělivost a omluvu, najednou mi přijde e-mail, že výběr neúspěšný.

Provedu nový výběr a čekám znovu

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Pokud vidíte, že to stále nikam nevede, dejte nám prosím vědět a náš tým pro stížnosti se pokusí tento problém vyřešit.

Jen vězte, že kasinům obvykle dáváme celých 14 dní, než v každém případě zasáhneme.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Zaplaceno 😉 díky 🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 dny

Ok, počkám znovu 14 dní a pokud peníze neobdržím, budu vás kontaktovat, děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Zaplaceno 😉 díky 🙏

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

To je skvělá zpráva.

Nyní musíme dostat informace k vašemu řešiteli stížností, ale také k našemu datovému týmu, aby mohli zkontrolovat informace o hráčích z Portugalska, kteří nemají povolen vstup do tohoto kasina.


Upraveno autorem před 3 dny
Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ok, počkám znovu 14 dní a pokud peníze neobdržím, budu vás kontaktovat, děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Budeme čekat na aktualizace od vás.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky