Ahoj!
Vidět takové boje je vždy deprimující. Jakékoli požadavky kasina na hráče by měly být přesné a snadno pochopitelné. Bez dalšího bych rád uvedl, že jste se při podání stížnosti rozhodli správně. Buďte prosím připraveni, dokončení procedury bude nějakou dobu trvat, protože dáme kasinům čas na zpracování KYC a zpracování výběru. Není dobré, že e-mailová adresa vypadá jako neexistující. Mohou mít účty na sociálních sítích? Občas to funguje.
Předpokládám, že jste se již pokusili zjistit, co musíte dodat, takže dokud to někdo z kasina neobjasní, obávám se, že budeme moci pouze spekulovat. 🙁
Bez ohledu na situaci si velmi vážíme jakýchkoli aktualizací, které poskytnete.
Hi!
Seeing such struggles is always depressing. Any requests that the casino makes of the players should be precise and easy to understand. I would like to state without further ado that you made the right decision in filing the complaint. Please be prepared, though, the procedure will take some time to complete as we give the casinos time to process the KYC and process the withdrawal. It is not good that the email address appears to be nonexistent. Might they have social media accounts? It occasionally works.
I assume you have already attempted to ascertain what you must supply, so until someone from the casino clarifies further, I fear we will only be able to speculate. 🙁
Whatever the situation, we greatly value any updates that you provide.
Automaticky přeloženo: