DomůFórumKasinaSwiper Casino - všeobecná diskuze

Swiper Casino - všeobecná diskuze

 od reegee94
|
2 698 zobrazení 32 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Swiper Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Před 2 týdny jsem v tomto online kasinu vyhrál nějaké peníze, nejprve mě to nenechalo ověřit, po týdnu čekání mě požádali, abych se ověřil, což byla taková výzva po tolika odesílání zpět a dopředu a dnech čekání na odpověď Myslím, že jsem ověřený, ale teď říkají, že potřebuji další dokumenty, ale neřeknou mi, jaké další dokumenty potřebuji. Doposud jsem odeslal výpisy z účtu, ID fotografie, selfie fotku sebe s mým ID a jejich webem na pozadí, ověření, že moje karta je moje. Byl jsem tam a zpět na chatu asi 40krát. Poslal jsem jim e-mail a teď tam e-mailové adresy neexistují. Začíná to být směšné.

Automaticky přeloženo:
reegee94

Ahoj!

Vidět takové boje je vždy deprimující. Jakékoli požadavky kasina na hráče by měly být přesné a snadno pochopitelné. Bez dalšího bych rád uvedl, že jste se při podání stížnosti rozhodli správně. Buďte prosím připraveni, dokončení procedury bude nějakou dobu trvat, protože dáme kasinům čas na zpracování KYC a zpracování výběru. Není dobré, že e-mailová adresa vypadá jako neexistující. Mohou mít účty na sociálních sítích? Občas to funguje.

Předpokládám, že jste se již pokusili zjistit, co musíte dodat, takže dokud to někdo z kasina neobjasní, obávám se, že budeme moci pouze spekulovat. 🙁


Bez ohledu na situaci si velmi vážíme jakýchkoli aktualizací, které poskytnete.


Automaticky přeloženo:

V tomto kasinu jsem vyhrál nějaké peníze a je tak obtížné vybrat mé výhry. Snažím se reklamovat, protože už pár týdnů čekám a nic. Zkoušel jsem poslat oba jejich e-maily a nyní zřejmě neexistují. Použil někdo toto kasino dříve a může mi dát nějakou zpětnou vazbu

Automaticky přeloženo:
reegee94

Doufejme, že se hráči brzy podělí o své příběhy. Na základě stížností a prázdných sekcí zpětné vazby od uživatelů toho moc nemohu udělat. 🙁

Automaticky přeloženo:

Už 2 týdny se snažím dostat své peníze z tohoto kasina, ale můj výběr je zamítnut a pokaždé se vymlouvají, proč ještě nemohou zaplatit. Nejprve znovu a znovu požadují dokumenty, poté, co mi konečně potvrdí účet, řeknou, že platba neproběhla kvůli bance, a pak provedu další výběr a říkají, že musím účet potvrdit, i když už je potvrzený. ..

Automaticky přeloženo:
mirkous

Požádali vás o nějaký další dokument, který jste možná nedodali? Někdy to kasino dokáže.

Také jsem viděl vaši stížnost zde s naším týmem a Tomáš potřebuje odpovědět na nějaké otázky, takže ho prosím aktualizujte, kdykoli to bude možné.

Informujte nás o každém pokroku, prosím.

Automaticky přeloženo:

Víte, kdo mi může pomoci?

Automaticky přeloženo:

Čekám už přes týden. Slyším jen, že musím počkat. co můžu dělat? Vaše pomoc

Automaticky přeloženo:
mirandasantossandra5

Dobrý den, je nám líto, že jste na výběry chvíli čekali. Řeklo vám kasino nějaký náznak, proč má zpoždění? Bylo pro vás nutné ověření u kasina? Je to váš první výběr?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Swiper kasino se nevyplácí!!! Už jsem posílal e-maily a neodpovídají! Řekli, že zaplatí do 3 dnů. Čekám od 25. září . Registrační email:

můžete pomoci?

file

Automaticky přeloženo:
mirandasantossandra5

Oni platí jen trvá velmi dlouho, moje trvalo 4/5 týdnů, pokud si dobře pamatuji

Automaticky přeloženo:
reegee94

Děkuji za odpověď, ale řekli, že to bude trvat 3 dny. Na emaily neodpovídají.

Nemyslím si, že je to normální

Automaticky přeloženo:

Už je to 10 dní

Automaticky přeloženo:
Jaro

Žádná odpověď 🥲

Automaticky přeloženo:

To samé mi trvalo 4/5 týdnů, řekli 3 dny, pak řekli 5 dní a pak znovu 3 dny na chatu, prošel jsem stejným

Automaticky přeloženo:

Děkuju

Automaticky přeloženo:

Swiper kasino se nevyplácí!!! Už jsem posílal e-maily a neodpovídají! Řekli, že zaplatí do 3 dnů. Čekám od 25. září . Registrační email:

můžete pomoci?

file

Automaticky přeloženo:

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho potřebného kolem výběru peněz. Pokud nemohou, můžete nám dát vědět a my se pokusíme pomoci. Pokud vás budou také ignorovat, můžete u nás podat stížnost, ale osobně bych tomu dal ještě čas. Pokud vám bylo řečeno, že máte 3 dny na to, abyste dostali své peníze zpět, a nestalo se tak, není to pro kasino nejlepší způsob, jak se inzerovat, ale dva týdny jsou nutné, abychom kasino v takových případech kontaktovali.

Myslíte si, že byste mohli vydržet a počkat, až přijdou peníze, nebo vás kasino kontaktuje?

Automaticky přeloženo:

O odstoupení jsem požádal 19. dne a po více než 15denním čekání na schválení mi e-mailem sdělili, že výběr byl neúspěšný. Prostřednictvím chatu mě požádali o trpělivost a omluvu. Provedl jsem výběr znovu a musím znovu čekat? Mohu dělat něco jiného? Musím provést dva výběry, protože mi nedovolí vybrat všechno najednou.

Automaticky přeloženo:
Onush

Žádný Swiper?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky