Protože bohužel nemohu dát hodnocení, příliš málo pozitivních důvodů, je zde otázka, proč musíte kasinu, kde jste měli špatné zkušenosti, přiřadit dostatek pozitivních aspektů, než je budete moci ohodnotit?
Snažil jsem se ověřit v kasinu Stake7. Všechny potřebné dokumenty jsem zpřístupnil 3. října 2022. Po několika dnech čekání a žádné odpovědi z kasina jsem poprvé kontaktoval online podporu. Tam jsem byl ujištěn, že můj požadavek (KYC) bude nyní znovu zaslán na odpovědné oddělení. To prohlášení byla lež. Po několika dnech bez odpovědi jsem znovu kontaktoval podporu. Opět mi bylo řečeno, že moje žádost byla předána. To také nebyla pravda. Po několika dnech se jednomu podporovateli skutečně podařilo moji žádost předat. Toto mi bylo potvrzeno emailem. Nebyla však žádná pozitivní zpětná vazba, obecně žádná další zpětná vazba, zda dokumenty, které jsem poskytl, byly dostatečné nebo zda něco chybělo.
Po 12 dnech bez jediného slova od oddělení KYC jsem se rozhodl uzavřít svůj účet v kasinu Stake7.
Do té doby jsem provedl několik vkladů přes Volt. Ty mi na hráčský účet dorazily nejdříve po 24 hodinách, někdy až po několika dnech. Spontánní hra zde není možná.
Sloty běží čistě a bez zpoždění, výběr je také v pořádku. Žádné daně za zatočení, což je samozřejmě příjemné pro kasino s licencí MGA.
Ale pokud neexistuje žádná podpora pro hráče a obavy zákazníků se vůbec neřeší, pak nechci vědět, co se stane, když se pokusíte dostat peníze k výplatě.
Since I unfortunately can't give a rating, too few positive reasons, here's the question of why you have to assign enough positive aspects to a casino where you've had bad experiences before you can rate it?
I tried to verify myself at Stake7 Casino. I made all the necessary documents available on October 3, 2022. After several days of waiting and no response from the casino, I contacted online support for the first time. There I was assured that my request (KYC) would now be sent again to the responsible department. That statement was a lie. After several days without an answer, I contacted support again. Again, I was told that my request had been forwarded. This was also not true. After several days, a supporter actually managed to forward my request. This was confirmed to me by email. However, there was no positive feedback, generally no further feedback as to whether the documents I had provided were sufficient or whether something was missing.
After 12 days without a word from the KYC department I decided to close my account at Stake7 Casino.
By then I had made several deposits via Volt. These arrived on my player account after 24 hours at the earliest, sometimes only after several days. Spontaneous play is not possible here.
The slots run cleanly and lag-free, the selection is also okay. No taxes per spin, which is of course nice for an MGA licensed casino.
But if there is no player support whatsoever, and customer concerns are not addressed at all, then I don't want to know what happens when you try to get money to be paid out.
Da ich leider keine Bewertung abgeben kann, zu wenige positive Gründe, hier mal die Frage warum man einem Casino, in dem man schlechte Erfahrungen gemacht hat, genügend positive Aspekte zuordnen muss, bevor man es bewerten darf?
Ich habe versucht mich im Stake7 Casino zu verifizieren. Alle dazu notwendigen Dokumente stellte ich am 3.10.2022 zur Verfügung. Nach mehrtägiger Wartezeit und keinerlei Antwort seitens des Casinos, kontaktierte ich das erste Mal den online Support. Dort wurde mir versichert, dass mein Anliegen (KYC), nun nochmal an die zuständige Abteilung geschickt würde. Diese Aussage war eine Lüge. Nach erneut mehreren Tagen ohne Antwort, kontaktierte ich den Support erneut. Wieder wurde mir mitgeteilt, dass mein Anliegen weitergeleitet wurde. Auch dies entsprach nicht der Wahrheit. Nach erneut mehreren Tagen schaffte es ein Supporter tatsächlich mein Anliegen weiterzuleiten. Dies wurde mir nämlich per Email bestätigt. Eine positive Rückmeldung, generell irgendeine weitere Rückmeldung, ob die von mir bereitgestellten Unterlagen ausreichend sind, oder ob etwas fehlt, gab es jedoch nicht.
Nach 12 Tagen, ohne ein Wort von der KYC Abteilung, entschloss ich mich dazu mein Konto im Stake7 Casino zu schließen.
Bis dahin hatte ich mehrere Einzahlungen via Volt geleistet. Diese kamen nach frühestens 24 Stunden, teils erst nach mehreren Tagen, auf meinem Spielerkonto an. Spontanes spielen ist hier nicht möglich.
Die Slots laufen sauber und lagfrei, die Auswahl ist auch in Ordnung. Keine Steuern pro Dreh, das ist natürlich schön für ein MGA lizensiertes Casino.
Wenn es aber keinerlei Spielersupport gibt, auf Anliegen der Kunden gar nicht eingegangen wird, dann will ich nicht wissen, was passiert wenn man mal Geld zur Auszahlung bringen will.
Automaticky přeloženo: