FórumKasinaStake7 Casino - všeobecná diskuze

Stake7 Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Krugmann
|
4424 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Stake7 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Protože bohužel nemohu dát hodnocení, příliš málo pozitivních důvodů, je zde otázka, proč musíte kasinu, kde jste měli špatné zkušenosti, přiřadit dostatek pozitivních aspektů, než je budete moci ohodnotit?

Snažil jsem se ověřit v kasinu Stake7. Všechny potřebné dokumenty jsem zpřístupnil 3. října 2022. Po několika dnech čekání a žádné odpovědi z kasina jsem poprvé kontaktoval online podporu. Tam jsem byl ujištěn, že můj požadavek (KYC) bude nyní znovu zaslán na odpovědné oddělení. To prohlášení byla lež. Po několika dnech bez odpovědi jsem znovu kontaktoval podporu. Opět mi bylo řečeno, že moje žádost byla předána. To také nebyla pravda. Po několika dnech se jednomu podporovateli skutečně podařilo moji žádost předat. Toto mi bylo potvrzeno emailem. Nebyla však žádná pozitivní zpětná vazba, obecně žádná další zpětná vazba, zda dokumenty, které jsem poskytl, byly dostatečné nebo zda něco chybělo.

Po 12 dnech bez jediného slova od oddělení KYC jsem se rozhodl uzavřít svůj účet v kasinu Stake7.

Do té doby jsem provedl několik vkladů přes Volt. Ty mi na hráčský účet dorazily nejdříve po 24 hodinách, někdy až po několika dnech. Spontánní hra zde není možná.

Sloty běží čistě a bez zpoždění, výběr je také v pořádku. Žádné daně za zatočení, což je samozřejmě příjemné pro kasino s licencí MGA.

Ale pokud neexistuje žádná podpora pro hráče a obavy zákazníků se vůbec neřeší, pak nechci vědět, co se stane, když se pokusíte dostat peníze k výplatě.

Automaticky přeloženo:
Krugmann
před 2 roky

Ahoj,

toto není pozitivní zkušenost a myslím si, že jste měl podat další stížnost.

Chápu to správně, že jste se právě pokusili projít ověřením, ale nepodali jste žádné odvolání?

Chci se také ujistit, že jste uzavřeli účet s nulovým skutečným zůstatkem. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, rád bych věděl, zda mohu vybrat své výhry v kasinu Stake7.

Vysvětluji vám .. Vložil jsem 40 $ a přijímám uvítací bonus. Respektoval jsem maximální sázku, ale viděl jsem, že jsem hrál zakázanou hru s bonusem.

Prohrál jsem všechny peníze a hrál dost na kauci. Poté jsem získal několik zisků, které jsem nevybral a znovu vložil několik částek jako např

40 $ = bonus přijat

Všechny ostatní bez bonusů: 40+50+45+60+50+10+40


Po více než 10 hodinách hraní s posledním vkladem 40 $ jsem konečně vyhrál 4 000 $.

Myslíte si, že mohu podat žádost o výběr, aniž bych riskoval zabavení, protože jsem porušil pravidlo tím, že jsem zahrál hromový bonus se svým uvítacím bonusem?

Předem děkuji, jsem velmi nervózní a doufám, že bude vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Clauc1979
před rokem

Ahoj,

Řekl bych, že vám nezbývá žádná jiná logická možnost, kromě ztráty rovnováhy - což vůbec nedoporučuji.

Udělali jste chybu, která se čas od času stane každému z nás, ale příště okamžitě informujte live chat a požádejte o radu.

Navrhoval bych, abyste to udělali hned teď, protože pouze kasino může zjistit, zda nebo jaký bonus je aktuálně aktivní na vašem účtu, bohužel z vašeho popisu nemohu s jistotou říci. To je ale také důležitý aspekt, který může ovlivnit vaše případné odstoupení od smlouvy.

Slušně se zeptejte operátora live chatu, vysvětlete svou chybu a dejte mi prosím vědět výsledek.

Přeji ti štěstí! 🤞



Automaticky přeloženo:
Clauc1979
před rokem

Jen dobrá slova pro Stake7!!!

Vyhrál jsem hodně a dostal jsem zaplaceno nulový problém!!!

nejlepší kasino!

10/10 za vklad 7

Automaticky přeloženo:
Clauc1979
před rokem

To je skvělé – to mě moc těší!🎉

Někdy je trpělivost ta nejlepší cesta 😀

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Nechal jsem si tedy u nich uzavřít účet, nejprve byla moje žádost zcela ignorována v naději, že ještě udělám vklad. Což jsem bohužel udělal. Úplně zapomeňte na zákaznický servis, každý říká jiné věci, jako by jen lhal. Nejlepší na tom je, že jsem napsal na podporu stake7, ale pak jsem dostal odpověď od 21Bit???? Co je zase špatně??? Pokud vím 21Bit patří Dama.NV a Stake7 Gammix????

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Ahoj Gretche70!

Další nepořádek? Nemůžu tomu uvěřit. Pokud jde o "smíšenou" podporu, myslím, že jste obdrželi e-mail.

Chcete to poslat našemu datovému týmu ke kontrole, prosím? (data@casino.guru)

Sám toho moc nezvládnu, víš.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj


Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví, jak dlouho trvá výběr na Stake7. Minulý týden jsem poslal dokumenty k ověření. Po chatu se zaměstnancem Stake7 se ukázalo, že ne všechny požadované dokumenty byly k dispozici. Odeslal jsem to v pondělí ráno 8. ledna 2024. Byly potvrzeny během několika hodin a požadavky KYC byly tedy plně splněny. Méně než pět minut po potvrzení jsem požádal o maximální týdenní výplatu 5000 eur (1x 1000 eur a 2x 2000 eur, protože na transakci je možné maximálně 2000 eur). Od té doby je stav nastaven na „Probíhá" a platba ještě nebyla provedena.


Pro informaci: Podle zaměstnanců Stake7 a smluvních podmínek je maximální výběr 5000 eur za týden a 20000 eur za měsíc. Nežádal jsem o žádný bonus ze Stake7.


Nevíte někdo, jak dlouho obvykle trvá vyřazení? (Ne čas transakce).



Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Kevinjuu
před 10 měsíci

Ahoj, byl bych rád, kdyby za tebou přišli hráči se svými zkušenostmi a řekli ti, jak to tady chodí. Každý je však může mít jiné a doba na stažení může být různá.

Protože jste však od pondělí úspěšně ověřili a provedli výběr, zkusili jste požádat podporu, proč jsou výběry stále ve stavu – Probíhá?

Abych nezapomněl, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů a protože jste stále na začátku, řekněme, zkusil bych být trpělivý. Pokud se nic nestane a peníze jste neobdrželi, můžete mi dát vědět a pokusíme se vám pomoci.

Bude to možné?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj Jaro

Děkuji vám za vaši zprávu. Obrátím se na podporu a zeptám se, jak dlouho bude průměrně trvat výběr.

Kevinjuu

Automaticky přeloženo:
Kevinjuu
před 10 měsíci

Po konzultaci s podporou se ukázalo, že zpracování obvykle trvá dva pracovní dny.

Zaměstnanec mě požádal, abych byl trpělivý. Pokud platba nebude provedena do příštího pondělí, znovu se obrátím na podporu

Automaticky přeloženo:
Kevinjuu
před 10 měsíci

Jistě si myslím, že je to rozumné, ale někdy, i když kasino dá časový rámec, nemusí být dodržen kvůli technickým potížím a podobně, takže bych to bral s rezervou.

Také vidím, že se ozvala i podpora, tak uvidíme, jestli peníze dostanete nebo ne.

Neváhejte mě informovat o celé situaci. Budu čekat a přeji vám hodně štěstí, abyste své peníze dostali co nejdříve. 😊☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Podpora mě kontaktovala a řekla mi, že bych měl počkat další 2 pracovní dny, a požádala mě, abych vás kontaktoval znovu v pondělí odpoledne, pokud peníze ještě nebyly vyplaceny. Počkejme...

Automaticky přeloženo:
Kevinjuu
před 10 měsíci

Situace se tedy pohnula správným směrem a je jistě příjemné, že s vámi kasino komunikuje a snaží se tento případ vyřešit. Uvidíme, jestli dostaneš peníze.

Také mě nezapomeňte informovat o tom, kde jste. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Po opětovném vyžádání výpisu z účtu za KYC (který jsem již od začátku posílal) proběhla první platba 9000 Euro (7000 Euro přijato, 2000 dosud nepřijato). To mě velmi uklidňuje a těší, i když recenzi považuji za velmi dlouhou dobu (téměř 2 týdny). Nyní je výplata 11 000 eur stále otevřená. Další platba ve výši 5 000 eur by měla být provedena příští úterý. Budu vás informovat.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Kevinjuu
před 10 měsíci

Tak to je skvělá zpráva a myslím, že důležité je, že jste konečně dostali nějaké ty peníze, i když chápu, že dva týdny nejsou nejmenší na vyřešení takového procesu. Ale je to právě tolik, kolik dáváme kasinům, aby se to stalo.

No, počkám na vaši další aktualizaci a doufám, že bude stejně úspěšná a znovu mi řeknete, že jste dostali více peněz.

Budu ti držet palce. 😊🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mohu jen doporučit všem, aby se drželi dál od tohoto podvodného kasina. Vklad kreditní kartou ve výši 25 eur byl odepsán z mého bankovního účtu, ale nikdy se neobjevil na mém účtu Stake7. Zákaznický servis není nikdy k dispozici. Dokonce i stížnost Guruovi byla k ničemu, protože nemohou nic dělat. Jelikož nemohou nic dělat, řekl jsem Guruovi, že se mou stížností nemusí dále zabývat (nemá smysl, pokud nemohou nic dělat) a měli by případ uzavřít jako nevyřešený. A co s tím Guru dělá? Guru píše, že reklamace se zamítá na výslovnou žádost hráče/stěžovatele.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Omlouvám se, že jsem mimo téma, ale chci zkontrolovat, zda mohu posílat zprávy

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky