DomůFórumKasinaStake7 Casino - všeobecná diskuze

Stake7 Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Krugmann
|
6 114 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2

Mohu jen doporučit všem, aby se drželi dál od tohoto podvodného kasina. Vklad kreditní kartou ve výši 25 eur byl odepsán z mého bankovního účtu, ale nikdy se neobjevil na mém účtu Stake7. Zákaznický servis není nikdy k dispozici. Dokonce i stížnost Guruovi byla k ničemu, protože nemohou nic dělat. Jelikož nemohou nic dělat, řekl jsem Guruovi, že se mou stížností nemusí dále zabývat (nemá smysl, pokud nemohou nic dělat) a měli by případ uzavřít jako nevyřešený. A co s tím Guru dělá? Guru píše, že reklamace se zamítá na výslovnou žádost hráče/stěžovatele.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, mrzí nás, že se vám nepodařilo vložit peníze na váš účet. Zkusili jste kontaktovat poskytovatele plateb, abyste zjistili, zda vše proběhlo v pořádku, a poslat e-mail kasinu, abyste zjistili, co dělat v této situaci? Vím, že je to těžké a jak jste řekl, v takových případech nemáme jak pomoci.

Protože jste však řekl, že stížnost může být uzavřena, co jste prosím očekávali? Trochu mám pocit, že nerozumím.

Automaticky přeloženo:

Omlouvám se, že jsem mimo téma, ale chci zkontrolovat, zda mohu posílat zprávy

Automaticky přeloženo:

Ahoj, o jakých zprávách mluvíš? Kam je chcete poslat? Pokud máte na mysli nějaké soukromé zprávy, tak to bohužel nemůžeme udělat.

Ale klidně to vysvětlete a já se pokusím pomoci, pokud to bude možné. 🙂

Automaticky přeloženo:

Ano, kontaktoval jsem poskytovatele plateb. Je logické, že byste se jich zeptali, kam ty peníze šly. A ano, napsal jsem, že případ lze uzavřít jako nevyřešený, protože vůbec nemůžete pomoci, ale nikdy jsem neřekl, že je to moje výslovné přání, abyste mou stížnost zamítli. Je nesmysl podávat reklamaci a pak výslovně požadovat její zamítnutí.

Automaticky přeloženo:
Oldfatmat

Dobře, a když jste kontaktovali poskytovatele, nic jste nenašli?

Co se týče reklamace, tím, že se necháte zavřít, vždy skončí jako zamítnutá ne nevyřízená. Nevyřešené je, když kasino udělalo chybu, jsme na straně hráče, kontaktujeme ho a on se s námi nesnaží nic řešit. Nebo pokud jsme na straně hráče, myslíme si, že to, co kasino udělalo, je nefér a oni to odmítají přiznat a nesnaží se to napravit. V případech, jako je ten váš, se přesně to stalo a bylo to řádně uzavřeno.

Automaticky přeloženo:

Dnes jsem od banky obdržel informaci, že vklad 25 eur byl převeden do kasina, z čehož je zřejmé, že Stake7 je jedním z mnoha podvodných kasin, které jsou aktivní na trhu s hazardními hrami.

Automaticky přeloženo:
Oldfatmat

Toto jsou ošemetné situace při řešení vkladu, který do kasina nedorazil. Takže to budou muset prošetřit, pokud jste jim poslali důkaz, že vklad byl převeden, měli by s tím něco udělat. Doufám, že se to vyřeší.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Chtěl jsem provést výběr 900 € na Stake7.


Nyní jsem odeslal vše pro ověření KYC a můj výběr 900 € byl zrušen + 900 € není v mém kasinu, ale prostě je pryč?

Měl to někdo někdy?

lg



Automaticky přeloženo:
acidhomixide

Dostali jste od kasina nějaké vysvětlení ohledně toho všeho?

Zkuste zkontrolovat svůj e-mail a dokonce i složku se spamem, protože se někdy stává, že tam taková zpráva může skončit, a dejte nám prosím vědět, zda vám něco poslali.

Kdy přesně jste požádali o výběr?

Pokusíme se pro vás věci lépe nahlédnout.

Automaticky přeloženo:
Romi

Píšeme vám ohledně vaší žádosti o výběr ve výši 900,00 EUR. Bohužel jsme museli odmítnout vaši žádost o výběr z důvodu porušení našich smluvních podmínek, protože jste uzavírali sázky nad limit s aktivním bonusem:





Proto byla vaše žádost o výběr zamítnuta a výhry, které jste získali, byly zrušeny. Původní vklad však byl připsán k vašemu zůstatku. Můžete odeslat novou žádost o výběr.

Máte-li jakékoli další dotazy, obavy nebo připomínky, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznických služeb.


Děkuji, napsala mi, i když bonus už vypršel, ale to bylo jasné

Takové stránky kasin jsou prostě tak pochybné.


Dá se ještě něco udělat?

Automaticky přeloženo:
acidhomixide

Mohu se jen zeptat, jestli jste si toho vědomi, když hrajete s bonusem?

Je to pro nás důležitá informace, protože se může stát, že si hráč není vědom vkládání nadlimitních sázek nebo se to může stát jednou omylem. V těchto případech můžeme někdy pomoci. Pokud ale hráč sází nad limit mnohokrát, bohužel není čím pomoci.

Věříme, že každé kasino by mělo mít implementovaný software, který zabrání hráčům podávat vyšší sázky, ale ne vždy to kasino dělá, a pak nastávají tyto problémy.

Prosím, poskytněte o tom všem další informace a snad s tím budeme moci něco udělat.

Automaticky přeloženo:
Romi

Vložil jsem 20 EUR a získal jsem 40 EUR s bonusem. Hrál jsem za 450 € nebo něco podobného.

Pak jsem chtěl vyplatit peníze a můj bonus byl poloviční, protože bonus nemůžete vyplatit.


Takže jsem chtěl vydělat peníze, které jsem vydělal s 20 € (900 €).

Nevím o žádném důvodu, proč nesmíte hrát se sázkami nad limit, nemám ponětí.

Je to moje první online kasino

Automaticky přeloženo:
acidhomixide

Mělo by to být vše napsáno v podmínkách každého bonusu a všichni hráči si je musí před hraním přečíst, aby se takovým problémům vyhnuli.

Pokud si však přejete, můžete zkusit podat stížnost zde a náš tým se na celou situaci podívá a zjistí, zda s tím můžeme něco udělat.

Sledujte tedy prosím tento odkaz a proveďte všechny kroky. Vysvětlete dobře celý problém a snad se brzy najde řešení.

Určitě se k nám s rozhodnutím vraťte.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky