FórumKasinaStake7 Casino - všeobecná diskuze

Stake7 Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Krugmann
|
4435 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Mohu jen doporučit všem, aby se drželi dál od tohoto podvodného kasina. Vklad kreditní kartou ve výši 25 eur byl odepsán z mého bankovního účtu, ale nikdy se neobjevil na mém účtu Stake7. Zákaznický servis není nikdy k dispozici. Dokonce i stížnost Guruovi byla k ničemu, protože nemohou nic dělat. Jelikož nemohou nic dělat, řekl jsem Guruovi, že se mou stížností nemusí dále zabývat (nemá smysl, pokud nemohou nic dělat) a měli by případ uzavřít jako nevyřešený. A co s tím Guru dělá? Guru píše, že reklamace se zamítá na výslovnou žádost hráče/stěžovatele.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, mrzí nás, že se vám nepodařilo vložit peníze na váš účet. Zkusili jste kontaktovat poskytovatele plateb, abyste zjistili, zda vše proběhlo v pořádku, a poslat e-mail kasinu, abyste zjistili, co dělat v této situaci? Vím, že je to těžké a jak jste řekl, v takových případech nemáme jak pomoci.

Protože jste však řekl, že stížnost může být uzavřena, co jste prosím očekávali? Trochu mám pocit, že nerozumím.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Omlouvám se, že jsem mimo téma, ale chci zkontrolovat, zda mohu posílat zprávy

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, o jakých zprávách mluvíš? Kam je chcete poslat? Pokud máte na mysli nějaké soukromé zprávy, tak to bohužel nemůžeme udělat.

Ale klidně to vysvětlete a já se pokusím pomoci, pokud to bude možné. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, kontaktoval jsem poskytovatele plateb. Je logické, že byste se jich zeptali, kam ty peníze šly. A ano, napsal jsem, že případ lze uzavřít jako nevyřešený, protože vůbec nemůžete pomoci, ale nikdy jsem neřekl, že je to moje výslovné přání, abyste mou stížnost zamítli. Je nesmysl podávat reklamaci a pak výslovně požadovat její zamítnutí.

Automaticky přeloženo:
Oldfatmat
před 3 měsíci

Dobře, a když jste kontaktovali poskytovatele, nic jste nenašli?

Co se týče reklamace, tím, že se necháte zavřít, vždy skončí jako zamítnutá ne nevyřízená. Nevyřešené je, když kasino udělalo chybu, jsme na straně hráče, kontaktujeme ho a on se s námi nesnaží nic řešit. Nebo pokud jsme na straně hráče, myslíme si, že to, co kasino udělalo, je nefér a oni to odmítají přiznat a nesnaží se to napravit. V případech, jako je ten váš, se přesně to stalo a bylo to řádně uzavřeno.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes jsem od banky obdržel informaci, že vklad 25 eur byl převeden do kasina, z čehož je zřejmé, že Stake7 je jedním z mnoha podvodných kasin, které jsou aktivní na trhu s hazardními hrami.

Automaticky přeloženo:
Oldfatmat
před 3 měsíci

Toto jsou ošemetné situace při řešení vkladu, který do kasina nedorazil. Takže to budou muset prošetřit, pokud jste jim poslali důkaz, že vklad byl převeden, měli by s tím něco udělat. Doufám, že se to vyřeší.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky