DomůFórumKasinaSpinbookie Casino - všeobecná diskuze

Spinbookie Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od rikke007
|
4 853 zobrazení 45 odpovědí |
|
1 2 3

Spinbookie si právě ponechala 1843.52 podrážky, měl jsem o tomto domě špatné reference, ale věřil jsem jim, protože můj účet byl ověřen a už jsem provedl výběr.


Podruhé, když jsem chtěl vybrat, čekal jsem více než týden a nepokračovalo to, takže jsem zrušil, pak jsem udělal další dva pokusy a také to nepostoupilo, zkusil jsem to přes astropay, krypto, napsal jsem na podporu a oni řekl mi, že se na můj případ podívají, ale nikdy jsem nedostal odpověď.


V neděli jsem se pokusil znovu vybrat, protože povolili bankovní převod, a dnes mi přišla zpráva, že si nechají mé peníze, protože skrývám svou identitu pomocí VPN, což je nepravdivé, používám pouze svůj mobilní telefon a mám nevím, jak používat VPN.

Zkrátka lidé v tomto domě jsou nestydatí zloději. Píši zde, abych varoval ostatní, aby tomuto podvodu nenaletěli, jelikož, jak vidím v jiných komentářích, ukradené peníze nevracejí.

Automaticky přeloženo:
anamemor

Tato situace v kasinu se mi vůbec nezdá dobrá.

Můžu se zeptat, kdy se vám tam naposledy podařilo vybrat peníze?

Věřím, že se jedná o zajímavý případ pro náš reklamační tým a jistě se mu rádi blíže podívají.

Chcete zde tedy podat stížnost a doufejme, že společně dosáhneme nejlepšího řešení?

Je zcela zdarma a vše, co musíte udělat, je sledovat tento odkaz a vysvětlit celou situaci.

Dejte nám prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:

Na základě návrhu od někoho na této stránce jsem podal stížnost na toto kasino a loupež, kterou na mně spáchalo.


Po poskytnutí screenshotů e-mailů a neúspěšných pokusů o výběr sděluje personál této stránky jménem Michal, že kontaktoval Spinbookie a že skutečně ověřil informacemi, které mu Spinbookie poskytl, že jsem si nevytvořil jeden nebo dva účty, ale více účtů s stejnou IP a že všechny tyto účty měly podobný herní vzorec.


Také jsem si nárokoval stejné bonusy ve všech z nich. Byl jsem blázen nebo co? Tento dům má pouze uvítací bonus a víkendový bonus, který jsem použil jednou nebo dvakrát.


Stručně řečeno, přiměli mě ztrácet čas, neztrácejte čas stěžováním si zde, mám dojem, že spolupracují, existuje důvod, proč má tento dům Spinbookie tak špatné reference, měla by existovat organizace, kde můžete tyto domy nahlásit kteří se domnívají, že mají mnoho pravomocí, které mohou dělat nebo rušit s penězi těch, kteří jim důvěřují.


Doporučení: tato stránka by měla těm, kdo podají stížnost, zobrazovat informace poskytnuté kasinem, aby mohli porovnávat, jinak to budí dojem, že tato stránka je také podvodná.

Automaticky přeloženo:
anamemor

Kasino poskytlo důkaz, že ze stejné IP adresy bylo vytvořeno více účtů, jak je uvedeno ve vaší stížnosti . Michal ji proto musel odmítnout.

Existuje nějaká možnost, že by tyto účty mohl otevřít někdo jiný?

Jen tak by se to dalo vysvětlit, víte.🤷‍♀️


Automaticky přeloženo:
Romi

Je to legrační, protože dva domy ve stejné skupině řekly totéž o mých výhrách a zablokovaly je. Vypadá to, že opravdu okrádají uživatele a vymýšlejí si nesmyslné výmluvy. Drž se dál od těchto kluků!!!

Může mi někdo říct, jestli byla hacknuta kasina Famagousta nebo něco podobného, ​​protože poslední dobou nejsou normální, zdá se mi, že síť kasin ovládli zloději, je to super divné!!!

Automaticky přeloženo:

Bez šance, jelikož jsem se přihlásil pouze přes mobil, je to jediný způsob, takže mi přijde divné, že jsem se přihlásil přes stejnou IP. Kromě toho, jak vysvětlujete vklady, které jsem provedl a které nikdy nedorazily na můj účet? Psal jsem jim a nikdy na to nereagovali, bylo to také kvůli IP?


Je jasné, že tento dům je podvod. Měl by existovat regulační orgán, který by zastavil provoz podvodných kasin, jako je toto, recenze od ostatních uživatelů to potvrzují.

Automaticky přeloženo:

Je to legrační, protože dva domy ve stejné skupině řekly totéž o mých výhrách a zablokovaly je. Vypadá to, že opravdu okrádají uživatele a vymýšlejí si nesmyslné výmluvy. Drž se dál od těchto kluků!!!

Může mi někdo říct, jestli byla hacknuta kasina Famagousta nebo něco podobného, ​​protože poslední dobou nejsou normální, zdá se mi, že síť kasin ovládli zloději, je to super divné!!!

Automaticky přeloženo:

Zažili jste něco i v tomto konkrétním kasinu?

Doufám, že se nic vážného nestane. Co tím myslíš, že nejsou normální?

Automaticky přeloženo:

Bez šance, jelikož jsem se přihlásil pouze přes mobil, je to jediný způsob, takže mi přijde divné, že jsem se přihlásil přes stejnou IP. Kromě toho, jak vysvětlujete vklady, které jsem provedl a které nikdy nedorazily na můj účet? Psal jsem jim a nikdy na to nereagovali, bylo to také kvůli IP?


Je jasné, že tento dům je podvod. Měl by existovat regulační orgán, který by zastavil provoz podvodných kasin, jako je toto, recenze od ostatních uživatelů to potvrzují.

Automaticky přeloženo:

Bohužel, jelikož byl doklad o otevření 3 účtů ze stejné IP, nejsme schopni nijak pomoci.

A pokud jde o vklady, nejlepším způsobem je kontaktovat poskytovatele plateb, aby to vyřešil.

udělal jsi to?

Automaticky přeloženo:

Je to tak, bylo mi řečeno, že platba byla úspěšně zpracována.

Ujasněte mi prosím následující:

- Pokud Spinbookie říká, že můj účet byl otevřen se stejnou IP jako dva další účty, pak.

Proč jste mi nezablokovali účet, jakmile jsem ho vytvořil?

Proč jsem mohl provést výběr dříve?

A pokud jsem údajně podle nich používal VPN, což je podle mě k maskování IP adresy a umístění, proč bych měl stejnou IP jako ostatní účty?


Ukažte mi ty důkazy, oni jsou ti, kdo zacházejí s informacemi a je snadné je upravit tak, aby byly správné a ukázat casino.guru, co jim vyhovuje, protože nemají autoritu, která by je mohla donutit ukázat pravdivé informace, a vy jsou pouze zprostředkovatelé, kteří musí přijmout informace, které vám poskytují, protože nad nimi nemáte žádnou moc.


Každopádně jsem již přijal tuto obrovskou ztrátu peněz, takže moje stížnost se skutečně týká nedostatku respektu k lidem, kterým Spinbookie bezostyšně krade jejich peníze, aniž by je mohl kdokoli sankcionovat, a že v tom pokračují, protože stížnosti pokračují . Mým záměrem je nyní varovat potenciální nové hráče.

Automaticky přeloženo:
anamemor

Doufám, že se příště takovým situacím vyhnete.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, zabavili mi výhry v kasinu Nalu a roztočení pokladů se stejným falešným argumentem. Nikdy jsem nepoužíval Vpns a nikdy jsem nepoužíval strategie k podvádění systému a vyhrávání více. Jaký by k tomu byl důvod, když jsem dosahoval zisku? Jsem teď hloupý?

My hráči nemáme žádnou obranu proti těmto svévolným rozhodnutím, protože nám nedovolují se bránit. Jejich rozhodnutí je konečné a není o něm sporu.

Další věc, která mě mátla, je, že dostávám spoustu e-mailů od jiné značky Famagousta, kde mě žádají, abych si otevřel účet v tomto kasinu (Ohmyzino), nikdy jsem z jejich kasin nedostal tolik e-mailů jako v poslední době. Je na nich něco divného!

Automaticky přeloženo:
Snorfs

Právě, že toto je oficiální vlákno pro Spinbookie, takže proto jsem se zeptal, jestli jste tam měli nějaké problémy, víte. Prosím, nemíchejte všechna kasina dohromady.

Viděl jsem, že bohužel vaše stížnost na Treasure Spins nebyla vyřešena, ale co ta druhá? Možná by vám mohl pomoci náš reklamační tým. co říkáš?

A pokud jde o ty e-maily, zkusil jsi je zablokovat, perhpas? Mělo by to snad pomoci.🤔

Automaticky přeloženo:

file Ukradli mi více než 700 usd, nejprve 169 se stejným příběhem, že jsem používal několik IP a vůbec nevím, co se sakra děje, teď mi ukradli 425 usd, o kterých říkají, že je to diskreční a já jsem ani nevyužil žádný z jejich bonusů, nyní můj nový výběr 199 usd, co řeknou? Že je to chyba Marťanů. Je to hnusná sázková kancelář, jsou to zloději. Chci si jen vybrat své peníze bez použití bonusů a tito darebáci prostě kradli bez důvodu.

Říkám jim, že jsem svobodná matka a že mě okrádají. Doslova se mi smějí a říkají mi, že rozhodnutí je konečné. Žádám jejich knihu stížností a nechtějí mi nic dát.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
esmeraldacontable94

Dělají to v poslední době všechna kasina této značky, také jsem se stal obětí těchto krádeží. Mám podezření, že byli hacknuti, už pár měsíců jsou super divní!!!

Automaticky přeloženo:
esmeraldacontable94

Nyní vám Casino Guru nabídne být prostředníkem a bohužel pro vás jim Spinbookie ukáže důkaz, že jste použili VPN a že jste vytvořili několik účtů se stejnou IP, a protože nebudete mít příležitost se bránit, protože jsou soudci a strana, Casino Guru bude muset přijmout pouze to, co říkají.

Je mi líto, je to velmi frustrující; Ještě mě okradli, doufám, že ti zaplatí alespoň tvůj poslední výběr, hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:

file Ukradli mi více než 700 usd, nejprve 169 se stejným příběhem, že jsem používal několik IP a vůbec nevím, co se sakra děje, teď mi ukradli 425 usd, o kterých říkají, že je to diskreční a já jsem ani nevyužil žádný z jejich bonusů, nyní můj nový výběr 199 usd, co řeknou? Že je to chyba Marťanů. Je to hnusná sázková kancelář, jsou to zloději. Chci si jen vybrat své peníze bez použití bonusů a tito darebáci prostě kradli bez důvodu.

Říkám jim, že jsem svobodná matka a že mě okrádají. Doslova se mi smějí a říkají mi, že rozhodnutí je konečné. Žádám jejich knihu stížností a nechtějí mi nic dát.

Automaticky přeloženo:

V takovém případě máte právo odeslat svou stížnost a náš tým ji co nejdříve posoudí. Poté budete informováni o tom, co je třeba udělat.

Celou záležitost prošetříme a doufáme, že vám budeme moci pomoci vše vyřešit.

Jak dlouho prosím hrajete v tomto kasinu a jak to, že jste doteď nic neudělali, když vám už mnohokrát ukradli peníze, jak jste řekl?

Automaticky přeloženo:
Romi

Již jsem podal svou žádost s fotografiemi a vším.

Nehrál jsem déle než 2 a půl měsíce, při první loupeži 169 se to stalo takhle chtěl jsem vybrat své peníze přibližně 350 usd, ale vrátili mi zůstatek a ukradli 169 usd, ze vzteku, protože jsem se rozzlobil Vsadil jsem se na 200 ze zůstatku, který mi zbyl, no bohužel jsem vyhrál přibližně o víc, než jsem řekl 645 usd mých skutečných peněz v sázkách, psal jsem jim a prosil je, aby mi, prosím, řekli, jestli porušuji nějakou chybu, aby se neopakovalo to, co udělali poprvé, řekli mi, že můj účet je ověřený, ale že nemohou nic říct, že žádám o výběr a že odpovědné oddělení mi dá odpověď, požádal jsem o e-mail odpovědného oddělení a oni mi ho nechtějí přiložit k reklamaci) nechtěl mi to dát, pak jsem řekl, dobře, vyberu jen 200 USD, aby nedělali problém, a co udělali, vrátili mi 199 USD z těch 200 a sežrali můj dostupný zůstatek na účtu ve výši 425 USD, tak jsem hledal na internetu, co bych mohl udělat, a tehdy jsem našel tuto stránku Guru, abych věděl, o čem jsem 9 USD, teď jsem požádal o 19 USD Nyní mě okradli dvakrát, poprvé jsem hledal vnitřní řešení, podruhé jsem našel tuto stránku Guru a potřetí uvidíme, jakou lež tito zloději říkají, aby mi ukradli peníze.

Automaticky přeloženo:
anamemor

Páni, to mi neříkejte, to je taková smůla, že se nedá absolutně nic dělat a můžou krást peníze jen tak a nikdo je nemůže regulovat. Docela mě frustrovalo, že říkají, že mají konečné rozhodnutí a že žádné změny nejsou, že se už doslova netrápí, protože mě nehodlali poslouchat.

Automaticky přeloženo:

Nyní vám Casino Guru nabídne být prostředníkem a bohužel pro vás jim Spinbookie ukáže důkaz, že jste použili VPN a že jste vytvořili několik účtů se stejnou IP, a protože nebudete mít příležitost se bránit, protože jsou soudci a strana, Casino Guru bude muset přijmout pouze to, co říkají.

Je mi líto, je to velmi frustrující; Ještě mě okradli, doufám, že ti zaplatí alespoň tvůj poslední výběr, hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:

Chtěl jsem jen dodat, že vaše stížnost se také týkala sportovního sázení, takže jsme vám stejně nemohli pomoci. To je celá situace. Je mi samozřejmě líto, že to takhle skončilo, a doufám, že už nikdy nebudete mít stejné problémy.

Automaticky přeloženo:

Již jsem podal svou žádost s fotografiemi a vším.

Nehrál jsem déle než 2 a půl měsíce, při první loupeži 169 se to stalo takhle chtěl jsem vybrat své peníze přibližně 350 usd, ale vrátili mi zůstatek a ukradli 169 usd, ze vzteku, protože jsem se rozzlobil Vsadil jsem se na 200 ze zůstatku, který mi zbyl, no bohužel jsem vyhrál přibližně o víc, než jsem řekl 645 usd mých skutečných peněz v sázkách, psal jsem jim a prosil je, aby mi, prosím, řekli, jestli porušuji nějakou chybu, aby se neopakovalo to, co udělali poprvé, řekli mi, že můj účet je ověřený, ale že nemohou nic říct, že žádám o výběr a že odpovědné oddělení mi dá odpověď, požádal jsem o e-mail odpovědného oddělení a oni mi ho nechtějí přiložit k reklamaci) nechtěl mi to dát, pak jsem řekl, dobře, vyberu jen 200 USD, aby nedělali problém, a co udělali, vrátili mi 199 USD z těch 200 a sežrali můj dostupný zůstatek na účtu ve výši 425 USD, tak jsem hledal na internetu, co bych mohl udělat, a tehdy jsem našel tuto stránku Guru, abych věděl, o čem jsem 9 USD, teď jsem požádal o 19 USD Nyní mě okradli dvakrát, poprvé jsem hledal vnitřní řešení, podruhé jsem našel tuto stránku Guru a potřetí uvidíme, jakou lež tito zloději říkají, aby mi ukradli peníze.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, nerad se ptám, ale myslím, že je lepší to vědět jistě - jedná se prosím o sportovní sázení?

Zdá se také, že do toho byl orogonálně zapojen nějaký sportovní bonus; no, ptám se, protože v takových případech nemůžeme moc dělat.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky