DomůFórumKasinaSpinarium Casino - všeobecná diskuze

Spinarium Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od yatoroishere
|
4 933 zobrazení 53 odpovědí |
|
12 3
Radka
před měsícem

Pokud si myslí, že je to podvod, měli by napsat, co to je, že je to podvod, jediné, co jsem udělal, bylo vyplnit své údaje a hrát, nebo je to možná podvod, abych vyhrál nějaké peníze

Automaticky přeloženo:
clenson18
před měsícem

Dokonale rozumím tomu, co říkáte. Nejhorší na tom je, že za takových okolností se vedení kasina prostě cítí dostatečně sebevědomě, aby učinilo konečné rozhodnutí a podniklo přímé kroky. Možná už necítí potřebu hráče informovat, protože situaci vnímají jako jednoznačnou.

Obvykle systém kasina označí účet, zruší zůstatek a uzavře účet.

Z pohledu hráče je to však velmi nepohodlná pozice a hráč má také malou šanci cokoli kasinu vysvětlit. Nevěřím, že je to nejlepší přístup.

Zdá se, že jste z nějakého důvodu neprošli ověřením KYC. Myslím, že z našeho Centra pro řešení stížností můžete mít pouze prospěch.

Není to tak složité: Podejte bezplatnou stížnost, poskytněte veškerou relevantní komunikaci a moji kolegové vám možná budou schopni pomoci.


https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning


Jak vám to zní?


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Jsem špatný ve vyplňování papírů, takže to asi nebude tak dobré, ale díky

Automaticky přeloženo:
clenson18
před měsícem

Chápu.

Možná byste rádi věděli, že k podání stížnosti nejsou potřeba žádné doklady. Formulář je víceméně o klikání nebo přetáčení a pro popis problému můžete zkopírovat a vložit příspěvky na fóru, takže nemusíte začínat znovu.

Rozhodnutí nechám samozřejmě na vás. Jen jsem doufal, že bychom se vám mohli pokusit pomoci.

I když za vás nemohu vyplnit formulář stížnosti, mohu vám pomoci s nezbytnými kroky. Dejte mi vědět a já to rád udělám. Nebo vám v zoufalé potřebě mohu poskytnout e-mail, jehož prostřednictvím byste mohli o problému informovat tým pro stížnosti, a formuláři se lze vyhnout.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Udělal málo vkladů, měl problémy s nárokem na bonus, snažil se získat pomoc od podpory, ale odpovědi nebyly zcela pochopeny. Výběr zpracován do 8 hodin (kartou). Stále si myslím, že spinarium je dobré kasino pro nováčky, ale potřebují zlepšit služby průvodce. Také vip systém je skvělý, obvykle vám dávají bonusy zdarma.

Automaticky přeloženo:
alexiboss996
před 4 týdny

Opravila podpora nakonec problém?🤔

Věřím, že výběr na sebe nenechal dlouho čekat, budete tam tedy hrát dál?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 týdny

Nemůžu dostat ban?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 týdny

Kdybych nedostal ban, asi bych hrál dál

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Spinarium Casino poskytuje zábavný herní zážitek, přičemž výherní automat Crown Coins září svou vzrušující hratelností. Dobře propracovaný design hry a odměňující bonusové funkce udržují úroveň vzrušení na vysoké úrovni. Jeho plynulý výkon a časté výhry z něj dělají oblíbenou hru pro každého, kdo hledá vzrušující slotové dobrodružství.

Automaticky přeloženo:
16Helmuth
před 4 týdny

Proč to zní jako chat GPT splňující přesný požadavek na propagaci? Myslím, že se na vás nějaké sloty opravdu osvítily?

Navíc, jak konkrétně se vám, prosím, zdály napínavé hry přínosné?

Neváhejte použít naše vlastní slova, samozřejmě. Mezitím bych rád zmínil, že zde neschvalujeme vytváření odkazů ani přísně propagační příspěvky. 😉


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Vyskytl se problém s výběrem, jak jsem pochopil, protože zkontrolovali doklady platební karty, ale dostal jsem to. Teď pokračuji ve hře a dali mi osobního manažera a je to úžasné. Odpovídají, že slibují zlepšení základní podpory.

Automaticky přeloženo:
alexiboss996
před 3 týdny

z toho mám velkou radost. Když procházíte ověřením, musíte být trpěliví, abyste jej úspěšně prošli. Do té doby bohužel peníze nedostanete. Jakmile je hotovo, většinou by již neměl být problém s odstoupením.

Každopádně teď, když zase hraješ, můžeš nám po nějaké době dát vědět, jak to dopadlo.

Doufám, že bude vše v pořádku. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Čekám dva týdny a stále se nemůžu dostat a hrát

Automaticky přeloženo:
clenson18
před 3 týdny

Bohužel bychom vám byli schopni pomoci, pokud podáte stížnost, a náš tým může zasáhnout a celou situaci prošetřit.

Jinak pro vás nemůžeme nic udělat, tak se nad tím prosím zamyslete.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky