FórumKasinaSlotuna Casino - všeobecná diskuze

Slotuna Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od aofsampali
|
594 zobrazení 9 odpovědí |
|
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slotuna Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Pokud je to možné, chci mě informovat licenční autoritu slotuna a podrobnosti o jejich licenci

Díky

Automaticky přeloženo:
aofsampali
před měsícem

Ahoj!

Doufám, že vám nebude vadit, když se zeptám na důvod takového požadavku. Stalo se něco nespravedlivého?

V každém případě, pokud můžeme říci, poskytovatelem licence je v současnosti "Comoros (Anjouan Gaming)." Není mnoho podrobností, co dodat; já se bojím. Jak můžete vidět, dokonce i jeho webové stránky jsou zaměřeny výhradně na poskytování předplacených licencí, nikoli na podporu jakýchkoli problémů. Stále považuji například sekci nazvanou "podpora hráče" za nefunkční.

https://anjouangaming.com/


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Toto kasino je podvod, nechtějí zaplatit výběr a když požádáte o podporu, pošlou vám pouze odpovědi v zkopírovaných textech, nehrajte zde, je to podvod

Automaticky přeloženo:
geinersantillan337
před 3 týdny

Hmm. Co takhle vysvětlit, proč se kasino rozhodlo nezaplatit vám? Přesná odpověď, kterou jste zmínil, by byla dobrým výchozím bodem. I když jste tvrdil, že jde o podvod, je těžké tomu bez dalšího vysvětlení uvěřit. Doufám, že to chápete. Neváhejte popsat vše, co se stalo. Pokud mohu z vaší stížnosti vyčíst, čekáte na odstoupení od smlouvy přibližně 5 dní. Co jiného, ​​prosím?

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Řekl jsem, že to vypadá jako podvod a že vám pošlou pouze zkopírované textové odpovědi, když se zeptáte na výběr. Nějakou dobu to byly stejné odpovědi a bez jakéhokoli pokroku ve stahování. Nejprve řeknete, že za tři dny bude Avilés definitivní stažení a to se stalo a oni říkají, že nemohou. Protože mají zpoždění a každý den stejnou odezvu, tak to vypadá. Nebo by rádi zaplatili.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

file Co jiného si můžete myslet, když je vaše žádost o výběr po týdnu stále ve stejném stavu beze změn? A když se zeptáte, dají vám stejné zkopírované odpovědi.

Automaticky přeloženo:
geinersantillan337
před 3 týdny

Vysvětlili, jaká zpoždění zažívají? Může to být možná kvůli přetížení žádostí o výběr?

Není nic neobvyklého říkat vám pravdu, a pokud byl váš účet plně ověřen, měli by být schopni zpracovat platbu bez dalších problémů.

Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na zaplacení hráči, než zasáhneme, takže nás prosím informujte o všech aktualizacích a náš tým brzy pokročí s vaší stížností a bude vás informovat o dalších krocích.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zeptal jsem se, zda potřebuji ověření, ale řekli mi, že to v tuto chvíli není nutné, a když jsem se zeptal na stažení, bylo to proto, že žádné nemá. Žádný pokrok, protože mi to posílají každý den, že se ptám na to samé. Pomozte mi komunikovat přímo s platebním systémem tohoto kasina, aby mi mohli sdělit, zda mi zaplatí popř. Nebo mě to velmi vystresuje a je plné hněvu. Posílám to, co obvykle posílají, když se zeptám. file

Automaticky přeloženo:
geinersantillan337
před 3 týdny

V případě potřeby bude náš tým pro stížnosti kontaktovat kasino a bude o tom všem komunikovat.

Byla dnes po víkendu nějaká aktualizace?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky