Uběhlo 5 dní a na chatu mi řekli, že je vše v pořádku, ale nic neposílali a vždy byla možnost zrušit odstoupení, což jsem nakonec udělal..., věc je, že jsem na tom trvala. Mám problémy s hrou, finanční problémy kvůli hraní a prosím o smazání účtu a oni to nechtějí, v chatu mi říkají, že nemohou poslat e-mail, v tom, že mi odpověděli stejně, že nemohou odeslat to druhému a Někdo jiný by jim měl poslat číslo mé karty, aby mi smazali účet, klamou mě, ke smazání účtu nepotřebují číslo mé karty, prosím, udělejte něco, tito lidé jsou podvodníci, nemluvě o falešném licence. .
5 days passed and they told me in the chat that everything was fine but they didn't ship anything and there was always the possibility of canceling the withdrawal which in the end I did..., the thing is that I have been insisting that I have problems with the game, financial problems due to playing and please delete my account and they do not want to do it, in the chat they tell me that they cannot send an email, in that they answer me the same that they cannot send it to another and the Someone else should send them my card number to delete my account, they are deceiving me, to delete my account they don't need my card number, please do something, these people are scammers, not to mention the fake license. .
Pasaron 5 días y me decían por el chat que todo estaba bien pero nada no hacían el envío y estaba siempre la posibilidad de cancelar la retirada lo que al final hice.., la cuestión es que llevo instiendo en que tengo problemas con el juego, problemas económicos debido a jugar y que por favor eliminen mi cuenta y no lo quieren hacer, en el chat me dicen que ellos no pueden que envie un correo electrónico, en ese me contestan lo mismo que ellos no pueden que lo envie a otro y el otro que les envie mi numeración de la tarjeta para eliminar mi cuenta, me están engañando, para eliminar mi cue ta no necesitan la numeración de mi tarjera, por favor hacer algo, esta gente son estafadores, por no hablar también de la licencia falsa..
Poslal jsem Vám odkaz - zelené dopisy, kde jsem Vám doporučil podat stížnost. Pokud stížnost neotevřete, nemůžeme bez ní nic dělat, tak to prosím udělejte a náš tým pak celý případ prošetří.
Pokud něco nefunguje, dejte mi prosím vědět. 🙂
I sent you a link - green letters, where I recommended you to file a complaint. If you don't open a complaint, we can't do anything without it, so please do so and then our team will investigate the whole case.
If something doesn't work, please let me know. 🙂
Dobrý den, dopisoval jsem si s Vámi před třemi týdny a vy jste tehdy také evidoval stížnost. Proč jsi nakonec neodpověděl?
Co se týče uzavření účtu, proč to kasino nechce udělat? Řekli důvod nebo vás prostě ignorovali? Opět, pokud potřebujete pomoc, můžete podat stížnost, ale bylo by dobré odpovědět a spolupracovat s naším týmem, pokud to nemůžete vyřešit sami.
Dejte mi tedy vědět, jaká je vaše situace.
Hello, I corresponded with you three weeks ago and you also registered a complaint at that time. Why didn't you reply in the end ?
As for closing the account, why doesn't the casino want to do that ? Did they say a reason or just ignore you ? Again, if you need help, you can submit a complaint, but it would be good to reply and cooperate with our team if you can't solve it on your own.
So let me know how your situation is.
Odpověděli mi e-mailem a řekli mi, že mé dokumenty již obdrželi, že kdyby potřebovali další, zeptají se mě.
Dodávají také, že po dokončení výběru mě bude tým plateb kontaktovat
They have responded to me by email and tell me that my documents have already been received, that if they needed any more they would ask me.
They also add that the payments team will contact me when the withdrawal is completed
Me han contestado por email y me dicen que mis documentos ya han sido recibidos, que si necesitaran alguno más me lo pedirían.
Además añaden a que el equipo de pagos me contactará cuando el retiro esté completado
Skvělé, takže se situace posunula dopředu, za což jsem velmi rád. Doufám, že vás jejich tým brzy kontaktuje a dostanete své peníze.
Dej mi pak vědět.
Great so the situation has moved forward which I am very happy about. I hope their team will contact you soon and you will get your money.
Let me know then.
Je to docela nové, máte pravdu. Zdá se však, že si nevedou dobře, pokud jde o index bezpečnosti.
Možná jste tam hráli?
It is quite new, you are right. They doesn't seem to do well, though, when it comes to the safety index.
Have you played there, perhaps?
Dobrý den, říkám, že už jsem za ně obdržel svou platbu, takže kladný bod
Hello, I come to say that I have already received my payment so positive point for them
Hola, vengo para decir que ya he recibido mi pago por lo que punto positivo para ellos
Skvělá zpráva, jsem rád, že to máš.
Myslíte si, že po této zkušenosti budete mít šanci si zde znovu zahrát? 😉
Great news, I'm glad you got it.
Do you think after this experience you will get a chance to play here again ? 😉
Toto kasino by mělo být uzavřeno, mnohokrát jsem po dobu dvou týdnů žádal o smazání svého účtu bez možnosti znovuotevření, protože mám problém s hazardem a oni neodpovídají, prostřednictvím chatu říkají, že mají poslat e-mail na customerassist@slotsvil.com již customercare@slotsvil.com a na nic neodpovídají, ani nemají viditelnou licenci nebo jaké herní organizaci patří.
This casino should be closed, I have requested many times for two weeks the deletion of my account without the possibility of reopening because I have a gambling problem, and they do not answer, through the chat they say to send an email to customerassist@slotsvil.com already customercare@slotsvil.com , and they don't answer anything, nor do they have a visible license or what gaming organization they belong to.
Este casino deberían cerrarlo, he solicitado muchas veces desde hace dos semanas la eliminación de mi cuenta sin posibilidad de reapertura porque tengo ludopatía, y no contestan, por el chat dicen que envie correo a customerassist@slotsvil.com y a customercare@slotsvil.com, y nada no contestan, tampoco tienen visible una licencia ni a que organismo del juego pertenecen.
Snažím se uplatnit nárok v odkazu, který mi řeknete, ale když napíšu, slova se automaticky vymažou a nedovolí mi popsat můj incident.
I try to make the claim in the link you tell me but when I write the words are automatically deleted and it doesn't let me describe my incident.
Intento hacer la reclamación en el enlace que me dices pero cuando escribo se borran automáticamente las palabras y no me deja describir mi incidencia.
Nejen to, ale poslal jsem jim mnoho e-mailů s žádostí o smazání mého účtu a oni odpověděli, že mi dávají bonus 10 EUR bez vkladu na hraní, když je žádám, aby smazali můj účet, protože mám hazardní hry problém, je velmi silný, neodstraňujte toto kasino, které není licencováno ani nepatří žádné herní organizaci.
Not only that, but I have sent them many emails asking for the deletion of my account and they respond that they give me a €10 bonus without a deposit to play, when I am asking them to please delete my account because I have a gambling problem, it is very strong , do not eliminate this casino, which is neither licensed nor belongs to any gaming body.
No solo eso, sino que les he enviado muchos correos pidiendo la eliminación de mi cuenta y me responden que me dan un bono de 10€ sin depósito para jugar, cuando les estoy pidiendo por favor que eliminen mi cuenta que tengo ludopatía, es muy fuerte, que no eliminen este casino que encima ni tiene licencia ni pertenece a ningun órgano del juego.
Přečetl jsem si jejich smluvní podmínky a říkají, že smazání vašeho účtu může trvat až 60 dní
I have read their terms and conditions and they say it can take up to 60 days for them to delete your account
Me he leído sus términos y condiciones y dicen pueden pasar hasta 60 días para que eliminen tu cuenta
Sledoval jsem diskuse o kasinu Slotsvil. Výběr bezpečné platformy je zásadní. Zjistil jsem, že WeLoveLotto je spolehlivý. Vždy zkoumejte, abyste našli tu nejlepší možnost.
I've been following the Slotsvil Casino discussions. Choosing a secure platform is crucial. I found WeLoveLotto to be reliable. Always research to find the best option.
Snažím se uplatnit nárok v odkazu, který mi řeknete, ale když napíšu, slova se automaticky vymažou a nedovolí mi popsat můj incident.
I try to make the claim in the link you tell me but when I write the words are automatically deleted and it doesn't let me describe my incident.
Intento hacer la reclamación en el enlace que me dices pero cuando escribo se borran automáticamente las palabras y no me deja describir mi incidencia.
Zkuste tedy vytvořit stížnost v anonymním/anonymním režimu a snad to bude fungovat bez problémů. Pokud stále máte potíže, dejte mi vědět.
So try to create a complaint in incognito/anonymous mode and hopefully it will work without any problems. If you still have difficulties, let me know.
Nejen to, ale poslal jsem jim mnoho e-mailů s žádostí o smazání mého účtu a oni odpověděli, že mi dávají bonus 10 EUR bez vkladu na hraní, když je žádám, aby smazali můj účet, protože mám hazardní hry problém, je velmi silný, neodstraňujte toto kasino, které není licencováno ani nepatří žádné herní organizaci.
Not only that, but I have sent them many emails asking for the deletion of my account and they respond that they give me a €10 bonus without a deposit to play, when I am asking them to please delete my account because I have a gambling problem, it is very strong , do not eliminate this casino, which is neither licensed nor belongs to any gaming body.
No solo eso, sino que les he enviado muchos correos pidiendo la eliminación de mi cuenta y me responden que me dan un bono de 10€ sin depósito para jugar, cuando les estoy pidiendo por favor que eliminen mi cuenta que tengo ludopatía, es muy fuerte, que no eliminen este casino que encima ni tiene licencia ni pertenece a ningun órgano del juego.
Rozhodně by to tak ale být nemělo a to znamená, že kasino vám pošle bonus, když je požádáte o uzavření vašeho účtu. Rozhodně to není profesionální ani příjemné. Doufám, že se Vám podaří reklamaci podat a my Vám budeme moci nějak pomoci.
Budu držet palce. 😕
However, it certainly shouldn't be like that and that means that the casino will send you a bonus when you ask them to close your account. It's definitely not professional or pleasant. I hope that you will be able to file a complaint and we will be able to help you somehow.
I will keep my fingers crossed. 😕
Dobré ráno Elsabiiio27, rád bych vás mohl kontaktovat mimo toto fórum a zjistit, zda mi můžete pomoci. Právě jsem provedl výběr ve výši 2 000 EUR na slotsvil a zdá se, že čeká na vyřízení a prostřednictvím chatu mi řekli, že příslušné oddělení žádost posoudí a bude mě kontaktovat, ale málo informací o tom, kdy obdržím platbu nebo něco konkrétního…. nevím, co mám dělat, aby mě nezdržovali a nestavěli mi do cesty překážky...můžeme je kontaktovat jinak a můžete mi pomoci s mým problémem? Díky.
Good morning Elsabiiio27, I would like to be able to contact you outside of this forum to see if you can help me. I have just made a withdrawal of €2,000 at slotsvil and it appears pending and through the chat they tell me that the corresponding department will review the request and will contact me but little information about when I will receive the payment or anything specific….I don't know what I should do so that they don't delay me and put obstacles in my way…can we contact them in another way and you can help me with my problem? Thanks.
Buenos dias Elsabiiio27, me gustaría poder contactar contigo fuera de este foro para ver si me puedes echar una mano. acabo de realizar una retirada de 2.000€ en slotsvil y me aparece pendiente y por el chat me dicen que el departamento correspondiente revisará la solicitud y se pondrán en contacto conmigo pero poca información de cuando recibiré el pago ni nada concreto….no sé cómo he de hacer para que no se demoren y me pongan trabas…podemos contactar de otra manera y me echas una mano con mi problema? Gracias.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.