před 5 měsíci
0
Dobré ráno Elsabiiio27, rád bych vás mohl kontaktovat mimo toto fórum a zjistit, zda mi můžete pomoci. Právě jsem provedl výběr ve výši 2 000 EUR na slotsvil a zdá se, že čeká na vyřízení a prostřednictvím chatu mi řekli, že příslušné oddělení žádost posoudí a bude mě kontaktovat, ale málo informací o tom, kdy obdržím platbu nebo něco konkrétního…. nevím, co mám dělat, aby mě nezdržovali a nestavěli mi do cesty překážky...můžeme je kontaktovat jinak a můžete mi pomoci s mým problémem? Díky.
Good morning Elsabiiio27, I would like to be able to contact you outside of this forum to see if you can help me. I have just made a withdrawal of €2,000 at slotsvil and it appears pending and through the chat they tell me that the corresponding department will review the request and will contact me but little information about when I will receive the payment or anything specific….I don't know what I should do so that they don't delay me and put obstacles in my way…can we contact them in another way and you can help me with my problem? Thanks.
Buenos dias Elsabiiio27, me gustaría poder contactar contigo fuera de este foro para ver si me puedes echar una mano. acabo de realizar una retirada de 2.000€ en slotsvil y me aparece pendiente y por el chat me dicen que el departamento correspondiente revisará la solicitud y se pondrán en contacto conmigo pero poca información de cuando recibiré el pago ni nada concreto….no sé cómo he de hacer para que no se demoren y me pongan trabas…podemos contactar de otra manera y me echas una mano con mi problema? Gracias.
Dobrý den, jak dlouho čeká na váš výběr, pokud mohu vědět? Je to váš první výběr? Vidím, že také procházíte ověřením, pokud tomu rozumím správně, takže pro výběr budete muset nejprve úspěšně projít. Pokud jsem dobře četl, hrál jsi také s bonusem, ano? Splnili jste všechny požadavky?
Budu čekat na vaši odpověď.
Hello, how long has your withdrawal been pending if I may know ? Is this your first selection ? I see that you are also going through verification if I understand correctly, so you will have to pass it successfully first to make a withdrawal. If I read you correctly, you also played with the bonus, yes ? Did you meet all the requirements ?
I will wait for your answer.
Ahoj, ano. Dnes jsem prošel ověřením a nakonec mi poslali email, že pokračují v platbě. Zároveň jsem si ověřil účet a už jsem ho měl, takže super! Trochu jsem se bál, když jsem procházel ověřováním ze strachu, že budou klást překážky, ale nakonec je to v pořádku!
Hi, yes. Today I went through verification and they finally sent me an email saying that they were proceeding with the payment. At the same time I verified the account and I already had it, so great! I was a bit scared while I was going through verification for fear that they would put up obstacles but finally it's ok!
Hola si. Hoy mismo he estado pasando la verificación y por fin me han enviado un correo diciendo que procedian al pago, en el mismo momento he verificado la cuenta y ya lo tenia, asi que genial! Un poco cagado mientras pasaba la verificación por miedo a que pusieran inconvenientes pero alfin ok!
Jak se říká "trpělivost růže přináší" a jsem si jistý, že to po tom všem co jsi napsal dobře dopadlo. Začátkem týdne jste tedy dostali dobrý report a doufám, že tento trend bude jen pokračovat.
Myslíte, že zde budete hrát i nadále? 🙂 🎉☘️
As they say, "patience brings roses" and I'm sure glad it turned out well after all you wrote. So you got a good report at the beginning of the week and I hope that this trend will only continue.
Do you think you will continue to play here ? 🙂 🎉☘️
toto je podvodná stránka, chci si vybrat své peníze, poslal mi e-mail o bankovní údaje s adresou, pak jsem jim poslal, co chtěli, pak přišli s fotkou řidičského průkazu se selfie, pak jsem jim poslal i to, pak pas s razítkem notáře, tohle zachází příliš daleko.. kybernetická policie by to měla zkontrolovat to co nejdříve, než se jeho obětí stane více lidí
this is a scam site, i want to withdraw my money, kyc@slotsvil.com emailed me for bank details with address, then i sent them what they wanted, then they came with driver's license photo with selfie, then i sent them that too, then passport with notary stamp this is going too far.. the cyber police should check this as soon as possible before more people become victims of it
Dobrý den, vím, že pro hráče by asi bylo užitečné, kdyby kasino požádalo o vše najednou.
Každopádně musím říct, že není neobvyklé, že vás kasino požádá o ověření vašeho účtu pomocí těchto dokumentů. Takže bych spolupracoval, pokud chcete peníze úspěšně vybrat, protože pokud neprojdete ověřením, nebudete moci peníze získat.
Myslíte, že to zvládnete?
Hello, I know that it would probably be useful for the players if the casino asked for everything at once.
Anyway, I have to say that it is not unusual for the casino to ask you to verify your account with these kind of documents. So I would cooperate if you want to withdraw the money successfully because if you don't pass the verification, you won't be able to get the money.
Do you think you can handle it?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.