Ahoj, četl jsem vaši situaci a je mi smutno z toho, jak kasino jednalo.
Začal bych licencí a tu skrytou nemají, pouze kasino nemá platnou licenci, proto ji na webu nemají. Viděli jste naši recenzi , máme tam tyto věci napsané.
Pokud jde o smazání účtu, pokud potřebujete pomoc , můžete u nás zkusit podat stížnost . Neříkám, že se to musí řešit, ale aspoň vyzkoušíme, kam se dostaneme a jestli s námi bude kasino komunikovat. Nemyslím si, že je správné, když vám nechtějí zavřít účet, a pokud zmiňujete finanční problémy, nepřipadá mi normální, že se vás ptají, jaký je důvod, když si myslím, že je to celkem jasné.
Co se týče výběru, kasino vám neřeklo, proč nemáte své peníze nebo jaký je problém, že je stále nemáte? To by bylo určitě dobré vědět.
Dejte mi tedy vědět, zda má smysl stížnost otevřít.
Hi, I read your situation and I'm sad about how the casino acted.
I would start with the license and they don't have it hidden, only the casino doesn't have a valid license so that's why they don't have it on the site. Did you see our review, we have these things written there.
As for the account deletion, if you need help you can try to file a complaint with us. I'm not saying it has to be resolved, but at least we'll try and see where we can get to and if the casino will communicate with us. I don't think it's right if they don't want to close your account, and if you mention financial problems, I don't think it's normal for them to ask you what the reason is, when I think it's pretty clear.
Regarding the withdrawal, the casino didn't tell you why you don't have your money or what is the problem that you still don't have it ? That would definitely be good to know.
So let me know if complaint is worth to open for you.
Automaticky přeloženo: