FórumKasinaSlotsVil Casino - všeobecná diskuze

SlotsVil Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od Fabianlove
|
4266 zobrazení 64 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SlotsVil Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

Není to důvěryhodné kasino. Trvají dva dny, než mi zaplatí 300 eur a já nevím, na co čekají, pořád říkají to samé.

Automaticky přeloženo:
Fabianlove
před 5 měsíci

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a měli jste tam již nějaké úspěšné výběry?

Zaznamenal jsem vaši stížnost , že náš tým musí počkat, než uplyne 14denní časový rámec, než bude moci zasáhnout. Tak snad do té doby nějaký vývoj bude. Určitě nám dejte vědět, prosím, pokud máte nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, již jste obdrželi své peníze? Nyní mám čekající výběr

Automaticky přeloženo:
Turele
před 5 měsíci

Jen tip pro vás: Pokud chcete napsat nějaké konkrétní osobě, použijte prosím tlačítko "odpovědět", aby tato osoba mohla být upozorněna na vaši zprávu.

Jak dlouho čekáte na svůj výběr, pokud se mohu zeptat? Doufám, že to bude brzy zpracováno.🙏

Automaticky přeloženo:
Fabianlove
před 5 měsíci

Dobrý den, peníze jste již obdrželi

BUĎ? Nyní mám v tomto kasinu nevyřízený výběr

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Požádal jsem o to dnes, doufám, že to bude vyřízeno do pondělí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Požádal jsem o to dnes, doufám, že to bude vyřízeno do pondělí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Aha, tak to bych ještě nebyl skeptický a nebál bych se. Uvidíme, jestli ty peníze seženeš. Jakou platební metodu jste použili? Už jste měli nějaké úspěšné výběry? Máte ověřený účet?

Dej mi vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

V tom kasinu nemám žádné úspěšné výběry, ale v sesterských kasinech, která jsou úplně stejná a od stejného majitele, jako je winolot nebo silverplay casino, pošlete všechny dokumenty. A na chatu mi řekli, že je to částečně ověřeno, vložil jsem kartou a vybral bankovním převodem zaslání všech dokumentů, výběr je 1500 eur, zde stále čekám na platební e-mail s nějakou aktualizací o mém výběru.. .




Automaticky přeloženo:
Turele
před 5 měsíci

Děkuji za objasnění. Když říkáte, že jste částečně ověřeni, museli jste kasinu poslat další dokumenty? Pokud ano, může to být důvodem zpoždění, ke kterému dochází.

Dobrou zprávou je, že v sesterských kasinech jste peníze obdrželi bez problémů, takže pevně věřím, že tomu tak bude i zde.

Uvidíme, s čím kasino přijde a pokud vám nepošlou peníze do 14 dnů, náš tým zasáhne.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Uběhlo 48 hodin a žádná aktualizace. Na emaily neodpovídají ale chat ano, dávají jen copy paste odpovědi, píše to, že na tom platební oddělení pracuje, pořád říkají to samé ale tady čekám na email s novinkami, prosím kontaktujte je , hodně se to zdržuje

Automaticky přeloženo:
Turele
před 4 měsíci

Takže v podstatě teprve začínáte. Kasinům dáváme 14 dní, takže budete muset být trpěliví a věřím, že se k vám s aktualizací dostanou. Pokud ale ještě žádnou nemají, pravděpodobně vám ji nedají. Takže se nebojte a zkuste ještě chvíli vydržet.

Pokud se do té doby nic nezmění, náš tým kontaktuje kasino a pokusí se pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jsou to podvodníci, peníze vám nikdy nepošlou, mají je dny s možností zrušení výběru, pak jsem mnohokrát žádal o smazání účtu přes online chat a dva emaily, které mi poskytli přes online chat a nic, můj účet nesmažou, také mě žádají, abych smazal informace o své bankovní kartě, není jim viditelná jejich licence ani to, s jakou správou her jsou propojeni, jsou to podvodníci, zavřete to online kasino hned.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Toto je jeho adresa URL: https://slotsvil1.com/es/online-casino?reload=2.


Skryli svou licenci, když provedete můj výběr, nepošlou vám peníze, ale také prostřednictvím jejich chatu několikrát žádám o smazání mého účtu a oni mi řekli, že to nemohou udělat z online chatu a že nutno poslat email na customerassist@slotsvil.com Identifikuji se tím, že řeknu svůj účet, ID, jméno, příjmení a e-mailovou adresu spojenou s účtem, která je stejná jako ta, ze které jsem odeslal e-mail. Žádám vás o okamžité smazání mého účtu. Mám problémy s hrou a proto mám finanční problémy. Na co odpovídají jaké problémy, to je úžasné... Znovu říkám to samé a oni odpovídají, že můj účet nemohou smazat tak jsem poslal email na customercare@slotsvil.com , posílám e-mail znovu a říkají mi, že musím poslat dokumentaci ke své kreditní kartě, zavřete prosím to nelicencované kasino, jsou to podvodníci.

Automaticky přeloženo:
rtalaveramoya
před 4 měsíci

Ahoj, četl jsem vaši situaci a je mi smutno z toho, jak kasino jednalo.

Začal bych licencí a tu skrytou nemají, pouze kasino nemá platnou licenci, proto ji na webu nemají. Viděli jste naši recenzi , máme tam tyto věci napsané.

Pokud jde o smazání účtu, pokud potřebujete pomoc , můžete u nás zkusit podat stížnost . Neříkám, že se to musí řešit, ale aspoň vyzkoušíme, kam se dostaneme a jestli s námi bude kasino komunikovat. Nemyslím si, že je správné, když vám nechtějí zavřít účet, a pokud zmiňujete finanční problémy, nepřipadá mi normální, že se vás ptají, jaký je důvod, když si myslím, že je to celkem jasné.

Co se týče výběru, kasino vám neřeklo, proč nemáte své peníze nebo jaký je problém, že je stále nemáte? To by bylo určitě dobré vědět.

Dejte mi tedy vědět, zda má smysl stížnost otevřít.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Před 9 dny jsem požádal o výběr 500 EUR ze slotsvilu, odpověď jim trvala 4 dny a požádali mě, abych jim poslal fotografie karty, se kterou jsem provedl vklad. Poslal jsem jim je v pátek 5. a oni mi odpověděli v sobotu 6. a požádali mě o fotku s mým průkazem. Poslal jsem jim to a 10. dne jsem nedostal žádnou odpověď. Zeptáte se jich na chatu a oni vás celou dobu odrazují.

Automaticky přeloženo:
Elsabiiio27
před 4 měsíci

Dobrý den, zdá se, že procházíte ověřením účtu, takže k získání peněz budete muset nejprve úspěšně projít tímto procesem. Nevím, co může kasinu trvat 5 dní, než ověří jednu fotku, ale možná se na to nedívali o víkendu, takže budete muset být trochu trpěliví. Na vyřešení KYC dáváme kasinům 14 dní a pokud se to stále vleče a nevyřeší, pak bych doporučil další krok.

Takže myslíš, že to vydržíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Kontaktoval jsem je přes chat a řekli mi, že je vše v pořádku a pracují na tom.

Ještě pár dní počkám, jak se to vyřeší a vlákno aktualizuji

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Uběhlo 5 dní a na chatu mi řekli, že je vše v pořádku, ale nic neposílali a vždy byla možnost zrušit odstoupení, což jsem nakonec udělal..., věc je, že jsem na tom trvala. Mám problémy s hrou, finanční problémy kvůli hraní a prosím o smazání účtu a oni to nechtějí, v chatu mi říkají, že nemohou poslat e-mail, v tom, že mi odpověděli stejně, že nemohou odeslat to druhému a Někdo jiný by jim měl poslat číslo mé karty, aby mi smazali účet, klamou mě, ke smazání účtu nepotřebují číslo mé karty, prosím, udělejte něco, tito lidé jsou podvodníci, nemluvě o falešném licence. .

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kontaktoval jsem je přes chat a řekli mi, že je vše v pořádku a pracují na tom.

Ještě pár dní počkám, jak se to vyřeší a vlákno aktualizuji

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hmm, tak doufám, že nebudou další zbytečné trápení a že ověření proběhne úspěšně a budete moci provést výběr.

Samozřejmě počkám na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky