před měsícem
Skvělé tedy! Prosím, pomozte mi
Great then! Please give me a hand
Genial entonces! Échame un cable porfa
0
Skvělé tedy! Prosím, pomozte mi
Great then! Please give me a hand
Genial entonces! Échame un cable porfa
Dejte mi své telefonní číslo a já vám teď napíšu na WhatsApp
Give me your phone number and I'll write you now on WhatsApp
pas tu número de teléfono y te escribo ahora por WhatsApp
Dobře, dej mi své telefonní číslo a já ti napíšu na WhatsApp
Ok, give me your phone number and I'll write you on WhatsApp
ok pasame tu tel y te escribo por wasap
Pokud chcete, zanechte mi svůj e-mail
Leave me your email if you want
Déjame tu mail si quieres
Opravdu? Ale viděl jsem, že elsabio27 dostal zaplaceno, to napsal.
Really? But I saw that elsabiio27 did get paid, that's what he wrote.
Enserio? Pero he visto que a elsabiio27 si que le pagaron eso escribió el
Podívejme se, jak dlouho jste si otevřeli účet? Jste 100% ověřeni? DnI, karty, účty, adresa? Dokončili jste převrácení? Kolik jsi vložil před výběrem těch 2000? Jak jsi vydělal těch 2000? Odpovězte na vše a já vám mohu poskytnout informace.
Let's see, how long ago did you open the account? Are you 100% verified? DnI, cards, accounts, address? Have you completed the rollover? How much did you deposit before withdrawing those 2000? How did you earn those 2000? Answer everything and I can give you information.
Vamos a ver, hace cuanto te hiciste la cuenta ? Estas 100% verificado ? DnI tarjetas cuentas domicilio ? Has completado el rollover ? Cuanto has depositado antes de retirar esos 2000 ? Como has ganado esos 2000? Contesta todo y podré darte informacion
Účet asi před měsícem jsem ověřil, že mě požádali o výběry zasláním ID a karty a fotografie a účtenky pro ověření adresy... Tento měsíc jsem vložil více než 3000 EUR... a vyhrál jsem tyto EUR 2000 ve slotech... Dosáhl jsem 3500 €, ale pokračoval jsem ve hře... a nevím, co je to převrácení.
The account about a month ago, I did the verification that they asked me for withdrawals by sending ID and card and photo and receipt to verify address... I have deposited more than €3000 this month... and I have won those €2000 in slots... I reached €3500 but I continued playing... and I don't know what that rollovers is.
La cuenta hace un mes aproximadamente, hice la verificación que me pedian para los retiros enviando dni y tarjeta y foto y recibo para comprobar domicilio…he depositado mas de 3000€ en este mes…y he ganado esos 2000€ en slots…llegue a 3500€ pero continúe jugando….y no se que es el rollower ese
Znáte nějaká další kasina pro Španěly, kde mohou hrát? Znáte nějaké další spolehlivé? Ve Španělsku jsem vyloučený a chci hrát
Do you know any other casinos for Spaniards where they can play? Do you know any other reliable ones? I am self-excluded in Spain and I want to play
Sabes otros casinos para españoles que puedan jugar ? Conoces otros fiables ? Yo estoy autoexcluido en España y quiero jugar
Ale neřekl jsi mi, abych ti řekl všechny ty informace a mohl bys mi říct něco o mém problému? O jiných kasinech nevím.
But you didn't tell me to tell you all that information and you would be able to tell me something about my problem? I don't know about other casinos.
Pero no me has dicho que te dijera toda esa información y me sabrías decir algo acerca de mi problema? No se otros casinos yo
Podařilo se vám vybrat ze slotsvilu výběr 1 100 EUR? A jak dlouho to trvalo sesbírat? jak se ti to povedlo?
Did you manage to collect your €1,100 withdrawal from slotsvil? And how long did it take to collect it? How did you do it?
Llegaste a cobrar tu retiro de 1.100€ de slotsvil? Y que tardastes en cobrarlo? Como hiciste?
Peníze pravděpodobně dostanete, ale budete muset počkat, a dnes je pátek. Dokumenty, které jste nahráli, jsou k ničemu, protože bezpečnost se vás na vše znovu zeptá e-mailem a budete muset vše zkontrolovat. Požádali jste o bankovní převod? Buďte trpěliví, budou vás kontaktovat do dvou nebo tří pracovních dnů. Peníze budete mít maximálně do týdne.
You will probably receive your money, but you will have to wait, and today is Friday. The documents you uploaded are useless because security will ask you for everything again by email and you will have to check everything. Did you ask for a bank transfer? Be patient, they will contact you in two or three business days. You will have your money in a week at the most.
Seguramente si que recibas tu dinero, pero te va a tocar esperar, encima hoy es viernes, los docs que has subido no sirven para nada ya que seguridad te volverá a pedir todo por e mail y lo tendrás que comprobar todo, has pedido por bank transfer ? Se paciente, te contactaran en dos o tres días laborales, tendrás tu dinero en una semana a lo sumo
Ano, udělal jsem to bankovním převodem, ale nedostal jsem žádný e-mail, že jsem požádal o výběr nebo tak něco... a v tom chatu mi vždy říkají to samé... že to není to oddělení, které vloží poznámku pro urychlení platby...
Yes, I have done it by bank transfer, but I have not received any email saying that I have requested the withdrawal or anything... and in that chat they always tell me the same thing... that it is not that department that puts a note to speed up the payment...
Si, lo he hecho por bank transfer, pero tampoco es que tampoco he recibido ningun correo electrónico como que he solicitado la retirada ni nada…y en el chat ese siempre me dicen lo mismo…que no es ese departamento que ponen nota pra agilizar el pago…
Nic, nebojte se, teď nedostanete žádný e-mail pro výběr, dostanete své peníze, ale musíte být trpěliví, bezpečnost vás bude kontaktovat za 2 nebo 3 pracovní dny, jak jsem vám již řekl, takže že můžete připojit naprosto všechny dokumenty, o které požádají, odpovědět na stejný e-mail, nyní přejděte do chatu a požádejte o převrácení, řekněte jim, že pokud jste to dokončili správně, abyste mohli provést výběr, musíte vsadit x5 vložené částky za účelem výběru, pokud ne, výběr odmítnou, jděte se zeptat, přetočte x5 pamatujte, teď mi to řekněte
Nothing, don't worry, you won't receive any email for your withdrawal now, you will receive your money but you have to be patient, security will contact you in 2 or 3 business days, as I have already told you, so that you can attach absolutely all the documents they ask for, reply to that same email, now go to the chat and ask for the rollover, tell them that if you have completed it correctly in order to make the withdrawal, you have to bet x5 of the deposited amount in order to withdraw, if not, they will reject the withdrawal, go and ask, rollover x5 remember, now tell me
nada no te preocuopes, no recibes ningun correo por tu retirada ahora, vas a recibir tu dinero pero tienes que tener paciencia, te contactara seguridad en 2 o 3 dias laborales ya te e dicho, para que adjuntes absolitamente todos los documentos que te pidan, contesta a ese mismo e mail, ahora ve al chat y pregunta por el rollover, diles que si lo has cumplido correctamente para poder realizar la retirada, tienes que apostar x5 lo depositado para poder retirar, si no te echan atras la retirada, ve y preguntalo, rollover x5 recuerda , ahora me cuentas
Pošlete e-mail na adresu kyc@slotsvil.com . S největší pravděpodobností vás požádají o nahrání veškeré potřebné dokumentace (než mohli schválit můj výběr, požádali mě o fotografii s mým průkazem totožnosti).
Od doby, kdy jsem požádal o první stažení, do schválení trvalo přibližně 2 týdny.
Send an email to kyc@slotsvil.com . They will most likely ask you to upload all the necessary documentation (before they could approve my withdrawal, they asked me for a photo holding my ID).
From the time I requested my first withdrawal until it was approved, it took approximately 2 weeks.
Envía un correo a kyc@slotsvil.com. Lo más probable es que te hagan subir toda la documentación necesaria ( antes de poder aprobarme la retirada me pidieron una foto sujetando mi dni).
Desde que solicite mi primera retirada hasta que me la aprobaron pasaron unas 2 semanas aprox.
Včera jsem rozeslal e-maily na všechny dostupné e-maily a stále se to zobrazuje jako nevyřízené a nikdo mi neposlal žádný e-mail ani nic jiného. Předpokládám, že protože je víkend, budu muset počkat do pondělí nebo úterý, že?
Yesterday I sent the emails to all the available emails and it still appears pending and no one has sent me any email or anything. I suppose that since it is the weekend I will have to wait until Monday or Tuesday, right?
Ayer envié los correos a todos los e-mails disponibles y aún aparece pendiente y nadie me ha enviado ningún correo ni nada. Supongo que al ser fin de semana me tocará esperar al lunes o martes no?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.