Dobrý den, myslím, že Radka to myslela tak, že nejprve musí uplynout zmíněných 14 dní, aby tým do situace zasáhl, protože to je lhůta, kterou kasinům dáváme na vyřešení procesu výběru.
Připomínám však, že se snažíme hráčům pomáhat a advokacii neposkytujeme, protože nejsme právníci.
Každopádně Petronela podle vaší stížnosti zjišťuje, jaká je situace a snaží se na vše podívat do hloubky. Takže se k vám určitě dostane a o dalším postupu budete vědět. Kdyby bylo něco nového, mohl byste nám dát vědět?
Hello, I think that Radka meant that the aforementioned 14 days must first pass in order for the team to intervene in the situation, because that is the period we give the casinos to resolve the withdrawal process.
However, I would like to remind you that we try to help the players and we do not provide advocacy because we are not lawyers.
Anyway, according to your complaint, Petronela finds out what the situation is and tries to look at everything in depth. So she will definitely get to you and you will know about the next procedure. If there was something new, could you let us know?