FórumKasinaSlots Garden Casino - všeobecná diskuze

Slots Garden Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od salter
|
7210 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slots Garden Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Dobrý den

Oba jsme se s manželem pokoušeli více než týden přihlásit do kasina Slots Garden, ale budeme přesměrováni do jiného kasina. Oba máme nevyřízené výběry a rádi bychom věděli, co se stane s našimi penězi. Proč se nemůžeme přihlásit do vašeho kasina a proč platba trvá tak dlouho. Čeká od 26. června a já už čekám 2 týdny

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
salter
před 3 roky

Dobrý den, pokusím se požádat své kolegy, aby tento problém prošetřili. Doufejme, že v pondělí budeme vědět víc. Když jste přesměrováni do druhého kasina, pokusili jste se o to zeptat zákaznické podpory?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ano, zeptali jsme se, ale nemůžeme dostat odpověď, protože nám říkají, že nejsou spojeni se Slots Garden. Je to opravdu divné, protože kasino nemůže jen tak zmizet. Ale také zpozdili výplatu mého manžela o měsíc a my jsme dokonce poslali několik e-mailů, ale protože zmizely, nikdo už na e-maily neodpovídá.

Mám nevyřízený výběr 10 000 R a můj manžel má 2, jeden je R4000 a druhý R6000. A jeho první výběr byl proveden přesně před měsícem. Uvědomili jsme si, že něco není v pořádku, když říkali další 2 nebo 3 dny.

To není spravedlivé, protože tak snadno přijímají naše vklady a můžete také zkontrolovat, zda jsme jich udělali poměrně málo, než skutečně získáme výhru za výběr.

Také mám pocit, že kasina od vás mohou získat peníze do 2 minut, ale pokud musí vyplatit, musíte počkat tak dlouho a také hledají důvody, proč vám neplatit. Podívejte se prosím na to

Automaticky přeloženo:
salter
před 3 roky

Snažil jsem se použít jihoafrický VPN a kliknout na odkaz Slots Garden na našem webu. Dostal jsem se přímo do kasina Slots Garden. Můžete zkusit odkaz zde? Stačí kliknout na tlačítko „Navštivte kasino"

https://casino.guru/Slots-Garden-Casino-review

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Zkusil jsem to a přesměrovalo mě do kasina Yebo. A proč neodpovídají na naše e-maily? Obdrželi všechny naše dokumenty a mají všechny naše podrobnosti. Proč nemohou pokračovat v platbě? Můžete se na to prosím podívat?


Automaticky přeloženo:
salter
před 3 roky

Dobře, pokusím se zjistit, co se děje, a dáme vám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Zdravím všechny,


Bohužel Slots Garden Rand (jihoafrická verze Slots Garden) byla vyřazena jako značka, ale podařilo se nám najít váš výběr a pracujeme na vyřešení situace za vás. Vyhledejte ve svém e -mailu kontakt ze služby Slots Garden Casino a odpovězte na ně, pokud jste tak již neučinili. Informujte mě zde o pokroku a v případě potřeby vám pomůžu, ale věci by již měly probíhat.


Všechno nejlepší,


Nicku

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Děkuji za odpověď Nicku. Ještě jsem nedostal e -mail ze Slots Garden, ale opravdu doufám, že ho brzy dostanu. Zítra, zde v této skupině, se vám znovu ozvu, pokud jsem od vás stále nedostal e -mail.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Nicku, stále žádný e -mail od Slots Garden

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Nicku. Jaký je teď problém. Stále jsem nedostal e -mail ze Slots Garden.

Již přiznáváte, že jste našli můj výběr, tak proč nepokračujete v platbě a jak dlouho trvá odeslání e -mailu.

Automaticky přeloženo:
salter
před 3 roky

Ahoj saltere.

Nick má dovolenou, ale jsem si jistý, že se k vám co nejdříve vrátí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oni neplatí. Snažím se už několik týdnů. Nereagují ani na email

Automaticky přeloženo:
před rokem

chci poprosit o pomoc. Nevím na koho se obrátit?

Automaticky přeloženo:
Bazsi1234
před rokem

Ahoj,

máte nějaký nápad, co by mohlo být špatně? 🤔

Stačí kliknout na tento odkaz, odeslat stížnost – poskytnout veškerou relevantní komunikaci, kterou máte, a my se pokusíme zjistit, co se děje.



Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jste s touto celou věcí aktuální?

Bylo to nespravedlivé, ale nevzdám se, protože jsem si jistý, že to chtějí. Už to není ani o penězích, vidím, že se to stává mnoha lidem. Ale neustoupím, dokud neudělají správnou věc!

Automaticky přeloženo:
Sofondaboyz
před rokem

Nyní, když vím, že nejde o BitStarz – jde o vaši stížnost podanou proti tomuto kasinu, přesunul jsem vaše související příspěvky na správné místo.

Podle stížnosti nebyl tento případ ještě vyřešen a kasino uvedlo, že jste si vzali bonus, který omezoval vaše maximální výhry, zatímco stále opakujete MINIMUM.

Jsem docela zmatený, pomůžete mi to pochopit?

Mysleli jste si, že bonus skončil, zatímco kasino tvrdí, že ne, že?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, vložil jsem vyhovující, ale zablokovali mě z mého účtu nebo jej smazali a dluží mi 100 v bitcoinech, které jsem vyhrál z peněz, které jsem vložil. Myslím, že pokud nezaplatí, musí vrátit všechny peníze, které jsem tam kdy vložil.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky