FórumKasinaSlots Garden Casino - všeobecná diskuze

Slots Garden Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od salter
|
7228 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
fantomas
před rokem

Dobrý den, ano, všiml jsem si, že jste již podali stížnost . Pokud jde o to, že váš účet byl zablokován, byl k tomu důvod? Byl váš účet již plně ověřen?

Každopádně se zatím obávám, že si budeme muset počkat a uvidíme, jak se stížnost vyvine a kam se náš tým dostane. Pokud chcete přidat nějaké informace, neváhejte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jo, teď poslali toto, což je bs, stále se nemohu přihlásit a oni si to tam přečetli a celý proces začal znovu a mělo to být již schváleno! file toto místo je nejhorší, takže na co mám čekat další měsíc?

Automaticky přeloženo:
fantomas
před rokem

Na základě vyřešené reklamace si nemyslím, že budete muset čekat další měsíc. Gratuluji a jsem rád, že se vám podařilo získat peníze. 🎉😊

Předpokládám však, že na kasino nebudete vzpomínat v dobrém. Najdeš si jiné místo na hraní nebo zůstaneš tady?

Automaticky přeloženo:
Slots Garden Casino
před 12 měsíci

MOHU SI PROSÍM VYBRAT??? Už je to více než 3 týdny!!!

Automaticky přeloženo:
angel47usa
před 12 měsíci

Ahoj. Vidím, že jste našemu týmu již podal stížnost . Petronela případ prověřuje a dělá vše pro to, aby výsledek byl co nejlepší.


Mezitím jsem zkontroloval stížnosti na Slots Garden Casino a podle mého názoru to pro vás vypadá opravdu slibně. Zachovejte klid a počkejte, až vám Petronela dá vědět, jak se s vaší reklamací „vede".


Můžete nám zde také sdělit jakékoli novinky nebo se zeptat na všechny otázky, které se týkají vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj!


Nyní jsem čekal 15 dní na schválení mého výběru. Včera po mně chtěli, abych ověřil svůj účet, který je plně ověřený 6-7 měsíců, a poslal jsem jim stejné dokumenty, které již mají.


3-4krát podpora požádala o mou bitcoinovou adresu, která jako by neustále mizela, bojujeme a zítra 16. a pak ještě 10 dní, až bude schválena.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj!


Nyní jsem čekal 15 dní na schválení mého výběru. Včera po mně chtěli, abych ověřil svůj účet, který je plně ověřený 6-7 měsíců, a poslal jsem jim stejné dokumenty, které již mají.


3-4krát podpora požádala o mou bitcoinovou adresu, která jako by neustále mizela, bojujeme a zítra 16. a pak ještě 10 dní, až bude schválena.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hodně štěstí!!!! NEJHORŠÍ zážitek v historii vedle Lucky Legends. Ta moje trvala NAVŽDY a já nedostal všechno. Věřím, že lidé ZDE mi s TÍMto skutečně pomohli. Fuj Chile... to bylo tak hrozné

Přeji vám hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
malcolmbraxe
před 10 měsíci

Ahoj. To je opravdu frustrující situace, ve které jste se ocitli. Proč znovu a znovu poskytovat všechny dokumenty, že? No, každé kasino má své vlastní postupy, řekl bych, a vždy je nejlepší jít s proudem, jak říkáme, a poskytnout vše, o co vás žádali. To je pravděpodobně jediný způsob, jak můžete skutečně získat své peníze. Co si o tom myslíš?

Úspěšně jste otevřeli stížnost, jak vidím, a náš tým na ní již začal pracovat. Vlastně pro vás mají nějaké doplňující otázky, tak buďte tak laskav a odpovězte na ně, ať proces může pokračovat a možná se i urychlí 😉.

Četl jsem recenze na toto kasino, které můžete udělat zde , pokud máte zájem. Zdá se, že mnoho hráčů má bohužel podobné problémy jako vy. Zachovejme 🤞 a uvidíme, co náš reklamační tým dokáže s vaším případem udělat.

Mezitím, pokud chcete, si můžete přečíst pár užitečných informací, stačí kliknout/klepnout na tento odkaz . Dovolte mi zdůraznit tuto část:

4. Doporučení pro hráče hrající v kasinech, která nejsou klasifikována jako „férová" nebo „férová a bezpečná"

"Věnujte pozornost všem pravidlům a důsledně je dodržujte. V ideálním případě si pořiďte snímky obrazovky s relevantními informacemi, jako jsou smluvní podmínky, bonusové smluvní podmínky, přepisy chatu, e-maily z kasina atd., které se mohou hodit, pokud s vámi bude kasino špatně zacházeno a přejete si podat stížnost. Samozřejmě nejlepší, co uděláte, je najít lepší kasino a hrát tam."

Je od vás opravdu milé, že všechny zde na fóru informujete o svých zkušenostech. Velmi důležitá věc, kterou teď musíme udělat, je předat aktualizaci také našemu týmu pro stížnosti. Udělejte to prosím jednoduše zde 👈.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky