DomůFórumKasinaSlots Garden Casino - všeobecná diskuze

Slots Garden Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od salter
|
9 331 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
fantomas

Dobrý den, ano, všiml jsem si, že jste již podali stížnost . Pokud jde o to, že váš účet byl zablokován, byl k tomu důvod? Byl váš účet již plně ověřen?

Každopádně se zatím obávám, že si budeme muset počkat a uvidíme, jak se stížnost vyvine a kam se náš tým dostane. Pokud chcete přidat nějaké informace, neváhejte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Jo, teď poslali toto, což je bs, stále se nemohu přihlásit a oni si to tam přečetli a celý proces začal znovu a mělo to být již schváleno! file toto místo je nejhorší, takže na co mám čekat další měsíc?

Automaticky přeloženo:
fantomas

Na základě vyřešené reklamace si nemyslím, že budete muset čekat další měsíc. Gratuluji a jsem rád, že se vám podařilo získat peníze. 🎉😊

Předpokládám však, že na kasino nebudete vzpomínat v dobrém. Najdeš si jiné místo na hraní nebo zůstaneš tady?

Automaticky přeloženo:
Slots Garden Casino

MOHU SI PROSÍM VYBRAT??? Už je to více než 3 týdny!!!

Automaticky přeloženo:
angel47usa

Ahoj. Vidím, že jste našemu týmu již podal stížnost . Petronela případ prověřuje a dělá vše pro to, aby výsledek byl co nejlepší.


Mezitím jsem zkontroloval stížnosti na Slots Garden Casino a podle mého názoru to pro vás vypadá opravdu slibně. Zachovejte klid a počkejte, až vám Petronela dá vědět, jak se s vaší reklamací „vede".


Můžete nám zde také sdělit jakékoli novinky nebo se zeptat na všechny otázky, které se týkají vašeho případu.

Automaticky přeloženo:

Ahoj!


Nyní jsem čekal 15 dní na schválení mého výběru. Včera po mně chtěli, abych ověřil svůj účet, který je plně ověřený 6-7 měsíců, a poslal jsem jim stejné dokumenty, které již mají.


3-4krát podpora požádala o mou bitcoinovou adresu, která jako by neustále mizela, bojujeme a zítra 16. a pak ještě 10 dní, až bude schválena.

Automaticky přeloženo:

Ahoj!


Nyní jsem čekal 15 dní na schválení mého výběru. Včera po mně chtěli, abych ověřil svůj účet, který je plně ověřený 6-7 měsíců, a poslal jsem jim stejné dokumenty, které již mají.


3-4krát podpora požádala o mou bitcoinovou adresu, která jako by neustále mizela, bojujeme a zítra 16. a pak ještě 10 dní, až bude schválena.

Automaticky přeloženo:

Hodně štěstí!!!! NEJHORŠÍ zážitek v historii vedle Lucky Legends. Ta moje trvala NAVŽDY a já nedostal všechno. Věřím, že lidé ZDE mi s TÍMto skutečně pomohli. Fuj Chile... to bylo tak hrozné

Přeji vám hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
malcolmbraxe

Ahoj. To je opravdu frustrující situace, ve které jste se ocitli. Proč znovu a znovu poskytovat všechny dokumenty, že? No, každé kasino má své vlastní postupy, řekl bych, a vždy je nejlepší jít s proudem, jak říkáme, a poskytnout vše, o co vás žádali. To je pravděpodobně jediný způsob, jak můžete skutečně získat své peníze. Co si o tom myslíš?

Úspěšně jste otevřeli stížnost, jak vidím, a náš tým na ní již začal pracovat. Vlastně pro vás mají nějaké doplňující otázky, tak buďte tak laskav a odpovězte na ně, ať proces může pokračovat a možná se i urychlí 😉.

Četl jsem recenze na toto kasino, které můžete udělat zde , pokud máte zájem. Zdá se, že mnoho hráčů má bohužel podobné problémy jako vy. Zachovejme 🤞 a uvidíme, co náš reklamační tým dokáže s vaším případem udělat.

Mezitím, pokud chcete, si můžete přečíst pár užitečných informací, stačí kliknout/klepnout na tento odkaz . Dovolte mi zdůraznit tuto část:

4. Doporučení pro hráče hrající v kasinech, která nejsou klasifikována jako „férová" nebo „férová a bezpečná"

"Věnujte pozornost všem pravidlům a důsledně je dodržujte. V ideálním případě si pořiďte snímky obrazovky s relevantními informacemi, jako jsou smluvní podmínky, bonusové smluvní podmínky, přepisy chatu, e-maily z kasina atd., které se mohou hodit, pokud s vámi bude kasino špatně zacházeno a přejete si podat stížnost. Samozřejmě nejlepší, co uděláte, je najít lepší kasino a hrát tam."

Je od vás opravdu milé, že všechny zde na fóru informujete o svých zkušenostech. Velmi důležitá věc, kterou teď musíme udělat, je předat aktualizaci také našemu týmu pro stížnosti. Udělejte to prosím jednoduše zde 👈.

Automaticky přeloženo:

Slots Garden je rip off. Nevyplácejí se. Třikrát mě žádali o dokumenty, které jsem poslal 4krát. Pak získejte toto. Řekli mi obvyklou žádost o informace a dokumenty, ale pak mi řekli, že potřebují všechny moje bankovní údaje (srozumitelné), ale také řekli, že musím ukázat zůstatek na svém bankovním účtu a musí to být kladný zůstatek. Kdo sakra žádá o vaše osobní údaje jako zůstatek na vašem účtu? Takže vás mohou okrást, když poskytnete všechny informace týkající se vašich osobních peněz. Řekli, že vyplatili milionům zákazníků, ale pouze pokud poskytnou svůj zůstatek v bance.

NEVKLADUJTE S TĚMITO LIDMI. SVÉ PENÍZE NIKDY NEDOSTANETE!

Automaticky přeloženo:
32yearsandforwhat

Uhm, snažím se přijít na dobré důvody, proč žádat důkaz o aktivním zůstatku, a jediné, co mě napadá, je stále přinejmenším divné říkat.

Vzpomínám si na několik hráčů se zmrazenými účty, a aby dostali výplatu, museli si založit nové účty a poskytnout výpisy, které ukazovaly, že účty jsou plně přístupné; proto potřebovali uložit peníze na tyto účty. Ale upřímně pochybuji, že taková situace je...

Dovolte mi tedy hloupou otázku – řekla vám podpora, proč je to potřeba?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky