FórumKasinaSlotbox Casino - všeobecná diskuze

Slotbox Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Ned2908
|
10665 zobrazení 81 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
Biggelow
před rokem

Když hráč zahájí výběr, kasino vždy provede bezpečnostní kontrolu. Během této kontroly si kasino všimlo, že došlo k problému s vašimi dokumenty, a to byl důvod, proč zastavilo proces výběru.

Omlouvám se, ale z důvodů, které jsem uvedl dříve, vám nemohu dát podrobnější odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, taky to chápu. Platba ale byla nejprve schválena a poté znovu zrušena

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále jsem nedostal odpověď od držitele licence. Už je to přes měsíc. Casino Guru mi bylo často doporučováno, bylo mi řečeno, že mi zde pomohou. Nakonec stejně nic nemám a ani mi neřeknou, co jsem měl dělat. Děkuji za úspěšnou pomoc.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Biggelow
před rokem

Bohužel někdy musíte počkat o něco déle.

Tým Guru se snaží pomáhat hráčům každý den, ale samozřejmě také neumí kouzlit, milý Biggelow 🙂

Pokud kasino není ochotno spolupracovat s týmem Guru, bohužel toho může udělat jen málo, protože vždy existují 2 strany, které řeší problém a jedna sama nemůže nic dělat.

A proč přesně neřekneš, kde je problém, to taky nevím.

Ale pokud jde o tým guru, nemyslím si, že je to jejich chyba, je to spíše chyba kasina.

Myslím, že je to opravdu škoda a doufám, že vás to v budoucnu nebude trápit.


Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Ale je tu možnost jako fórum pro recenze kasina, stížnosti atd... Stačí se zeptat držitele licence, ne? Když se ozve Casino Guru, odpověď jim nezabere ani měsíc. Ale ne, je lepší počkat, i když se nic nestane.

Automaticky přeloženo:
Biggelow
před rokem

Bohužel nemůžeme proces nijak urychlit. Před dobou covidu trvalo regulačnímu orgánu obvykle měsíc, než odpověděl. Po covidu se to prodloužilo až na tři měsíce. Pokud je to již měsíc, tak zkus poslat další email a vyžádej si potvrzení, jestli dostali tvou původní reklamaci a jestli ti regulátor může potvrdit, že na tom pracují. To by mohlo věci urychlit, ale záleží na tom, který regulátor je zapojen. Curacao má čtyři regulátory (licence), které se velmi liší v procesu řešení stížností.

Automaticky přeloženo:
Biggelow
před rokem

Doufám, že dostanete odpověď rychle!


Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Rychlý je dávno pryč 🤣

Automaticky přeloženo:
Biggelow
před rokem

Ano, čekali jste dlouho...

Také jsem tehdy musel podat reklamaci a kontaktoval poskytovatele licence a po cca 1 měsíci jsem dostal odpověď, která byla bohužel neuspokojivá.

Bohužel nechápu, proč jsou peníze zabavovány a není uveden žádný konkrétní důvod.

Trochu se bojíš pokračovat tam v hazardu ^^

Doufám, že stále můžete dostat své peníze!

Přeju ti to nejlepší brácho!!!!

Přeci jen značná suma.

Můžu se zeptat, co jsi uložil?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne. Myslím, že se tam nic nestane. Umím si představit svůj díl toho, co se tam stalo, ale nesmím o tom tady psát. Měl jsem vloženo 100 eur a protože jsem právě vyhrál příliš mnoho, nevyplácejí mě. Myslím, že ani není důvod, jinak by mi to bylo řečeno. Nikoho nedáte do vězení, aniž byste mu řekli, jaký zákon porušil.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Biggelow
před rokem

Pořád doufám, že to bude mít pozitivní konec.

Nějak opravdu hnusně, musíte říct 😐


Automaticky přeloženo:
před rokem

Rád bych toto vlákno trochu vysvětlil.


Biggelow podal stížnost našemu centru pro řešení stížností, ale kasino nám ukázalo důkazy, z nichž se domníváme, že kasino má pravdu. Biggelow však chtěl podat stížnost regulátorovi – je to jeho právo a my to respektujeme, nicméně v této situaci – neuděláme nic, dokud regulátor nepotvrdí, že má hráč pravdu. (což by pro nás bylo velké překvapení)

Nemohu prozradit žádné podrobnosti ohledně případu, jak jsem uvedl výše. Biggelow má právo podat svou stížnost regulátorovi. (respektujeme to) Z našeho pohledu však není moc co dělat (kromě čekání na regulátora)

Automaticky přeloženo:
Matej
před rokem

Ahoj milý Danieli!

Mám dotaz, poprvé v životě jsem využil zatočení zdarma, které mi kasino nabízelo (zatočení zdarma za odměnu).

Implementoval jsem to a skončil jsem se 400 €.

Z toho bylo odstraněno 380 EUR a bylo mi řečeno, že maximální výběr je 20 EUR.

Ale v jejich podmínkách o tom nemůžu najít vůbec nic.

Nevíte vl jestli jsem něco přehlédl a jestli je tato informace správná?

Bohužel ve vašich podmínkách nic nenacházím nebo to přehlížím 😀

Budu ráda za odpověď 🙂


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Odpověděl jsi Matějovi, ale říkáš "Ahoj milý Danieli!" tak ses chtěl zeptat mě nebo Matěje? 😀

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Děkuji, že jste mě na to upozornili! Byla to nehoda, milý Danieli!

Samozřejmě jsem myslel Matěje 🙂

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Dobře, už jsem Matejovi oznámil. V tuto chvíli je offline, takže si nejsem jistý, kdy se dostane na fórum a váš příspěvek 🙂

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Mnohokrát děkuji 🙂


Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Informace o maximálních výhrách z roztočení zdarma obvykle najdete ve všeobecných podmínkách, bonusových podmínkách nebo konkrétních podmínkách dané promo akce. Je velmi běžné, že roztočení zdarma přicházejí s limitem maximálních výher, takže mě to vůbec nepřekvapuje.

Pokud mi dáte vědět více podrobností o promo/casinu, můžeme se na to podívat.

Automaticky přeloženo:
Matej
před rokem

Ahoj Matěji 🙂

Doufám, že jsi v pořádku!

Došlo k nedorozumění ohledně podmínek.

V němčině bylo něco úplně jiného než v angličtině, což jsem zjistil až přes reklamaci.

V němčině to vypadalo, že tam nejsou žádné servírky, což mě hodně rozčilovalo.

Ale chyba byla v obchodních podmínkách 🙂

Ale už se to vyřešilo!

Děkujeme za vaše úsilí!

S pozdravem 👳🏼‍♂️👳🏽‍♂️

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Šťastný že to slyším.

Bohužel, smluvní podmínky jsou běžně špatně překládány do jiných jazyků. Existuje také standardní formulace, že v případě dezinterpretace mezi jazyky jsou obvykle anglické termíny správné. Na to si tedy musíte dávat pozor.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky