FórumKasinaSlotbox Casino - všeobecná diskuze

Slotbox Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Ned2908
|
18312 zobrazení 81 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slotbox Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Velmi pěkné kasino se spoustou dostupných poskytovatelů. Vysoké limity na výběr a jsou provedeny rychle.

Velmi přátelská podpora, zejména Joanna. Kdykoli odpověď na otázku, co mám.

Ostatním hráčům mohu jen doporučit!

Automaticky přeloženo:
Ned2908
před 2 roky

děkujeme za sdílení vašich zkušeností. Jak dlouho hrajete v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Skvělé kasino, ve kterém také rád hraji!

Mám pocit, že vše běží velmi hladce bez velkého stresu.

Výplaty jsou relativně rychlé!

Osobně se mi výběr her velmi líbí!

Ověření proběhlo opravdu rychle, což mi přišlo velmi příjemné.

Celkově jsem velmi spokojená, protože jsem nikdy neměla žádné problémy 🙂


Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Ahoj,

Rádi slyšíme, že je vše tak dobré, protože některá pravidla jsme shledali velmi nespravedlivými, ale nepoužitá proti hráčům.🤔


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Přijímá toto kasino kryptoměny? Hledám kasino, které akceptuje Bitcoin i Ethereum zároveň. Už jsem prohledal celý internet a hledal normální hodnocení. Zastavil jsem se u seznamu kasin uvedených na *zakázaném odkazu*, ale toto kasino nemáme.

Upravil Radka před rokem
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
Brondybor
před rokem

To byl docela pěkný linkbuildingový příspěvek 😀

Opravdu se zajímají o krypto kasina? Zkontrolujte tento seznam . 😎😁

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zatím musím přiznat, že jsem neměla žádné problémy ani se ke mně nejednalo nespravedlivě 🙂

Často hraji s bonusem a s výplatami jsem neměl žádné problémy.

Vždy je důležité si AGBS dobře přečíst, aby později nevyšlo najevo žádné nepříjemné překvapení. 🙂

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Jsem rád, že s člověkem může být zacházeno spravedlivě i v kasinu s pochybnou pověstí, budu to nazývat dobrým znamením a doufám, že to tak zůstane. 🙂

Řešili jste někdy podporu? Pokud ano, jak byste to prosím popsal?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, zatím bylo vše v pořádku, ale zatím došlo pouze k jedné výplatě. 😛

Zatím jsem o podporu nežádal, takže o tom bohužel nemohu nic moc říct.

Ale budu vás informovat!

🙂

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

To by bylo hezké - hodně štěstí vám, drahý CasinoStreamer88 😉🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den. Můj problém je v tom, že jsem se již dvakrát pokoušel podat stížnost na slotbox, ale byl jednoduše smazán bez jakékoli informace pro mě. Je to asi 8500 eur, které jsem oprávněně vyhrál. Může mi tam někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
Biggelow
před rokem

Ahoj.

Kam přesně jste zkoušel podat ty stížnosti? Tady na Casino Guru?

Můžete také vysvětlit, v čem se zdá být problém s kasinem, prosím?

Je důležité vědět, co se děje, abychom mohli vysvětlit příčinu nebo zkusit pomoci jinak.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zkoušel jsem to přímo tady v kasinovém guru. S vkladem 100 eur jsem po vsazení 7000 eur měl vyplatit částku 8500 eur. Ověření proběhlo bez problémů. Požádal jsem o stažení a bylo také schváleno. O půl hodiny později mi ale přišel email s obviněním z podvodu, byl mi zablokován přístup k účtu a vrácena záloha 100 eur.

Automaticky přeloženo:
Biggelow
před rokem

Je nám líto, že slyším o obou problémech, váš problém byl mezitím vyřešen.

Nejsem součástí týmu stížností, takže nemám ponětí, co se stalo s těmi smazanými stížnostmi, vidím jen to, že jsme nenašli ty, které by stály za to, a místo toho jsme se rozhodli pomoci ostatním hráčům, to se obvykle stává, když předložená stížnost nedává vůbec žádný smysl.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Promiňte, ale... jak může stížnost nedávat smysl? Nedostanu vyplaceno 8500 eur a reklamace postrádá smysl? A co tím myslíš, že se můj problém mezitím vyřešil? Nic se nevyřešilo.

Automaticky přeloženo:
Biggelow
před rokem

Ahoj,

jak jsem uvedl, neznám důvod, proto bych vás chtěl požádat, abyste svůj dotaz zaslali přímo týmu pro stížnosti, prosím: complaints@casino.guru

Napsal jsem, že „...rozhodnul se místo toho pomáhat ostatním hráčům", ale neznamená to, že váš problém byl vyřešen.

Omlouvám se, že sám nejsem obeznámen s vysvětlením.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ok, psal jsem na tuto adresu 22.12.22 a stále žádná odpověď. Mezitím jsem napsal držiteli licence.

Automaticky přeloženo:
Biggelow
před rokem

Jak dlouho čekáte na výplatu?

Vřelé pozdravy

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od konce září

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky