FórumKasinaScooby Bet Casino - všeobecná diskuze

Scooby Bet Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od Ramirexxx
|
16168 zobrazení 109 odpovědí |
|
1 2...6
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Scooby Bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

dobré ráno, ale jak mohou kasino guru přidělit tak vysoké hodnocení kasinu, které není známé? na jiných platformách se průkaz nepřiděluje, na casinoguru 8.2


musíte pečlivě přemýšlet, než přidělíte tak vysoké hodnocení


uživatelé spadají do pastí těchto hodnotících platforem


hodnocení bude jistě v brzké době pro tuto platformu revidováno, ale mezitím do jejich pastí padne několik uživatelů

Automaticky přeloženo:
Ramirexxx
před 10 měsíci

Dobrý den vám přeji!

Mám pocit, že tato situace odráží vaši nedávnou zkušenost s tímto kasinem, která je také popsána ve vaší stížnosti.

Pojďme sdílet jeho obsah, aby ostatní viděli, co se stalo: odkaz je přímo zde 👈

Mohu vás ujistit, že máme velmi pokročilé procesy, které používáme při kontrole kasin, a výsledky jsou vždy vysvětleny v záložce s názvem „ Vysvětlení indexu bezpečnosti ". Samozřejmě se mohu zaměřit na obecné aspekty matic, které používáme, uvedené v průvodci s názvem „ Jak recenzujeme online kasina ", ale rozhodně nechci nikoho zaštiťovat.

Krátce jsem prošel vaši stížnost, a jak jsem řekl, jsem přesvědčen, že si o své frustraci prostě musíte promluvit. To je v pořádku.

Upřímně řečeno, a co je nejdůležitější, stížnost byla zamítnuta, což znamená, že kasino nebude penalizováno, a chápu, že důvod byl vysvětlen. Dovolte mi citovat:

"Ve skutečnosti má Ramirexxx pravdu a zdá se, že výhry z jeho vkladu skutečných peněz jsou z jakéhokoli důvodu připsány k bonusovému zůstatku. Nejprve mu byly připsány dva bonusy - 20 EUR a 15 EUR (řádky Excel 3269 a 3270) a tyto bonusové prostředky byly Poté Ramirexxx vložil skutečné peníze €35 (excel řádek 3394, ID 318570606), které byly připsány po vyčerpání předchozích bonusových prostředků a bonusový zůstatek byl €0 (řádek 3393). Jakékoli výhry z tohoto vkladu byly zaznamenány jako bonusové výhry.

A Scooby Bet Casino má také pravdu a manuální vklad 35 € byl skutečně připsán (řádek 3522), který byl plně odehrán a později ještě dva - 30 € a 50 € (řádky 3533 a 3534).

Takže závěrem, oba máte pravdu a zdá se, že si navzájem nerozumíte.


Vzhledem k tomu, že účet Ramirexxx byl uzavřen bez zůstatku, bohužel nevidím nic, s čím bychom zde mohli pomoci nebo zprostředkovat. Proto nyní tuto stížnost uzavřu bez dalšího zásahu a šetření. "


Chápu, že to zanechává hořkou chuť, ale abychom byli spravedliví a upřímní, nemůžeme záměrně měnit bezpečnostní index kasina pouze na základě vašich pocitů. K tomu bychom potřebovali výslovný důkaz, který by jistě změnil výsledek reklamace. Stížnost uzavíráme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn index bezpečnosti kasina. Tak to funguje.

Rád bych vám tedy poděkoval za váš názor. S trochou štěstí ostatní neudělají žádné chyby popsané v reklamaci. To je to, co hledáme. Prostřednictvím sdílení a klasifikace stížností je zpráva odeslána. 🙏

To je také důvod, proč zobrazovat nejnovější stížnosti přímo pod přehledem kasina – aby byly pro hráče viditelné:

file


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Radko


Osobně 80 € nemění můj život


a v každém případě vás ujišťuje, že z mého účtu ukradli 80 EUR


na jiných webových platformách si stěžují na zmeškané platby ve výši více než 20 000 EUR na scoobybet


problém je v tom, že kasino přiřadí tak vysoké hodnocení, aniž by mělo historii, přiměje uživatele ke hře s klidem.


Na různých fórech se dočteme, že jde o nespolehlivé kasino


To platí pro všechna kasina, kde není žádná historie.


Vysoké skóre je odměnou, nikoli něčím automatickým nebo pouze za smluvní podmínky.


Nicméně pro scoobybet uvidíte za pár měsíců....

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

když se rozhodnete snížit své hodnocení,

scoobybet zruinuje desítky hráčů


pak jsi odmítl mou recenzi,


skutečnou recenzi, protože z účtu stáhli 80 €


a přijal 4/5 recenzí za 24 hodin, které jsou jednoznačně nepravdivé

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Ramirexxx
před 10 měsíci

Chápu váš názor, ale nebudu se opakovat.

Kromě vaší uživatelské recenze máte také vysvětlení:

"Dobrý den. Děkujeme za odeslání Vaší recenze. Bohužel musíme Vaši recenzi odmítnout, protože náš interní systém zjistil příliš mnoho podobností s jinými recenzemi, které již byly tomuto kasinu zaslány. Děláme to proto, abychom zachovali co nejpravdivější hodnocení uživatelů." Děkuji za pochopení."

Řekl bych, že je to celkem zřejmé.

Navíc jsme si vědomi neobjektivních uživatelských recenzí; pokud můžete poskytnout konkrétní důkaz, učiňte tak zde: community@casino.guru

Upřímně řečeno, vaše stížnost byla neřešitelná a chyby se staly na obou stranách . Je fér v této situaci kasino netrestat.

Pokud víte o dalších hráčích, kteří potřebují pomoc s tímto kasinem, pošlete nám je.

Čím více oficiálních a nezpochybnitelných informací od hráčů prostřednictvím stížností získáme, tím lépe.



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Toto kasino je nyní v údržbě asi 4-5 dní. Nemohu se dostat ke svému účtu a čeká mě výběr. Věříš, že je to normální?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Z toho, co jsem četl na fóru


stížnosti byly uzavřeny sankcemi a varováními pro zaměstnance scoobybet za nedostatečné vzdělání


čas mi dá za pravdu

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, vypadá to jako koberec. Více než týden se nikdo nemůže přihlásit a žádná odpověď na e-maily nebo tak něco. Bláhově důvěřoval hodnocení casinoguru a ignoroval znamení. Více než 2000 eur uteklo do odpadu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je tu někdo z casinoguru, kdo umí mluvit s kasinem? Jak dlouho trvá tato údržba

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

"údržba", žádné přihlášení a žádná odpověď na emaily déle než týden. Je to poprvé, co?

Automaticky přeloženo:
raidom
před 10 měsíci

Poprvé podveden? bohužel ne

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je tu někdo z casinoguru, kdo umí mluvit s kasinem? Jak dlouho trvá tato údržba

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. děkuji za příspěvek. Náš datový tým se na to určitě podívá a pokusí se zjistit, co se děje. Je naprosto normální, že někdy i online kasina potřebují nějakou údržbu. To by se samozřejmě nemělo dít bez vysvětlení kasina. Obdrželi jste od kasina nějaký e-mail o tom, co se děje, nebo nějaké informace o údajné údržbě? 🤔

Mohu se také zeptat, jak dlouho jste požádali o odstoupení od smlouvy?

Dejte nám prosím vědět, pokud dojde k nějaké aktualizaci, a my se vám samozřejmě vrátíme, pokud/až budou nějaké informace z kasina.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

filefile

Když přejdete na livechat, můžete vidět tuto zprávu. Řekli, že se vrátí v úterý.... Nejsem si jistý, které úterý mají na mysli... Jejich poslední odpověď byla před 4 dny a situace trvá 8 dní

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Ramirexxx
před 10 měsíci

Ahoj. Náš datový tým se již obrátil na kasino, aby zjistil, co se děje. Jen pro info o údajné údržbě, pokud by vás to zajímalo.

Mějte prosím také na paměti, že příspěvky na fóru nemohou ovlivnit změny indexu bezpečnosti, který je třeba pečlivě vypočítat. Ve skutečnosti na to máme stížnosti. Více si o tom můžete přečíst v tomto článku 👈.

Pokud jde o stížnosti na kasino, možná vám tento citát z našeho průvodce 👈 pomůže lépe pochopit, jak to vlastně chodí: „Na základě velikosti kasina a stížností hráčů (jejich počtu, sporných částek a zdůvodnění) získáme základ náš index bezpečnosti. Tyto faktory jsou posuzovány relativně vůči sobě, protože se očekává, že velká kasina budou mít více stížností než menší kvůli jejich větší hráčské základně. To znamená, že velké kasino může (ale nemusí) mít lepší hodnocení než menší, i když si na to hráči více stěžují." Neváhejte se zeptat na jakoukoli otázku týkající se této záležitosti. 👍

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Osobně chci jen vědět, co se děje...pokud máte nějaké informace, prosím řekněte mi

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, vypadá to jako koberec. Více než týden se nikdo nemůže přihlásit a žádná odpověď na e-maily nebo tak něco. Bláhově důvěřoval hodnocení casinoguru a ignoroval znamení. Více než 2000 eur uteklo do odpadu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Je mi velmi líto, že se tak cítíte a že jste se ocitli v této situaci. Pokusím se trochu vysvětlit, jak my, kasino guru, přezkoumáváme všechna online kasina a také jak funguje index bezpečnosti, pokud mohu. Mějte prosím také na paměti, že index bezpečnosti neodráží budoucnost, protože kasina penalizujeme za to, co bylo skutečně prokázáno, nikoli za domněnky.

Mohu se zeptat, zda máte nějaký problém s odstoupením od smlouvy? jak dlouho čekáš? Pokud máte pocit, že s tím potřebujete pomoc, můžete se samozřejmě obrátit na náš tým pro stížnosti a ten udělá vše, co bude v jejich silách, jako vždy, aby vám pomohl.

Máme také krásného průvodce našimi recenzemi, pokud se chcete podívat a dozvědět se více, stačí kliknout na tento odkaz 👈.

"Náš index bezpečnosti v zásadě popisuje, jak kasina zacházejí se svými hráči a jaká je pravděpodobnost, že si hráči budou moci vybrat své výhry, aniž by se dostali do problémů. Kasina s poctivým přístupem k hazardním hrám mají obecně vysoký index bezpečnosti založený na naší metodice hodnocení, zatímco se špatnými úmysly mají nízký index bezpečnosti."

"Dalším základem našeho indexu bezpečnosti jsou stížnosti hráčů. Ty nám říkají, jak každé kasino zachází se svými hráči. Pokud je na kasino mnoho oprávněných stížností, je to jasný náznak toho, že existují určité problémy, které způsobují, že hráči jsou nespokojeni."

Neváhejte nás kontaktovat s jakýmkoli dotazem nebo jakoukoli informací, kterou byste chtěli zmínit, budeme zde čekat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Ahoj Romi


podle mě všechna kasina, hlavně ta nově vzniklá


musí začínat s hodnocením 6 (pokud jsou smluvní podmínky atd. optimální)


a získávat skóre v průběhu času


Dát vysoké skóre je riziko pro všechny hráče, kteří sledují fórum, protože bez historie.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

je to anomální,


kasino pod údržbou varuje své zákazníky


Myslím, že utekli s penězi

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

filefile

Když přejdete na livechat, můžete vidět tuto zprávu. Řekli, že se vrátí v úterý.... Nejsem si jistý, které úterý mají na mysli... Jejich poslední odpověď byla před 4 dny a situace trvá 8 dní

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To jsme také našli. Jakmile se ozveme z kasina, ozveme se vám!

Automaticky přeloženo:
1 2...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky