Dobrý den vám přeji!
Mám pocit, že tato situace odráží vaši nedávnou zkušenost s tímto kasinem, která je také popsána ve vaší stížnosti.
Pojďme sdílet jeho obsah, aby ostatní viděli, co se stalo: odkaz je přímo zde 👈
Mohu vás ujistit, že máme velmi pokročilé procesy, které používáme při kontrole kasin, a výsledky jsou vždy vysvětleny v záložce s názvem „ Vysvětlení indexu bezpečnosti ". Samozřejmě se mohu zaměřit na obecné aspekty matic, které používáme, uvedené v průvodci s názvem „ Jak recenzujeme online kasina ", ale rozhodně nechci nikoho zaštiťovat.
Krátce jsem prošel vaši stížnost, a jak jsem řekl, jsem přesvědčen, že si o své frustraci prostě musíte promluvit. To je v pořádku.
Upřímně řečeno, a co je nejdůležitější, stížnost byla zamítnuta, což znamená, že kasino nebude penalizováno, a chápu, že důvod byl vysvětlen. Dovolte mi citovat:
"Ve skutečnosti má Ramirexxx pravdu a zdá se, že výhry z jeho vkladu skutečných peněz jsou z jakéhokoli důvodu připsány k bonusovému zůstatku. Nejprve mu byly připsány dva bonusy - 20 EUR a 15 EUR (řádky Excel 3269 a 3270) a tyto bonusové prostředky byly Poté Ramirexxx vložil skutečné peníze €35 (excel řádek 3394, ID 318570606), které byly připsány po vyčerpání předchozích bonusových prostředků a bonusový zůstatek byl €0 (řádek 3393). Jakékoli výhry z tohoto vkladu byly zaznamenány jako bonusové výhry.
A Scooby Bet Casino má také pravdu a manuální vklad 35 € byl skutečně připsán (řádek 3522), který byl plně odehrán a později ještě dva - 30 € a 50 € (řádky 3533 a 3534).
Takže závěrem, oba máte pravdu a zdá se, že si navzájem nerozumíte.
Vzhledem k tomu, že účet Ramirexxx byl uzavřen bez zůstatku, bohužel nevidím nic, s čím bychom zde mohli pomoci nebo zprostředkovat. Proto nyní tuto stížnost uzavřu bez dalšího zásahu a šetření. "
Chápu, že to zanechává hořkou chuť, ale abychom byli spravedliví a upřímní, nemůžeme záměrně měnit bezpečnostní index kasina pouze na základě vašich pocitů. K tomu bychom potřebovali výslovný důkaz, který by jistě změnil výsledek reklamace. Stížnost uzavíráme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn index bezpečnosti kasina. Tak to funguje.
Rád bych vám tedy poděkoval za váš názor. S trochou štěstí ostatní neudělají žádné chyby popsané v reklamaci. To je to, co hledáme. Prostřednictvím sdílení a klasifikace stížností je zpráva odeslána. 🙏
To je také důvod, proč zobrazovat nejnovější stížnosti přímo pod přehledem kasina – aby byly pro hráče viditelné:
Good day to you!
I sense this situation reflects your recent experience with this casino, also described in your complaint.
Let's share its content to let others see what has happened: the link is right here 👈
I can assure you that we have very advanced processes we apply while reviewing casinos, and the results are always explained in the tab called "Safety index explained". Of course, I can focus on the general aspects of the matrices we use covered in the guide called "How we review online casinos", but I certainly don't want to patronize anyone.
I browsed your complaint briefly, and as I said, I'm convinced you simply need to speak up about your frustration. That's ok.
Frankly, and most importantly, the complaint was rejected, which means the casino won't be penalized, and I understand the reason was explained. Allow me to quote:
"Actually, Ramirexxx is right and winnings from his real money deposit seem to be credited to a bonus balance for whatever reason. First, he was credited two bonuses - €20 and €15 (excel rows 3269 and 3270) and these bonus funds were played. Then Ramirexxx deposited real money €35 (excel row 3394, ID 318570606) which was credited after previous bonus funds were exhausted and the bonus balance was €0 (row 3393). Any winnings from this deposit were recorded as bonus winnings.
And Scooby Bet Casino is also right and the manual deposit of €35 was indeed credited (row 3522) which was fully played and later two more - €30 and €50 (rows 3533 and 3534).
So in conclusion, both of you are right and it seems that you don't understand each other's points.
Since Ramirexxx's account has been closed with no remaining balance, unfortunately, I don't see anything that we could help with here or mediate. Therefore, I will now close this complaint without further intervention or investigation. "
I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works.
Thus, I'd like to thank you for your insight. With luck, others won't make any mistakes described in the complaint. This is what we seek. Through sharing and classifying complaints, the message is sent. 🙏
This is also the reason for showing the latest complaints directly under the casino's overview - to keep them visible to players:
Automaticky přeloženo: