Když přejdete na livechat, můžete vidět tuto zprávu. Řekli, že se vrátí v úterý.... Nejsem si jistý, které úterý mají na mysli... Jejich poslední odpověď byla před 4 dny a situace trvá 8 dní
When you go to livechat you can see this message. They said they will come back on Tuesday.... I am not sure wich Tuesday they mean... Their last answer was before 4 days and the situation continues for 8 days
Alespoň jsme nastavili kasino na údržbu. Bohužel si nejsem vědom žádných nedávných aktualizací ze stránek kasina. Kolegové se snaží získat další podrobnosti, ale umí si představit, že kasino má právě teď své vlastní technické problémy, takže to může nějakou dobu trvat.
At least we set the casino to be under maintenance. Sadly, I'm not aware of any recent updates from the casino site. Colleagues are trying to get more details, but can imagine the casino has its own technical issues right now, so it may take some time.
S podobnými případy nemám z minulosti dobré zkušenosti. Doufám, že o své peníze nepřijdeme
I have no good experience in past with cases like that. I hope we don't lost our money
Ahoj. Dovolte, abych se zeptal, jak přesně jste došli k hodnocení 6 🤔? Naše horní hranice pro spouštění nových kasin je stanovena právě proto, že nejsou „prověřená časem". Samozřejmě jsme si vědomi toho, že nemůže předejít každému problému, protože to je prostě ovlivněno tím, jestli se kasino bude chovat fér a to se prostě nedá předem odhadnout.🤷♀️
Chápu, že to může být nepříjemné, kdykoli je kasino „v údržbě", zvláště pokud to trvá trochu déle, ale nemusí to nutně znamenat, že se změnilo na temnou stránku podvádění svých hráčů. A na jejich obranu, řekněme, kasino umístilo informace o údržbě na stránku, aby je mohl vidět každý. Informace jsou také umístěny na našich stránkách:
Hello. Mind me asking, how exactly did you come with a rating of 6 🤔? Our upper limit for launching new casinos is set precisely because they are not "proven by time". Of course we are aware of the fact, that it can not prevent every problem, because it's simply influenced by whether the casino will behave fairly and it simply cannot be estimated in advance.🤷♀️
I do understand that it can be unpleasant whenever a casino is "under maintenance", especially if it takes a little bit longer, but it doesn't necessarily mean they have turned into the dark side of cheating their players. And in their defense, let's say, the casino has placed the information about the maintenance on the site for everyone to see. The info is as well placed on our site:
Ahoj Romi
Dám vám příklad:
otevírá se nové kasino,
Casinoguru dává hodnocení 9, pouze pro optimální "podmínky".
hodnocení ovlivňuje čtenáře, protože čtenáři hodnocení důvěřují.
po 6 měsících kasino zmizí ve vzduchu a nevyplatí zůstatky
Je to podle vás správně?
Pokud Casinoguru přidělí hodnocení 6 a kasino zvýší své hodnocení na základě sporů a řešení,
je jistě správnější a nestrannější
je to jako když nastoupíš do školy,
předpokládá se, že student je dostatečně připraven, pak je hodnocena na základě zkoušek.
profesor nemůže přidělit známku 10 pouze přítomnosti studenta ve třídě
Hi Romi
I'll give you an example:
a new casino opens,
Casinoguru gives a rating of 9, only for the optimal "terms and conditions".
the rating influences readers, because readers trust the rating.
after 6 months the casino disappears into thin air and does not pay the balances
In your opinion is this right?
If Casinoguru assigns a rating of 6 and the casino increases its rating based on disputes and resolution,
it is certainly more correct and impartial
it's like when you start school,
it is assumed that the student is sufficiently prepared, then a grade is given based on exams.
a professor cannot assign a grade of 10 simply to the student's presence in the classroom
Takže "údržba" měla skončit včera. Podle mých informací jsou 9 dní mimo provoz, bez možnosti se přihlásit a během této doby neodpověděli na žádný můj e-mail ani nekomunikovali žádným jiným způsobem (webová stránka, sociální média atd.). To mi říká vše, co potřebuji vědět. už jsem to viděl a už jsem si odepsal peníze.
So "maintenance" should have ended yesterday. They have been in my knowledge 9days out of order, without ability to log in and they have not respond any of my email during that time or have communicated in any other means (webpage, social media etc). That tells me everything i need to know. i have seen this before and i have already written off my money.
Už jsem předpovídal
Přítomno bylo mnoho anomálií
Dostal jsem několik e-mailů z kasina, ale ne s doménou kasina, byly to e-maily adresované řemeslníkovi.
chování podpory bylo hrubé,
bylo konstatováno, že nebyli profesionály v tomto odvětví
ale improvizovaní lidé
Opravdu velmi sympatizuji s vaším problémem.
I had already predicted
There were many anomalies present
I received several emails from the casino, but not with the casino's domain, they were emails addressed to a craftsman.
the behavior of the support was rude,
it was noted that they were not professionals in the sector
but improvised people
I'm truly very sympathetic to your problem.
Ahoj.
Vidím, že ve vaší historii stížností to také není jasný, krásný obrázek. Souhlasím, že je to na hovno.
Na druhou stranu, toto kasino bylo před touto údržbou docela v pořádku, takže jsem přesvědčen, že jeho manažeři doufají, že vyřeší jakýkoli problém, se kterým se nyní potýkají. Říkejte mi naivní, ale náklady, které musíte pokrýt, než jakékoli kasino dosáhne značného stabilního příjmu, jsou obrovské a nechcete pravidelně začínat znovu. I když se vždy najdou nějaké výjimky, já vím...
Hello.
I see that in your complaint history, it is also not a bright, lovely picture. I agree that it sucks.
On the other hand, this casino was quite alright before this maintenance, so I'm convinced its managers hope to solve whatever problem they are dealing with now. Call me naive, but the costs you need to cover before any casino reaches a considerable stable income are huge, and you don't want to start over regularly. Though there are always some exceptions, I know...
Už jsem předpovídal
Přítomno bylo mnoho anomálií
Dostal jsem několik e-mailů z kasina, ale ne s doménou kasina, byly to e-maily adresované řemeslníkovi.
chování podpory bylo hrubé,
bylo konstatováno, že nebyli profesionály v tomto odvětví
ale improvizovaní lidé
Opravdu velmi sympatizuji s vaším problémem.
I had already predicted
There were many anomalies present
I received several emails from the casino, but not with the casino's domain, they were emails addressed to a craftsman.
the behavior of the support was rude,
it was noted that they were not professionals in the sector
but improvised people
I'm truly very sympathetic to your problem.
To je docela zajímavé, můžete se třeba podělit o některé z těch "adresovaných řemeslníkovi"?
Musím se přiznat, že teď nechápu souvislosti. Ale rád bych to pochopil.
Zvláště pokud jsme přesvědčeni (na základě pravidel kasina), že hráči z Velké Británie nejsou vítáni.
Prosím, pomozte mi s tím.
This is pretty interesting, can you perhaps share some of those "addressed to a craftsman"?
I have to admit, I can't figure out the context now. But I'd love to understand.
Especially if we are convinced (based on the casino's rules) that players from the UK are not welcome.
Please, help me with that.
Ahoj Romi
Dám vám příklad:
otevírá se nové kasino,
Casinoguru dává hodnocení 9, pouze pro optimální "podmínky".
hodnocení ovlivňuje čtenáře, protože čtenáři hodnocení důvěřují.
po 6 měsících kasino zmizí ve vzduchu a nevyplatí zůstatky
Je to podle vás správně?
Pokud Casinoguru přidělí hodnocení 6 a kasino zvýší své hodnocení na základě sporů a řešení,
je jistě správnější a nestrannější
je to jako když nastoupíš do školy,
předpokládá se, že student je dostatečně připraven, pak je hodnocena na základě zkoušek.
profesor nemůže přidělit známku 10 pouze přítomnosti studenta ve třídě
Hi Romi
I'll give you an example:
a new casino opens,
Casinoguru gives a rating of 9, only for the optimal "terms and conditions".
the rating influences readers, because readers trust the rating.
after 6 months the casino disappears into thin air and does not pay the balances
In your opinion is this right?
If Casinoguru assigns a rating of 6 and the casino increases its rating based on disputes and resolution,
it is certainly more correct and impartial
it's like when you start school,
it is assumed that the student is sufficiently prepared, then a grade is given based on exams.
a professor cannot assign a grade of 10 simply to the student's presence in the classroom
Ve skutečnosti to máme pokryto:
Existuje maximální bezpečnostní skóre, které umožňujeme čerstvým kasinům získat, pokud neexistují žádné další negativní aspekty. Takové kasino také označujeme jako čerstvé ( což mimochodem není případ Scoobyho ) s tím, že nemůžeme plně prozkoumat, dokud nebude kasino "prověřeno časem".
Například:
"Apollo Bet Casino je relativně nové online kasino, a proto je příliš brzy na to, abychom jednoznačně řekli, zda je extrémně špatné, dokonalé nebo někde mezi. Proto jsme ho označili jako čerstvé online kasino. Jakmile máme více informací o tomto kasinu, vrátíme se k němu a dáme mu "běžné" hodnocení."
Moc se mi líbí tvůj přístup, který je velmi důkladný.
Actually, we have that covered:
There is a maximum security score we allow fresh casinos to get if there are no other negative aspects. We also mark such a casino as fresh (which is, by the way, not a case for Scooby) saying we can't fully investigate until the casino is "proven by time".
For instance:
"Apollo Bet Casino is a relatively new online casino, which is why it's too early for us to conclusively say whether it's extremely bad, perfect, or somewhere in between. That's why we've marked it as a fresh online casino. As soon as we have more information about this casino, we'll come back to it and give it a "regular" rating."
I really like your approach, which is very thorough.
Momentálně jsem ve Velké Británii
Přikládám snímek obrazovky přijatého e-mailu
I'm currently in the UK
I attach a screen shot of an email received
analýzu dvou webarchive .org webů
apollo sázka
scooby sázka
apollo sázka je nejstarší
scoobybet 8.5 (nebo 9) včera (bez "nového" loga) 4 spory
apollo sázka, je starší, hodnocení 7,5 s novým logem, 0 sporů
hodnocení, které přidělíte, je pro hráče velmi důležité
analyzing the two webarchive .org sites
apollo bet
scooby bet
apollo bet is the oldest
scoobybet 8.5 (or 9) yesterday (without the "new" logo) 4 disputes
apollo bet, is older, rating 7.5 with new logo, 0 disputes
the rating you assign is very important for players
Dobrý den, ptal jsem se na trvalé občanství. Někdy kasina změní preference bez předchozího upozornění a já se snažím zjistit, zda je nyní Spojené království mezi povolenými zeměmi.
Dobře, takže váš účet je nyní na žádost uzavřen.
Hello, I was asking about permanent citizenship. Sometimes, casinos change preferences without prior notice, and I aim to determine whether the UK is now among the allowed countries.
Ok, so your account is now closed as per request.
analýzu dvou webarchive .org webů
apollo sázka
scooby sázka
apollo sázka je nejstarší
scoobybet 8.5 (nebo 9) včera (bez "nového" loga) 4 spory
apollo sázka, je starší, hodnocení 7,5 s novým logem, 0 sporů
hodnocení, které přidělíte, je pro hráče velmi důležité
analyzing the two webarchive .org sites
apollo bet
scooby bet
apollo bet is the oldest
scoobybet 8.5 (or 9) yesterday (without the "new" logo) 4 disputes
apollo bet, is older, rating 7.5 with new logo, 0 disputes
the rating you assign is very important for players
Jsme si toho dokonale vědomi a využíváme i jiné zdroje dat. Upřímně řečeno, budete to muset probrat s kterýmkoli členem datového týmu. Musím přiznat, že na to moje znalosti nejsou tak složité.
Aby to však zůstalo transparentní, každý bezpečnostní index je řádně vysvětlen: https://casino.guru/scooby-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
We are perfectly aware of that, and we also apply other sources of data. Frankly, you would need to discuss that with any Data Team member. I have to admit, my knowledge is not so complex for that.
To keep it transparent, though, every safety index is properly explained: https://casino.guru/scooby-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
"Dobře, takže váš účet je nyní na žádost uzavřen."
ano, ale potvrzení bylo přijato z e-mailu, který není připojen ke kasinu
Nevidím to tak vážně
"Ok, so your account is now closed as per request."
yes but the confirmation was received from an email not connected to the casino
I don't see this as serious
tak jak se odtud teď pohneme dál? těch pár koberců, které jsem zažil, bylo pár set eur a já to přijal a šel dál, ale tentokrát jsem měl na platformě více peněz a byla by to značná ztráta. Existuje důvod pro další akce proti Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Dělá nebo může právní systém Curacao něco udělat s kasinem, který znemožňuje peníze zákazníků, nebo je bezpečné předpokládat, že už jsou peníze propláchnuty a pryč?
so how do we move forward from here now? those few rugs that i have experienced have been few hundred euros and i have accepted it and moved on, but this time i had more money on the platform and it would be considerable loss. Is there are point for further actions against Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Does or can Curacao legal system do anything about casino rugging customers money or is it safe to assume that by now money is already washed through and gone?
"Dobře, takže váš účet je nyní na žádost uzavřen."
ano, ale potvrzení bylo přijato z e-mailu, který není připojen ke kasinu
Nevidím to tak vážně
"Ok, so your account is now closed as per request."
yes but the confirmation was received from an email not connected to the casino
I don't see this as serious
Vsadím se, že jsi chtěl říct, že to považuješ za vážné.
Upřímně řečeno, myslel jsem, že jste poukázal na potvrzení uzavření, ale upřímně jsem nevěnoval pozornost e-mailové adrese, protože ani Google Lense nedokázal tuto část přeložit.
Je to zvláštní a bez rozumného vysvětlení kasina se vsadím, že se můžeme jen dohadovat.
I bet you wanted to say you deem it serious.
Frankly, I thought you pointed out the closure confirmation, but I honestly didn't pay attention to the email address because even Google Lense failed to translate the part.
It is strange, and without a reasonable explanation from the casino, I bet we can only guess the matter.
tak jak se odtud teď pohneme dál? těch pár koberců, které jsem zažil, bylo pár set eur a já to přijal a šel dál, ale tentokrát jsem měl na platformě více peněz a byla by to značná ztráta. Existuje důvod pro další akce proti Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Dělá nebo může právní systém Curacao něco udělat s kasinem, který znemožňuje peníze zákazníků, nebo je bezpečné předpokládat, že už jsou peníze propláchnuty a pryč?
so how do we move forward from here now? those few rugs that i have experienced have been few hundred euros and i have accepted it and moved on, but this time i had more money on the platform and it would be considerable loss. Is there are point for further actions against Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Does or can Curacao legal system do anything about casino rugging customers money or is it safe to assume that by now money is already washed through and gone?
Pokud se mě ptáte, poskytovatelé licencí Curacao nejsou příliš spolehliví. Pokud však hledáte odpověď, zkuste je kontaktovat. Tato stránka 👈 by vám s tím měla pomoci.
Dej mi prosím vědět, jestli to chceš zkusit.
Curacao license providers are not very reliable if you ask me. If you seek the answer, though, try to contact them. This page 👈should help you with that.
Let me know if you aim to try, please.
Další podvodné kasino. Nefunguje to déle než 3 týdny, s odkazem na údajně nějaké technické práce. Přístup k účtu je zablokován. Podvodníci.
Another scam casino. It has not been working for more than 3 weeks, citing supposedly some technical work. Access to the account is blocked. Scammers.
Очередное скам казино. Не работает уже больше 3 недель, ссылаясь на якобы какие то технические работы.. Заблокирован доступ к аккаунт. Скаммеры.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.