FórumKasinaScooby Bet Casino - všeobecná diskuze

Scooby Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 10 měsíci od Ramirexxx
|
15516 zobrazení 109 odpovědí |
|
1 2 3...6
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Osobně chci jen vědět, co se děje...pokud máte nějaké informace, prosím řekněte mi

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jistě, dejte našim kolegům trochu času, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

filefile

Když přejdete na livechat, můžete vidět tuto zprávu. Řekli, že se vrátí v úterý.... Nejsem si jistý, které úterý mají na mysli... Jejich poslední odpověď byla před 4 dny a situace trvá 8 dní

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Alespoň jsme nastavili kasino na údržbu. Bohužel si nejsem vědom žádných nedávných aktualizací ze stránek kasina. Kolegové se snaží získat další podrobnosti, ale umí si představit, že kasino má právě teď své vlastní technické problémy, takže to může nějakou dobu trvat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

S podobnými případy nemám z minulosti dobré zkušenosti. Doufám, že o své peníze nepřijdeme

Automaticky přeloženo:
Ramirexxx
před 9 měsíci

Ahoj. Dovolte, abych se zeptal, jak přesně jste došli k hodnocení 6 🤔? Naše horní hranice pro spouštění nových kasin je stanovena právě proto, že nejsou „prověřená časem". Samozřejmě jsme si vědomi toho, že nemůže předejít každému problému, protože to je prostě ovlivněno tím, jestli se kasino bude chovat fér a to se prostě nedá předem odhadnout.🤷‍♀️

Chápu, že to může být nepříjemné, kdykoli je kasino „v údržbě", zvláště pokud to trvá trochu déle, ale nemusí to nutně znamenat, že se změnilo na temnou stránku podvádění svých hráčů. A na jejich obranu, řekněme, kasino umístilo informace o údržbě na stránku, aby je mohl vidět každý. Informace jsou také umístěny na našich stránkách: file

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Ahoj Romi

Dám vám příklad:

otevírá se nové kasino,

Casinoguru dává hodnocení 9, pouze pro optimální "podmínky".

hodnocení ovlivňuje čtenáře, protože čtenáři hodnocení důvěřují.

po 6 měsících kasino zmizí ve vzduchu a nevyplatí zůstatky

Je to podle vás správně?

Pokud Casinoguru přidělí hodnocení 6 a kasino zvýší své hodnocení na základě sporů a řešení,

je jistě správnější a nestrannější


je to jako když nastoupíš do školy,

předpokládá se, že student je dostatečně připraven, pak je hodnocena na základě zkoušek.

profesor nemůže přidělit známku 10 pouze přítomnosti studenta ve třídě

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Takže "údržba" měla skončit včera. Podle mých informací jsou 9 dní mimo provoz, bez možnosti se přihlásit a během této doby neodpověděli na žádný můj e-mail ani nekomunikovali žádným jiným způsobem (webová stránka, sociální média atd.). To mi říká vše, co potřebuji vědět. už jsem to viděl a už jsem si odepsal peníze.

Automaticky přeloženo:
raidom
před 9 měsíci

Tomu také věřím... Nikdy se nevrátí

Automaticky přeloženo:
raidom
před 9 měsíci

Už jsem předpovídal

Přítomno bylo mnoho anomálií

Dostal jsem několik e-mailů z kasina, ale ne s doménou kasina, byly to e-maily adresované řemeslníkovi.

chování podpory bylo hrubé,

bylo konstatováno, že nebyli profesionály v tomto odvětví

ale improvizovaní lidé

Opravdu velmi sympatizuji s vaším problémem.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

S podobnými případy nemám z minulosti dobré zkušenosti. Doufám, že o své peníze nepřijdeme

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj.

Vidím, že ve vaší historii stížností to také není jasný, krásný obrázek. Souhlasím, že je to na hovno.

Na druhou stranu, toto kasino bylo před touto údržbou docela v pořádku, takže jsem přesvědčen, že jeho manažeři doufají, že vyřeší jakýkoli problém, se kterým se nyní potýkají. Říkejte mi naivní, ale náklady, které musíte pokrýt, než jakékoli kasino dosáhne značného stabilního příjmu, jsou obrovské a nechcete pravidelně začínat znovu. I když se vždy najdou nějaké výjimky, já vím...



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Už jsem předpovídal

Přítomno bylo mnoho anomálií

Dostal jsem několik e-mailů z kasina, ale ne s doménou kasina, byly to e-maily adresované řemeslníkovi.

chování podpory bylo hrubé,

bylo konstatováno, že nebyli profesionály v tomto odvětví

ale improvizovaní lidé

Opravdu velmi sympatizuji s vaším problémem.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

To je docela zajímavé, můžete se třeba podělit o některé z těch "adresovaných řemeslníkovi"?

Musím se přiznat, že teď nechápu souvislosti. Ale rád bych to pochopil.

Zvláště pokud jsme přesvědčeni (na základě pravidel kasina), že hráči z Velké Británie nejsou vítáni.

Prosím, pomozte mi s tím.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Romi

Dám vám příklad:

otevírá se nové kasino,

Casinoguru dává hodnocení 9, pouze pro optimální "podmínky".

hodnocení ovlivňuje čtenáře, protože čtenáři hodnocení důvěřují.

po 6 měsících kasino zmizí ve vzduchu a nevyplatí zůstatky

Je to podle vás správně?

Pokud Casinoguru přidělí hodnocení 6 a kasino zvýší své hodnocení na základě sporů a řešení,

je jistě správnější a nestrannější


je to jako když nastoupíš do školy,

předpokládá se, že student je dostatečně připraven, pak je hodnocena na základě zkoušek.

profesor nemůže přidělit známku 10 pouze přítomnosti studenta ve třídě

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ve skutečnosti to máme pokryto:

Existuje maximální bezpečnostní skóre, které umožňujeme čerstvým kasinům získat, pokud neexistují žádné další negativní aspekty. Takové kasino také označujeme jako čerstvé ( což mimochodem není případ Scoobyho ) s tím, že nemůžeme plně prozkoumat, dokud nebude kasino "prověřeno časem".

Například:

"Apollo Bet Casino je relativně nové online kasino, a proto je příliš brzy na to, abychom jednoznačně řekli, zda je extrémně špatné, dokonalé nebo někde mezi. Proto jsme ho označili jako čerstvé online kasino. Jakmile máme více informací o tomto kasinu, vrátíme se k němu a dáme mu "běžné" hodnocení."

file

Moc se mi líbí tvůj přístup, který je velmi důkladný.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

file

Momentálně jsem ve Velké Británii

Přikládám snímek obrazovky přijatého e-mailu

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

analýzu dvou webarchive .org webů

apollo sázka

scooby sázka


apollo sázka je nejstarší


scoobybet 8.5 (nebo 9) včera (bez "nového" loga) 4 spory

apollo sázka, je starší, hodnocení 7,5 s novým logem, 0 sporů


hodnocení, které přidělíte, je pro hráče velmi důležité

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

Momentálně jsem ve Velké Británii

Přikládám snímek obrazovky přijatého e-mailu

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, ptal jsem se na trvalé občanství. Někdy kasina změní preference bez předchozího upozornění a já se snažím zjistit, zda je nyní Spojené království mezi povolenými zeměmi.

Dobře, takže váš účet je nyní na žádost uzavřen.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

analýzu dvou webarchive .org webů

apollo sázka

scooby sázka


apollo sázka je nejstarší


scoobybet 8.5 (nebo 9) včera (bez "nového" loga) 4 spory

apollo sázka, je starší, hodnocení 7,5 s novým logem, 0 sporů


hodnocení, které přidělíte, je pro hráče velmi důležité

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jsme si toho dokonale vědomi a využíváme i jiné zdroje dat. Upřímně řečeno, budete to muset probrat s kterýmkoli členem datového týmu. Musím přiznat, že na to moje znalosti nejsou tak složité.

Aby to však zůstalo transparentní, každý bezpečnostní index je řádně vysvětlen: https://casino.guru/scooby-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

"Dobře, takže váš účet je nyní na žádost uzavřen."


ano, ale potvrzení bylo přijato z e-mailu, který není připojen ke kasinu

Nevidím to tak vážně

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

tak jak se odtud teď pohneme dál? těch pár koberců, které jsem zažil, bylo pár set eur a já to přijal a šel dál, ale tentokrát jsem měl na platformě více peněz a byla by to značná ztráta. Existuje důvod pro další akce proti Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Dělá nebo může právní systém Curacao něco udělat s kasinem, který znemožňuje peníze zákazníků, nebo je bezpečné předpokládat, že už jsou peníze propláchnuty a pryč?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

"Dobře, takže váš účet je nyní na žádost uzavřen."


ano, ale potvrzení bylo přijato z e-mailu, který není připojen ke kasinu

Nevidím to tak vážně

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vsadím se, že jsi chtěl říct, že to považuješ za vážné.

Upřímně řečeno, myslel jsem, že jste poukázal na potvrzení uzavření, ale upřímně jsem nevěnoval pozornost e-mailové adrese, protože ani Google Lense nedokázal tuto část přeložit.

Je to zvláštní a bez rozumného vysvětlení kasina se vsadím, že se můžeme jen dohadovat.



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

tak jak se odtud teď pohneme dál? těch pár koberců, které jsem zažil, bylo pár set eur a já to přijal a šel dál, ale tentokrát jsem měl na platformě více peněz a byla by to značná ztráta. Existuje důvod pro další akce proti Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Dělá nebo může právní systém Curacao něco udělat s kasinem, který znemožňuje peníze zákazníků, nebo je bezpečné předpokládat, že už jsou peníze propláchnuty a pryč?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud se mě ptáte, poskytovatelé licencí Curacao nejsou příliš spolehliví. Pokud však hledáte odpověď, zkuste je kontaktovat. Tato stránka 👈 by vám s tím měla pomoci.

Dej mi prosím vědět, jestli to chceš zkusit.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Další podvodné kasino. Nefunguje to déle než 3 týdny, s odkazem na údajně nějaké technické práce. Přístup k účtu je zablokován. Podvodníci.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky